Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 006 281
  • 12 943

Glove

Jäsen
En minäkään enkä verrannutkaan noita tapauksia keskenään. Otinpahan vain esille esimerkkinä siitä, minkä hinnan voi joutua maksamaan hetken hairahduksesta melkein lopun ikäänsä.

Toistan vielä, jos on jäänyt huomaamatta, etten ole puolustelemassa täällä rikoksentekijöitä, näkökulmani on hieman toisaalla.
Toiset ilmeisesti saa yhteiskunnalta ja muilta ihmisiltä anteeksi, toiset ei. Entinen opettajani sai anteeksi, luulisin. Tappoi, mutta on nykyään ihan arvostetussa virassa. Tai ainakin oli, en tiedä mitä nykyään.
 

Glove

Jäsen

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Vaikeaksi menee joukkueiden muodostaminen jos pitäisi ottaa väkisin joukkueeseen ainakin yksi edustaja erilaisista etnisistä ryhmistä ja varmaan myös kaikki seksuaaliset suuntaukset olisi hyvä olla edustettuna. Ei sillä niin väliä osaako pelata...

Niin ja tuossa liigassa pitää vielä olla tiettyä sukupuoltakin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
En tiedä mitä tapahtui, jätin kauppareissun jälkeen kännyn omalle paikalleen kotona ja se tippui lattialle.
Nostin sen ylös ja samalla repustani missä vetoketju ei toimi valahti viisi tölkkiä johtojen päälle, no siinä meni äänet, ei onneksi kuvaa.
Hiiri ja näppis olivat myös kaput kunnes virtanapista ja monen bootin jälkeen sain kaiken toimimaan miten kuuluukin.
 

axe

Jäsen
Vaikeaksi menee joukkueiden muodostaminen jos pitäisi ottaa väkisin joukkueeseen ainakin yksi edustaja erilaisista etnisistä ryhmistä ja varmaan myös kaikki seksuaaliset suuntaukset olisi hyvä olla edustettuna. Ei sillä niin väliä osaako pelata...

– Jos seuraa liigaa, näkee paljon valkoisia pelaajia. Jos on nuori musta tyttö, saattaa ajatella, ”mihin minä mahdun tuonne. Onko se minulle”, Whelan pohti.
Kauan sitten oli nuori valkoinen poika nimeltä Neil Armstrong, joka ei lannistunu siitä ettei muut olleet menneet kuuhun ennen häntä. Ei miettinyt mahtuuko hän tuonne kun ei ole samankaltaisia joita seurata, vaan meni itse esikuvaksi muille.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
”kertoi poliisille esitutkinnassa, ettei muista tapahtumista mitään.”

Jostain syystä ei yllätä yhtään.

Lienee turvallista veikata, että kyseessä ei ole ollut "raittiusliikkeen mies"- Lieneekö kusihätäkin vielä hankittu kaljan voimalla. Ympyrä sulkeutui.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Lienee turvallista veikata, että kyseessä ei ole ollut "raittiusliikkeen mies"- Lieneekö kusihätäkin vielä hankittu kaljan voimalla. Ympyrä sulkeutui.
Varsinkin jo olut olisi ruotsalaista. Ympyrä olisi sulkeutunut makua myöten.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Just pari tuntia sitten käväsin tuossa lähikaupassa niin yks veijari yritti viedä juoksukaljaa housun etumus märkänä. Sattui ovella vaan just tulemaan vartija vastaan niin ajoi miinaan. Kuset sillä oli housussa valmiiksi ja varmasti tuli myös paskat siinä ovella. Surullisia tapauksia kaikin puolin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllähän nuo voisi pestä ellei kussut tölkkien läpi. Ei vessojakaan tuhota jos joku kusee lattialle.

Samaa ajattelin, mutta ei tuo vertauksesi nyt ihan toimi. Tölkistä juodaan niin, että se osuu suuhun/huuliin. Ainakaan minä en käytä vessan lattiaa samalla tavalla.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kyllähän nuo voisi pestä ellei kussut tölkkien läpi. Ei vessojakaan tuhota jos joku kusee lattialle.
Onhan se aika riskaapelia hommaa alkaa myymään kaljaa jonka päälle on kustu. Tuskin yks fin lavallinen kaljaa tuntuu s-ryhmällä missään. Itse olen tuolla Inexillä aikoinaan työskennellyt 6 vuotta ja aika tarkkoja ovat laadusta ja hyvä niin. Siellä menee tavaraa paskaksi niin paljon että ei sitä edes usko ennen kuin näkee.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan se aika riskaapelia hommaa alkaa myymään kaljaa jonka päälle on kustu. Tuskin yks Ffn lavallinen kaljaa tuntuu s-ryhmällä missään. Itse olen tuolla Inexillä aikoinaan työskennellyt 6 vuotta ja aika tarkkoja ovat laadusta ja hyvä niin. Siellä menee tavaraa paskaksi niin paljon että ei sitä edes usko ennen kuin näkee.
Someraivo repesi!

”Tiina ja Markku Vantaalta uskovat, että joku on varmasti kussut heidän oluttölkkeihinsä. Pää on kahden päivän oluen juonnin jälkeen omituisen kipeä. ”Me vaadimme kaupalta uudet kaljat korvaukseksi!”
 
Viimeksi muokattu:

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos shamppanja säilyy 150 vuotta merenpohjassa juomakelpoisena, niin ei kai virtsa turmele tiiviitä tölkkejä, mikäli vähän huuhtelee? Vettä sekin ennen kaikkea on. Luonnollisesti kerran kastuneita ei voi enää myyntiin ottaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Someraivo repesi!

Tiina ja Markku Vantaalta ovat varmoja, että joku on varmasti kussut heidän oluttölkkeihinsä. Pää on kahden päivän oluet juonnin jälkeen omituisen kipeä. ”Me vaadimme kaupalta uudet kaljat korvaukseksi!”
Onhan siitä toki voinut ehtiä Tiina ja Markku siivuttaa muutaman tölkin ennenkuin ureankäry on ehtinyt henkilökunnan sieraimiin(hymiö).

Ameriikassa tästä tulisi kusijalle vähintään 5 vuotta linnaa ja Tiinan ja Markun korvausvaatimukset olisivat miljoonia.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Samaa ajattelin, mutta ei tuo vertauksesi nyt ihan toimi. Tölkistä juodaan niin, että se osuu suuhun/huuliin. Ainakaan minä en käytä vessan lattiaa samalla tavalla.
Tämäkin riippuu vaan ja ainoastaan ns.pelikunnosta. Järjestelykysymys.
 

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kokonaan en päässyt lukemaan maksumuurin takia, mutta ihan tarpeeksi.

Jouko, 41, teki suoraa lähetystä 42 päivän ryyppyputkestaan ja kertoo saaneensa siitä hurjan summan rahaa. Täysin tuntemattomat katsojat maksoivat, jotta Jouko ryyppäisi lisää. Joukolle se oli työtä. Nyt hän on katkolla.

Nyt puhuu 42 päivää suorassa lähetyksessä ryypännyt Jouko, 41 – Väittää tienanneensa hurjan summan: "Suomessa se vaan menee niin"

Hurja summa, veikkaan että 3000 euroa. Se saattaa olla Joukolle hurja summa ja hänen mielestään kansanedustajien tilipussi on muhkea. Idiotia vaan menee niin.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kokonaan en päässyt lukemaan maksumuurin takia, mutta ihan tarpeeksi.

Jouko, 41, teki suoraa lähetystä 42 päivän ryyppyputkestaan ja kertoo saaneensa siitä hurjan summan rahaa. Täysin tuntemattomat katsojat maksoivat, jotta Jouko ryyppäisi lisää. Joukolle se oli työtä. Nyt hän on katkolla.

Nyt puhuu 42 päivää suorassa lähetyksessä ryypännyt Jouko, 41 – Väittää tienanneensa hurjan summan: "Suomessa se vaan menee niin"
Jouko olisi voinut tehdä jatkoa tähän ja kuvata kun lusii krapulansa niinkuin mies. Siitäki olisi tullut varmaan hyvät massit. Nyt ne ovat varmasti pumppanneet Joukon täyteen rauhoittavia tuolla katkolla. Se on itsensä pettämistä Jouko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös