Pokemon Go – taskuhirviöiden uusi tuleminen?

  • 161 711
  • 788

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pari villiä Laprasta kahden päivän sisään. Eka oli vajaa 300CP ja tänään 123CP. Mitä helvettiä? Kaikki mitä olen tuota monnia tähän mennessä aiemmin nähnyt, ovat olleet jotain lähellä 2000CP. Ovatko sitten munista kuoriutuneita vai hillittömällä power upilla paranneltuja?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ollaan pelattu kaverin kans saman aikaa Pokemonia. Sama määrä suunnilleen kävelyä ja pokestoppeja. Itellä n. kymmenen 10km munaa ja kaveri sai eilen ensimmäisenä. Ollu ehkä pikkasen hermona tuuristaan :D en toki ite sieltä mitään kauhean hyvää ole saanut, mutta muutamia uusia. Jynx ehkä masentavin...

Ilmestyi sitten se toinenkin muna näköjään tänne, tällkertaa tuli joku muu kun eevee, eka magmar 1284cp, että jotain sentään. Samaan syssyyn vielä tuli kolmaskin että saldona on nyt 70 munaa ja niistä 3, eli lähemmäksi keskiarvoa päästiin yhdellä rykyäsyllä. testissä oli täälä se että jos ei pyöräyttele pokestoppeja ja tuhlaa munia niin kertyykö helpommin sitten kymppejä ja näyttäisi toimivan vaikka 4/9 kun oli niin ekana pari 2 km munaa tulikin mutta viimeiset oli kympin, en tiedä onko sitten vaikutusta vai ei mutta nyt näytti toimivan.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä ihmettä?
Mulla näkyy pokedexissä että olisi Tauros nähtynä. Eilen kyllä bongasin yhden salilla (toinen ikinä), ilmeisesti se sitten. Ja se selittää myös pari muuta mukamas nähtyä monnia, salilla nekin katsottu eikä "luonnossa".
Aika typerää mun mielestä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mitä ihmettä?
Mulla näkyy pokedexissä että olisi Tauros nähtynä. Eilen kyllä bongasin yhden salilla (toinen ikinä), ilmeisesti se sitten. Ja se selittää myös pari muuta mukamas nähtyä monnia, salilla nekin katsottu eikä "luonnossa".
Aika typerää mun mielestä.
Joo sama mulla, Kangaskhan näkyi eilen salilla ja nyt se näkyy myös varjona pokedexissä. Kai se on ihan hyvä tietää että mitä ötököitä ei ole lainkaan näkynyt, kun tuo Pokedex alkaa jo olemaan kaikille tuttu etu- ja takaperin.

Melko tylsäksi on nyt alkanut käymään, taso on 25 ja tuntuu ettei peli etene oikein mihinkään suuntaan. Kokonaan puuttuu enää Snorlax, Scyther ja Kabuto, muista (paitsi tietty noista mahdottomista + aluerajoitetuista) on jo ainakin alin muoto ja suurimmasta osasta jo kaikki kehittyneimmätkin muodot. Gymien valtaus on ihan liian helppoa, ja pitäminen mahdotonta. Saisi kyllä tulla kohta jotain pelillistä päivitystä, muuten alkaa into loppua.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämmöinen twiitti aiheesta fastpokemonmap https://twitter.com/FastPokeMapCom/status/786315931173748736 eli pitäisi kartta taas huomenna tai lauantaina toimia. Kaikki ei noista kartoista pidä, minä pidän.

Mä ainakin pidän jos on eri paikkakunnalla tai haluaa saada ne muutamat puuttuvat pokemonit. Siihen asti ainakin näkisin että nuo ei ole mitään varsinaista "huijausta" jos nearby toiminta ei ole tuota nykyistä tarkempi ja näytä esimerkiksi että lähestyy sitä pokemonia jotenkin. Onhan se parantunut mutta edellään voi olla kilometrien kävelyä edestakaisin ja aikaa muutama minuuttia.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Tuo nearby-täppä voisi toimia samalla tavalla mitä esim geokätköilyssä toimitaan. Eli valitaan vaikka niistä lähistöllä olevista ötököistä haluamansa ja Siihen tulisi jonkin näköinen kompassi tms, että tietäisi edes mistä suunnasta sen voisi löytää. Ja se voisi näyttää lähellä olevat ötökät vaikka 500 metrin säteeltä.

Tuo nykyinen toiminto on ihan vitsi. Joku Grimer esimerkiksi tuli mulle tuohon näkyviin ja etsin sitä autolla. Tytär piti puhelinta ja mä ajelin edes takas katuja. Välillä se meni kauemmas ja välillä oli ihan lähellä. Tietty. Ilmeistyi sitten sellaiseen paikkaan mistä olin ajanut ohi varmaan kolmesti.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tai sitten ne askeleet/tassut takaisin vain mitkä siinä oli alunperin, hieman parannettuna. Ei tuo nyt tähtitiedettä ole. Nykyisellään peli on vain turhaa ilman noita karttoja. Monelta puuttuu enää muutama pokemoni, ei ne jaksa metsästää samalta alueelta pelkkiä pidgeytä vaan etsiä ne mitä puuttuu, nuo kartat mahdollistaa sen. Tai jos osut lähelle jotain niin monet katsoo sen ihan tarkan sijainnin kun muuten voit joutua kävelemään monta kilometriäkin eri suuntiin ja aikaa olla se maksimissaan 10 minuuttia. Tuokin olisi eri asia jos pokemonit olisi kauemmin paikoillaan, mutta aika vituttavaa kun tutkaa osuu mustalla joku ja sitä ei millään löydy mistään. Toki eihän tämän lian helppoa pidä olla mutta ei sitä liankaan kauan ihmiset jaksa peliä tuon ongelman takia ilman karttoja.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Sorruin itsekin kartan käyttäjäksi ehkä pari viikkoa ennen kuin nykyiset kartat päivityksen myötä katosivat linjoilta. Taistelin henkisesti pitkään itseäni vastaan, koska pidin sitä hieman laiskana ja oikotien käyttämisenä. Lopulta tuli annettua periksi. Syy oli sama kuin muilla, puuttuvia pokemoneja ei vain tule vastaan oikeastaan koskaan. Kartan kanssa saatoin lähteä kauemmaskin hakemaan pokemonia, jos sellainen minulta puuttui. Lisäksi se vastasi yhteen pelin ärsyttävimmästä piirteestä: et voi tietää kuinka kauan joku pokemon siellä hengailee. Jos lähdet etsimään, niin sen aika saattaa kadota jo heti alkuun. Jonkinlainen indikaatio siitä, kauanko pokemonilla on vielä aikaa, olisi erittäin mainio asia
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eipä toimi vielä. koko viikonlopun olen odottanut. Helpottais vähän sitä neljän puuttuvan Pokemonin hakua.
Ei toimi ei. Kartan toimimista odotellessa olenkin kävellyt normaalia enemmän. Ja paljon saa kävellä jatkossakin, kun minulta puuttuu vielä 39 monnia. Kaikki tienoon salit kun on sinisten toimesta vallattu ja on tasoa 10, niin minun alle 2000cp monneiltä ei ole niihin asiaa ja aitoa rahaa, kun en mielelläni peliin laita, niin kunto kasvaa, kun yhdellä hautomoita pelataan.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Pitäis tuon Fastpokemapin toimia taas mutta en mä ainakaan sillä mitään löydä. Jos joku muu löytää, niin laittakaapa vinkkiä miten siinä saa jotain näkymään. Olis kiva pikkuinen apu, kun sais nuo kartat toimimaan.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Pitäis tuon Fastpokemapin toimia taas mutta en mä ainakaan sillä mitään löydä. Jos joku muu löytää, niin laittakaapa vinkkiä miten siinä saa jotain näkymään. Olis kiva pikkuinen apu, kun sais nuo kartat toimimaan.
Skannailee vaan riittävän usein niin kyllä se sieltä alkaa näyttää. Toimii tosiaan n. joka kymmenes kerta.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt jos joltain ne muutamat pokemonit puuttuu ja tarvitsisi karkkeja lisää tai jos puuttuu haamupokemoneja tai Cubonea tai sen kehittymeempää muotoa niin nyt olisi halloweenin aikaan hyvä aika palata pelin periin. Buddystä saa 4 kertaisella nopeudella karkkeja ja karkkeja saa myös muutenkin enemmän. Taisi myös jotain muuta olla mutta ei nyt heti muista, varmaan jollain sivulla nuo lukee. Eli tuo buddy touhukin menee niin että kilometrin sijaan tarvitsee 250m kävellä, eli jos tarvitsee evolvaamista varten niin nyt kannattaa viikon aikana pitää vaikka taskussa auki.

Sinällään ihan kivat lisät, toisaalta varmaan viikon päästä on vieläkin suurempi syy olla sitten pelaamatta kun kerääminen on tuskaista.
 

Mastokaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Saisivat jo tuon gen 2 julkaista..
Alkaa mennä maku tähän, kun chansey ja charizard puuttuvat dexistä, eikä niitä saa mistään. Onko kellään tietoa mistä chanseyta voi saada? Charizardiin kohta karkit käveltynä, mutta chansey tuntuu nyt aika mahdottomalta saada.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Saisivat jo tuon gen 2 julkaista..
Alkaa mennä maku tähän, kun chansey ja charizard puuttuvat dexistä, eikä niitä saa mistään. Onko kellään tietoa mistä chanseyta voi saada? Charizardiin kohta karkit käveltynä, mutta chansey tuntuu nyt aika mahdottomalta saada.

Ei kai siinä auta muu kuin hautoa niitä kymmenen kilsan munia. Uusimmassa päivityksessä vissiin pakottavan sovelluksen muteamaan muut sovellukset eli esim Spotifyn. Mitä järkeä? Akunsäästöä, kun ei voi kuunnella musiikkia samalla?
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Halloween-eventti oli ihan hauska. Sain pokedexiin usammankin uuden tulokkaan ja nyt siellä on 116 erilaista pokemonia. Pitkä matka vielä täyteen pokedexiin, mutta pikkuhiljaa. Eniten on alkanut risoa viime aikoina paikallinen gymitilanne, jossa yksi väri dominoi suvereenisti. Tietenkään se ei ole oma väri. Ajankäytöllisesti en jaksa tuhrata puolta tuntia tai jopa enemmän aikaa ison gymin nakutteluun alas 10 kolikon vuoksi kun tiedän, että seuraavana päivänä siellä on ihan samanlainen torni 2000cp pokemoneja vastassa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Halloween-eventti oli ihan hauska. Sain pokedexiin usammankin uuden tulokkaan ja nyt siellä on 116 erilaista pokemonia. Pitkä matka vielä täyteen pokedexiin, mutta pikkuhiljaa. Eniten on alkanut risoa viime aikoina paikallinen gymitilanne, jossa yksi väri dominoi suvereenisti. Tietenkään se ei ole oma väri. Ajankäytöllisesti en jaksa tuhrata puolta tuntia tai jopa enemmän aikaa ison gymin nakutteluun alas 10 kolikon vuoksi kun tiedän, että seuraavana päivänä siellä on ihan samanlainen torni 2000cp pokemoneja vastassa.
117 ja tuo hallitseva väri on sininen, joka ei ole minunkaan väri ja sekös vituttaa, vaan tiimiä en ala muuttelemaan.
Minulle antaa yhä eventin mukaisesti karkkia, xp:tä ja samoja monneja.
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En ole pelin kehitystä / kommentointia seurannut pariin kuukauteen, mutta avaan pelin aina silloin tällöin, lähinnä jos lounaalle menen tai jonnekkin sellaiseen paikkaan missä on odotettavasti pokemoneja. Nyt on viime päivinä näyttänyt siltä, että pokemonien määrää on nostettu? Duunissa näkyi ennen max 2 erilaista pokemonia, nyt on välillä kuuttakin eri nearbyssä Itiksessä käydessä normaalisti oli 3-5 pokemonia nearbyssä, nyt on ihan täys kartallinen.

Nythän tämä peli alkaa tuntumaan siltä, että sitä voisi aivan pelata.
 

Mastokaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt on viime päivinä näyttänyt siltä, että pokemonien määrää on nostettu? Duunissa näkyi ennen max 2 erilaista pokemonia, nyt on välillä kuuttakin eri nearbyssä Itiksessä käydessä normaalisti oli 3-5 pokemonia nearbyssä, nyt on ihan täys kartallinen.
Ovat juu pokemonien määrää lisännyt ja varsinkin pokestoppien viereen on lisätty niitä. Ja myös pokestopit ovat boostattuja. Itselle parin päivän aikana 4 kertaa tullut 10 itemiä.
Jostain kuulin huhua, että olisivat vihdoin myös gen 2:sta lisäilemässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös