Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 013 823
  • 12 951

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aina voi jättää kunniallisen takaoven auki.

Ymmärsit varmaan jotain väärin, Dishier ei nimenomaan halunnut jättää takaovea auki.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Entä jos vastaavassa tilanteessa nainen alkaisi - ensireaktionaan - kiljua polvea koskettaneelle miehelle, että "saatanan raiskaajarunkkari, et vittu varmasti koske muhun tai lyön sua käsilaukulla ja mun veli tulee hakkaamaan sut!"

Tähän asti olen tyytynyt tapauksesta riippuen sanomaan "ei kiitos" / "ole ystävällinen ja vaihda pöytää". Ajoittain jopa "poika yritti nyt Metsiksestä suoraan NHL:ään" -katse on riittänyt.

Pitääkin muuten kokeilla tuota yllä mainittua seuraavalla kerralla ja katsoa, mitä kanssaihmiset sen jälkeen ajattelevat mielenterveydestäni.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tähän asti olen tyytynyt tapauksesta riippuen sanomaan "ei kiitos" / "ole ystävällinen ja vaihda pöytää". Ajoittain jopa "poika yritti nyt Metsiksestä suoraan NHL:ään" -katse on riittänyt.

Pitääkin muuten kokeilla tuota yllä mainittua seuraavalla kerralla ja katsoa, mitä kanssaihmiset sen jälkeen ajattelevat mielenterveydestäni.

Onkohan se katse ollut enemmänkin "poika yritti nyt 3-divisioonasta Mestikseen"?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nyt alkaa olla meno firmassa sitä luokkaa, ettei enää tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Itkun puolelle alkaa kallistua.
Henkilökunnan asuinoloja huononnetaan koko ajan, etuja putoaa kuin anoppeja veneestä.
Mitähän tässä vielä ehtii tapahtua ennen kuin täältä kotiin pääsee? Mikään ei ainakaan yllätä enää, päinvastoin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Onkohan se katse ollut enemmänkin "poika yritti nyt 3-divisioonasta Mestikseen"?

Lähes kuka tahansa pelaa NHL:ssä verrattuna viimeisimpään maisteriin, jolle riitti tuo katse. Tuntomerkkejä en viitsi kirjoitella, ettei kukaan tunnista itseään ja pahoita mieltään mahdollisesti hieman vähemmän mairittelevasta kuvauksesta.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Lähes kuka tahansa pelaa NHL:ssä verrattuna viimeisimpään maisteriin, jolle riitti tuo katse. Tuntomerkkejä en viitsi kirjoitella, ettei kukaan tunnista itseään ja pahoita mieltään mahdollisesti hieman vähemmän mairittelevasta kuvauksesta.

Kuulostaa siltä, että on korkea aika vaihtaa kantapaikkaa.

Vakavammin puhuttuna, tungettelevat ihmiset ovat vaikea aihe. Sopiva diplomaattisuus on hieno taito.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Entä jos vastaavassa tilanteessa nainen alkaisi - ensireaktionaan - kiljua polvea koskettaneelle miehelle, että "saatanan raiskaajarunkkari, et vittu varmasti koske muhun tai lyön sua käsilaukulla ja mun veli tulee hakkaamaan sut!"

Tähän asti olen tyytynyt tapauksesta riippuen sanomaan "ei kiitos" / "ole ystävällinen ja vaihda pöytää". Ajoittain jopa "poika yritti nyt Metsiksestä suoraan NHL:ään" -katse on riittänyt.

Pitääkin muuten kokeilla tuota yllä mainittua seuraavalla kerralla ja katsoa, mitä kanssaihmiset sen jälkeen ajattelevat mielenterveydestäni.

Onneksi Disher ei alkanut ensireaktionaan kiljua, eikä myöskään uhannut väkivallalla, olisi vielä joku epäillyt hänen mielenterveyttään.

Täytyy sanoa, että jatkoajassa on todella kovia tapauksia, ei pelon tai suuttumuksen häivää, heillä hermo ja itseluottamus pitää, oli kyseessä minkälainen maisteri tahansa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kuulostaa siltä, että on korkea aika vaihtaa kantapaikkaa.

Helsingin ydinkeskustassa ei sellaista kapakkaa olekaan, johon ei jonkin sortin urpoja tai maistereita tai suoralippaisia amiksen drop outeja aina ajoittain junan tuomina eksyisi... Tästä(kin) syystä suosin henkilökunnan tippaamista ja hyvää käytöstä; sillä varmistaa saavansa apua heti, mikäli puhe tai katse ei riitä.

Vakavammin puhuttuna, tungettelevat ihmiset ovat vaikea aihe. Sopiva diplomaattisuus on hieno taito.

Totta.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Lukaisinpa "Tietokonepelit - Suuri saatana?" ketjua aamukahvin juomisen ohella ja enpä tiedä nauraisinko vai itkisinkö tuolle keskustelulle. 90% viesteistä silkkaa huttua ja asiasta hyvin vähän tietämättömien viestejä. Tällä hetkellä on sellainen lievä kättä naamaan olo. Eiköhän tuo kuitenkin myöhemmin nauruksi muutu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Meinaatko vetää ns. munalla päähän?

Ennemin paistan munat pekonin kera ja heitän ääntä kohti. Jos tarkoitit kyrpää niin tuskin sentään sillä alan jehovaa läimimään. Ihme ajatuksia ihmisillä.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Ennemin paistan munat pekonin kera ja heitän ääntä kohti. Jos tarkoitit kyrpää niin tuskin sentään sillä alan jehovaa läimimään. Ihme ajatuksia ihmisillä.

Menee varmaan enemmän naurun puolelle mielikuvani, jossa nimimerkki Vanha Len lätkyttää ovelle tullutta jehovaa meisselillä poskille.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen aina luullut että miehen sukupuolielimen jatkuva ajattelu sekä hehkutus on lähinnä naisten juttuja, mutta viimeaikoina tämä keskustelupalsta on osoittanut luuloni vääräksi. Tai sitten suurin osa kirjoittajista onkin todellisuudessa neitejä.

Pitäisikö siis itkeä vai nauraa minun väärille käsityksilleni muista ihmisistä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Menee varmaan enemmän naurun puolelle mielikuvani, jossa nimimerkki Vanha Len lätkyttää ovelle tullutta jehovaa meisselillä poskille.
"Tästä saat, tästä ja tästä. Maistahan vielä tätäkin!"
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Olen aina luullut että miehen sukupuolielimen jatkuva ajattelu sekä hehkutus on lähinnä naisten juttuja, mutta viimeaikoina tämä keskustelupalsta on osoittanut luuloni vääräksi. Tai sitten suurin osa kirjoittajista onkin todellisuudessa neitejä.

Pitäisikö siis itkeä vai nauraa minun väärille käsityksilleni muista ihmisistä.

Jos olet koskaan keskustellut naisten kanssa(??), tietäisit, että heidän keskusteluissaan puhutaan paljon enemmän tisseistä, perseistä ja pimpistä kuin munasta. En siis ymmärrä, mikseivät miehet voi puhua pippeleistä. Ellet ole pappi tai mormoni. Silloin ymmärrän etäisesti tuon neiti-näkökohdan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tai sitten suurin osa kirjoittajista onkin todellisuudessa neitejä.

Näin olen monesta kirjoittajasta myös ajatellut. Jokaiselle suotakoon ilonsa. Pääasia elämässä kuitenkin on, että viihtyy.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Näin olen monesta kirjoittajasta myös ajatellut. Jokaiselle suotakoon ilonsa. Pääasia elämässä kuitenkin on, että viihtyy.

Tosimiehet puhuvat panemisesta, autoista, panemisesta, makkarasta ja ryyppäämisestä. Mainitsinko jo panemisen. Takaapäin. Rajusti. Ja nainen huutaa lisää!! Ja lisää!!! Mällit heitetään suuhun ja muna pyyhitään verhoihin. Tai Vartiotorniin.

Ai saatana, mainitsin tekstissäni munan. Olen siis neiti. Poistun takavasemmalle syömään kasviskeittoa ja juomaan vihreää teetä. Voin samalla jutella naapurin kanssa uusista luomujugurteista, joissa ei ole lisättyä sokeria. Vaihdetaan siinä jutellessa kierrätyskeskuksesta hankittu käytetty fillarin sisäkumi mummon vanhaan Jopoon.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tosimiehet puhuvat panemisesta, autoista, panemisesta, makkarasta ja ryyppäämisestä. Mainitsinko jo panemisen. Takaapäin. Rajusti. Ja nainen huutaa lisää!! Ja lisää!!! Mällit heitetään suuhun ja muna pyyhitään verhoihin. Tai Vartiotorniin.

Väärin, tosimiehet ei puhu tuollaisista asioista. Tosimiehet panee autossa, syövät makkaraa ja juovat kaljaa. Sitten panevat lisää,takaapäin,rajusti jne.

Neidit vaan puhuu tuollaisista asioista, kuten tällä hetkellä minäkin.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Väärin, tosimiehet ei puhu tuollaisista asioista....

Aikuiset tosimiehet, sellaiset yli 40 vuotiaat, eivät puhu panemisesta muuten kun velvollisuudentunteesta vaimoa kohtaan. Tosimies on miehen ikään päästyään jo pannut kiintiöt täyteen ja ei viitsisi vaivautua melko limaisiin hommiin varsinkaan lähellä nukkumaanmenoaikaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tosimies on miehen ikään päästyään jo pannut kiintiöt täyteen ja ei viitsisi vaivautua melko limaisiin hommiin varsinkaan lähellä nukkumaanmenoaikaa.

Johan siinä kuluu vettäkin turhaan, jos pitää käydä kahteen kertaan suihkussa samana iltana. Se on nykyään kallista nimittäin, jätevesi varsinkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lähes kuka tahansa pelaa NHL:ssä verrattuna viimeisimpään maisteriin, jolle riitti tuo katse. Tuntomerkkejä en viitsi kirjoitella, ettei kukaan tunnista itseään ja pahoita mieltään mahdollisesti hieman vähemmän mairittelevasta kuvauksesta.
En ollut minä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kun olin vanhemman lapseni kanssa hoitovapaalla puoli vuotta, ovella kävi useasti nuori ja äärettömän kaunis naisjehova.

No vittu, mulla on ollut vain täällä mainittu Sotanorsu ja kerran yksi tylsännäköinen pariskunta. Kyllähän jehovien pitäisi tietää, että kandee lähettää mieluummin kaunottaria. Lapsuudenmuistoissanikin on tosi kiva jehovatapaus. Olin mummolassa kesällä, tokaluokkalaisena, ja pari jehovaa kävi sielläkin. Mummo pyysi ne ihan kohteliaisuuttaan hetkeksi sisään ja jehovat kysyivät: -Onkos tuo poika jo koulussa? -Joo, toisella luokalla, totesi mummo ja tähän jehova: -Voi voi, ei sitä kannattaisi koulua käydä, kun maailmanloppu ja viimeinen tuomio on niin lähellä! Tästä jäi ihan kivat fiilarit pikkupojan mieleen. Illalla en saanut unta ja kerroin tapauksen papalle. Hän sanoi: -Ei ne mitään tiedä, minun lapsuudessakin kertoivat että maailmanloppu tulee huomenna. Nyt ne on itse vainaita, minä en.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös