Pokerikeskustelu

  • 900 191
  • 6 377

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Vielä atsomisen arvoisia jaksoja 2005 WSOP:sta ovat aivan ensimmäiset kaksi circuit eventiä, jossa ranskalainen Jean-Robert Bellande vetää mielestäni loistavaa provoa pöydässä, ei Matusowin kaltaista rähjäämistä vaan eurooppalaisen sivistynyttä pöyhkeilyä. Herkullisen tästä kaikesta tekee Jennifer Harmanin loistavat comebackit JR:n piikkeihin. Loistavaa viihdettä.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Jassoo, itse menin tässä investoimaan Poker Trackeriin ja voi pojat, että onkin jännä ohjelma. Näkyy esim. sellainen juttu että itselläni ei ole AA osunut 476:n vuoroon. Alkaa jo huvittamaan, kun naulat tulevat muistaakseni kerran reilussa 200 jaossa.

Muuten onko muilla samanlaisia kokemuksia, mutta ainakin itselläni pelit sujuvat priman verkossa selvästi parhaiten Suomen aikaa iltaisin. Päivisin tuntuu menevän aina päin persettä.

Ps. Phil Hellmuth.
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Aika moni pokeritähti on myös maailmantason backgammonpelaaja ja nuo jotka itse olen nähnyt televisiossa ovat myös sympaattisia ja joviaalejakin, jopa Paul Magriel, aikoinaan teininero matematiikan alalla (jos oikein muistan). Tekipä joskus vuonna 1976 alan (backgammon) paksun opuksen jota vielä nykyäänkin pidetään loistavana perusteoksena, vaikka virheitäkin on, joka jokaisen itseään kunnioittavan pelaajan tulisi lukea ainakin joka toinen vuosi. Ja ilman tietokoneen suorittamia laskusarjoa. Mukava ja leppoisa mies.

Hauska muistikuva Unabomberista. Kerran helmikuussa Pariisin lentoasemalla menimme bussipysäkille odottelemaan mutta ei siihen penkille voinut mennä istumaan kun joku spurgu makaa röhnötti siinä vällyjen alla. Polttelimme siinä tupakkaa ja juttelimme ja tuo möykky heräsi siihen jutteluun ja kukapas sieltä paljastui kuin Phil Laak. Oli ajatellut heittää tunnin tirsat kun aurinkokin paistoi ja aikaa oli. Siinä on ihan oikeasti mukava mies ja pikku kepposia harrastava velikulta eikä tule aika pitkäksi, aina tapahtuu hauskoja. Jos joku pelimies pitäisi ottaa peliseuraksi autiolle saarelle niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Unabomber.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vedonlyönti ketjusta bongattua:

odb kirjoitti:
"Yleisön pyynnöstä, ja huikean menestyksensä ansiosta 100%-ensimmäisestä talletuksesta-kampanja jatkuu helmikuun loppuun saakka!" Tämä expektin sivuilta. http://www.expekt.com/pagecontent/pagecontent.jsp?pageid=511

Lueskelin sitten tuosta 100% talletusbonarista seuraavaa:

"2. Transfer money to your poker account and start to play. Your 100% bonus will be given when you have earned 10 Frequent Player Points (FPP) per bonus-dollar."

Mitäs nuo FPP:t ovat? Jonkun kokoisia rakeja?

eidt: Vastaus löytyi jo: http://www.expekt.com/pagecontent/pagecontent.jsp?pageid=496

Äkkiä laskettuna tuo 100$ bonarin saadakseen täytyy siis pelata 10x4x100=4000 raketettua kättä (vähitään 25c rake). Aika kovat on vaatimukset.
 
Viimeksi muokattu:

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Gamesgrid.com lupasi 1000% bonuksen tilille eli jos laitat 1oo usd niin tilille tulee 1ooo usd. Aika hyvä bonus. En sitten tiedä onko tuo bonustarjous vielä voimassa, oli ainakin vielä viikko sitten.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Ei herraisä mikä paisti samassa pöydässä tällä hetkellä. Koko ajan rebuy heiluu, kun häviää itselleni rahat. All-in esim. Q8o:lla. Muuten pitää sanoa, että tosi kovatasoisia ovat priman moottorilla pelaavat jannut. Ei hyvää päivää mitä menoa, ei herranen aika sentään. Voi elämän kevät, nyt saa itkeä nyt saa huutaa. Ensin hikoillaan 6 tuntia 15 taalan eteen ja sen jälkeen tuplaten puolessa tunnissa.

Muistakaa huomenna Nordicin 50 000$ freeroll. Tai siis, ahem, tänään.
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Gags kirjoitti:
Mikä on aloitusaika Suomen aikaa?
Rekisteröinti alkaa 16.30 ja itse turnaus neljä tuntia myöhemmin.
 

ticotico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Ny Rangers
hei, aika pienet oddsit taitaa olla tossa NB:n freerollisssa, 3 palkitaan, mutta kieltämättä palkinnot on aika houkuttelevat...200 pelaajaa mahtuu mukaan, eli varmaan pitää olla heti 16.30 rekistöröitymässä että ehtii mukaan..?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
ticotico kirjoitti:
hei, aika pienet oddsit taitaa olla tossa NB:n freerollisssa, 3 palkitaan, mutta kieltämättä palkinnot on aika houkuttelevat...200 pelaajaa mahtuu mukaan, eli varmaan pitää olla heti 16.30 rekistöröitymässä että ehtii mukaan..?

Tuo kolme ei pidä missään nimessä paikkaansa, maksurakenne on paljon littanampi (miten vit näitä suomennellaan:), ja selviää vasta turneen käynnistyttyä. Lisäksi kyseessä on rebuy, joten rahaa tulee sisään turnauksen aikanakin. Tosin en usko potin kasvavan tuosta ainakaan merkittävästi, suurin osa on mukana freeroll-asenteella.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jallu kirjoitti:
Jos näin rehellisesti kommentoitte, niin oletteko voitolla ja paljonko esim. viimeisen kahden kuukauden aikana? Itse voitan pieniä summia niin kauan kun maltan selvinpäin pelata, mutta sitten...

Noo, voitolla ja voitolla. Ensin pelasin fixediä. Kun aloin siinä päästä jyvälle, niin vaihdoin NL:ään. Siinä tulikin sitten hieman tukkaan heti, kun menin soitellen sotaan perehtymättä edes perustaktiikoihin:) Noo, fixed kuitenkin opettaa erittäin hyvin pot oddsien laskemista, joten kyllä tuokin joten kuten sujuu. Sitten tietysti innostuin turnauksista, joten siellä olen nyt perseillyt vähän aikaa. En minä nyt ainakaan tappiota ole ottanut, jos bonukset lasketaan, mutta voitollakaan ei paljon olla.

Itselläni on tärkein opetus ollut, että en tosiaankaan pelaa kännipäissäni, väsyneenä tai kuumeisena. Silloin tulee tukkaan, kun meikäläinen uskoo kaikkien bluffaavan koko ajan...

Ja tosiaankin, sitä JA:n omaa rahapöytää voisin joskus tulla kokeilemaan ja turisemaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
ticotico kirjoitti:
Ainakin siinä 50000taalaan turnausaulassa lukee että 3 pelaajaa palkitaan, mutta en minä näistä tiedä...

Nordicilla se nyt vain on merkitty noin, kun pelaajamäärä on nolla.
 

ticotico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Ny Rangers
Ok, selvispähän sekin...Onko kukaan pelannu sitä paffin turneeta, josta pääsee toiseen vaiheeseen laivalle, ja sieltä parhaat finaaliin..? Itse ajattelin illalla kokeilla...

TODELLISUUS ON HARHAA, MUTTA KAIKKI HARHA ON TODELLISTA
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeffrey kirjoitti:
Pitääkös tonne Nordiciin ensin rekisteröityä ennen kuin voi rekisteröityä itse peliin?

Pitää tietenkin.
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ticotico kirjoitti:
Ainakin siinä 50000taalaan turnausaulassa lukee että 3 pelaajaa palkitaan, mutta en minä näistä tiedä...
130 parasta saa rahaa, min 50$, max 11 750$.
Mukana ollaan. Ihmeen pitkäksi venyi tuo rekisteröityminen kun juuri ennen seistsemää pääsi vielä sisään... No nyt sitten jo se 12 000 täynnä.+
Jos pärjää niin taitaa mennä koko yö... zzZZzzZzZ
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Jason W kirjoitti:
130 parasta saa rahaa, min 50$, max 11 750$.
Mukana ollaan. Ihmeen pitkäksi venyi tuo rekisteröityminen kun juuri ennen seistsemää pääsi vielä sisään... No nyt sitten jo se 12 000 täynnä.+
Jos pärjää niin taitaa mennä koko yö... zzZZzzZzZ
Eiköhän se noin kolmessa ja puolessa tunnissa ole läpi käyty.
 

Afan

Jäsen
Itse kun selvisin syksyllä samanlaisessa Nordicbetin 12 000 pelaajan ja $50 000 freeroll-turnauksessa rahoille, sain tahkota viisi tuntia, mutta finaalipöydässä jauhettiin vielä reippaammin aamuyön puolelle. Alkamisaika oli siis silloinkin klo 20.30.
 
Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Rake?

Mietin tässä sellaista asiaa kuin rakeback Nordicilla. Ja tarkemmin sitä, mistä henkilökohtaiset raket lasketaan. Eli siis tuo progressiivisen raketaulukon muodostuminen on kysymyksessä.

Eli siis meneekö siihen rake sen mukaan, kuinka paljon olen itse henkilökohtaisesti talolle maksanut provikkaa vai tuleeko henkilökohtainen rakeni yhtälöstä pelaamani käden kokonaisrake / pöydässä istuvien pelaajien määrä. Eli siis pitääkö minulle muodostuvan raken olla kaiken minun maksamaa, vai saanko pöydän pelaamisesta myös rakea, vaikka en olisi potissa mukana?
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Kyllähän tuossa rakebackissa pitää olla jonkinlainen henkilökohtainen raketus, sillä jos esim. neljä pelaajaa saa 30%:n rakebackin samasta kädestä, on firma tappiollinen. Tai siis jotenkin näin..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös