Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 886
  • 2 997

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
No semmoinen korsolainen, vähän hitaalla käyvä autokauppias ei nyt kummoinen nouto ole. Tai Kimmo Rintanen.

muaddib

Onko Jutila ryhtynyt autokauppiaaksi?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Taas tuli oppia... älä avaudu "väärässä ketjussa", siitä että voisivat pysyä siellä oikeassa ketjussa, kun se homma menee hakamussutteluksi ja se toinen ketju kuolee . Pidän pääni ensi kerralla. Pahoitteluni kaikille muille poppareita lämmitelleille. Mun vika.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
En tiedä. Monta Fiatia möit viime kuussa?

muaddib

Jaa? Tuli vain mieleen, kun mainitsit korsolaisen. Ei sillä, että pitäisin Jutia hitaana, mutta en keksinyt sieltä ketään muutakaan, joka saattaisi olla Tapparan kannattajalle tuttu.

Yhden autokauppiaan minä kyllä tuolta rajaseudulta tiedän, mutta hän on puolestaan varsin fanaattinen Narri-fani ja käsittääkseni myy, tai ainakin myi vuosikaudet, Toyotaa. En tunne tuon paremmin, mutta en lähtisi häntäkään ihan suoralta kädeltä hitaaksi moittimaan.

Fiateja? En eläessäni yhtään. Viimeisin kerta autokaupoilla oli -99 tai 2000 kun totesin, ettei taloudessa tarvita kahta kiesiä. Silloin katosi pihasta vaimon hyvin vähaiselle käytölle jäänyt Mazda 626. Vaikka olen vuosien mittaan ajanut monilla merkeillä, äkkipäätään laskien yhdeksällä, niin italialaisista ei ole kertynyt kokemusta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
NHL-osion ketju Patrik Lainetta koskien on aaltoileva ja hyvä. Siellä on monenlaista. Ketju tilastokummallisuuksista on nautittava myös. Juma mitä faktaa sitä kaivetaankin esiin!
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sipsejä syödään täälläkin. En ymmärrä poppareidensyöjiä. No, jos tykkää styroksista, niin mikäs siinä.

Hieno ketju muuten. Ohjeetkin ovat yksinkertaiset:

1. Tägää joku random jatkoaikalainen jostain random ketjusta
2. Vihjaa epäsuorasti hänen kirjoittaneen jotain hölmöä
3. Anna hänen ajaa helppoon miinaan ja tulla tähän ketjuun selittelemään
4. Laita popparit mikroon/avaa sipsipussi äläkä unohda voitelua
5. Ota hyvä asento ja nauti hetkestä
 

Nick Neim

Jäsen
Valeuutiset täältä Vapaalta. Ihan kelvollista, joskin aika yksipuolista myllytystä. Siellä on @Action Bronson tyrmätty suoraan ensimmäisessä erässä @BigRedCatin toimesta. Ignoret lentelee kun vitutus paistaa futisfoorumille asti. Ihan viihdyttävää matskua.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Donald Trump -ketjussa on ollut jo pitkät 9/11 -väännöt. Jokohan tästä lähtisi taas:

Miten voi olla nain vaikeaa vieda tata keskustelua oikeaan ketjuun? En mina vastaamatta voi jattaa koska alyttomyydet pitaa torjua siella missa ne esitetaan, mutta tama on kuitenkin ihan vaara paikka, ja aiheelle on oma ketjunsa (jonka ylosnostamisella voisit saada jopa jotkut palstaniilot onnellisiksi koska he kaipaavat sita sapinaa)
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
TPS-osion huhuketju. Mustavalkoiset fanit lähes barrikadeilla ja villinä, kun "markkinoita on katseltu" kohta puoli vuotta ja ketään ei näy näköpiirissä ja perinteiset kevät-loukkaantumiset ovat saapuneet. Jos Niittymäki vetää Mestis-kanin hatusta eli vahvistukset ovat divarijunnujamme, niin tuo ketju on priceless-tavaraa heinäkuulle asti.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jokeriosion fiilisketjussa TOJ karautti Ladalla mestoille. Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua.
Jo perinteeksi muodostunutta TOJ:n puolivuotista odotellessa, onhan tässä MM-kisattiin jo ovella. Sitten voimme taas hiljaa päissämme miettiä miksei miestä potkita pois, onko hällä avaimet Jatkoajan salaisimpiin sopukoihin.
 
Onhan tuolla Jokereitten fiilistelyketjussa melkoinen meno päällä. Itsekin sinne kirjoitin alkuviikosta, mutta nyt kun sinne menin niin vähän sai hieraista silmiä. Aika lailla tuntuu keskustelu eskaloituneen sitten sen kun puhe oli joukkueiden valmennuksesta, pelin tasosta, kannattajien sosiaalisesta kanssakäymisestä ja otteluohjelmista. Tiedä millaisiin sfääreihin siellä vielä päästään :)
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Onhan tuolla Jokereitten fiilistelyketjussa melkoinen meno päällä. Itsekin sinne kirjoitin alkuviikosta, mutta nyt kun sinne menin niin vähän sai hieraista silmiä. Aika lailla tuntuu keskustelu eskaloituneen sitten sen kun puhe oli joukkueiden valmennuksesta, pelin tasosta, kannattajien sosiaalisesta kanssakäymisestä ja otteluohjelmista. Tiedä millaisiin sfääreihin siellä vielä päästään :)

Kaikista parasta on nää jotkut solttujen natsikuvat mitkä kaivettu jostain novorussian propagandalehdestä tämän ryby-trollin toimesta :D
 
Kaikista parasta on nää jotkut solttujen natsikuvat mitkä kaivettu jostain novorussian propagandalehdestä tämän ryby-trollin toimesta :D

Onhan nää aika huikeita. Itsehän olen KHL:stä kyllä pitänyt ja sitä seurannut jo ennen kuin Jokerit sinne meni, mutta vaikka Koheloa tyytyväisenä seuraankin, niin kaikkea idästä tulevaa en silti ihan purematta niele. Sääli vaan, että jääkiekko tuntuu jäävän taka-alalle aika usein kun KHL:stä puhutaan.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Onhan nää aika huikeita. Itsehän olen KHL:stä kyllä pitänyt ja sitä seurannut jo ennen kuin Jokerit sinne meni, mutta vaikka Koheloa tyytyväisenä seuraankin, niin kaikkea idästä tulevaa en silti ihan purematta niele. Sääli vaan, että jääkiekko tuntuu jäävän taka-alalle aika usein kun KHL:stä puhutaan.

Olen täysin samaa mieltä. Omassa kirjassani Euroopan paras kiekkosarja melki joka mielessä, ja noita pelejä on oikeasti nautinto katsoa täällä pohjolassa hyvään aikaan kun ovat pääosin viihdyttäviä ja todella tasokasta lätkää. Näihin politiikka juttuihin en jaksa edes lähteä kohelon kohdalla, kun ei oikeesti kiinnosta edes. Minä katson vain sitä huippulätkää ja se on se mikä minulle merkitsee. Ja itse aloitin kohelon seuraamisen jo joskus 7-8 vuotta sitten, melki aika nopiaa sarjan perustamisen jälkeen.
 
Olen täysin samaa mieltä. Omassa kirjassani Euroopan paras kiekkosarja melki joka mielessä, ja noita pelejä on oikeasti nautinto katsoa täällä pohjolassa hyvään aikaan kun ovat pääosin viihdyttäviä ja todella tasokasta lätkää. Näihin politiikka juttuihin en jaksa edes lähteä kohelon kohdalla, kun ei oikeesti kiinnosta edes. Minä katson vain sitä huippulätkää ja se on se mikä minulle merkitsee. Ja itse aloitin kohelon seuraamisen jo joskus 7-8 vuotta sitten, melki aika nopiaa sarjan perustamisen jälkeen.

Tästähän saadaan hyvä seläntaputtelu aikaan. Seurataan me jääkiekkoa ja annetaan poliitikkojen ja muiden asianomaisten huolehtia kansainvälisistä suhteista.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikista parasta on nää jotkut solttujen natsikuvat mitkä kaivettu jostain novorussian propagandalehdestä tämän ryby-trollin toimesta :D
On se kumma ettei sitä elinkautista voida langettaa näin selvälle tapaukselle. Toisaalta, saahan näistä aina hyvät naurut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös