Pokauslauseet

  • 261 006
  • 810

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tänään tuli testattua tuota edellä mainittua iskuereplaa ja kaikesta neroudestaan huolimatta se ei kuulemma toimi. Kuulemma liian väkisin keksitty, vaikka tämä tuli kyllä ihan luonnostaan erään henkilön innoittamana... Dääm. 2/10 lämpesi tolle ''tykkäät sä pyöräillä''-jutulle.Miten teitä miehiä pitäisi siis iskeä? Onko tissit tiskille oikeasti ainut tie?

Itse en ainakaan lämpenisi suorille ehdotuksille tyyliin " lähteenks paneen?" Ei vain istu naisten suuhun tuollainen kielenkäyttö. Mielestäni normi flirtti ja nätti hymy iskee jo lujaa, eikä haittaa jos lausuu muutaman kehun "kohteelle". Jokainen tietää kuinka hyvältä tuntuu saada kehuja osakseen. Sitten sitä voi vaikka tanssia ja jutella mukavia. Kyllä se siitä sitten jos kemiat pelaa, niin irtoaa!
 
Tänään tuli testattua tuota edellä mainittua iskuereplaa ja kaikesta neroudestaan huolimatta se ei kuulemma toimi. Kuulemma liian väkisin keksitty, vaikka tämä tuli kyllä ihan luonnostaan erään henkilön innoittamana... Dääm. 2/10 lämpesi tolle ''tykkäät sä pyöräillä''-jutulle.Miten teitä miehiä pitäisi siis iskeä? Onko tissit tiskille oikeasti ainut tie?
Pyydät tanssiin, ja sitten vaan liika ilma välistä pois ja hinkkaus käyntiin. Toimii saletisti. Siihen voit sitten vielä yhdistää ehdotuksen polkemisesta. Kellon olisi hyvä olla n. 02.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid

"Oletko iloinnut siitä kuinka kimaltavat rinnat sinulla on?"

Eipä välttämättä natsaisi näin miehenä. Mutta tuota kyllä voisi naiseen kokeilla.

e. Ja vielä oma ehdoton suosikki:

Minä: "Iltaa. Mikäs neidin nimi mahtaa olla?"
Hän: "**** ********, kui nii?"
Minä: "Uskomaton sattuma! Mun horoskoopissa just luki et sun kans mulla tulee tänää sutinaa!"
 
Viimeksi muokattu:

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Mene rehvakkaasti ja itsevarmasti baben luo ja tokaise:
"Haluux tyttö pillua!?"

Hämmentää jokanaisen ja siinä vaiheessa on helppo iskeä muilla korulauseilla..

Metsästysonnea helatorstai-iltaan!
 

Stormy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Real Madrid Club de Futbol
Itse en ainakaan lämpenisi suorille ehdotuksille tyyliin " lähteenks paneen?" Ei vain istu naisten suuhun tuollainen kielenkäyttö. Mielestäni normi flirtti ja nätti hymy iskee jo lujaa, eikä haittaa jos lausuu muutaman kehun "kohteelle". Jokainen tietää kuinka hyvältä tuntuu saada kehuja osakseen. Sitten sitä voi vaikka tanssia ja jutella mukavia. Kyllä se siitä sitten jos kemiat pelaa, niin irtoaa!

Samoilla linjoilla ollaan. Tosin, kun en perusjurottajana oikein tanssimisesta välitä, ovat tällaiset lähestymisyritykset yleensä tyssänneet minun kohdallani. Joskus on kyllä tanssilattiallekin tultu lähdettyä jos on tarpeeksi tukeva olo ollut.

Itse en oikein naisia sen kummemmin lauseilla yritä pokailla, vaan sillä perinteisellä katsekontakti-metodilla. Yleensä ne ovatkin sitten olleet ne naiset jotka ovat tulleet juttelemaan, eikä toisinpäin. Mitään hyviä iskulauseita en ole kyllä kohdannut. Kaverini on joskus festareilla kysäissyt tytöiltä, että "Tykkääkö tytöt keräillä Singereitä?", ja tämän jälkeen pitänyt pitkän puheen omasta (kuvitteelisesta) ompelukonekeräilystään. Turkulaisia likkoja nauratti, mutta flaksi ei käynyt.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Miten teitä miehiä pitäisi siis iskeä? Onko tissit tiskille oikeasti ainut tie?

Kaverin pikkubroidi tiesi tuon jo esikouluikäisenä: "Kun nainen tykkää miehestä, niin se näyttää sille miehelle tissit, ja sit se mies rakastuu siihen ja haluaa saada lapsia sen kanssa."
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei kannata yrittää pokata ketään. Ainakin mulla käy tällä tavoin flaksi lähes joka viikonloppu. Keskittyy täysin kavereiden kanssa jutteluun eikä kiinnitä mitään näkyvää huomiota niihin kauniisiin naisiin. Koskaan mä en tee itse aloitetta ja kyllä homma toimii sillä tavalla kuin itsestään. Jossain vaiheessa vaan ne naiset sitten tulee juttelemaan. Jollekin täytyy sanoa vaan suoraan, että anteeksi, nyt häiritset mun iltaa mutta kyllä siellä aina joku pantavakin on kiinnostunut. Ja siitä se sitten etenee omalla painollaan. Kannattaa olla oma vittumainen itsensä niin hyvä tulee. Mukava pitää olla sitten, kun sopiva tyttö tulee juttelemaan mutta mitään iskurepliikkejä en käytä enkä edes osaisi käyttää. Senkun on oma itsensä niin varmasti irtoaa.

Olen itsekin huomannut tämän kaikkein toimivimmaksi taktiikaksi. Siis ei ole osoittavinaan minkäänlaista kiinnostusta yökerhon senhetkistä naisarsenaalia kohtaan, vaan käyttäytyy niin, että käytöksestä huokuu itsevarmuus ja välinpitämättömyys jopa niin, että liikutaan siinä ylimielisyyden rajamailla. Niinhän se on, läpipaistava terve itsetunto vetää naisia kaikkein parhaiten puoleensa. Itse kun en todellakaan ole mikään supliikkimies, vaan sosiaalisessa kanssakäymisessä jopa kömpelö (varsinkin vastakkaisen sukupuolen kanssa) niin olen jo baareissakäyntiurani alkuvaiheissa todennut, että minun ei kannata yrittää käyttää mitään pokauslauseita, koska niillä vain antaisin pellen vaikutelman itsestäni.

Tähän kun vielä lisätään se, että monien naisten itsetunto ei kestä sitä, että mies ei heti olekaan lääpällään heihin. Siis hiukan sellainen välinpitämätön asenne juttelemaan tulevaa naista kohtaan, niin nainen vain sisuuntuu tästä eikä anna periksi ennen kuin saa miehen lämpenemään itseensä.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ahaa, tuli siis avauduttua yöllä..oho.

Aika läppä heittohan tuo on. Eikä sitä tehoa varmaan ainakaan parantanut se ilmaisu tapa. '' Hei me halauttais kokeilla meidän uutta iskurepliikkiä, mutta ei me oikeesti haluta sua tai mitään, mutta haluat sä kuulla sen nyt?'' Ja suurin osa koehenkilöistähän oli tietenkin henkilökuntaa 0_o

Enkä minä kyllä ikinä kykenis ketään iskemäänkään. Ei riitä mielenkiinto lähteä vuoren luo, tulkoot ne vuoret minun luo.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Tunsin nykyisen tyttöystäväni jo kauan ennen kuin aloin seurustella tai kiinnostua hänestä. Seuraavan repliikin jälkeen on meidän juttu lähteny pikkuhiljaa luistaa, ja huom. en sanonut tuota pokausmielessä, vaan vahingossa tuli pokattua, mutta eipä haittaa. :)

Minä: "Onko tuo sun kuva?"
Tyttöni: "On tietenki, miksi niin?"
Minä: "Ei kun ajattelin, että onpa sairaan kaunis ihminen siinä."

Loppu onkin historiaa.. :)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
"Anna pilluu...mä tiedän et sul on".
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
"Hei inkeri, voinko mää leimata sun kisapassis?" Voisi toimia välierä/finaalivaiheessa jossain screeniravintelissa....
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaatii hiukan pokkaa mennä iskemään kolmen muijan seisomapöydästä sitä parhaimman näköistä siitä keskeltä,katsoen sitä suoraan silmiin. Vittu mää oon koira! "kuinka niin?" "koska mää haluaisin nuolla sua kun Lassie" 1) Hämmästyneitä ilmeitä 2)Teen 180 asteen käännöksen kohti baaritiskiä 3) Muijat räjähtävät nauramaan selän takana. Mikä oli tarkoituskin koska isorintaisilla naisilla on sellainen harhaluulo että ne silmät on jossain siellä kulmakarvojen alla :) Tietenkään tuo ei nyt eilen toiminut, mutta sain 15 min. tuon jälkeen ravintolan tupakkapaikalla pusun ja puhelinnumeron hymyllä.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Satuin kaveriporukassa puolivahingolla keksimään pokauslauseen joskaan en ole sitä koskaan testannut. Käyttäkää omalla riskillä: "Hei beibe eikös diskopallon alla pitänyt suudella, vai oliko se mistelinoksan..."
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Kaveri pani kerran yhtä emäntää. Kun nähtiin aamulla kysyin millainen muija se oikein oli, kaveri vastasi: "ei se mikään ruusunnuppu ollut, mutta kukkii ne perunatkin.. :)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"ei se mikään ruusunnuppu ollut, mutta kukkii ne perunatkin.. :)
Itse olen kuullut tämän muodossa "ei se mikään ruusu ollut, mutta kukka kuitenkin, ja kukkii se perunakin". Varmasti muitakin väännöksiä on olemassa, mutta mitäs siitä, hyvä ja käyttökelpoinen sanonta.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Kaveri pokas vkonloppuna naikkosen baaritiskiltä tokaisemalla "mulla on oma ralliauto"
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minulle sanottiin muutama viikko takaperin kauneimmat sanat, mitä olen koskaan saanut osakseni.

"Käynks mä täällä usein? Haluaisinko mä tanssia? Mitä sun näköinen nainen tekee näin kauniissa baarissa?"

Hellyin.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle sanottiin muutama viikko takaperin kauneimmat sanat, mitä olen koskaan saanut osakseni.

"Käynks mä täällä usein? Haluaisinko mä tanssia? Mitä sun näköinen nainen tekee näin kauniissa baarissa?"

Hellyin.
Kai se on hellyyttävää, jos ne sanoo takaperin "Baarissa kauniissa näin tekee nainen näköinen sun? Mitä? Tanssia mä haluaisinko? Usein täällä mä käynks?"

Jättää nimittäin sen sanojasta lähes yhtä vajaan vaikutelman kuin oikeinpäin sanottuna.

Pokauslauseet on edelleen vaan urpoille ja saamattomille urpoille sekä hieman yksinkertaisille urpoille, jotka eivät muuta keksi kuin jotain kammottavia latteuksia. Niistä nyt puhumattakaan, joihin ne uppoavat. Normaali-ihminen kai työntää sormet kurkkuun, jos joku tulee baarissa ihan tosissaan tollaista sontaa heittämään.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ei nyt välttämättä kuulu ihan tähän ketjuun, mutta tulipa jälleen todettua, että Ikeassa on täysin pelimiehen markkinat. Mikäs siinä, jos meininki on sama kuin Espoossa, niin viikonpäivästä riippumatta 20-40-vuotiaita "tyttöporukoita" riittää enemmän kuin jaksaa laskea.

Piipahdin ensimmäistä kertaa Raision Ikeassa ja reilun puolen tunnin aikana kysyin (täysin vilpittömästi) kaksi kertaa naisellista mielipidettä harkitsemistani tuotteista. Pelimies olisi hoitanut tuosta pisteestä molemmilla kerroilla homman kotiin.

"Anteeksi! Saanko kysyä naisellista mielipidettä tästä?"
"Anteeksi! Miltä noin naisen silmissä vaikuttaa, jos poikamiehellä on kämpässään tällainen, kun menet ensimmäistä kertaa käymään?"
"Anteeksi! Jos miehellä on tällainen, niin mitä nainen sellaisesta ajattelee?"


Siitä vain yhdistelemään sopivasti tai keksimään omia variaatioita. Siinähän se! Puolihuomaamattomalla kysymyksellä ollaan selvitetty tytöille kolme asiaa:
a) kysyjä on poikamies
b) statukseen ollaan hakemassa muutosta
c) naisen mielipiteellä on merkitystä

Tietenkin pitää osata kysyä sillä tavalla, että oikeasti on kiinnostunut siitä naisellisesta mielipiteestä. Sillä asenteella pitää olla liikenteessä, että voi olla tyytyväinen, vaikka ei saisikaan mitään muuta kuin vastauksen kysymykseen. Mutta kuten sanottua; selvät pelimiehen markkinathan tuossa on.

Toinen tapaus, joka sattui omalle kohdalleni keväällä, oli myös pelimiehen paikka. Olin paikallisessa Prismassa (?) ja ostin tyyliin paristoja tai jotain muuta pientä.

Kassatyttö asiallisena: "Olisiko S-etukorttia?"
Mr.Fox ketunhäntä kainalossa: "Jaa, se taisi kyllä jo reilu vuosi sitten jäädä entisen emännän matkaan."
Kassatyttö sympaattisena: "No voi voi! Sitten sun pitää varmaan hankkia uusi."
Mr.Fox kettumainen virne naamallaan: "Hmmm... niin kumpaa sä tarkoitat?"
Kassatyttö punaisena: "Niin, joo... no jos nyt kuitenkin vaikka se etukortti ensin. Änkytys, änkytys..."
Mr.Fox vaikeasti tavoiteltavana: "Kiitos! Nähdään..."
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Tuli noista Mr.Foxin jutuista mieleen eilinen tilanne, kun kävin hakemassa leffalippuja Porin Finnkinoon. Leffa oli The Happening.

Myyjä otti vastaan antamani varauslipun ja sanoi, että eikös ole kiva, että me järjestetään vähän tällaista "happeningiä." Teki mieli sanoa, että voidaan sitä järjestää lisää leffan jälkeen, mutta jätin sanomatta...Miksi? Kai mulla on rima niin korkealla.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
- - -
...mutta jätin sanomatta...Miksi? Kai mulla on rima niin korkealla.
Noh, eikös se ole ihan hyväkin pitää siinä rimassa vähän ilmaa. Mitenkäs se meni:

"Joutuu liian usein toteamaan seuraavana aamuna,
että naisen naamahan on kuin Nazarethin vaakuna!"


Toisaalta eikös tuollainen ollut enemmänkin sen Rovaniemen Roccon ongelmia (tai ainakin aikoinaan tuntui siltä)...

EDIT: itse asiassa en muuten edes tiedä, miltä Nazarethin vaakuna näyttää!
 
Viimeksi muokattu:

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
...

"Joutuu liian usein toteamaan seuraavana aamuna,
että naisen naamahan on kuin Nazarethin vaakuna!"


Toisaalta eikös tuollainen ollut enemmänkin sen Rovaniemen Roccon ongelmia (tai ainakin aikoinaan tuntui siltä)...

...

"Ronkelit runkkaa." Oli rima korkealla tai ei, niin kyllä niitä rimanalituksia silti tulee. Ja Rovaniemen Rocco on ihan tyytyväinen, kun näkee edes jonkun vaakunan joskus ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös