Pokerikeskustelu

  • 901 662
  • 6 377

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Nikoa kirjoitti:
Sijoitus kuudes, mutta hieman jäi hampaankoloon turnauksen lopusta. Istun BB:ssä hertta kakkosen ja vitosen kanssa. Näen ilmaisen flopin, jossa on kolme herttaa. Odotan että limppaajat panostavat, jonka jälkeen pääsen lyömään kaikki sisään. Kaksi isomman värin vetäjää maksaa lyöntini ja riverin neljäs hertta estää nousuni chip leaderiksi. 70% suosikkiasema flopin ja 85%:n turnin jälkeen eivät riittäneet tällä kertaa. Kiitoksia E:lle turnauksen järjestämisestä ja Nordicbetille sponsoroinnista. Mukava oli olla mukana.
Itsehän floppasin tuossa suoran (kädessä JdTh), värin ja kuningasvärisuoran vedolla, joten ei tarvinnut miettiä kahdesti maksanko sun all-inin. Siinä vaiheessa tajusin hävinneeni, kun Habs16:lta kääntyi Jh, joten jokatapauksessa olisin hävinnyt. Sinulle olin jo hävinnyt ja jos hertta oli tullakseen turnissa tai riverissä (kuten tulikin) hävisin Habs16:lle.

Onnea Habs16:lle turneen voitosta! Hyvä, että oikea joukkue voitti.. :)
 
Viimeksi muokattu:

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yhdeksäs oli sijoitus. Alussa pari kertaa JJ, joista toisella kertaa floppiin JJ, ja sai vedettyä vähän chippejä itelle. Sitten loppui korttien tulo, mutta jollain keinolla onnistui keplottelemaan itsensä finaalipöytään. Chipit vähissä, merkit pöytään AJs, kaveri katsoi K8 ja pöytään muistaakseni 8 ja mulle ei mitään, ja ulos. No, paremmin meni kuin odotin, en todellakaan odottanut finaalipöytäpaikkaa. Kivaa oli pelaaminen, harmittaa vaan toi uloslähteminen, mutta pokeri on pokeria....
 
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat, Sympatiat: HPK
Juu 2. sija tuli. Oma peli sujui hyvin. Huppitilanteessa oli kaverilla vaan niin paljon enemmän chippejä, että takamatka oli liikaa. Jouduin menemään värin vedolla allin, jotta oisin saanut mahdollisuuksia jatkossa. Tällä kertaa ei vaan osunut.
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Poutros Poutremos kirjoitti:
Juu 2. sija tuli. Oma peli sujui hyvin. Huppitilanteessa oli kaverilla vaan niin paljon enemmän chippejä, että takamatka oli liikaa. Jouduin menemään värin vedolla allin, jotta oisin saanut mahdollisuuksia jatkossa. Tällä kertaa ei vaan osunut.

Olihan mun pakko lähtee kokeilee tolla ässäparilla. Tiukkaa oli vääntö. Enpä ois ihan uskonu osallistuessa että voitto rävähtää...
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Solomon kirjoitti:
Mulla sijoitus 11, ja ennen floppia molemmilla (Kesis ja Keltasirkku) puolet stakista (noin 3500) kiinni. Pikkulinnulla AcKh, Kesiksellä 55. Pöytään 3h, 9h, Qh.

All-init ja parin sekunnin päästä lintu pihalle. Ei jäänyt jossiteltavaa. Voitosta pelattiin ja aika pitkällehän siinä olisi päästiin.

edit. jos Kesis vie koko homman, niin saa kuitenkin tarjota mulle kaljan.

Tuu kärppien peliin tänne Lappeenrantaan niin huurteinen odottaa!
 
Viimeksi muokattu:

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Neljäs. Suht hyvin meni kun kerrankin todella keskittyi pelaamiseen eikä esim. Terminator 3:een. Lopussa sitten Anna Kournikova kohtasi Ray Bourquen ja se oli meikäläiselle adjö.

Kiitokset järjestelijälle, pelikavereille ja onnittelut kolmen parhaan joukkoon sijoittuneille, erityisesti voittajalle!


Nyt tsekkaamaan Eurosportilta, että kurittaako Gus Hansen.
 
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat, Sympatiat: HPK
Habs16 kirjoitti:
Olihan mun pakko lähtee kokeilee tolla ässäparilla. Tiukkaa oli vääntö. Enpä ois ihan uskonu osallistuessa että voitto rävähtää...

Joo tottakai kärkiparilla hupissa lähdetää kattomaan, etenki kun se ei enää paljoa lisää sulle maksanu.

Niin joo E miten tuo ylimääräinen bonus maksetaan?? Pitääkö laittaa jotain spostia nordicille vai tuleeko tuo automaattisesti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Erkka kirjoitti:
Suht hyvin meni kun kerrankin todella keskittyi pelaamiseen eikä esim. Terminator 3:een.

Leffa tuli katsottua, kun ei ollut muutakaan mihin keskittyä. Ei ollut mitään marginaaliratkaisuja, siksi paskaa tuli käteen. Muutamat blindit stiilasin ilman mitään, kerran löin isosti, mutta silloin minulla oli se suora. Sitten tuli EP:stä kaksi kertaa peräkkäin TT. Molemmilla kerroilla kaikki kippasi.

Myöhemmin en uskonut kaverin hanskaa, laitoin kylkeen ja siinä meni iso osa stakista.

Sitten ulos 3-way all-in pre-flop. Minulla 77 ja olin johdossa, mutta sieltä tultiin ohi.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Laitoin Nordicille tiedon bonuksen ansainneiden niceistä.

Nyt tällä hetkellä on auki rahapöytä Jatkoaika (private games - cash games - Jatkoaika) ja salasana jatkis. Priman verkko (Nordic esmes).
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En päässyt pronssille, peruna vieköön. Kädet muistuttivat erehdyttävästi veli-Afanin pasteamia. Kerran JJ, ja sitäkin ennen joku poro bluffasi all-init ja meni Janis pöksyyn. Sijoitus joku 36. tai yhtä raflaavaa. Back to the old drawing board.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
E kirjoitti:
Laitoin Nordicille tiedon bonuksen ansainneiden niceistä.

Nyt tällä hetkellä on auki rahapöytä Jatkoaika (private games - cash games - Jatkoaika) ja salasana jatkis. Priman verkko (Nordic esmes).


Vielä mahtuu pelaamaan
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Avoin kysymys

Tietääkö joku lafkaa, missä saisi keploteltua itsellensä rakebackin ja pelivalikoimista löytyisi 5 card draw? Pieni ja sievä peli, mutta rakea joutuu, kuten limitissä yleensäkin, maksamaan niin pirusti.
 
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat, Sympatiat: HPK
Solomon kirjoitti:
Tietääkö joku lafkaa, missä saisi keploteltua itsellensä rakebackin ja pelivalikoimista löytyisi 5 card draw? Pieni ja sievä peli, mutta rakea joutuu, kuten limitissä yleensäkin, maksamaan niin pirusti.

Juu celebpokeriin saa ainaki http://www.rakebacks.com/ kautta 25% rakebäkin. Pokerheaveniin sai muistaakseni jostain 30% rakebäkin, mutta en muista mistä.

Edit: Jaa löytyihän se pokerheaven rakebäkin tarjoaja http://www.thesterlingcartel.com/.
Vielä, että itse otin celebpokerille rakebäkit yllä olevan linkin kautta ja maksettu on aina ajallaan eli kuun 1. päivä.
 
Viimeksi muokattu:

dodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paha on palannut takaisin!
Saas nähdä iskikö pokeri kärpänen, elämäni toisen turnauksen pelasin ja 20$ tuli jopa voittoakin. Jatkosta tipuin vielä kädellä, joka oli suursuosikki voittamaan. Joskus se ei vain onni potki. Pitäisi ilmeisesti laittaa pelitili esim. Nordicbetille, jotta pääsisi Jatkoajankin tohinoihin myös kokeilemaan, siis voittamaan!
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Solomon kirjoitti:
Tietääkö joku lafkaa, missä saisi keploteltua itsellensä rakebackin ja pelivalikoimista löytyisi 5 card draw? Pieni ja sievä peli, mutta rakea joutuu, kuten limitissä yleensäkin, maksamaan niin pirusti.

Betholdemilta ainakin muistaakseni löytyy ja rakea maksaavat ihan mukavasti.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Pokeriturnauksen bonuspalkinnot ovat nyt ne ansainneiden tilillä.

NordicBetiltä tuli ehdotus, että mikäli haluamme pelata muutaman kuukauden päästä uuden samanlaisen turnauksen, he ilmeisesti olisivat halukkaita antamaan siihenkin tuon 500 dollarin lisäpotin. Mailista kopioituna sanatarkasti meni näin tuo ehdotus: You can arrange a similar tournament in 2-3 months if you want that.

Jatkoajan mestaruus on nyt ratkaistu tälle vuodelle (onnea muuten voittajalle, ilmoittautukoon itse, jos haluaa, vaikka voittajan tiedänkin), joten turnaukselle pitäisi keksiä joku muu teema, jos (tai melko varmasti kun?) pelaamme tuon.

Päiviä saa ehdotella, itse voin hoitaa vetovastuun.

Kuitenkin bonukset menivät seuraavasti, Kesis on siis Jatkoajan pokerimestari 2006! Ja hän on Jatkoajassa nimimerkki Habs16, onnea vaan noin 300 dollarin edestä! Nuo ovat siis Priman verkon aliaksia, ei Jatkoajan käyttäjänimiä.

1st place $150 Kesis
2nd place $100 dranti
3rd place $75 hamy_
4th place $50 Begemot
5th place $50 yZn
6th place $50 Poutros
7th place $25 JimZalabim
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
E kirjoitti:
NordicBetiltä tuli ehdotus, että mikäli haluamme pelata muutaman kuukauden päästä uuden samanlaisen turnauksen, he ilmeisesti olisivat halukkaita antamaan siihenkin tuon 500 dollarin lisäpotin. Mailista kopioituna sanatarkasti meni näin tuo ehdotus: You can arrange a similar tournament in 2-3 months if you want that.
Huhtikuussa 2006 Jatkoaika presents: NordicBet PPV No Way Out

Tosin mestari vaihtuu vasta elokuun Jatkismania XXIII:ssä.
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Milhouse Nixon kirjoitti:
Huhtikuussa 2006 Jatkoaika presents: NordicBet PPV No Way Out

Tosin mestari vaihtuu vasta elokuun Jatkismania XXIII:ssä.

Jos vaihtuu... :) Paukutellaan henkseleitä siihen saakka. Koitan ainakin ite tulla myös huhtikuussa mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat, Sympatiat: HPK
Pieni katsaus

Poutros Poutremos kirjoitti:
Juu poikein kanssa ollaan pelailtu pienillä panoksilla Hold'emia. Täytyy myöntää, että kyseinen peli on additoiva etenkin, kun olen jäänyt peleistä kokonaisuudesssaan voitolle.

Tuossa toissapäivänä pistin sitten Expektille rahaa ja aloin pelailemaan. Nyt parin päivän pelaamisella olen yli nelinkertasitanut kassani. Pieniessä pöydissä on uskomattoman tyhmiä pelaajia. Siellä suurin osa ihmisistä ei tajua mitään todennäköisyyksista saati sitten pot oddseista. Väliin vedolla maksetaan ihan mitä vain samoin, jos sattuu olemaan kaksi isoa korttia ja floppi ei osu. No näiden kanssa tulee sitten niitä bad beatteja, mutta pitkässä juoksussa nämä vetäjät maksavat meikäläisen pelaamisen.

Nonii nyt on mennyt n. 9kk kun aloitin pokerin peluun, joten kirjoitanpa tähän välikatsauksen.

Aloitin sis priman verkossa, kun Expekt vielä sinne kuului. Alku talletukseni oli 20e. Siellä pelailin syyskuun lopulle asti, kunnes tajusin kuinka tiukkoja pelit kyseisellä saitilla olivat. Expektillä pelailin alussa 10-20NL ja loppu vaiheessa 50NL ja 20Plo kaikkia fulltableina. Tulosta tuli kyllä muutamia satoja kuussa, mutta ei mitään suurempaa nousua ja laskua.

Kavereilta sitten kysäsin, että millä saiteilla olisi hyvät pelit. Yksi kaveri sitten suosittelin sportingbettiä, koska siellä pelaajat ovat umpijäässä lisäksi saitilla oli talletusbonus sekä sinne sai vielä silloin rakebäkit. Talletin sitten sinne 60e, jotka olivat expektilta otettuja rahoja. Alussa uusi softa tuotti tietysti harmaita hiuksia, mutta nopeasti siihen tottui. Sportingbetillä rollini alkoi nousemaan aika vauhdilla, ja pian pelasin siellä myös 50NL:ää fulltablena. Huomasin, että Unibet tarjosi hyvän signup bonuksen, jonka pelaamiseen ei mennyt kuin 3 päivää. Tämän bonuksen ja sportinbetin voittojen avulla ylitin ensimmäisen isolta tuntuuneen rajan eli kuukausi oli 1k up.

Pelasin sportingbetillä vielä marraskuun puoleenväliin ja vaihdoin sitten saman verkon eli bosspokerin eri skinille celebpokeriin, koska sportinbetiltä rakeback loppuisi helmikuussa, lisäki celebpokerille sai talletusbonuksen, joka on kyllä vaan ylimääräinen rakeback koska saadaksesi $5 bonusta pitää tuottaaa $25 rakea.Marraskuussakin voitot ylittivät 1k.

Joululoman jälkeen kokeilin sitten bosspokeri 100PLO omahaa fulltablena ja se on osoittautunut melkoiseksi kultakaivokseksi. Nykyään pelaan 100PLO fullina ja 200NL shorttina. Tänään ylittyi sitten taas tietty etappi kuu voitolla yli 3k. Nyt on aika outo olo kun miettii tosissaan kuinka paljon se $3000 taalla oikeasti on. Alussa ei kyllä tullut mieleenkään, että näin nopeasti voi saada jo tälläisiä voittoja. Isoa turnaus voittoa(yli 100 pelaajaa) en ole vielä saavuttanut vaikka eilinen jatkoajan mestaruusturneen 2. sija onkin kova suoritus ;). Tosin nykyään et jaksa oikein tuota turnauspelaamista harrastaa.

Itse olen tietysti kehittynyt pelaajana tämän 9kk aikana paljon. Parhaat ominaisuudet itsellä on se, että en mene tilttiin ja se, että pääsen irti käsistä, joka alussa oli tietysti vaikeaa. Muutaman kerran olen huomannut, että alan vähän hermostua monen ohivedon jälkeen, mutta olen viisaana osannut sulkea clientit. Huonona puolena itsellä on aggressiivisen pelitavan päälle saanti sitä tarvittaessa. Liian usein vaan maksan, kun voisin ihan hyvin reissata.

Pokerisaittien kanssa ei ole ollut juuri mitään ongelmaa. Cash outit ovat tulleet lähes ajallaan aina, joskus on mennyt 2. päivää enemmän kuin luvattu, mutta nekin ovat tulleet heti, kun supportia on vähän muistuttanut.

20e alkupanostus on tuottanut aika mukavat tuotot ja jatkossa tottakai suunnataan isompiin peleihin, mutta ei ahnehdita kuitenkaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
E kirjoitti:
Pokeriturnauksen bonuspalkinnot ovat nyt ne ansainneiden tilillä.

NordicBetiltä tuli ehdotus, että mikäli haluamme pelata muutaman kuukauden päästä uuden samanlaisen turnauksen, he ilmeisesti olisivat halukkaita antamaan siihenkin tuon 500 dollarin lisäpotin.

Titteleistä viis, ilmainen raha kelpaa aina. Pelataan vaikka joka päivä. Jos vaan E viitsit, niin Jatkiksen maineella kannattaisi rahastaa muutkin paikat. Siitä ei ole tosin tietoa miten mahdollista se on, mutta samalla metodilla vaan kuin tämänkin hoidit.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
pernaveikko kirjoitti:
Titteleistä viis, ilmainen raha kelpaa aina. Pelataan vaikka joka päivä. Jos vaan E viitsit, niin Jatkiksen maineella kannattaisi rahastaa muutkin paikat. Siitä ei ole tosin tietoa miten mahdollista se on, mutta samalla metodilla vaan kuin tämänkin hoidit.

Juu metodi ja metodi. Kysyin siitä satellittimahdollisuudesta, itse tarjosivat rahaa =) Kyllä melkein pitäisin siitä kiinni, että ollaan nämä turnaukset Nordicilla nyt niin kauan kuin he haluavat meistä pitää kiinni. Turha lähteä heitäkään ärsyttämään, kun ilmeisimmin homma toimii.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minustakin on hyvä pysyä Nordicilla (ja miksei myös Paffilla). Ensinnäkin siitä syystä, minkä E kertoi. Toiseksi siitä, että minua ei ainakaan henkilökohtaisesti kiinnosta availla pelitilejä ympäri maailmaa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kempes kirjoitti:
Löysin uuden pokerisivuston, siellä pystyy myös harjoittamaan vedonlyöntiä.

Sivusto on http://www.jetbetpoker.com.

Onko kukaan muu kokeillut onneaan siellä?

En ole kokeillut, mutta taitaa samalla skinillä olla kuin Pokerihuon, Martinspoker, Unibet, 24h Poker jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös