Pitsiturnaus 2014

  • 60 070
  • 127

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Pitsiturnaus näkyy tänä vuonna myös telkkarista Nelosella.

Tekeeköhän tuo suurenkin vajauksen päivän yleisömäärään?
Todella suuren vajauksen!

Eihän Nelosen tarvitse tuoda olohuoneisiin muuta kuin pitkästä aikaa nähtävät kaverit, kokopäiväinen oluenjuonti, aurinko sekä yleinen loistava Äijänsuon tunnelma (sekä hallissa että hallin ulkopuolella). Nimittäin jos näitä Jatkoajassa sekä turuilla ja toreilla puhuttavia juttuja uskoo Pitsiturnauksesta, niin yksikään ei sinne mene jääkiekon takia.

Kaikkihan sinne menevät tapaamaan pitkästä aikaa kavereitaan, juomaan koko perjantaipäivä olutta, nauttimaan loppukesän auringosta sekä yleisestä loistavasta Äijänsuon tunnelmasta sekä hallissa että hallin ulkopuolella. Se on täysin sivuseikka, että taustalla pelataan jotain kesähöntsälätkää. Mielestäni Nelonen pystyy tuomaan olohuoneisiin vain ja ainoastaan tämän kesähöntsälätkän.

Miksi ihmeessä yksikään Pitsiturnauksen ystävä jäisi kotiinsa katsomaan jotain kesähöntsälätkää televisiosta? Sitä paitsi onhan turnaus näkynyt netin kautta joko ilmaiseksi tai erittäin edullisesti jo... kolme vai neljä viime vuotta. Onko tämä näkynyt jotenkin yleisömäärissä?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Totta, onhan tuon jo monta vuotta pystynyt netistä katsomaan eikä se mitenkään ole suosion laskuna näkynyt itse Äijänsuolla.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Juu pitsiturnauksessa ei ole kyse siita latkasta oikeastaan ollenkaan vaan se tapahtuman huikeus on se juttu.

Kylla mina etakannattajana varmasti katson mutta en missaan nimessa jattaisi valiin jos olisin lahimaastossa, niin hieno perinne se on.

Suhteellisen paskaa latkaa, vajaita matseja ja muutamat nyrkkihipat on ainoa mita nelonen voi tuolta saada talteen. Ne onnelliset jotka paasevat paikalle kokevat mahtavan tunnelman.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Juu pitsiturnauksessa ei ole kyse siita latkasta oikeastaan ollenkaan vaan se tapahtuman huikeus on se juttu.

Kylla mina etakannattajana varmasti katson mutta en missaan nimessa jattaisi valiin jos olisin lahimaastossa, niin hieno perinne se on.
Kyllähän mäkin sen takuuvarmasti katson, jos en paikan päälle mene, mutta mun menemiseeni tuolla lähetyksellä ei ole mitään merkitystä. Katson televisiosta, jos en mene paikan päälle, mutta en jätä menemättä paikan päälle katsoakseni televisiosta.

Kun olen Pori-Turku -akselilla asunut, niin suunnilleen joka kolmas vuosi tuolla on tullut pyörittyä. Nyt muistaakseni edellinen kerta on ollut vuonna 2010 tai 2011. Kesällä 2012 asuin Sveitsissä Pitsin aikoihin. Viime vuonna mulla oli vakaa aikomus mennä sinne, mutta nyt en edes itsekään muista, miksi se jäi väliin. Joku äkillinen meno mulle tuli sille iltapäivälle, sillä en kovin intensiivisesti pystynyt seuraamaan edes netistä/Jatkoajasta. Hyvin suurella todennäköisyydellä siis tänä kesänä olen paikan päällä.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Tämä on muuten jo ihan kohta! Myöhäisemmästä ajankohdasta huolimatta luulen että väkeä on vallan helvetisti, sen verran kiinnostava joukkue Lukolla on (vaikkei konkarit tietenkään kaikkia otteluita pelaa). Osa varmaan huilaa koko tapahtuman.

Tänä vuonna perusryhmämme tuo mukanaan yhden neitsytmatkalaisenkin. Ja otamme olutta, aika tavallakin veikkaan!
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kyllähän mäkin sen takuuvarmasti katson, jos en paikan päälle mene, mutta mun menemiseeni tuolla lähetyksellä ei ole mitään merkitystä. Katson televisiosta, jos en mene paikan päälle, mutta en jätä menemättä paikan päälle katsoakseni televisiosta.

Näin se on juuri. En pääse paikalle lomien vuoksi, mutta muuten olisin siellä oli sitten Nelosen televisiointia tai ei. Mutta nyt tietty katson mielelläni pelejä ym. Pikku muistelu tähän loppuun: muistan hyvin, kun ensimmäisen kerran Ylen teksti-TV välitti ottelutuloksia Pitsiturnauksesta. Eteenpäin ollaan siis menty myös Pitsiturnauksen markkinoinnissa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Twitter

Tyylikkään paidan saivat Pitseihin väsättyä. Ei siinä edes mainita turnausta jossa paitoja myydään.

Kylla se tuolla mainitaan, selkapuolen keskella on isompi logo jossa se lukee.

Eikos tuo ole Puutavaratalo-turnaus? Vai Pick'n'Pay?

Jos tuota paitaa jaettaisiin ovella ilmaiseksi ja paalla pitamalla saisi turnaukseen ilmaisen lipun niin uskon etta ainakin 500 menisi.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Tarjoan juoman jokaiselle joka pitää tuota paitaa yllä Pitsiturnauksessa ja näyttää kuitin että on maksanut mainospaidastaan. Törkeätä kusetusta. Mutta kai tuo uppoaa "festivaalikansaan"....
 

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hitto soikoon mikä riepu!

Pakko myöntää, että naurahdin ääneen, kun äsken bongasin tuon paidan kuvan Twitterissä. Aivan järkyttävän näköinen kätöstys, jopa (maksulliseksi) mainospaidaksi.

Sininen paita keltaisilla teksteillä, siinä se olisi kaikessa yksinkertaisuudessaan, mutta eih...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kappas vaan, sekottui mainosten joukkoon.

Suurennuslasilla sita sai sielta etsia mutta siella se on.

Tuo on kylla sellainen taideteos etta olen nahnyt krapulapaskoja joihin pukeutuisin mieluummin.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllä Rajala varmaan tuo paita päällään kulkee pitsissä.

Kummastuttaa myös että miksei tuota sitten samantien lyöty täyteen mainoksia.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
En tiedä meneekö nuo paidat Vesalaisen piikkiin, mutta jos menee, niin odotetun vahva aloitus uudessa työpaikassa. Joka tapauksessa osanottoni kaikille, jotka pitsiturnaus paitoja halusivat.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En tiedä meneekö nuo paidat Vesalaisen piikkiin, mutta jos menee, niin odotetun vahva aloitus uudessa työpaikassa. Joka tapauksessa osanottoni kaikille, jotka pitsiturnaus paitoja halusivat.

Samaa mietin ja jos menee, niin olen entistä iloisempi ettei tullut Ilvekseen pelleilemään. 12 euroa siitä, että leikit hirvittävän näköistä kävelevää mainostaulua. Hoh hoh... Toivottavasti eivät ainakaan kauhean montaa noista paidoista teetä valmiiksi, voi tulla pahasti turpaan paitamyynneissä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni karuinta noissa paidoissa eivät ole ne mainokset vaan se, että ne myydään loppuun.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tuossa on P-Iirojen viime kauden fani-paita. Mielestäni tyylikäs ja uskaltaa käyttää siviilissä. Monta kertaa saanut kehuja paikallisilta.

Iirot t-paita

Samanlaista settiä saisi olla myös PT-paidat, mutta nyt on menty "Ei ilmaiseksi, mutta halavalla."-konseptilla.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Just. Vaikkei tuo Pitsiturnauspaita kaunis olekaan niin kahden viikon päästä se menee kuin kuumille kiville.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tuossa on P-Iirojen viime kauden fani-paita. Mielestäni tyylikäs ja uskaltaa käyttää siviilissä. Monta kertaa saanut kehuja paikallisilta.

Iirot t-paita

Samanlaista settiä saisi olla myös PT-paidat, mutta nyt on menty "Ei ilmaiseksi, mutta halavalla."-konseptilla.

Luulen etta ilmaiseksi on nuo kylla painatettu. Siis lukko on kerannyt noilta mainostajilta sen rahan mika paitoihin menee ja kaikki myydyt on plussaa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Toi logo tossa on täysin toissijainen. En tiedä sitten kuka noita ostaa, varsinkin kun hinta on 12e. Voisin kuvitella ton hinnaksi hyvin joku 5-7e, max10e.

Onneksi itse pelit ovat hienoja, urheilu edellä meneviä näytöksiä.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
- Siis, etkai sää antanut ilmaseksi näitä mainoksia tähän laittaa?
- En, kyllä mä niistä maksoin

Aivan järkyttävä. Ja vielä pitäs maksaa :D
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Luulen etta ilmaiseksi on nuo kylla painatettu. Siis lukko on kerannyt noilta mainostajilta sen rahan mika paitoihin menee ja kaikki myydyt on plussaa.

Sehän tässä sylettääkin.

Mielestäni karuinta noissa paidoissa eivät ole ne mainokset vaan se, että ne myydään loppuun.

Nimenomaan! Sutta ja sekundaa, vaikka muistona toki parempi, kuin lauantaiaamuinen krapula ja taksikuitti.

No, turnaukseen toki tulossa. Urheilutapahtumista sieltä kärkipäästä. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös