Pieni ja loistava peli

  • 514 762
  • 1 540

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
9. leveliin parilla kuolemalla, sitten oli jo vauhti liikaa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mazaayup kirjoitti:
Vihdoin ja viimein lvl 39 läpi ja ihan ok pistein, avainsana on "Interest", sen kun ymmärtää niin jo alkaa tapahtua... ;)
Et ole itse pelannut tuota, helvetti soikoon. Eihän tuollaiset ole mahdollisia?!

Hupaisa peli kaikenkaikkiaan.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
TotallyRed kirjoitti:
Pienen tahkoamisen jälkeen pulkkapelissä kohtuullinen aika: 31.36 (1330) Tuhannen joukkoon pakko päästä!


Muistakaa että tuossa FlashTD:ssä ei ole pää-asia päästä läpi vaan optimoida mahdollisimman paljon ja saada mahdollisimman paljon pisteitä.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
TotallyRed kirjoitti:
Pienen tahkoamisen jälkeen pulkkapelissä kohtuullinen aika: 31.36 (1330) Tuhannen joukkoon pakko päästä!
Tuhannen joukkoon oli mullakin tavoite ja onnistuhan se!
31.25s (853)

Sitten viisi kertaa sadasosien päähän tuosta ajasta, muttei parannusta...
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat

Liitteet

  • TD.jpg
    TD.jpg
    96 KB · kertaa luettu: 745

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
KingNothing kirjoitti:
Viime päivien henkilökohtaiseksi hittipeliksi on noussut pulkkamäki, tuo talviharrastusten kuningas. Ruotsalaiset ovat vallan kivan ja hienon pikkupelin väsännyt osoitteeseen http://pulkavm.raketspel.se/.
Olen tällä hetkellä listalla sijalla 10083. Nyt 3750. paranee.
Addiktoivaa, liian addiktoivaa. Tällä hetkellä paras tulos:
31.024
Sijoitus: 216

Edit. Kohta alle 31s
 
Viimeksi muokattu:
costi kirjoitti:
Addiktoivaa, liian addiktoivaa. Tällä hetkellä paras tulos:
31.090
Sijoitus: 356
Harjoittelu palkitaan. Puoli tuntia tuskailin jämäaikojen kanssa, kunnes yhtäkkiä haamulaskija jäi taakse ja viipotin maaliin ylhäisessä yksinäisyydessä.
31.20
Sijoitus: 792
 

Karhu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Tässäpä olisi muutama peli, joista ainakin minä olen pitänyt:

Ball Elimination
Poista pallot siten, että vain yksi jää jäljelle.

Hexxagon
Yritä saada enemmän aluetta kuin vastustaja.

J-Ball
Yritä saada pallot tarpeeksi pieneen tilaan seinien avulla.

Orbox
Yksinkertaisesti selvitä tiesi loppuun.

Orbox B
Orboxin 2. osa.

Pearl
Poista helmiä siten, että pääset poistamaan toiseksi viimeisen helmen. Tämä on ainakin minulle todella haastava, en ole päässyt läpi.

Warthog
Osu örkkeihin jeepillä.



Sattuisikohan kukaan muistamaan tällaista peliä (en muista sen nimeä, joten en löydä sitä netistä, jotta pääsisin pelaamaan sitä):

- ylhäältäpäin kuvattu
- liikutaan ukolla, jolla muistaakseni vaaleansininen paita
- kiviä voi työntää veteen, jotta pääsee veden toiselle puolelle
- jäätä pitkin ukko liukuu siten, ettei sitä pysty ohjaamaan
- pelissä on varmaan 200 kenttä

On yllättävän vaikeaa kuvailla kyseistä peliä. Tuossa suunnilleen kaikki, mitä tulee nyt mieleen. Toivottavasti joku muistaisi noinkin heikkojen kuvailujen perusteella kyseisen pelin. Kysykää toki lisää kyseisestä pelistä, jos ette muista, ja jos minä saattaisin muistamaan joitain lisää.



Sitten Submachine 2 -pelissä jumituin yhteen kohtaan. En tiedä, mistä saa selville nelinumeroisen koodin, mikä pitää laittaa siellä aika ylhäällä. Löysin myös ID cardin, mutten tiedä mihin se käy tai mihin aitä pitää käyttää. Ottaisin mieluusti vinkkejä vastaan yksityisviestein. Älkää kuitenkaan suoraan kertoko esim. kyseistä numerokoodia, vaan antakaa vinkkejä, mistä sen saa selville, jottei mene koko idea pelistä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Karhu2 kirjoitti:
Sattuisikohan kukaan muistamaan tällaista peliä (en muista sen nimeä, joten en löydä sitä netistä, jotta pääsisin pelaamaan sitä):

- ylhäältäpäin kuvattu
- liikutaan ukolla, jolla muistaakseni vaaleansininen paita
- kiviä voi työntää veteen, jotta pääsee veden toiselle puolelle
- jäätä pitkin ukko liukuu siten, ettei sitä pysty ohjaamaan
- pelissä on varmaan 200 kenttä
Kuulostaa ihan klassikkopeliltä Chip's Challenge. Sitä en tiedä löytyykö netistä, itselläni peli on kännykässä.
 

Karhu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Vintsukka kirjoitti:
Kuulostaa ihan klassikkopeliltä Chip's Challenge. Sitä en tiedä löytyykö netistä, itselläni peli on kännykässä.
Kyllä, juurikin tuota peli tarkoitin. Kiitos erittäin paljon!

Löytyipä netistäkin kyseinen peli. On vaan aika paljon erilainen peli kuin muistelin, mutta hyvin silti tunnististi sen.
 

Vee_-

Jäsen
Karhu2 kirjoitti:
Kyllä, juurikin tuota peli tarkoitin. Kiitos erittäin paljon!

Löytyipä netistäkin kyseinen peli. On vaan aika paljon erilainen peli kuin muistelin, mutta hyvin silti tunnististi sen.
Itsekin olen tätä aika kauan etsinyt, ja nyt se vihdoin löytyi! Pelasin 20 ensimmäistä leveliä läpi, yhteensä niitä taitaa olla 149. Muistin melkein kaikki kentät ulkoa ja viimeksi olen pelannut tätä joskus ala-asteella(!) On se ihmeellistä, kuinka nämä lempipelit muistuvat mieleen, vaikkei moneen moneen vuoteen ole nähnyt.

Myös tuo Karhu2:n J-Ball on tuttu ala-asteen pelituokioista, hmm..
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
costi kirjoitti:
Addiktoivaa, liian addiktoivaa. Tällä hetkellä paras tulos:
31.090
Sijoitus: 356
Samaa mieltä,

Vihdoin ja viimein alle 31 sekunnin: 30,9762 (120)

Mikäs mahtaa olla ykkösen aika? ;)

EDIT: 30,9408 (91)
 
Viimeksi muokattu:

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Kysymys...

En tiiä minne olisin tämän laittanu, niin laitan sen tänne. Elikkä kun olin pieni eno pelaili peliä amigalla jossa ajettiin muistaakseni punasella kuplalla ja keräiltiin lippuja. Sitte piti muistaakseni vielä väistellä muita autoja. Tätä peliä on nyt jotain 17vuotta etsitty enemmän ja vähemmän. Ja olisin kiitollinen jos joku osaa kertoa pelin nimen...
 

avjk

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä näitä nyt on...
devil29 kirjoitti:
En tiiä minne olisin tämän laittanu, niin laitan sen tänne. Elikkä kun olin pieni eno pelaili peliä amigalla jossa ajettiin muistaakseni punasella kuplalla ja keräiltiin lippuja. Sitte piti muistaakseni vielä väistellä muita autoja. Tätä peliä on nyt jotain 17vuotta etsitty enemmän ja vähemmän. Ja olisin kiitollinen jos joku osaa kertoa pelin nimen...
Se on up'n down. Aivan loistava peli. Itse tuli kuusnelosella tahkottua
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

Nshr

Jäsen
Vee_- kirjoitti:
Itsekin olen tätä aika kauan etsinyt, ja nyt se vihdoin löytyi!
Sama täällä. Huikea peli, ei voi muuta sanoa. Serkuilla tuli kyseistä peliä tahkottua niihin aikoihin, jolloin tietokoneen omistaminen oli iso juttu.

Asiasta toiseen. Muistaako joku pelin, jossa lasketellaan mäkeä alas? Muistan sen, että peli loppui siihen, kun mörkö tuli syömään laskettelijan. Tuo peli kuuluu Chip's Challengen kanssa niihin klassikoihin, joita täytyy päästää pelaamaan uudelleen. Chip's Challengen löysin, kiitos Vintsukan, mutta tuota laskettelupeliä allekirjoittanut edelleen huutaa.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Jones in the Fastlane

Osaako joku sanoa, mistä kyseisen pelin saisi ladattua?!?

Aivan loistava peli ja mieli tekisi kokeilla jälleen tätä klassikkoa.

Kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös