Pitsiturnaus 2014

  • 60 102
  • 127

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Vesalaisella nyt ei ole mitään tekemistä paitojen kanssa. Duunit Lukossa eivät ole vielä edes alkaneet. Vuosikausia ne ovat tuollaisia olleet, nyt vaan entistä rumemmat.

Ja toisinkuin Ilvekseen, Vesalaista ei ole kaavailtu toimariksi.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Tyylikkään paidan saivat Pitseihin väsättyä. Ei siinä edes mainita turnausta jossa paitoja myydään.
Ehkä raumalaisin silmin hieno paita. Mutta muualla edes 10-vuotiaitten jääkiekkoleirillä ei kehdattaisi antaa osallistujille ilmaiseksi tuollaista paitaa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
- Siis, etkai sää antanut ilmaseksi näitä mainoksia tähän laittaa?
- En, kyllä mä niistä maksoin

Aivan järkyttävä. Ja vielä pitäs maksaa :D

Kerrankin ässäkannattajan kanssa samaa mieltä. Vittu mitä riepuja ja vielä pitäis maksaa tuollaisen saadakseen ? Ei vittu oikeesti. Kolmella kympillä voisin kulkea mainosmannekiinina. Vartin. YÖK !
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No niin, saatiinhan se kauden ensimmäinen "kriisi" jo Lukko-leriin. Pitsiturnauspaidat. Nyt päitä vadille!

Eihän ne nyt mitään erinomaisia tekeleitä ole, menneinä vuosina oli sentään näissäkin nähty hiukan enemmän vaivaa suunnittelussa. Mutta oikeasti, mitä väliä? Kaupaksi ne kuitenkin menee, eikä Lukon markkinointiosastoa kannata vielä tämä vuoksi teilata.

Jos syyskuussa joukkue aloittaa Liigan kolmella tappiolla, niin sitten vasta voidaan puhua kriisistä. Miettikääpä sitä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta oikeasti, mitä väliä? Kaupaksi ne kuitenkin menee, eikä Lukon markkinointiosastoa kannata vielä tämä vuoksi teilata.
Sitä väliä, että ihan pienellä vaivalla noista saisi ihan, jos ei nyt tyylikkäät niin ainakin tyylikkäähköt. Ja joo, varmasti menevät kaupaksi mutta edelleen olen sitä mieltä että pienellä suunnittelulla ja vaivannäöllä menisivät vielä paremmin.

Ja ei tässä nyt kukaan kriisistä ole puhunut, sinua lukuunottamatta, mutta onhan nuo nyt aivan saatanan järkyttävän näköiset paidat ja kyllä siitä pitää saada palaute antaa ja Lukon toimiston se kestää.

Ei tämä nyt mikään iso juttu ole, mutta pienistä asioista se kokonaiskuva yleensä muodostuukin.

Ja sanotaan nyt vielä, että pirun paljon hyvää kehitystä siinä Lukon kokonaiskuvassa on viime aikoina tapahtunut.

e. Eniten tuossa paidassa minua ei haittaa nuo mainokset, sillä niihin on jo joutunut tottumaan, vaan se että tuo Lukon logo on lyöty pirun pienellä niiden mainosten sekaan, ikään kuin se olisi niiden kanssa "samaa kastia". Sama juttu sen Pitsiturnauksen logon kanssa (ja vielä selkäpuolelle).
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja ei tässä nyt kukaan kriisistä ole puhunut, sinua lukuunottamatta, mutta onhan nuo nyt aivan saatanan järkyttävän näköiset paidat ja kyllä siitä pitää saada palaute antaa ja Lukon toimiston se kestää.
Siksi laitoinkin tuon kriisi -sanan lainausmerkkehin, koska kyse ei ole kovin vakavasta asiasta.

Hupaisaa toisaalta, miten pienetkin negatiiviset asiat saavat suuret mittasuhteet. Eikä pelkästään Jatkoajan Lukko-osiossa, vaan nettikeskusteluissa ja SoMe:ssa yleensä. Mielensä pahoittaminen on jokamiehen oikeus.

Joo, edelleen olen silti samaa mieltä että on surkeasti toteutettu paita. Itseasiassa mulla on vaatekaapissa yksi ainoa Pitsiturnaus-paita, vuodelta 2010. Siinä on myös paljon mainoksia, mutta muuten tyylikäs. Toisaalta se kuvottava kettulogo on painettu paidan etupuolen rintamuksiin parhaalle paikalle.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Hyvähän se vaan on, että ihmiset antavat aktiivisesti palautetta. Kyllä Lukolla on usein ollut tapana mennä sieltä mistä aita on matalin ja massit helpoimmin poistettavissa. Tyylikkyyttä saakin vaatia.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja onhan se niin että jos tuohon paitaan oltaisiin käytetty hivenenkin enemmän aikaa kuin vain pari minuuttia niin toteutus olisi voinut olla sen verran parempi että se ihmisille kelpaa, vaikka olisi sit maksanut vaikka 20€. Mutta 12€ tuollaisesta on melkoista kiskontaa. Enkä voi uskoa että noita ihan kuumille kiville menee. Ihmettelen myös jos pitsissä joku tota päällään pitää.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Halpisriepu, jonka voisi jakaa ihmisten kiusaksi ilmaiseksi lipun ostaneille. Tosin Rauma nyt mikään muodin mekka ole, joten eiköhän noitakin jokunen kaupaksi mene. Itse mieluummin tukisin seuraa vaikka suoralla 12 e tilisiirrolla, kun noita autonpesurättejäkin on ihan riittävästi varastossa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En näe mitään syytä, miksei paidat myis. Se on sitä paitsi vielä valkoinen. Näillä keleillä joku muu väri vois olla aika tukala pitää yllä, että annn plussat siitä. Ainoa mikä itseäni harmittaa oikeastaan niin logon pienuus.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Itselläni on jossain varmassa tallessa pari Tampere Cupin paitaa 90-luvulta. Kummassakin on edessä isolla tapahtuman nimi ja vuosiluku, isäntäjoukkueiden logot eikä varmaankaan mitään muuta. Oli muutenkin ihan laadukasta materiaalia, ihan toista maata kuin nyt esitelty jo valmiiksi ryppyinen tilkkutäkki.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onhan tuo paita nyt sentään edes valkoinen. Eräs vuosi Rajala oli vissiin saanut jonkun halvan loppuerän viininpunaista(!) paitaa. Tuli vähän oksua suuhun.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Väistämättähän tuo paita on osa Rauman Lukon markkinointia. Kyllä siellä pihalla pitää olla, että noin törkeä rätti kehdataan laittaa ulos.

Kysyisin ensi kerralla vaikkapa Raumam Bojilta konsultaatiot. On nimittäin tasoero jännittävään suuntaan mielenkiintoisen selvä. Tuli tuo sama Kummeli-sketsi mieleen kuin parille muullekin.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Nyt kohta olisi saatavana kaikkien aikojen rumimmat Pitsiturnaus T-paidat. Ihan pakko ostaa, kun ensi vuonna paidat tulevat olemaan ylihienot. Ja kun tota kesääkin riittää, niin onhan se paita tosi tarpeeseen.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Muistaakseni nuo turnauspaidat ovat aina olleet törkeän rumia.
Laittakaa joku kuvalinkkejä, jos jonain vuonna on ollut edes aluspaidaksi kelpaava malli myynnissä.
Itselleni ei tule mieleen, vaikka lähes joka vuosi olen ollut paikalla.
Muuten upea tapahtuma, mutta tuossa suhteessa lugu epäonnistunut joka kerta.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Eiköhän nuo melko kamalia ole aina ollut tosiaan mutta joskus on päästy edes lähelle, että niitä kehtaa pitää päällä vaikka remonttia tehdessä tai töissä tms.

Tämän vuotinen kyllä voittaa kaikki. Ehkä se punainen pääsi samalle tasolle.

Olis kyllä kiva, jos jollain olisi kuvia noista menneiden turnausten paidoista. Olisi mahtava päästä vertailemaan niitä.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
En näe mitään syytä, miksei paidat myis.
Onko sulla mitään muistikuvaa, mihin unohdit valkoisen keppisi? Voin kyllä lainata rahat uuteen, koska näyttää pelottavasti siltä, että tuon näkösi kanssa juokset aika äkkiä ensimmäisen mahdollisen auton alle.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ensimmäistä kertaa elämässäni meinasin lähteä Pitsiturnaukseen. Voi olla, että moni ihmettelee miten se on mahdollista, mutta en siis ole raumalainen enkä koskaan asunut edes 250km lähempänä Raumaa. Lukkoa olen silti kannattanut vuodesta -88. :) Raumalla en ole muutenkaan käynyt kuin muutamia kertoja, mikään hc-fani kun en ole.

Millainen tapahtuma on "ulkopuoliselle", joilla niitä tuttuja ei siellä Raumalla ole?Olisin tulossa mahdollisesti yksin, kun perjantai vähän verottaa kaverien lähtemistä. Onko ohjelmassa jotain muuta pelien lisäksi (muuta kuin se kaverien kanssa hengailu)? Jos ei, niin olisko joku kiva paikka suositeltavaksi kaupungilla, kun en ole koskaan Raumalla kesällä käynyt. :) Meinasin Lukon pelien välissä käydä syömässä kaupungilla ja katsastaa jonkun paikan...
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Ensimmäistä kertaa elämässäni meinasin lähteä Pitsiturnaukseen. Voi olla, että moni ihmettelee miten se on mahdollista, mutta en siis ole raumalainen enkä koskaan asunut edes 250km lähempänä Raumaa. Lukkoa olen silti kannattanut vuodesta -88. :) Raumalla en ole muutenkaan käynyt kuin muutamia kertoja, mikään hc-fani kun en ole.

Millainen tapahtuma on "ulkopuoliselle", joilla niitä tuttuja ei siellä Raumalla ole?Olisin tulossa mahdollisesti yksin, kun perjantai vähän verottaa kaverien lähtemistä. Onko ohjelmassa jotain muuta pelien lisäksi (muuta kuin se kaverien kanssa hengailu)? Jos ei, niin olisko joku kiva paikka suositeltavaksi kaupungilla, kun en ole koskaan Raumalla kesällä käynyt. :) Meinasin Lukon pelien välissä käydä syömässä kaupungilla ja katsastaa jonkun paikan...
Itse olen kolmessa edellisessä turneessa käynyt ja tänäkin vuonna saavun paikalle. Luonnollisesti, kun viime syksynä aloitin Raumalla opinnotkin... Aiemmin siis tullut toiselta paikkakunnalta.

Pelien välissä ei mitään kummempaa ohjelmaa ainakaan muistaakseni ole ollut. Itselleni (sekä yleensä mukana olleelle ystävälle) isoin pointti on lähinnä ollutkin se, että pääsee taas pitkästä aikaa näkemään lätkää, ja mahdolliset yläpihan haastattelut tai vastaavat ovat voineet myös jäädä totaalisesti huomioimatta ihan siitä syystä.

Ja missä kannattaa Raumalla käydä kesäisin? Ei yhtäkään kysymysmerkkiä: Wanha Rauma. Ei yhtäkään syytä jättää sitä näkemättä, hieno paikka ihan vain käydä kävelylläkin näin kesällä. Sieltä löytyy myöskin Ravintola Goto, jota perustamassa olivat Top Chef-voittaja Teemu Laurell sekä muuan mm-kultamitalistit Petri Vehanen sekä Janne Niskala... En ole itse käynyt mutta olen kuullut paljon hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Ensimmäistä kertaa elämässäni meinasin lähteä Pitsiturnaukseen. Voi olla, että moni ihmettelee miten se on mahdollista

En ihmettele, hyvin on mahdollista. Koko elämäni asunut Raumalla mutta muistaakseni en yhdessäkään Pitsissä ole käynyt kun aina ollut töissä tai muuta menoa. Mulle kun tuo perjantai ei sovi lainkaa.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Itse olen kolmessa edellisessä turneessa käynyt ja tänäkin vuonna saavun paikalle. Luonnollisesti, kun viime syksynä aloitin Raumalla opinnotkin... Aiemmin siis tullut toiselta paikkakunnalta.

Pelien välissä ei mitään kummempaa ohjelmaa ainakaan muistaakseni ole ollut. Itselleni (sekä yleensä mukana olleelle ystävälle) isoin pointti on lähinnä ollutkin se, että pääsee taas pitkästä aikaa näkemään lätkää, ja mahdolliset yläpihan haastattelut tai vastaavat ovat voineet myös jäädä totaalisesti huomioimatta ihan siitä syystä.

Ja missä kannattaa Raumalla käydä kesäisin? Ei yhtäkään kysymysmerkkiä: Wanha Rauma. Ei yhtäkään syytä jättää sitä näkemättä, hieno paikka ihan vain käydä kävelylläkin näin kesällä. Sieltä löytyy myöskin Ravintola Goto, jota perustamassa olivat Top Chef-voittaja Teemu Laurell sekä muuan mm-kultamitalistit Petri Vehanen sekä Janne Niskala... En ole itse käynyt mutta olen kuullut paljon hyvää.

Kiitti vinkeistä. Jääkiekon takia ennen kaikkea olenkin tulossa, vaikka höntsäilyä peli onkin. Vanha Rauma täytyy sitten tsekkailla, Porvoon vastaava onkin tuttu. 11-15 välillä meinasin pari tuntia käydä kaupungilla ja syödä myös.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
11-15 välillä meinasin pari tuntia käydä kaupungilla ja syödä myös.
Tämä on erinomainen suunnitelma. Minä olen niin kauan kuin Lukko-Ässät-peli on 10.15 alkaen pelattu, käynyt murkinoimassa juuri mainitun pelin jälkeen ja sen jälkeen taas hipsinyt pikku hiljaa hallille. On siinä aikaa vaikka joitain asioita toimittaa jos semmoisia sattuu olemaan sillä Lukkohan pelaa toisen pelinsä vasta kello 15.15 alkaen. Jos käy niin että Lukko pelaa vasta jälkimmäisessä välierässä kello 18.15 alkaen niin näidenkin pelien välissä on aikaa käydä kaupungilla. Kolmas pidempi tauko on tuon jälkimmäisen välierän ja finaalin välissä, mutta silloin ei yleensä enää huvita lähteä Äijänsuon mäeltä mihinkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös