Pokauslauseet

  • 261 005
  • 810

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Kaverin vessareissuilla kohteelle:

- niin, tolla Jussilla on jo neljä lasta, kuvittele!
- Jussilla on jo kaks vuotta ollut jo ihan ihmeellinen sukupuolitauti, ei lähe millään hoidolla pois!
- oot sä se Jussin eilinen?
- Jussin vaimo on poliisi
- Jussi on kiinnostunut oikeesti vaan miehistä
- Jussilla on ollut aika rankkaa, neljä avioeroa viiteen vuoteen!

nimin. reilukerho kokoontuu

Tuli näistä lauseista mieleen kun aikanaan 16 kesäsenä pelasin lätkää ja lähettiin Ruotsiin turnausreissulle... Käytiin pelaamassa siellä ja jäätiin lohkojumboiksi kun meni koko turnaus tappeluksi Ruotsalaisten kanssa mutta se siitä.. Lähdettiin tulemaan takaisin Suomeen päin ja yks jengikaveri oli bongannu jostain helvetin hyvännäkösen naisen ja rupes vituttamaan kun itellä ei ollu sinä iltana natsannut. Sitten näin ku ne oli menossa yökerhoon päin, kattelin siinä hetken ja huomasin että yökerhon oven vieressä sattui seisomaan portsari (mikä on laivalla hyvin harvinaista). Minä reiluna kaverina sit huusin niiden perään " Pepe hei et sä sinne baariin pääse sähän oot vasta kuustoista!" Portsari tietenkin kuuli tämän ja kysyi kaverilta papereita niitä ei tietenkään löytynyt.. Tämän jälkeen poistuin hyvin sukkelasti paikalta jonka jälkeen kuulin muilta että se yrittää ettiä mua käsiini :DD Seuraavana aamuna lähettiin bussilla Helsinkiin ja kyseinen henkilö tappokrapulassa sanoi: "Vittu ku oisin saanu sut eilen kiinni oisin tappanu sut"

REILUKERHO KOKOONTUU!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Lähetkö mun luokse jatkoille?

Toimii joka ainut kerta. Sitä kun on keskivertomiestä paremman näköinen, niin hoituu noi naisten iskemiset aika helposti. Yleensä sitä ei tarvitse itse tehdä mitään, kun naiset hyppii housuihin kutsumattakin.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"Olet muuten Matt Niskasen kanssa samanikäinen"

Nimeltämainitsemattoman Stars-fanin (menestyksellä) käyttämä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
On muuten melkoiset jonot.

Itsessäänhän lauseet on aivan perseestä. Jos jollakin lauseella irtoaa, irtoaa myös sanomalla alkuun Morientes. Onhan näistä muutama ollut aika hulvaton.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
-Perjantai-ilta... Lähetäänkö tekemään samanlaisia vahinkoja ku ite on?
-Oot kyl ihan hemmetin ruma, tuu kattoo ku vedän kanin hatusta?
-Nyt kun mennään meille, niin lupaathan lähteä kotiisi ennen kahdeksaa?

Kaksi viimeistä toimii kuin junan vessa valomerkin kieppeillä, mutta kannattaa tosiaan kokeilla vähän varauksella.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaverini (39 v.) baarissa noin 19 v. tyttöselle:
- Olethan sinä ruma ja paskainen lapsi, mutta istu isin syliin.
(Ei natsannut.)

Sama kaveri toiselle naaraalle:
- Onko sulla kiire meille, vai tarjoatko tuopin ensin?
(Natsasi.)
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tyttö:"Sori mut en harrasta yhden illan juttuja"
Minä:"Tulisin nyt, mä teen sulle lasangea."

Olin itsekin huuli pyöreänä kun juuri tuo lause käänsi neidin pään. Ilta päättyi onnellisesti, tosin lasange jäi kyllä tekemättä...
 

d2uce

Jäsen
Tyttö:"Sori mut en harrasta yhden illan juttuja"
Minä:"Tulisin nyt, mä teen sulle lasangea."

Olin itsekin huuli pyöreänä kun juuri tuo lause käänsi neidin pään. Ilta päättyi onnellisesti, tosin lasange jäi kyllä tekemättä...

Itse olen koittanut makaronilaatikolla, ei natsannut niin hyvin, ois pitänyt koittaa lasagnea. Kyllähän toi makaronilaatikko hieman käänsi kelkkaa positiivsempaan suuntaan, mutta silti jäi luu vetävän käteen sillä kertaa.
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Nainen: "Et sää kiinnosta mua" (yms. kieltäviä kommentteja)
Minä: "Ei se mitään, on mullakin punainen pipo"

On niin tyhmä kommentti, että joskus lohkee. Jopa minulle.
 
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
sinulle varma iskurepliikki

Tämmönen tuli justiinsa netissä pyöriessä vastaan =>

Eli jokaisessa kohdassa on suluissa mikä sinun tulee listasta valita, eli ekassa esim. jos syntymäkuusi on tammikuu, laita silloin 1=nähnyt.

OLETKO...

(syntymäkuukautesi)

1- NÄHNYT
2- HUOMANNUT
3- HAISTANUT
4- KUULLUT
5- KOKEILLUT
6- MAISTANUT
7- ILOINNUT SIITÄ
8- TUNNUSTELLUT
9- ÄLYNNYT
10- HAVAINNUT
11- KOSKETTANUT
12- OLLUT TIETOINEN

...KUINKA...

(syntymäpäiväsi)

1- HOUKUTTELEVAT
2- NÄPPYLÄISET
3- SINISET
4- ILOISET
5- LIKAISET
6- MAUTTOMAT
7- KAUNIIT
8- LUONNOLLISET
9- VIHAISET
10- LÄMPIMÄT
11- ONNETTOMAT
12- KARVAISET
13- HERKULLISET
14- VIHREÄT
15- PIENET
16- KAPEAT
17- USKOMATTOMAT
18- KYLMÄT
19- MUODIKKAAT
20- PUNAISET
21- IHANAT
22- PIENET
23- TYPERÄT
24- JÄISET
25- MAUKKAAT
26- KIMALTAVAT
27- RUMAT
28- OUDOT
29- RASVAISET
30- SURKEAT
31- SUURET

(etunimesi ensimmäinen kirjain)

A- KORVAT
B- KYNNET
C- KYYNERPÄÄT
D- RANTEET
E- HIUKSET
F- RYSTYSET
G- PARTAKARVAT
H- KÄDET
I- NILKAT
J- REIDET
K- HUULET
L- VARPAAT
M- RINNAT
N- SORMET
O- SIERAIMET
P- POSKET
Q- SILMÄT
R- JALAT
S- HUULET
T- PERSKANNIKAT
U- HAMPAAT
V- KULMAKARVAT
W- RIPSET
X- POLVET
Y- SELKÄNIKAMAT
Z- SIPULIT
Å- MEIKIT
Ä- SÄÄRET
Ö- KÄYTÖSTAVAT

...SINULLA ON?

Nyt, millä repliikillä olet varma nakki?

Meikäläiseen puree "oletko nähnyt kuinka typerät kynnet sinulla on?" ... taikka sitten inte !
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Tämä tapahtui joskus muutamia vuosia sitten Helsingissä muistaakseni Ma Bakersin pubipuolella.

Olimme kaverin kanssa joku keskiviikko siellä ottamassa muutamia virkistäviä oluttuopposia ja paikalla oli myös melko viehättävä neitokainen. Neito istui yksin pöydässä ja luki jotai kirjaa tms. Paikalle sattui ilmeisesti tulipalossa tai vastaavassa pahat vammat kasvoihinsa saanut mies melko humalassa ja kysyi naiselta, että saako hän istua samaan pöytään hänen kanssaan. Nainen ei suomea puhunut vaan sanoi englanniksi, että siitä vaan.

No mies siitä rohkaistuneena alkoi suppealla englannilla naisen kanssa keskustelemaan ja jossain vaiheessa sanoi seuraavan legendaariseksi muodostuneen iskulauseen: " How do you feel to speak with man, who has the face like this?" Nainen katsoi miestä noin sekunnin ja nousi pöydästä ja lähti kohti ulko-ovea. Mies nousi myös, tarttui naista hihasta ja totesi. "No, no. You stay I leave it now!" Ja häipyi ulos baarista hieman nolostuneena. Nainen jäi pöytään pidättelemään nauruaan.

Ei ilmeisesti mikään paras iskurepliikki.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Seuraavalle iskulauseelle tuli naurettua abiristeilyllä, jonka kaveri selvinpäin tai kännipäissään keksi. Ei helvetti viekööt :D

"Hyi vittu sinä haiset paskalle, lähdetkö kanssani suihkuun?"
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
"Haluatko tehdä sitä jossain jännässä paikassa? Mikä se vois olla?"
"Miten ois koskettaa yökerhossa sua sormilla."
"Oletko pitänyt puutarhasi kunnossa?"

Saa käyttää. En vastaa seurauksista.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Olikos isäsi sonni kun ite oot tollanen lehmä? Eiku...

Ite kyllä suosittelisin noita Iken tekstarimalleja. Sillä miehellä on ollut paljon naisia, kyllä se tietää...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Aika hauska palsta, ehkä hauskin täällä vapaan keskustelun puolella, mitä olen löytänyt. Tullut naurettua ja paljon, hyvää läppää.

Yksi näkökulma, mitä (yllättäen!!) ei palstalla mitenkään hirveästi ole käsitelty, on se, kuinka suuri vaikutus on sillä, miltä tuo iskurepliikin möläyttäjä näyttää.
Käyn baarissa paljon hieman ylipainoisen, vartijana työskentelevän frendini kera. Itse vieressä trimmattuna, suorissa housuissa ja joskus pikkutakissa. En ole noita härskejä juttuja kokeillut koskaan ja noita "kiltimpiä" iskureplojakin lähinnä huumorimielessä.

Lähes poikkeuksetta kuitenkin natsaa. Olen huomannut sellaisen aika hauskan jutun, että jos valitsee kohteekseen naisen joka ei ole täysi kymppi, ja suht`koht säädyllisesti tätä kohtelee, niin pian ollaan siinä tilanteessa, että en enää mitenkään voi juttua mokata. Ainahan noita jäätymisiäkin tulee, lähinnä sellaisia, että muistaa itse, ettei voikaan lähteä minnekään v***n Espooseen jatkoille tai sitten se, että tytön kaverit tulevat "pelastamaan" tätä. Lähes poikkeuksetta silloinkin kyseessä on oma huolimattomuus. Tytön taustat (kenen kanssa liikkeellä, missä asuu, mitä tekemässä huomenna...) kannattaa selvittää mieluiten siinä klo 24-01.30 välisenä aikana. IKINÄ ei kannata varmaltakaan näyttävän pokan kanssa jäädä odottamaan edes kello kolmeen, sillä noihin aikoihin riski kasvaa, että joku naisen hirveä kaveri tulee siihen viereen itkemään. Oma lemppari-avaukseni on kyllä: "moi, mikä sun nimi on ?".

ps. ei kyllä ihme, että mun tyttöystävä jätti mut viime syksynä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Mä lupasin keittää tytöille kaurapuuroa jos tulevat mun luo, mut ei ne sit..:D
..Tosin tuota ennen oli yllättävää menoa kun ilman repliikkejä emäntää ui liiveihin tanssilattialla, harmi kun se yks välikohtaus pilasi hyvät bileet lauantaina.
Kumminkin, näkisin että yritystä alkaa löytymään taas tältä suunnalta..vihdoin!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ehkä noloin pokausyritys (tai tässä vaiheessa mammat olivat kyllä jo istuneet iltaa mukana pitemmän aikaa ja kyse oli jatkoille lähtemisestä) mitä olen todistanut oli, kun kaverini esitti neideille(?) kello noin 3:45, että "Hei, lähtekää meille katsoo aika-ajoja (F1)? Nauhalta.". No joo, vaikka muistaakseni oli joku "tärkeäkin" kisa kyseessä, niin ei oikein kyllä sillä kertaa irronnut ja oma naurunräkätykseni ei varmasti ainakaan auttanut asiaa. Nauhalta...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onko jotain pokauslauseita olemassakaan? Sanot yhden lauseen naiselle ja se on siinä... I dont thing so. Pidemmän keskustelun jälkeen sitten onnistaa tai ei. Ymmärrän, mitä tässä haetaan mutta ei tod onnistu käytännössä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös