Pissaliisat...

  • 171 032
  • 446

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Gootit on ... #!"¤!#!"

Ja hei, kyllä sä bisnesman toivot että niitä alaikäisiä piukkapeppuja on siellä, huonosti valehdeltu
 

puuvilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hehe

Rohkeutta bisnesmies, rohkeutta.

Tuollaiseen haasteeseen ei moni uskalla tarttua. Iso käsi.

Juu, meikä kanssa näkisi, että teinarigootti on lissun alalaji - tosin vaihtoehtoinen sellainen. Gootti-lissut miettivät, että heillä on enempi järkeä päässä ja he ovat astetta parempia pissaliisoja kuin Glueless -tyyliset pissaliisat.

Ja tämähän ei ole totta. Pissaliisa on pissaliisa, vaikka voissa paistaisi.

Gootti-pissikset eivät vain käytä juuri näitä lähes kulttimaineen saavuttaneita Miss Sixtyjä - vai pitäisikö sanoa Piss Sixtyjä. Jotenkin näkisin, että gootit enempi pesiytyvät tuolla pienissä pitäjissä kuin suurissa kaupungeissa.

Kukakohan keksi joskus aikoinaan ilmiön Pissaliisa? Veikkaisi, että se on lähtöisin tuolta Ameriikan maalta(?).
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Teinigootti VS. Henkkamaukkapissis

Viestin lähetti msg
Niin onko muuten teinigootti oma rotunsa vai pissiksen alalaji?


Niin, itse näkisin asian niin, että teinigootti on lähinnä pissis miinus, eli siis huomattavasti siivompi olento kuin tavallinen Henkkamaukkapissis.

Teinigoottia voi pitää hieman intellektuellimpana kuin Henkkamaukkapissistä. Tai no, ainakin hän kuuntelee parempaa musiikkia.

Mitä tulee tähän rodunmääritykseen, sanoisin, että omasta mielestäni tämä teinigootti eli "mustapissis" on oma rotunsa.

Täältä tähän
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Goottipissiksistä en tiedä, mutta pelottavaa on että nyt ne tavankin pissikset ovat löytäneet tiensä jääkiekon pariin :(

Istuin eilen Slovakia - Tsekki matsin pissisten keskellä (ja parin pakollisen wittumarkon, joiden jokaista edesottamusta lissut palvoivat). Itse matsista eivät armon nuoret välittäneet. Kommentoivat lähinnä ulos jääneiden siideripullojensa kohtaloa, eräiden Leijonien ulkoisia avuja ja kiroilivat kuin rantaryssät.

Loppuosa pelistä oli pakko seurata Areenan ravintolassa, sillä sinne pissiksien ikä ei riittänyt.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pelottavaa.

Viestin lähetti koo
Niin vanha olen, että en muista sen mascaran nimeä joka toimi tuotemerkkinä esihistoriallisen ajan Liisukoilla.

Vanhahan snadikin on mutta muistelisin kyseisen tuotemerkin olleen Ricils!

Muutoin palannen tähän pissis-aiheeseen ehkä piankin, sillä oma tyttäreni täyttää tänä vuonna 12 vuotta. Ekat stringit on jo ostettuna ja kikatus ikä- ja lajitoveriensa kesken alkaa olla desibelitasoltaan lähes aidon kuuloista. Toistaiseksi Mehukatin voimalla, onneksi.

Olkoon voima kanssani...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pelottavaa.

Viestin lähetti Snadi kundi Stadista


Muutoin palannen tähän pissis-aiheeseen ehkä piankin, sillä oma tyttäreni täyttää tänä vuonna 12 vuotta. Ekat stringit on jo ostettuna ja kikatus ikä- ja lajitoveriensa kesken alkaa olla desibelitasoltaan lähes aidon kuuloista. Toistaiseksi Mehukatin voimalla, onneksi.

Olkoon voima kanssani...


Nyt puhun ihan hetken vakavissani.

Pidä oikeasti huolta ettei tytöstäsi tule pissaliisaa. Se nimittäin on mahdollista, erittäin monet nuoret tytöt pystyvät ohittamaan tämän pissisvaiheen kokonaan. Minulla siihen auttoi se että vanhempani huomauttelivat jos ystäväni olivat esimerkiksi helvetin tyhmiä. Koska joukossa tunnetusti tyhmyys tiivistyy, ja fiksustakin nuoresta neidistä voi tulla täysi aasi.

Minun ei ainakaan ole annettu 13-vuotiaana olla keskiyöllä espalla vetämässä puolen litran siideripulloja, hauskaa saa antaa pitää mutta kohtuudella. Tällä hetkellä olen pirun onnellinen siitä että nämä rajat asetettiin. Nyt, kolme vuotta myöhemmin saan liikkua suhteellisen vapaasti, koska vanhempani luottavat minuun.

Ja koska en ole pissaliisa.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pelottavaa.

Viestin lähetti girlzilla15
Nyt puhun ihan hetken vakavissani.

Minä taas en puhunut i h a n vakavissani.

Kasvamiseen kuuluu "mitä isot edellä, sitä pienet perässä" -vaihe, eikä sitä voi, eikä saakaan kokonaan tukahduttaa.

Vanhempien tehtäviin kuuluu ensisijaisesti valvoa kenestä sitä mallia otetaan, kuten sinunkin vanhempasi ovat tehneet.

Yksi valvomisen ja myös välittämisen muoto on kotiintuloajat.


Kasvaminen tekee kipeää - kun kasvoin yli kaksimetriseksi, löin jatkuvasti päätäni ovenkarmeihin. [hymiö]
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapasin Taotaon

Ylempänä mainitsin että edessä on tutkimusmatka ravitsemusliikkeen avajaisiin. Näin siinä kävikin...

Pissiskulttuuri oli levinnyt kyseiseen mestaan ja säikähdin huomatessani, että monella pissaliisalla oli samanlaisia lippusia kuin minulla. Lappusia joilla sai ilmaisia drinkkejä!
Minkähän median edustajia nämäkin on, mietin. Karmiva totuus paljastui myöhemmin..

Arvaamattakin voi tietää, mitä kyseinen paikka tarjosi vierailleen. Siideriä ja salmaria.

Reissu ei mennyt ihan hukkaan sillä näin TaoTao-pandakarhun. Ainakin samanlainen maskeeraus sillä oli. Valkoinen naama ja mustat silmänympärykset. Kyseinen yksilö nautti ilmaiset sidukat aika ripeästi, tosin sivulle sotkenut tempoi omansa nopeammin. Koska oli kiire pois.

ps. kun menee baariin melkein selvinpäin, huomaa uusia asioita. Juttuja joita ei haluaisi nähdä. Eikä muistaa..
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Tuli vastikään käytyä risteilyllä Cinderellalla. Tähän ketjuun liittyen tein hupaisan huomion.

Olin yökerhon oven edustalla olevien peliautomaattien luona pelaamassa, kun ohi kulki käkättävä lauma tyttösiä, jotka olivat olivat yrittäneet nähdä vaivaa ollakseen noin 18 vuotiaan näköisiä (päästäkseen yökerhoon, arvatenkin). Napapaidan seurana ei olleetkaan ne tietynlaiset farkut, vaan minihameet. Periaatteessa olisivatkin menneet melkein täydestä... mutta... ne kengät: ulkokäyttöön tehdyt tolppakengät, jotka olivat kaiken lisäksi ihan selkeästi talvimallia. No, hetken kuluttua tämä nelikko tulikin yökerhosta pois, ilmeisen ulosajettuina. Vittuja sadatellen ja baarihenkilökunnan seksuaalista suuntautuneisuutta samaan sukupuoleen aprikoiden.

Ilmeisesti olivat vain toisiltaan kyselleet, että ovatko aikuisemman näköisiä. Teinin (ja tässä tapauksessa selkeän pissiksen) ehdottomalla varmuudella kuvittelivat olevansa. Noh, eiköhän iän myötä tämä pieni finessien taju selviä heillekin. Tai, mistäpä sitä noista pissaliisoista koskaan tietää... :-)
 

Shane

Jäsen
Hajahuomiona voisin tässä todeta, että näyttää tuo pissis-look purevan ainakin joihinkin jatkoaikalaisiin, ottaen nimittäin huomioon Erin Koiviston keräämän äänisaaliin tuossa kesätyttökisassa..

Ja onhan tuon "yli-ikäisen pissiskaksikon" toistakin osapuolta täällä toisinaan hehkuteltu.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Shane
Hajahuomiona voisin tässä todeta, että näyttää tuo pissis-look purevan ainakin joihinkin jatkoaikalaisiin, ottaen nimittäin huomioon Erin Koiviston keräämän äänisaaliin tuossa kesätyttökisassa..

Ja onhan tuon "yli-ikäisen pissiskaksikon" toistakin osapuolta täällä toisinaan hehkuteltu.
Jos Erin kerran edustaa pissiksiä, niin siinä tapauksessa kai minä sitten pidän yli-ikäisistä pissiksistä.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos on parikymppinen ja käyttää noita pissisten tuntomerkeiksi muodostuneita Miss Sixty -farkkuja (ei, en minä, minulla ei olisi varaa laittaa yksiin farkkuihin 100 euroa), niin luokitellaanko kyseinen henkilö silloinkin pissikseksi? Tolppakengät on tietenkin jääneet kyseiseltä immeiseltä unholaan eikä pukeutumisessa muuten ole mitään erityisen pissismäistä.

Kaverit nykyään valittavat, että viikonloppuisin heidän entinen kantabaarinsa on täynnä täysi-ikäiseksi juuri varttuneita pissiksiä eikä siellä ole enää ollenkaan mukava käydä. Mietinpä sitten, että aikuistuuko kahdessa vuodessa niin reippaasti, että 18-vuotiaiden touhu näyttää ihan kakaramaiselta, vai ovatko nuo 18-vuotiaat vain enemmän keskenkasvuisia kuin me silloin pari vuotta sitten? Ei sillä, ettenkö itse tuntisi itseäni välillä täysin kakaraksi, vaikka periaatteessa aikuinen olenkin...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Chip
Jos on parikymppinen ja käyttää noita pissisten tuntomerkeiksi muodostuneita Miss Sixty -farkkuja (ei, en minä, minulla ei olisi varaa laittaa yksiin farkkuihin 100 euroa), niin luokitellaanko kyseinen henkilö silloinkin pissikseksi? Tolppakengät on tietenkin jääneet kyseiseltä immeiseltä unholaan eikä pukeutumisessa muuten ole mitään erityisen pissismäistä.

Kaverit nykyään valittavat, että viikonloppuisin heidän entinen kantabaarinsa on täynnä täysi-ikäiseksi juuri varttuneita pissiksiä eikä siellä ole enää ollenkaan mukava käydä. Mietinpä sitten, että aikuistuuko kahdessa vuodessa niin reippaasti, että 18-vuotiaiden touhu näyttää ihan kakaramaiselta, vai ovatko nuo 18-vuotiaat vain enemmän keskenkasvuisia kuin me silloin pari vuotta sitten? Ei sillä, ettenkö itse tuntisi itseäni välillä täysin kakaraksi, vaikka periaatteessa aikuinen olenkin...
Niin..
Kun puhun "heruteltavista pissiksistä", tarkoitan juuri näitä Chipin mainitsemia, baareissa koluavia miss sixtypöksyisiä mimmejä. En helvetissä avausviestissä mainittuja yläastemurkkuja! Olen saanut aika paljon palautetta, tahattomien tai tahallisten väärinkäsitysten takia.

Termi "pissis" alkaa olla jokapäiväisessä sanastossa sen verran yleinen, että ehkä pitäisi keksiä oma nimitys näillä baareissa ravaaville, 16-19 vuotiaille teineille? Ideoita kehiin. Loppuu se vittuilu!

Ettei mene avautumiseksi niin kysytään, mikä on vanhin "pissis" jonka olet tavannut? Tatzkalla taitaa olla tarinaa kerrottavana...;)
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Chip
Jos on parikymppinen ja käyttää noita pissisten tuntomerkeiksi muodostuneita Miss Sixty -farkkuja (ei, en minä, minulla ei olisi varaa laittaa yksiin farkkuihin 100 euroa), niin luokitellaanko kyseinen henkilö silloinkin pissikseksi? Tolppakengät on tietenkin jääneet kyseiseltä immeiseltä unholaan eikä pukeutumisessa muuten ole mitään erityisen pissismäistä.
Minulle tarkoitettu kysymys? Pukeutumisesta en nyt niin tiedä, mutta tarkoitin lähinnä noiden Nylon Beat -tyttöjen muuta olemusta, esim. puhetyyliä ja sen "sisältöä" julkisuudessa. On meinaan niin pissistä, niin pissistä..

Eivätkä ne hirveät meikkikerrokset ainakaan vähennä tuota "yli-ikäinen pissis" -lookkia.

EDIT; jaa, ei tainnut ollakaan minulle tarkoitettu tuo kysymys..
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yli-ikäinen pissis ei ole mikän harvinainen ilmiö. Ei kaikista muinaisista puskien ja porttikonkien konkareista kasva ns "tavalllisia" kaduntallaajia, vaan osa vanhenee arvokkaasti omanlajinsa varttuneemmaksi edustajaksi. Lähiaikoina olen havainnut useasti arviolta 30 ikävuoden seuduilla olevia pissiksiä, kulkevat usein myös pareissa. Puhetyyli, sanat, röökinraiskannut ääni ovat tyypillisiä näille otuksille. Pukeutumis tyyli on toki hieman muuttunut, mutta edustaa silti samaa mauttomuutta, kuin nuoremmilla virkasiskoillaan. Käyttäytyminen ja puhe siis vain jalostuvat, mutta sama pienipissis siellä sisällä on.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Tatzka
Yli-ikäinen pissis ei ole mikän harvinainen ilmiö. Ei kaikista muinaisista puskien ja porttikonkien konkareista kasva ns "tavalllisia" kaduntallaajia, vaan osa vanhenee arvokkaasti omanlajinsa varttuneemmaksi edustajaksi. Lähiaikoina olen havainnut useasti arviolta 30 ikävuoden seuduilla olevia pissiksiä, kulkevat usein myös pareissa. Puhetyyli, sanat, röökinraiskannut ääni ovat tyypillisiä näille otuksille. Pukeutumis tyyli on toki hieman muuttunut, mutta edustaa silti samaa mauttomuutta, kuin nuoremmilla virkasiskoillaan. Käyttäytyminen ja puhe siis vain jalostuvat, mutta sama pienipissis siellä sisällä on.

Minulla ei ole noita Miss Sixtyn farkkuja mutta pukeudun melko tavalla "pissis-tyyliin" (jos siis lyhyt paita, matalalanteiset farkut ja farkkutakki, EI tolppakenkiä tms) lasketaan tuohon mukaan. En kuitenkaan lue itseäni pissikseksi, enkä lue kaverianikaan, joka käyttää Miss Sixtyjä (syynä on kylläkin se, että lähes 180 cm pitkänä riittävän pitkälahkeisia farkkuja on vaikea löytää). Nuo teini-ikäiset (yläasteelaiset ja lukioikäiset) pissikset ovat välillä kyllä niin säälittävän huvittava näky ettei oikein tiedä mitä niistä pitäisi ajatella.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuli tuosta laiva+pissisilmiöstä mieleen. Laivojen yökerhoissa (olettaisin että on yleinen käytäntö) ainakin Silja Europa soveltaa niin, että ennen klo 23 yökerhossa saa olla alaikäisiä paikalla. Klo 2300 jälkeen tulee laivapoliisit ja tarkistavat henkkareista iän kaikilta. Eli voipi toi sadattelu johtua siitäkin ettei ollut kaverin papereita ;)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Chip
Minulla ei ole noita Miss Sixtyn farkkuja mutta pukeudun melko tavalla "pissis-tyyliin" (jos siis lyhyt paita, matalalanteiset farkut ja farkkutakki, EI tolppakenkiä tms) lasketaan tuohon mukaan. En kuitenkaan lue itseäni pissikseksi, enkä lue kaverianikaan, joka käyttää Miss Sixtyjä (syynä on kylläkin se, että lähes 180 cm pitkänä riittävän pitkälahkeisia farkkuja on vaikea löytää). Nuo teini-ikäiset (yläasteelaiset ja lukioikäiset) pissikset ovat välillä kyllä niin säälittävän huvittava näky ettei oikein tiedä mitä niistä pitäisi ajatella.

Kuten jo mainitsinkin pukeutuminen ei ole mikään pisisiksen merkki, vaan siihen vaaditaan pissismäistä käytöstä, kielenkäyttöä ja ennenkaikkea asennetta. Eivät vaatteet tee kenestäkään pissistä tai keisaria. Samankaltaiset asuat nyt ovat vain olleet osa tätä ryhmää, mutteivat vaatteet tee pissistä.

Eli tuossa Bisnis toikin alla esille juuri oikean pointin. Edellisen kaltainen pukeutuminen voi olla juuri todella houkutteleva yhdistelmä, varsinkin jollei se kätke sisäänsä pissiksen kaltaista huomiota hakevaa, jopa säälittävää, jokseenkin huvittavaa olento.
 
Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Chip
Minulla ei ole noita Miss Sixtyn farkkuja mutta pukeudun melko tavalla "pissis-tyyliin" (jos siis lyhyt paita, matalalanteiset farkut ja farkkutakki, EI tolppakenkiä tms) lasketaan tuohon mukaan. En kuitenkaan lue itseäni pissikseksi, enkä lue kaverianikaan, joka käyttää Miss Sixtyjä (syynä on kylläkin se, että lähes 180 cm pitkänä riittävän pitkälahkeisia farkkuja on vaikea löytää). Nuo teini-ikäiset (yläasteelaiset ja lukioikäiset) pissikset ovat välillä kyllä niin säälittävän huvittava näky ettei oikein tiedä mitä niistä pitäisi ajatella.
Jepjep. Elikkä Olet just sitä tyyppiä joka menee kategoriaan "heruteltavat pissikset". Tuo pissis-termi taitaapi vaan olla vähän väärä. Sana on syöpynyt vaan suuhun niin tiukasti, että harmi. Predator, keksi Sinä pissistermin keksijänä sanonta sellaiselle, joka pukeutuu kuin pissis mutta pääsee jo laillisesti ravitsemusliikkeisiin ;)
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti bisnesman
Jepjep. Elikkä Olet just sitä tyyppiä joka menee kategoriaan "heruteltavat pissikset". Tuo pissis-termi taitaapi vaan olla vähän väärä. Sana on syöpynyt vaan suuhun niin tiukasti, että harmi. Predator, keksi Sinä pissistermin keksijänä sanonta sellaiselle, joka pukeutuu kuin pissis mutta pääsee jo laillisesti ravitsemusliikkeisiin ;)

Voi ei, mun kaikki kaverit, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, on siis pissiksiä, minä myös. Ei todellakaan mikään kohteliaisuus, sillä _oikeat_ pissikset ovat täysin pölöjä teinejä ja niiiiiin ärsyttäviä. Mutta jos keksitten jonkun paremman ilmauksen "pissismäisesti" pukeutuville mutta ei käyttäytyville (uskoisin ainakin niin) parikymppisille, niin unohdan tämän :)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Chip
Mutta jos keksitten jonkun paremman ilmauksen "pissismäisesti" pukeutuville mutta ei käyttäytyville (uskoisin ainakin niin) parikymppisille, niin unohdan tämän :)

Niin, eikös pissaliisan vanhempi versio voisi olla esimerkiksi pissairma?
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Ei mitään siivoojatukkia

Ei pojat ei. Kuulostavat liian permanentatuilta. Jos Virve Rostille pitäisi keksiä nimimerkki Jatkoaikaan, se voisi olla joku ehdottamistanne, mutta ei noilla kyllä mitään tekemistä ole lantiohousuistaan uloskasvaneiden (vai pitäisikö sanoa pursoutuneiden) hehkeiden ja astetta vähemmän vittuilevien kaunottarien kanssa.

Kun kerran moitin, pitänee itsekin yrittää... Jälki-Britney... Breezeriperse... Ajatusta on, mutta ei noi oikein rimmaa. Ja pakkoko sen on olla yhdyssana? Turha kait sitä väkisin on vääntää. Sitä paitsi haettu ihmisryhmä on liian heterogeeninen. "Discoon sisään pääsevät pissismäisesti pukeutuvat hyvin käyttäytyvät tytöt." Eiköhän noita ole yli puolet ikäluokasta. Käytännössä tavis-osastoa. Sen sijaan näitä nuorempia pure-pissiksiä, veikkaisin neljäsosa. Nimittäin jos se asennepuolikin vaaditaan kriteereihin mukaan. Todella paha asenne.

Aihepiiri vainoaa minua juuri nyt siksi, että ajattelin lopultakin tarkastaa Thee Ultra Bimboosin tuossa illemmalla Tsaddin "On the Rocks" -baarissa. Kun ei maksakaan mitään. Jos vaikka herkistyisivät paljastamaan ervatsalon lanseeraaman "mustapissiksen" eli teinigootin piirteitä kiertue-elämän kovettaman kuorensa alta. Eli pakkeli halkeaa ja alta paljastuu... lisää pakkelia. No, ainakin netistä löytämäni tiedonmurut ovat lupauksia herättäviä.

Bändin jäsenet:
Suffeli (laulu ja kitara), Maria (kitara), Salla (basso) ja Milla (rummut). (Mitä pissis-nimiä!)

Haastattelu:
Miten te riitelette?
Suffeli: No itketään ja huudetaan ja kiljutaan. Juostaan päättömästi minne sattuu. (Rumba -97)

Korostan kuitenkin, että olen oikeasti kiinnostunut tutustumaan tähän bändiin mustapissis-viitekehyksen lisäksi myös musiikillisessa mielessä.
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Viestin lähetti wilco
Ei, kyllä se oikea nimitys on Parpalan Raija.

Että silleen...

Ja sillon mä repesin. Itse olisin kuitenkin taipuvainen käyttämään nimeä markan lissu. Todennäköisesti tunnet tämänkin tapauksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös