Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 466 852
  • 2 974

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No niin, toimittaja sai tehtaalta uuden kuorman. Edes juhannus ei pahasti hidastanut tahtia.

Tein tuplatilauksen, mutta tuskin riittää koko kesäksi.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
NHL-puolen Patrik Laine-ketju palannut kesälomalta ryminällä!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
NHL-puolen Patrik Laine-ketju palannut kesälomalta ryminällä!

Patrik Laine on itse silti vieläkin kesälomalla. Mielestäni hänen toimiminen oheisessa mainoksessa on kohtalaisen suuri imagovirhe sekä häneltä kuin myös häntä sopuhinnasta paritt... off side kauppavalta manageriltaan.
Mainoksessa Patrikilla on jälleen pidemmät vaaleat hiukset ja paljas yläkroppa näyttää vielä olevan aavistuksen verran keskenkuntoinen.

Ohessa linkki Patrik Laineen viimeisimpään kesämainokseen:
Lidl - Elä kuin viimeistä kesäpäivää 2017 (Aa, kesän lapsi mä oon) - YouTube
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@Ralph vääntää kyllä hienosti Laineen Paten ketjussa. Ihailen! Yhden miehen sota kuin pelikiellossa olevalla palstaveljellä WTC-ketjussa. Ralphissa on juristin vikaa, liekö juristi, sen verran päättäväisesti argumentoi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olipahan luettavaa tuolla Laineen ketjussa. Mutta mikä helvetti on siltasopimus?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sopimus joka annetaan/tarjotaan ensimmäisen sopimuksen ja "pidemmän, rahakkaan sopimuksen" väliin, kun ei olla vielä varmoja pelaajan todellisesta tasosta.
Tai kun capissa ei just nyt ole ihan kamalan paljoa ylimääräistä, mutta sen yhden kehäraakin ylihintainen sopimus loppuu parin vuoden päästä, jonka jälkeen voi antaa palkankorotusta. Esim Kucherov.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Naisasiaketjuun on melkosta huttua suollettu viime aikoina, suosittelen tutustumaan. Palstamme oma Jippu eli tulevaton/abianos pistää totutusti isointa hattaraa pöytään mutta ihan hyvää taustatukea tulee muiltakin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Anna mun olla sun Game of Thrones @FASlapsi , anna mun olla se, haha! Mut sitä toivon, ettei mun tarinointi ja hulluttelu liian voimakkaita tunteita sinussa aiheuta, suuntaan tai toiseen!

E: Pointti unohtu tosta vikasta lauseesta: viihdettähän tää vaan.

Okei, saat olla mun Game of Thrones.

Tarinasi saavat kyllä melkoisia fiiliksiä aikaan, ja siksi toivon että niitä muutkin kuin minä ja sun exäsi lukisivat.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Autoiluketjussa ollut ihan viihdyttävää keskustelua ikuisuusteemalla "onko auto peniksen pidennystä varten vai ei". Tosin meno on jo nyt laantunut.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Autoiluketjussa ollut ihan viihdyttävää keskustelua ikuisuusteemalla "onko auto peniksen pidennystä varten vai ei". Tosin meno on jo nyt laantunut.
Jos munan mittailu kiinnostaa, kannattaa suunnata Mille naurat juuri nyt? -ketjuun. Siellä on juuri alkanut genitaalien ronklailu, sisäinen hermafrodiittini sanoo ettei taida miekkailu ihan hetkeen loppua.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Jos munan mittailu kiinnostaa, kannattaa suunnata Mille naurat juuri nyt? -ketjuun. Siellä on juuri alkanut genitaalien ronklailu, sisäinen hermafrodiittini sanoo ettei taida miekkailu ihan hetkeen loppua.
TosiVänkääjä ilmoitti jo totuuden, joten eiköhän se ole siinä. Jakssako sen kanssa kukaan alkaa vääntämään ja odottelee jos myöntäisi olleensa taas kerran aivan väärässä.
 
Venäjän nykytilanne ketjussa meno on aikamoista. Yksi Don Quijote siellä taistelee Putinin puolesta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
TosiVänkääjä ilmoitti jo totuuden, joten eiköhän se ole siinä. Jakssako sen kanssa kukaan alkaa vääntämään ja odottelee jos myöntäisi olleensa taas kerran aivan väärässä.
Totuutta vastaan ei kannattanut taistella ja viisaampi antoi periksi, sentään jonkin aikaa nahkapeitset läpsähteli.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Jussi Halla-ahon ketjussa meno on mennyt villiksi. Natsikortit viuhuu ja karavaani kulkee.
Joutuin meininki rauhoittui. Wiesenthalin jahti meni tällä kertaa aivan vituiksi ja älymystö taisi TosiTörppöä lukuunottamatta älytä kerralla ettei runoilijaan löydy natsiyhteyksiä kun ei runoilijakaan tiedossa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Venäjän nykytilanne ketjussa meno on aikamoista. Yksi Don Quijote siellä taistelee Putinin puolesta.

Meno on vain villiintynyt. Keskusteluun tuotiin linkki, jonka mukaan Venäjä ei ole hankkimassa lentotukialuksia seuraavan kymmenen vuoden aikana, mutta tämä olikin osoitus siitä, että niitä on tulossa. Repesin aivan täysin, kun linkissä sanotaan, että ei ole tulossa, mutta se tarkoittaakin nykyään sitä, että on tulossa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Meno on vain villiintynyt. Keskusteluun tuotiin linkki, jonka mukaan Venäjä ei ole hankkimassa lentotukialuksia seuraavan kymmenen vuoden aikana, mutta tämä olikin osoitus siitä, että niitä on tulossa. Repesin aivan täysin, kun linkissä sanotaan, että ei ole tulossa, mutta se tarkoittaakin nykyään sitä, että on tulossa.

Kieli ja sen ymmärrys on viime kädessä määrittelyasia. Mutta, nimeltä mainitsematon nimimerkki kirjoittaa seuraavasti:
...Venäjähän siis on rakentamassa itselleen uusia lentotukialuksia...

Minulle määritelmä on rakentamassa avautuu siten, että lentotukialukset ovat jo rakennusvaiheessa. Määritelmään sopii vielä se, että sopimus on tehty, mutta rakentaminen ei ole vielä alkanut tai ainakin pitkälle vietyjä suunnitelmia on olemassa. Kuten esim. Suomen ilmavoimat ovat uusimassa hävittäjiään. Tästä on aika paljon varmuutta, kun asiasta on pitkälle vietyjä suunnitelmia jo ja jonkun näköisiä esitarjouspyyntöjäkin on jo tehty.

Mutta, venäläisten lentotukialusten hankinta on ilmeisesti muutamien yksittäisten ammattisotilaiden turinointia, jolloin se taas joillekin tarkoittaa sitä, että on jo rakentamassa...
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Voihan tshekkitupolev sentään tuota Zalmonellan taistelua lentokoneita vastaan. Tämän kohdalla popparit saattavat pysyä esillä harvinaisen pitkään...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaahteralehti heitti hyvän täkyn. Saas nähdä, että kuinka hyvin alkaa sumpussa kuhisemaan?!
Petteri Sihvosta lainatakseni(sic)

"Asetelma on herkullinen"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös