Pieni ja loistava peli

  • 514 334
  • 1 540

Jokke

Jäsen
Mr.Moon kirjoitti:
Läpi pelattu. 39 oli vika taso. Tokalla yrittämällä. Aika helppo loppujen lopuksi oli. Jäi jopa yksi hemmo henkiin.... =)

"Amazing Level 39, You socred 8023."

Hahaa, You scored 8910. :) Helppohan tuo oli kolmannella kerralla. Yksinkään levelin 39 möröistä ei päässy kolmatta kurvia pidmmälle..
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Zuuk kirjoitti:
Addiktiivinen tosiaan. Melko paljon tullut tuohon aikaa tuhlattua ja tuo lvl 39 osoittautuu joka kerta mahdottomaksi. Siihen asti on helppoa mutta sitä ei enää pysty läpäisemään. Taktiikka vinkkejä saa antaa, jotta saa mielenrauhan...

Ikävä peli. Oli tarkoitus lähteä lenkille 12.00, mutta, mutta...Vinkkejä olisi kiva saada kyllä joo. Pirun paha on kyllä level 39, ei siis mitään toivoa. Raketteja olen hamstrannu älyttömästi, mutta ei auta. Itkettää..

Täältä saa ilmaisia pelejä, http://www.pelisivut.org/imuroi.php

Suosittelen Veren punaista vaaraa, on hiano!
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
http://tripletsandus.com/80s/80s_games/arcade.htm
tuolta löytyi monta lapsuuden suosikkia, Qbert varsinkin oli suuri sellainen.. näihin jää tosiaan koukkuun. Muistaako kukaan 80-luvulla ollutta videopeliä, siis kolikkoautomaattia. Muistaakseni nimi oli ihan ytimekkäästi "Penguin". Pingviinillä liikuttiin ja pelissä oli jääkuutioita mitä pystyi työntelemään, tärisyttämään rikki ym.. jos joku tietää osoitteen missä voisi pelata/ladata niin kiitollinen olisin.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
-japi- kirjoitti:
Ikävä peli. Oli tarkoitus lähteä lenkille 12.00, mutta, mutta...Vinkkejä olisi kiva saada kyllä joo. Pirun paha on kyllä level 39, ei siis !

39 oli sitten viimeinen leveli - Loppupisteet oli 5298

Läpi meni, kun oli noin 8 level 2 raketinheitintä ja 5 kappaletta level 3 tulitorneja. Rakentinheittimiä kun hankkii on tärkeämpää ostaa yksi ja kehittää sekin level 2 :seksi ennen kun ostaa toisen. Joka kerta toimii aina samoin.

Huomasin itse, että alussa ei kannata ostaa uusia torneja hirveesti vaan kehittää nykyisiä.

Sitten kun raketit on keskellä kenttää niiden kantama ulottuu koko alueelle. Muuta ei oikein levelin aikana kannata tehä kuin rämpyttää "lisäelämä" nappia ja ostaa niitä niin paljon kun rahaa riittää.
 

Zuuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
narri kirjoitti:
39 oli sitten viimeinen leveli - Loppupisteet oli 5298

Läpi meni, kun oli noin 8 level 2 raketinheitintä ja 5 kappaletta level 3 tulitorneja. Rakentinheittimiä kun hankkii on tärkeämpää ostaa yksi ja kehittää sekin level 2 :seksi ennen kun ostaa toisen. Joka kerta toimii aina samoin.


Loppupisteet 4699 mutta mielenrauha on saavutettiin kiitokset vinkeistä. Ensimmäisellä kerralla meni noilla ohjeilla läpi.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Läpi joo, mutta säälittävät 7266 pistettä. Ainoastaan kaksi kaveria karkasi koko homman aikana.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Vihdoinkin läpi. Sain jotain nahkaset 4400 pistettä, mutta pääasia että pääsin läpi. Meinasi järki lähteä eka tuohon 37 leveliin mutta tosiaan upgradettamalla noita torneja niin homma helpottui oleellisesti. En vaan pysty käsittää miten jengi voi paukkia tässä pelissä jotain 200k pistettä!

Kertakaikkiaan aivan loistava peli. Lisää näitä...
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Jii kirjoitti:
Läpi joo, mutta säälittävät 7266 pistettä. Ainoastaan kaksi kaveria karkasi koko homman aikana.


Mulla ei päässyt nyt yhtään kaveria läpi. Jännät paikat oli toka vikassa kentässä, kun viimeiset vihut selvisivät viimeiseen mutkaan, jonne minun keskustan raketinheittimet viimeistelivät.

Vikassa levelissä heebot tulevat niin harvakseltaan, jotta minun n. 20 (en laskenut) raketinheitintä teurastivat yhden kerrallaan melkeinpä ensimmäiseen mutkaan.

Ihmettelen vain, kun loppupisteet olivat vain 6679 - Saakohan lisäpisteitä siitä, jos jättää vähä rahaa säästöön. No, oli sitäkin säästössä n. 800 rahaa. Keskustaan ei mahtunut enempää heittimiä.

Edit: Nyt vikan levelin vihut pääsivät kolmanneksi viimeiseen mutkaan ja loppupisteiksi tuli 7276. Ei noita raketinheittimiä iha 20 :tä ole, ehkä 10 ja 20 välissä. Mutta rahaa jäi nyt yli 2k säästöön.
 
Viimeksi muokattu:

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viime päivien henkilökohtaiseksi hittipeliksi on noussut pulkkamäki, tuo talviharrastusten kuningas. Ruotsalaiset ovat vallan kivan ja hienon pikkupelin väsännyt osoitteeseen http://pulkavm.raketspel.se/.
Olen tällä hetkellä listalla sijalla 10083. Nyt 3750. paranee.
 
Viimeksi muokattu:

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
KingNothing kirjoitti:
Viime päivien henkilökohtaiseksi hittipeliksi on noussut pulkkamäki, tuo talviharrastusten kuningas. Ruotsalaiset ovat vallan kivan ja hienon pikkupelin väsännyt osoitteeseen http://pulkavm.raketspel.se/.
Olen tällä hetkellä listalla sijalla 10083. Nyt 3750. paranee.
Aivan loistava! Tunnin pelailun jälkeen olen sijalla 3422 ja paras aika on 31.60.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Liitteet

  • TD.JPG
    TD.JPG
    57,7 KB · kertaa luettu: 586

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Poro24 kirjoitti:
Aah, menihän se läpi. "Lievästi" tuli väännettyä, mutta helpostihan tuo onnistui lopulta. Jos jotain kiinnostaa, niin nakkasin liitteeksi lopputilanteen. Kolme creepsiä ehti mennä ohi, ja nekin juuri tuossa viimeisessä kentässä. Pisteet: 6759.
Läpi meni myös, pisteet 5988. Level 39 meni aika kevyesti läpi, kun sumputtaa tohon keskelle noita raketteja niinkuin tossa poro 24:n screenshotissa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Vihdoin ja viimein lvl 39 läpi ja ihan ok pistein, avainsana on "Interest", sen kun ymmärtää niin jo alkaa tapahtua... ;)
 

Liitteet

  • Amazing.jpg
    Amazing.jpg
    92,3 KB · kertaa luettu: 622
KingNothing kirjoitti:
Viime päivien henkilökohtaiseksi hittipeliksi on noussut pulkkamäki, tuo talviharrastusten kuningas. Ruotsalaiset ovat vallan kivan ja hienon pikkupelin väsännyt osoitteeseen http://pulkavm.raketspel.se/.
Olen tällä hetkellä listalla sijalla 10083. Nyt 3750. paranee.
Koukussa ollaan. Ennätys tällä hetkellä 31,99.

Edit: ajat pyörii koko ajan 32 sekunnin kieppeillä, aina kun meinaa ennätys tulla niin hermot pettää.

Edit2: 31.77
 
Viimeksi muokattu:

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taas hitusen nopeammin, 31,48(2171). Miten tuosta voi pudottaa vielä sekunnin, sitä en vielä tiedä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
KingNothing kirjoitti:
Viime päivien henkilökohtaiseksi hittipeliksi on noussut pulkkamäki, tuo talviharrastusten kuningas. Ruotsalaiset ovat vallan kivan ja hienon pikkupelin väsännyt osoitteeseen http://pulkavm.raketspel.se/.
Olen tällä hetkellä listalla sijalla 10083. Nyt 3750. paranee.

Helvetin luxus peli kyllä kyseessä, hienoa hienoa.
Oma paras tulos tällä hetkellä 31.68, sekin pää edellä maaliin suoritettuna. Ei tyylipisteistä.. Nyt ei auta kun yrittää parantaa aikaa.

Ja nyt sitten 31.74 perse edellä.. mikä siinä nyt on että aina erikoisesti maaliin (hymiö)

Ennätys uusiksi, nyt 31.61
Tilanteet muuttuu, 31.55
 
Viimeksi muokattu:

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Pitipä kokeilla tuota pulkkapeliä,

31,42s ja sijoitus 1636.

Vielä on parannettavaa, huomenna uudestaan.
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
kharon kirjoitti:
http://www.killsometime.com/games/game.asp?ID=555
Loistava peli, jossa pitää ohjata ohjusta tunnelissa olevien esteiden läpi. Tämän hetkinen ennätys on tasolla neljä, mutta kyl tää pitää läpi päästä :)

Tämä on hyvä. Vauhdin fiilis onnistuttu luomaan varsin hyvin. Ne palloseinät ovat aika murheenkryynejä, muut menee sujuvasti.

Edit. Viiden ohjuksen kanssa kutostasoon ja yhden kanssa sitten seiskaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös