Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 013 632
  • 12 951

Live-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Helsinkiläinen Ari menetti viisituhatta euroa sijoitusklubi Aspiritiukseen (tms whateverthefuck). Mistä näitä nyt oikeen sikiää? Virtuaaliosakkeita, eiks niillä sitten pitäisi myös "käydä kauppaa" virtuaalirahalla, vai mitä Ari?

(TV1 - 6.8 21.00)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä oli hyvä tietää. Pitäisiköhän jokaisen kirjoittajan murjoa vastaava litania jokaisen viestin perään, jotta tulisi selväksi, että ihan vaan oman mielipiteeni tässä kerroin, ei oo pakko olla samaa mieltä...

Kyse on varmaankin lähinnä siitä, että kirjoittaja haluaa erottaa oman mileipiteensä faktisesta tiedosta, jolle pitäisi löytyä jokin lähde. Eihän sitä nyt ihan joka paikkaan tarvitsisi laittaa, mutta kyllähän tuolla tavalla tippuu monta, "ja lähde oli?", "älä puhu paskaa!" viestiä väliin.

Tämä oli sitten vaan minun mielipiteeni, eikä tämä välttämättä ole faktaa, eikä sille tietääkseni löydy edes tieteellistä lähdettä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ei jumalauta, katselin tuossa Ässä-puolelta 08-09 harjoitusottelut-ketjua ja alkuhämmästyksestä toivuttuani nauroin ihan ääneen.

Ne tekee sen kyllä taas ihan itse, ei juma!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei jumalauta, katselin tuossa Ässä-puolelta 08-09 harjoitusottelut-ketjua ja alkuhämmästyksestä toivuttuani nauroin ihan ääneen.

Ne tekee sen kyllä taas ihan itse, ei juma!
Tuli ainakin yksi voitto tällä kaudella.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei jumalauta, katselin tuossa Ässä-puolelta 08-09 harjoitusottelut-ketjua ja alkuhämmästyksestä toivuttuani nauroin ihan ääneen.

Ne tekee sen kyllä taas ihan itse, ei juma!

Sama. Sain hyvät naurut, kun lueskelin tuota ketjua ja tuota 08-09 -kausiketjua. Toimistokin jossain parakissa Starkin noutopihan takana. Todellista???

Oikeastaan jo vähän tunnen sääliäkin Ässien kannattajia kohtaan. Ellen pitäisi Alpo Suhosta ja porilaisia järjestysmiehiä niin aikansa eläneinä, saattaisin jopa itkeä.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues

Onpas ruma kotka. "Suomen kaunein tavis 2008", paskan marjat. Toivottavasti voittaja on joku hokimulkku, joka haluaa tämän neitokaisen rintaan tatuoitavan esim. Lukon "mikä ihmeen kettu"- logon, Alpo Suhosen naaman, Sakari Salmisen piste-ennätysveikkauksen "-p"-forumistipeukun kera, vanhojen hyvien aikojen kunniaksi perseen kuvan "heippa Pena!"-tekstin kera, tai jotain muuta ylpeilemisen aihetta antavaa mukahauskaa jatkoaika-siisniinku-insaidii.

Röyhisteleppä vähän rintaas, mjötööh. Ai mikset?
 

d2uce

Jäsen
Mira Villman on luvannut pitää tatuointiaan vähintään koko "tavis-kautensa" ajan, ja tatskalle luvataan huimaa näkyvyyttä, ainakin sellaisissa kuvissa, joissa tämän rinnat näkyvät.

Joutuuko tämä huutokaupan voittaja sitten kustantamaan laserhoidot, kun tämän hutsun "tavis-kausi" loppuu ja hän nousee "julkkikseksi" Tukiaisten ja muiden huomiohuorien joukkoon?

"Aika kauhee tää tatuointi, emmä otakkaan tätä. Ota se pois."
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti voittaja on joku hokimulkku, joka haluaa tämän neitokaisen rintaan tatuoitavan esim. Lukon "mikä ihmeen kettu"- logon, Alpo Suhosen naaman, Sakari Salmisen piste-ennätysveikkauksen "-p"-forumistipeukun kera, vanhojen hyvien aikojen kunniaksi perseen kuvan "heippa Pena!"-tekstin kera, tai jotain muuta ylpeilemisen aihetta antavaa mukahauskaa jatkoaika-siisniinku-insaidii.

Pitäisikö järjestää Jatkislaisten kesken keräys jolla osallistuisi sitten tuohon huutokauppaan? Sitten vaan tänne kilpailu pystyyn että mitä siihen tissiin kirjoitetaan, typerin ehdotus voittaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
"Parempi silikoni tississä kuin sauma kylppärissä".
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Toivottavasti kuvaton.com voittaa, koska silloin rintaan tulee tatuointi "attention whore".

Miksi?

Kannattaa kiiruhtaa sen keräyksen kanssa. Takamatkaa on jo kertynyt jonkin verran.

http://plaza.fi/edome/toimituksen-blogi/ala-aliarvioi-nettipeelojen-voimaa

"Attention whore". Miksi tuolla "peelojen" keskuudessa ollaan niin aggressivisia? Suurin osa kuitenkin kuolaa tuota YH:ta.

PS. Itse ehdottaisin tatuointia "Dutty Whore"
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Mitenhän tässä nyt käy, jos huuto voittaa mutta tekstiä ei hyväksytä?
Kuvattoman porukka on siitä hyvässä asemassa, että jos "hyvän maun" mukaisia tekstejä ei löydetä, niin ainakin useita erilaisia kuvia on helposti saatavilla. Pitipä käydä itsekin lupaamassa muutama roponen tähän tarkoitukseen. Ottaa päähän tuollaiset julkisuushuoraavat idiootit, ansaitsevat kaiken mitä saavat...
 

Rocco

Jäsen
Lääkärin määräyksestä mun pitää "lennättää limpit" kerran päivässä. Kuulemma helpottaa mun orastavaa eturauhasvaivaa. Olenko iloinen siitä, että lääkäri käskee tumputtaa kerran pari päivässä, vai surullinen siitä että nuorelle miehelle tulee eturauhasvaiva? No, otan silti ilomielin asiasta ilon irti, vaikkei se teekään hyvää olkapäälle, missä on aiemmin solisluu tuottanut ongelmia...
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Lääkärin määräyksestä mun pitää "lennättää limpit" kerran päivässä. Kuulemma helpottaa mun orastavaa eturauhasvaivaa. Olenko iloinen siitä, että lääkäri käskee tumputtaa kerran pari päivässä, vai surullinen siitä että nuorelle miehelle tulee eturauhasvaiva? No, otan silti ilomielin asiasta ilon irti, vaikkei se teekään hyvää olkapäälle, missä on aiemmin solisluu tuottanut ongelmia...

Niinpä itkeäkö vai nauraakko... Vinkkinä vaan, että vaihda kättä. Tuntuu kuin vieraissa kävis!!

Taviksen tissitatuointiin on muuten kerätty rahaa jo yli 3000€! Uskomatonta!
 

d2uce

Jäsen
Lääkärin määräyksestä mun pitää "lennättää limpit" kerran päivässä. Kuulemma helpottaa mun orastavaa eturauhasvaivaa. Olenko iloinen siitä, että lääkäri käskee tumputtaa kerran pari päivässä, vai surullinen siitä että nuorelle miehelle tulee eturauhasvaiva? No, otan silti ilomielin asiasta ilon irti, vaikkei se teekään hyvää olkapäälle, missä on aiemmin solisluu tuottanut ongelmia...

"Kyllähän se rakkaan harrastuksen vähentäminen vähän pahalta tuntuu, mutta mitäpä sitä ei terveytensä eteen tekisi."
 

Rocco

Jäsen
"Kyllähän se rakkaan harrastuksen vähentäminen vähän pahalta tuntuu, mutta mitäpä sitä ei terveytensä eteen tekisi."
No siinäpä se, kun pitäisi "vain" kerran päivässä, mutta kai siihen on tyytyminen....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös