Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 003 630
  • 12 943

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ei jumalauta... Sangen pystyvä mies tämä Pekkasen Seppä.

Yleensä ei tule seiskaa linkitettyä, mutta nyt. Maatilaa traktoreineen myyty tori.fi:ssä, kahisevaa lienee taskussa ja mies karkuteillä! Joko siemailee mojitoja Mexicossa? Olisi tarvetta noille renkaille..
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Ei jumalauta... Sangen pystyvä mies tämä Pekkasen Seppä.

Yleensä ei tule seiskaa linkitettyä, mutta nyt. Maatilaa traktoreineen myyty tori.fi:ssä, kahisevaa lienee taskussa ja mies karkuteillä! Joko siemailee mojitoja Mexicossa? Olisi tarvetta noille renkaille..

Työkaveri sanoi, että murha.infossa olisi väitetty, että Thaimaan suuntaan olisi mennyt. Voimassa olevaa passia jätkällä ei tosin poliisin mukaan ole.

Pidä kuitenkin pää pystyssä Pattayalla.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Hei parrakkaat/viiksekkäät miehet (ja miksei naisetkin), niin älkää prkl koskaan leikatko kynsisaksilla viiksiänne neljän bissen jälkeen. Hymiö tähän.

Sorruin tuollaiseen juuri. Ai samperi, leikkasin saksilla nenääni, siihen sieraimien väliseen osaan. Nyt sitten verta tyrehtelemässä ja tänne omasta moikailusta kirjoitellessa.
Todistettu on - ei ole edes alle promillen humalassa tarkkaavaisuus sillä tasolla, että oma fyysinen tila olisi turvattu.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hei parrakkaat/viiksekkäät miehet (ja miksei naisetkin), niin älkää prkl koskaan leikatko kynsisaksilla viiksiänne neljän bissen jälkeen. Hymiö tähän.

Minä "trimmasin" viiksiäni ja onnistuin leikkaamaan huuleeni tässä päivänä muutamana. Mutta koska olen tällainen syntymäkömpelö, niin siihen ei tarvittu edes alkoholin vaikutusta. Nipisti.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Armeija-aikana tupakaveri pikaisesti leikkasi minulta korville kasvaneet sivuhiukset iltalomaa varten. Leikkasi samalla palan korvasta. Korvissa on yllättävän paljon verisuonia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Leikkasi samalla palan korvasta. Korvissa on yllättävän paljon verisuonia.

Päässä verisuonet ovat pinnassa ja verta tulee siksi paljon. Pari kertaa olen todistanut pahalta näyttävää tilannetta, mutta nykyään osaa olla panikoimatta.

Toinen sattui itselle ja kyllähän siinä säikähtää, kun ei silloin tiennyt, että haava on oikeastaan todella pieni. Tai tietenkin se voi olla vaikka kuinka iso, mutta tutkitaan ennen kuin hutkitaan.

Todella hyvä, että ambulanssihenkilökuntakin ottaa nuo todella vakavasti, mutta ensireaktion ei tarvitse olla varma kuolema.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Päässä verisuonet ovat pinnassa ja verta tulee siksi paljon. Pari kertaa olen todistanut pahalta näyttävää tilannetta, mutta nykyään osaa olla panikoimatta.
Ohimosuonen katkaisemisen jälkeen homma on kohtuullisen sotkuista. Minulla on ollut päässä varmaankin kuutisenkymmentä tikkiä, selittänee varmaankin tekstieni tason. Sain kerran ”mopon osia” ohimolle ja korvalle maantiepyöräilyn ryhmäkaatumisessa. Uskon, että keulakatuminen ei ollut Tour de France -mallinen taktinen veto. Melkoisen kookas miespyöräpyramidi olisi varmaankin nähty jopa satelliittikamerassa?
Lääkärihoitajat eivät kertoneet, mikä ja miten oli repäissut päänsivun auki. Opin vahingosta ja ajelen nykyisin silloin tällöin rauhallisesti downhill racea.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Päässä verisuonet ovat pinnassa ja verta tulee siksi paljon.

Todella hyvä, että ambulanssihenkilökuntakin ottaa nuo todella vakavasti, mutta ensireaktion ei tarvitse olla varma kuolema.

Löin jokunen vuosi sitten ohimon liesituulettimen kulmaan. Heti perään ihmettelin että mikä täällä suhisee. Suhina kuului siitä että ohimosta suihkusi verta kuin painepesurista varmaan parin metrin päähän. Hurjaa touhua, kannattaa kokeilla.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oukei, kokeillaan seuraavaksi. Onko väliä liesituulettimen merkillä tai tehoilla? Olen kokeilunhaluinen ja jopa aikoinaan keksinyt uuden urheiluajin: taivastikka.
Peliä pelataan kesämökillä kolmen promillen kännissä - puhallustestivaatimus!
Perinteisen tikkataulun tikat heitetään niin korkealle kuin voidaan ja sitten juostaan karjuen taulu ojossa pyydystämään laskeutuvia tikkoja.
Oma ennätys kolmelle tikalle on kuusitoista pojoa. Raati aikoinaan pääti, että peukalon läpi mennyt tikka koskettaa kakkosen sektoria, joten se laskettiin. Eräs kerta kauan kadoksissa ollut tikka palautui viimein ja laskeutui olkapäähäni. Mukava miehinen seurapeli, jota voin suositella kaikille kokeilunhenkisille palstaveljille.
Mutta muistakaa vaadittu promilleraja.
Kertokaa omia piste-ennätyksiä.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Olen kokeilunhaluinen ja jopa aikoinaan keksinyt uuden urheiluajin: taivastikka.
Peliä pelataan kesämökillä kolmen promillen kännissä - puhallustestivaatimus!
Perinteisen tikkataulun tikat heitetään niin korkealle kuin voidaan ja sitten juostaan karjuen taulu ojossa pyydystämään laskeutuvia tikkoja.
Oma ennätys kolmelle tikalle on kuusitoista pojoa. Raati aikoinaan pääti, että peukalon läpi mennyt tikka koskettaa kakkosen sektoria, joten se laskettiin. Eräs kerta kauan kadoksissa ollut tikka palautui viimein ja laskeutui olkapäähäni. Mukava miehinen seurapeli, jota voin suositella kaikille kokeilunhenkisille palstaveljille.
Mutta muistakaa vaadittu promilleraja.
Kertokaa omia piste-ennätyksiä.

Nyt ehdottomasti pitää nauraa! Menee itsellä ehdottomasti kokeiluun.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Koitin jälleen lukea lisätietoja Porin Huntsmannin tehtaan suuresta palosta. Satakunnan kansa sitten ilmoitti, että olen lukenut viikon ilmaiset uutiseni ja pitäisi ostaa loput viikon uutisista.

Ihan kiva että yritetään rahastaa tälläkin, mutta saattaisi myös sisältää ihan tarpeellista tietoa tuo uutisointi, kun Porissa asun!
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Koitin jälleen lukea lisätietoja Porin Huntsmannin tehtaan suuresta palosta. Satakunnan kansa sitten ilmoitti, että olen lukenut viikon ilmaiset uutiseni ja pitäisi ostaa loput viikon uutisista.

Ihan kiva että yritetään rahastaa tälläkin, mutta saattaisi myös sisältää ihan tarpeellista tietoa tuo uutisointi, kun Porissa asun!
Meinaatko että sun pitäisi ilmaiseksi saada tuon takia niitä uutisia lukea? Jos siellä on vaikka jotain vaarallista, jonka takia asukkaiden pitää saada tietoa, on Yle se taho joka tuosta maksutta tiedottaa. Ainakin radion välityksellä, ehkä myös netissä. Telkkarissakin voi nähdä hätätiedotteen, jos viranomainen semmoisen aiheelliseksi katsoo.

Jos kyse on vain omasta uteliaisuudestasi, niin siitä joutaakin maksaa.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
@MacRef Kyllä, pitäisi mielestäni olla poikkeuksellista uutisointia. Vittuako mua kiinnostaa mitä joku kunnnanjohtaja on jaaritellut tai mitä jollain emännällä oli gaalaillassa päällä. Typerää toimintaa muutenkin, että saat pari kertaa viikossa lukea ilmaiseksi. Vetäkää nyt paperiversioonkin puolen viikon jälkeen suttua ja paremman lehden saat, kun kestotilaat. Pelleilyä sanon miä....

Tosin on mulla muitakin kanavia saada tietoa kyseisestä tapahtumasta. Olisi tässä työn ohessa vain voinut välillä vilkuilla koneelta, kun tuota omaa luuria ei viitsisi näprätä kokoajan.
 

Tuamas

Jäsen
@MacRef Kyllä, pitäisi mielestäni olla poikkeuksellista uutisointia. Vittuako mua kiinnostaa mitä joku kunnnanjohtaja on jaaritellut tai mitä jollain emännällä oli gaalaillassa päällä. Typerää toimintaa muutenkin, että saat pari kertaa viikossa lukea ilmaiseksi. Vetäkää nyt paperiversioonkin puolen viikon jälkeen suttua ja paremman lehden saat, kun kestotilaat. Pelleilyä sanon miä....

Noniinno, ymmärtäisin tuohtumisen jos olisit maksanut palvelusta.

Nyt lehdet ja muut uutismediat ovat ajaneet itsensä tilanteeseen, jossa nähdään tällaisia tuohtumisia, kun kaikkea sisältöä ei saakaan ilmaiseksi.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Noniinno, ymmärtäisin tuohtumisen jos olisit maksanut palvelusta.

Nyt lehdet ja muut uutismediat ovat ajaneet itsensä tilanteeseen, jossa nähdään tällaisia tuohtumisia, kun kaikkea sisältöä ei saakaan ilmaiseksi.

Se on vain vähän huono homma, koska tuota infoa saat kyllä ihan ilmaisistakin uutispalveluista. Kyseessä kun kuitenkin on paikallinen tapahtuma (joka ei kosketa pääkaupunkiseutua) niin uutisointi on suppeampaa. Ja kyllä se saattaa paikallisesti kiinnostaa lukea päivitettyä tietoa tuolta, kun kyse ei ole mistään omakotitalon palosta.

Mutta täytyy tosiaan näprätä sitä omaa kännyä ny sitten. On vaan kavereita tuolla mm. sammutustöissä eikä niiltä pahemmin tietoa heru, kun eivät kerkeä näin lusmuilla kuin minä.
 

Tuamas

Jäsen
Se on vain vähän huono homma, koska tuota infoa saat kyllä ihan ilmaisistakin uutispalveluista. Kyseessä kun kuitenkin on paikallinen tapahtuma (joka ei kosketa pääkaupunkiseutua) niin uutisointi on suppeampaa. Ja kyllä se saattaa paikallisesti kiinnostaa lukea päivitettyä tietoa tuolta, kun kyse ei ole mistään omakotitalon palosta.

Niin, sitä varten SK tarjoaa sinulle sitä 15€/kk maksavaa nettitilausta, jolla saat sitten sitä päivitettyä tietoa jne.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se on vain vähän huono homma, koska tuota infoa saat kyllä ihan ilmaisistakin uutispalveluista. Kyseessä kun kuitenkin on paikallinen tapahtuma (joka ei kosketa pääkaupunkiseutua) niin uutisointi on suppeampaa. Ja kyllä se saattaa paikallisesti kiinnostaa lukea päivitettyä tietoa tuolta, kun kyse ei ole mistään omakotitalon palosta.

Mutta täytyy tosiaan näprätä sitä omaa kännyä ny sitten. On vaan kavereita tuolla mm. sammutustöissä eikä niiltä pahemmin tietoa heru, kun eivät kerkeä näin lusmuilla kuin minä.

Mikä vika Yle Porin päivityksissä on? Heillä toimittaja paikanpäällä, avaa radio tai netti.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mikä vika Yle Porin päivityksissä on? Heillä toimittaja paikanpäällä, avaa radio tai netti.

Olen nykyään hieman YLE fasisti, mutta tosiaan tuota täytyy hyödyntää. Sinänsä otan nyt omaan piikkiin, että ei tullut mieleen. Tai voi se jotain kertoa YLE:n nykyisestä mielikuvasta :)
 

motamoro

Jäsen
Se on vain vähän huono homma, koska tuota infoa saat kyllä ihan ilmaisistakin uutispalveluista. Kyseessä kun kuitenkin on paikallinen tapahtuma (joka ei kosketa pääkaupunkiseutua) niin uutisointi on suppeampaa. Ja kyllä se saattaa paikallisesti kiinnostaa lukea päivitettyä tietoa tuolta, kun kyse ei ole mistään omakotitalon palosta.

Mutta täytyy tosiaan näprätä sitä omaa kännyä ny sitten. On vaan kavereita tuolla mm. sammutustöissä eikä niiltä pahemmin tietoa heru, kun eivät kerkeä näin lusmuilla kuin minä.

Selain vain incognito/in-Private tms. tilaan niin ei nuo päivä/viikkolukurajoitukset haittaa mitä SK, HS yms. tarjoilevat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös