Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 005 623
  • 12 943

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos shamppanja säilyy 150 vuotta merenpohjassa juomakelpoisena, niin ei kai virtsa turmele tiiviitä tölkkejä, mikäli vähän huuhtelee? Vettä sekin ennen kaikkea on. Luonnollisesti kerran kastuneita ei voi enää myyntiin ottaa.
Eiköhän siinä kaupan henkilökunta "hävitä" ne jossain saunaillassa tai parissa.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Kumpi olisi ollut järkevämpää, kaataa kaikki oluet viemäriin vai jakaa kustut tölkit halukkaille tai myydä isolla varoituksella 10 senttiä kpl?
 

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jouko olisi voinut tehdä jatkoa tähän ja kuvata kun lusii krapulansa niinkuin mies. Siitäki olisi tullut varmaan hyvät massit. Nyt ne ovat varmasti pumppanneet Joukon täyteen rauhoittavia tuolla katkolla. Se on itsensä pettämistä Jouko.
Kaiken lisäksi Joukun katkon luultavasti maksaa sossu, eli veronmaksajat, eli me..
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En tiedä mikä ihmistä riivaa kun pitää paiskia roskiaan asunnostaan katuun keskellä(?) Helsinkiä. Ja taloyhtiön on pitänyt laittaa puomit kadulle ettei ohikulkijoihin osuisi.

Jo yli puoli vuotta jatkunut roskaaminen ei ole vieläkään loppunut, vaan Mannerheimintien varrella Taka-Töölössä sijaitsevan talon asukas paiskoo yhä jätteitään kadulle.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Hurja summa, veikkaan että 3000 euroa. Se saattaa olla Joukolle hurja summa ja hänen mielestään kansanedustajien tilipussi on muhkea. Idiotia vaan menee niin.

Kyllä ne arviot subathonin tuotosta on lähempänä kymmenkertaista arvaukseesi nähden. Onhan tuossa toki kaikenlaisia sivukulujakin, mutta kyllä pottukoira ihan hyvän tilin tällä teki.

Katkon syynä muuten ei niinkään "easy way out", vaan se että myös sossu oli tullut tietoiseksi herran tekemisistä. Äitinsä luona olevia lapsiaan nähdäkseen piti käydä terveydenhuollon arvioinnin kautta.

Oli miten oli niin aika kauas on tultu herran youtubeaikojen leppoisista kalastus- ja eräilyvideoista.
 
Viimeksi muokattu:

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Iida Vainio suunnittelee poliitikon uraa​

– Mulla on tässä nyt tietyn verran aikaa tehdä musiikkia, juontokeikkoja ja somea. Sitten mä siirryn politiikkaan, Vainio sanoo HS:lle.

Vielä toistaiseksi Vainio aikoo panostaa uraansa musiikin parissa. HS:n mukaan hän tekee itse tietokoneella musiikkia, opettelee soittamaan kitaraa ja kirjoittaa sanoituksia.

HS: Iida Vainio suunnittelee poliitikon uraa – paljastaa suosikkipuolueensa

Soittaakohan Archie Iidan bändissä..
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vainiohan kertoi olevansa Persujen ehdokkaana jo huhtikuisten vaalien jälkeen.

Mikäs siinä. Paikallisyhdistykseen vain viestiä, niin varmasti Iida on tervetullut tupailtoihin ja jakamaan vaaliteltalle kahvia ja esitteitä. Luukuttaminen on myös hyvää liikuntaa ja siitä sitten jossain vaiheessa itse ehdolle.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers

Iida Vainio suunnittelee poliitikon uraa​

– Mulla on tässä nyt tietyn verran aikaa tehdä musiikkia, juontokeikkoja ja somea. Sitten mä siirryn politiikkaan, Vainio sanoo HS:lle.

Vielä toistaiseksi Vainio aikoo panostaa uraansa musiikin parissa. HS:n mukaan hän tekee itse tietokoneella musiikkia, opettelee soittamaan kitaraa ja kirjoittaa sanoituksia.

HS: Iida Vainio suunnittelee poliitikon uraa – paljastaa suosikkipuolueensa

Soittaakohan Archie Iidan bändissä..
Nyt jysähti kyllä. Odotan kieli pihalla tätä eka singleä mikä Iidalta tietysti tulee kipuamaan listakärkeen.

Kai sieltä joku ministerinsalkkukin kaivetaan Iidalle muuten tämä jää ihan tuhnuksi.

Edit; Onko Iida muuten ollut mukana näissä elokapina jutskissa? Sopis sinne kuin nenä päähän.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

ace

Jäsen
X:n liikennekeskustelu on kyllä ihan huikeeta. Pyöräilijät vs. autoilijat vs. jalankulkijat vs. luonnonsuojelijat vs. jääräpäät jokaisessa ryhmässä. Itse olen lähinnä autoilija, mutta en vaan pysty ymmärtämään tälläista puusilmäisyyttä mistään leiristä.

Myönnän että hermo menee monesti itselläkin liikenteessä, mutta jospa vaan kaikki me osattaisiin löysätä pipoa niin liikennekin sujuisi paremmin.

Itkut/naurut aiheuttaa lähinnä nää somepostailijat tai iltapäivälehtiin valittajat. Edelleen kulkuvälineestä riippumatta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mölyäminen tämän illan Elämäni biisiin liittyen menee kyllä tähän arvontaan.

"Miksi vain miehiä?!?!"
"Missä muut ehdokkaat?!?!"
"Yle boikottiin, kun Halla-aho on lähetyksessä!!!"

Kansan muisti on lyhyt. Ja joo, oli Ahtisaarestakin Tuttu juttu -spekuloinnit, mutta eikö musiikista voi tänään nauttia musiikkina.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mölyäminen tämän illan Elämäni biisiin liittyen menee kyllä tähän arvontaan.

"Miksi vain miehiä?!?!"
"Missä muut ehdokkaat?!?!"
"Yle boikottiin, kun Halla-aho on lähetyksessä!!!"

Kansan muisti on lyhyt. Ja joo, oli Ahtisaarestakin Tuttu juttu -spekuloinnit, mutta eikö musiikista voi tänään nauttia musiikkina.
Taas on media tarttunut niihin kärkkäimpiin kommentteihin, koska sellaiset takaavat parhaimmat lukijamäärät. Marginaalinen vähemmistö pääsee tällä tavoin nauttimaan huomion keskipisteenä olemisesta, kun taas enemmistö ei viitsi asialla päätään vaivata.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

Raju ripulikaaos Ruotsissa – nyt puhuu Raymond Paska​

Vähän kyllä kieltämättä repeilytti tuo otsikko.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loud'n Live teki sen ainakin toisen kerran. Menkää nyt jo konkurssiin ihan vaikka vain tämän takia. Ote uutismeilistä.

"
Jethro Tull ylihuomenna Suomeen!
Lippuja enään kourallinen jäljellä.
"


Tai oikeastaan, odottakaa vielä muutama viikko. Minulla on lippu Suzi Quatron Kulttuuritalon keikalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös