Petopodi – köyhän miehen THF

  • 137 752
  • 613

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Ei pidä paikkansa lainkaan. Kärppien valmennus on käynyt kritiikin kohteena ja muutoinkin Petopodissa enemmän kuin on odotettavaa. Hyvässä yhteistyössä ovat siis olleet. Ei valmennustiimi kieltäytynyt haastatelusta kritiikin vuoksi, vaan keljuilun ja huonon tason.
Tuskinpa se Marjamäki sitä viime kevään paskaksi haukkui sen takia, kun oltiin kehuttu liikaa. Kyllä se on ihan selvästi ollut nähtävillä ja kuultavissa, että se kritiikki ja juontajien tasolta tuleva ihan asiallinenkin 'haastaminen' on mennyt tunteisiin. Kuten viime kevään, kun Marjamäki koko podin kölin alta vetikin. Ja, mitä tulee keljuiluun ja piikittelyyn, niin se on ollut ihan molemminpuolista. Aika pikkusieluista edelleen, että itse piikittelee ja naureskelee koko ajan vähättelevästi muille (esimerkkejä joita tääläkin on nostettu esille), mutta itse ei kestä yhtään sitten kuittailua, kun tulee paikka ladata vastapalloon.

Muuntaja taitaa Latella olla aika totaalijumissa. Jos on varaa naureskella ja piikitellä muille, niin luulisi itsekin kestävän vähän takasin. Varsinkin, kun ne Laten puheet on muutenkin olleet niin koppavia Liigaan palaamisena jälkeen (kotisohvilta katsellut, että ei noin voi pelata ja sitä rataa). Muille voi vittuilla ja rajustinkin, mutta itse ei kestä edes sen vähää takaisin. Toki jotkut persoonat ovat tämän kaltaisia, mutta laittaa entisestään miettimään niitä Laten kuuluja "ihmisjohtamistaitoja".
 

Jippikaijee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Päävalmentajan näkökulmasta tuon ymmärtäisi.

Sen sijaan jos tästä mätäpaiseiden riivaamasta organisaatiosta halutaan enää ikinä tehdä yleisömenestys, niin ei ole varaa alkaa boikotoida.
Kaikkea sitä taas kerran lukea! Vai että mätäpaiseiden riivaama organisaatio, voi vittu mitä paskaa!

Ihan vain kysyn, paljonko Tommi Virkkusen pitää tuoda lisää rahaa, että olet tyytyväinen?
Kuinka monta henkilö tiedät olevan tyytymätön Ilkka Mikkolan työhön (vastauksesi ei riitä se teidän sopulimainen mantra, joka menee jotenkin vaikka ja mitä töitä)?
Urheilutoimenjohtaja on ollut jo peräti kuukauden töissä, olisiko hän pitänyt siinä ajassa kotiuttaa Sebastian Ahon?
Jne.
Jne.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Kaikkea sitä taas kerran lukea! Vai että mätäpaiseiden riivaama organisaatio, voi vittu mitä paskaa!

Ihan vain kysyn, paljonko Tommi Virkkusen pitää tuoda lisää rahaa, että olet tyytyväinen?
Kuinka monta henkilö tiedät olevan tyytymätön Ilkka Mikkolan työhön (vastauksesi ei riitä se teidän sopulimainen mantra, joka menee jotenkin vaikka ja mitä töitä)?
Urheilutoimenjohtaja on ollut jo peräti kuukauden töissä, olisiko hän pitänyt siinä ajassa kotiuttaa Sebastian Ahon?
Jne.
Jne.

Ihan kertauksen vuoksi, kenet heistä nimesin mätäpaiseiksi? Kerropa itse ketkä siellä seisovat urheilullisen menestyksen jarruina.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Kaikkea sitä taas kerran lukea! Vai että mätäpaiseiden riivaama organisaatio, voi vittu mitä paskaa!

Ihan vain kysyn, paljonko Tommi Virkkusen pitää tuoda lisää rahaa, että olet tyytyväinen?
Kuinka monta henkilö tiedät olevan tyytymätön Ilkka Mikkolan työhön (vastauksesi ei riitä se teidän sopulimainen mantra, joka menee jotenkin vaikka ja mitä töitä)?
Urheilutoimenjohtaja on ollut jo peräti kuukauden töissä, olisiko hän pitänyt siinä ajassa kotiuttaa Sebastian Ahon?
Jne.
Jne.
Olipahan lapsellinen purkaus. Menee jo ohi ketjun aiheen, mutta näin lyhyesti sivusta: esim. Kärppien talous on priimaa, eikä sitä tällä palstalla kukaan kiistä. Virkkunen on hoitanut rahapuolen hyvin koko konsernin näkökulmasta. Iso ongelma on se, että vankkaa talouspohjaa ei osata käyttää urheilumenestyksen rakentamiseen. "Mätäpaiseilla" ei edes tarvitse välttämättä viitata yksittäisiin henkilöihin, vaan organisaation rakenteisiin, toimintamalleihin, päätöksentekoon, viestintään; jämähtäneisyyteen, intohimottomuuteen sekä pöhöttyneisyyteen.

Onko Kärpät päämäärätietoisesti menestykseen tähtäävä seura, jossa kaikilla tärkeimmillä paikoilla häärii parhaat mahdolliset osaajat? Ei näillä näytöillä, vaikka Myllykoski uutena urheilujohtajana palkattiinkin. Ihan hurjasti parempaan pitää pystyä resursseilla, jotka on käytössä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ihan vain kysyn, paljonko Tommi Virkkusen pitää tuoda lisää rahaa, että olet tyytyväinen?
Jees, lähdenpä taas tilikauden päätteeksi juhlimaan hienoa taloudellista voittoa tuonne suihkulähteeseen. Ai että, kyllä kelpaa. Lämmittää oikein mieltä kun kassakone laulaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Petopodi on kyllä todella hyvä lisä kärppien seuraamiseen näin fanin näkökulmasta. Pääsee kuuntelemaan ja aistimaan pelaajien ja valmennuksen kommenteista joukkueen henkistä iskukykyä.

Mutta se tärkein asia! Petopodin ansiosta on kärpät saanut halliin ainakin minun pitkäaikaisesta kaveriporukasta useita joita ei ole kärpät kiinnostanut kymmeneen vuoteen. Marjamäelle heitetty piikki oli Meriläiseltä tarpeeton ja vähän nolokin. Mutta loistavaa duunia tekevät ja onneksi on tämmöinen podcast olemassa kärppien ympärillä, meinaa muuten aika nollissa olla kärppien oma mediasisältö pelaajista jos ei pelipäivän väsyneitä lempibiisi kysymyksiä lasketa.
 

Pellaaja21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Petopodin pitkäaikaiskuuntelijana täytyy myös oma näkemys heittää mukaan.

Itselleni Petopodi on erittäin suuri osa kannatusta. Suomen kokoisessa maassa kun ei aivan liikaa ole urheilupiireissä materiaalia kuluttajalle itse otteluiden ulkopuolella. Myöskin omalla kohdalla edesauttaa kun saa lähes poikkeuksetta naurut tarkoituksella typeristä jutuista kuten kausi-ennakon EP:n pelaajaprofiilien käännöistä ja muista nahka takana höpötyksistä. Kaikille tämä ei tietenkään sovi eikä tarvikaan.

Tämän keskustelun myötä päällimmäinen ajatus onkin että onneksi kyseistä tuotetta ei ole pakko kuunnella tai edes huomioida pl. ne muutamat kerrat kun jokin podiin liittyvä asia pääsee uutiskynnyksen yli. Kaikkia ei voi miellyttää ja itsellänikin pistää korvaan vaikkapa Vuokatin syöttömaton tapaiset heitot kun Laten persoonaa edes hieman tuntien olisi lopputuleman voinut ennakoida.

Kiitos Ahmis ja Hepola että podia teette edelleen ja uskallatte haastaa vaikka välillä ylilyöntejä tuleekin. Ainakaan oman näkemyksen mukaan Petopodi ei Kärpille yhtään peliä häviä, ja ilmeisesti ihan hyvin menestyykin vaikka ei kaikkia miellytä. Kuka tahansa jolla aikaa ja intoa riittää voi pistää myös erilaisella otteella Kärppiä käsittelevän podin pystyyn!
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Itse olen kuunnellut muutaman jakson ja erikoinen sekoitus yritystä asiantuntijuuteen ja pelleilyä on tuo show mun mielestä.
Kyllä kuuntelen. Myös Petopodi mainostaa itseään sillä, että kuuntelen.
Siis olet kuunnellut "muutaman jakson", niistä varmaan sadoista jaksoista mitä tähän mennessä on tullut? Jos näin niin erikoisen vahva mielipide sinulla on kyseisestä podcastista.

Miksi podissa ei saisi olla sekä huumoria (mielestäsi pelleilyä(?)), että asiaa? Vai pitäisikö tuota tehdä jollakin armeijan prosessikaavalla "puhuttelu, esittely, asia" ilman ylimääräistä jargonia?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis olet kuunnellut "muutaman jakson", niistä varmaan sadoista jaksoista mitä tähän mennessä on tullut? Jos näin niin erikoisen vahva mielipide sinulla on kyseisestä podcastista.
Kyllä kai sinäkin olet kokeilut jotain muutaman kerran ja todennut, ettet hirveästi pidä ja antanut sen jälkeen asian olla. Minulle poikien konsepti ei toimi. Hepola on kuitenkin mielestäni ihan yes ja häntä jaksaa paremminkin kuunnella. Hyvä toimittaja. Vahva mielipide minulla on sitten tähän vieraille keljuiluun. Minusta se on typerää ihan Petopodin itsensä kannalta.
Miksi podissa ei saisi olla sekä huumoria (mielestäsi pelleilyä(?)), että asiaa? Vai pitäisikö tuota tehdä jollakin armeijan prosessikaavalla "puhuttelu, esittely, asia" ilman ylimääräistä jargonia?
Voi olla huumoria tietenkin, eikä tarvitse olla armeijan kaava. Kyllä kai sitä jotain mahtuu myös vittuilun ja armeijan kaavan väliinkin, eikö? Eikä siinä, Petopodi on tehnyt uraauurtavaa työtä, jota sinällään arvostan, vaikka ei ole omaksi suosikikseni päässyt.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei ole tietenkään minun asia, mutta onhan Petopodin menosta voinut saada tietoa muutenkin kuin kuuntelemalla sitä. Tässäkin ketjussa käyty menoa läpi aika paljon.

Itse olen kuunnellut muutaman jakson ja erikoinen sekoitus yritystä asiantuntijuuteen ja pelleilyä on tuo show mun mielestä. En hirveästi ole tykännyt tai jaksanut kuunnella, vaikka hyviä vieraita on ollut paljon. Tällä kaudella olen kuunnellut tasan tarkkaan sen muutaman sekunnin pätkän, jossa McTorso mainitaan. Huumori menoa siis.
Eli seurantasi on samaa luokkaa kuin jos seuraisi Liigaa katsomalla Teksti-tv:ltä tulokset ja sen perusteella analysoisi pelejä.

Petopodia tulee melkein 3 h viikossa ja on ihan normaalia, että välillä hieman läikkyy. Tosin tässä kohtaa läikkyminen johtuu mielestäni pääosin Marjamäen henkilöjohtamisen puutteista, mikä heijastuu myös tähän asiaan. Ja näköjään tämän ketjun perusteella suurimmat kriitikot ovat heitä, jotka eivät edes kuuntele ohjelmaa, vaan tieto ohjelmasta on lööppitason "tietoa". Tuollainen McTorson viha Kärppien kannattajille suunnattua podcastiä kohtaan ilman että on juurikaan edes kuunnellut kyseistä ohjelmaa on fanien päälle kusemista, sanoisi Tami. No, täällä on mielipiteenvapaus
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eiköhän mctorsoa harmita ainoastaan se, että petopodissa käsitellään Kärppiä myös kriittiseen sävyyn ( neljän vuoden rämpiminen, joten todellakin aihetta on). En tiedä mitä lisäarvoa sellainen podi toisi, jossa vain paskasta yritettäisiin tehdä väkisin konvehtia ja valmennusjohdon haastattelut olisivat pelkkää myötäilyä ja perseennuolentaa ilman kriittisiäkin kysymyksiä. Jos Marjamäki hoitaa työnsä päin persettä ja sitten suuttuu, kun vähän kritisoidaan, niin pikkusieluinen äijä on kyseessä ja aivan väärässä paikassa.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tää koko touhu kuulostaa melkoisella hyökkäykseltä McTorsoa kohtaan... Selkeät argumentit häneltä on saatu, että ei nauti piikittelystä. Ei tässä pitäisi olla mitään ihmeellistä.

Itse kuuntelen jokaisen jakson petopodia. Yleensä olen hieman jäljessä, niinkuin nytkin muuteman jakson, kunnes jollai matkalla taas kirin kaikki kiinni tyylisesti. Sisältö on pääsääntöisesti minua viihdyttävää, vieraita ja omia höpinöitä myöden, mutta välillä en itsekään ihan kaikkea ymmärrä. Toisinaan tuntuu, ettei Hepolakaan ihan ymmärtäisi kaikkia Meriläisen juttuja. En minäkään ymmärrä kysymyksiä Vuokatti syöttötreeneistä tai videoita missä huudetaan luistele.

Jokainen voisi pohtia omalle kohdalleen, jonkin hieman massasta poikkeavan tavan tai parikin jota toinen alkaisi maalittamaan pitkin medioita. Välillänne on ennestään ollut kismaa ja pitäisi silti tehdä yhteistyötä ja joka kerta on se riski olemassa että piikkiä tulee. Hyväksyisitkö tämän tuosta vain?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
McTorson viha Kärppien kannattajille suunnattua podcastiä kohtaan ilman että on juurikaan edes kuunnellut kyseistä ohjelmaa on fanien päälle kusemista, sanoisi Tami.

Eiköhän mctorsoa harmita ainoastaan se, että petopodissa käsitellään Kärppiä myös kriittiseen sävyyn
Jätkät kuvitellevat tietävänsä paremmin kuin McTorso itse, mitä McTorso ajattelee. Ei ole minulla vihaa, eikä ärtymystä kritiikkiin. Petopodista en ole pitänyt, vaikka sitä olen yrittänyt kuunnella. Se on ihan mielipidekysymys. Mahtavaa, että moinen podcast on olemassa ja mukava, että siitä tykätään. Vieraille keljuilua olen kritisoinut ja lähinnä Meriläisen tyylittömyyttä. Viha on tässä suhteessa kyllä minulle todella kaukainen tunne.
 

OsmoK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Manchester United
Nyt Meriläinen selittelee Twitterissä omaa kysymystään, joka oli täyttä vittuilua tai kuittailua Latelle ja Kärpille. Mielestäni aivan turha selitellä enää. Negaa negan perään. Kohta varmaan inisee kun ei saa haastatteluja enää Kärpiltä tai Latelta.
Näin tuli kirjoitettua vajaa pari viikkoa sitten. Nyt se ininä on sitten alkanut. Kuinka "yllättävää".

Kritiikkiä tulee ja pitääkin antaa silloin kun aihetta on. Sitä tuskin kukaan on kiistämässä. Sen voi tehdä tyylikkään asiallisesti tai tyylittömästi ja lapsellisesti piilovittuillen. Tyylittömään palautteeseen saa tyylittömän vastaksen ja päinvastoin. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Sitä saa mitä tilaa. Näin se vaan menee. Meriläinen on nyt tilannut Kärpiltä "vitsikkäillä" jutuillaan sen etteivät saa haastatteluja. Siitä on syyttäminen ihan itseään. Toivottavasti tämä lapsellinen ja tyylitön linja pitää miehellä loppuun asti. Katsotaan mihin sillä podin tekemisessä ja elämässä ylipäätään pääsee.

Täytyy kyllä myös antaa @McTorso lle pisteet kirjoituksistaan tässä(kin) ketjussa. Hienoa asiallista argumentointia, sisäpiirin(?) tiedolla höystettynä. Jälleen kerran hänen argumentit voi kyllä allekirjoittaa vaivattomasti. Tästä tyylistä voisi jopa eräs podcastin tekijä ottaa mallia.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Näin tuli kirjoitettua vajaa pari viikkoa sitten. Nyt se ininä on sitten alkanut. Kuinka "yllättävää".
Hepola kirjoittaa aiheesta Petopodin WhatsApp-ryhmään, täällä tulkataan se niin että Meriläinen on "inissyt" jotain, vaikka ei ole aiheesta tainnut mainita tai kirjoittaa julkisesti yhtään missään? Tulkinta, se on vahvaa.

Jännällä tavalla tässä ketjussa kaikista kärkkäimpiä mielipiteitä tuntuvat esittävän se kuuluisa nahka takana ne, joilla ei ole itse Petopodiin juuri minkäänlaista kosketuspintaa ja kuuntelukin on jäänyt aikalailla minimiin. Peräänkuulutetaan ohjelmalta asiallista kritiikkiä ja argumentointia, ja itse sohitaan samaan aikaan puolisokkona sinne sun tänne ihan vain siksi, että juontajat ovat päässeet ihon alle kritisoimalla seuraa joka on esityksissä on ollut aika paljon kritisoimisen varaa, ja mennään jopa henkilökohtaisuuksiin. Erikoista käytöstä kaikkinensa.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Miettikääpä miten hyvää mainosta tämä pieni perseily on Petopodille.

Ties kuinka monetta päivää tämä ketju keikkuu tässä listan kärjessä ja muutkin Jatkoaikalaiset käy tsekkailemassa tätä ja itse podia :) Perustilanteessa tämä ketju olisi varmaan jossain toisella sivulla.. Nimimerkillä "kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta" :D
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noh kohta kuukauden pommittanut about kerran viikkoon, mutta eivät ole vaivautuneet lukemaan viestin viestiä. Enkä kuulemma ole ainoa. :D
Ai. No, itse en tuohon voi vaikuttaa, mutta minä kyllä pääsin ryhmään täysin 'ulkopuolisena' tyyppinä.
 

OsmoK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Manchester United
Hepola kirjoittaa aiheesta Petopodin WhatsApp-ryhmään, täällä tulkataan se niin että Meriläinen on "inissyt" jotain, vaikka ei ole aiheesta tainnut mainita tai kirjoittaa julkisesti yhtään missään? Tulkinta, se on vahvaa.

Jännällä tavalla tässä ketjussa kaikista kärkkäimpiä mielipiteitä tuntuvat esittävän se kuuluisa nahka takana ne, joilla ei ole itse Petopodiin juuri minkäänlaista kosketuspintaa ja kuuntelukin on jäänyt aikalailla minimiin. Peräänkuulutetaan ohjelmalta asiallista kritiikkiä ja argumentointia, ja itse sohitaan samaan aikaan puolisokkona sinne sun tänne ihan vain siksi, että juontajat ovat päässeet ihon alle kritisoimalla seuraa joka on esityksissä on ollut aika paljon kritisoimisen varaa, ja mennään jopa henkilökohtaisuuksiin. Erikoista käytöstä kaikkinensa.
Meinaatko etteivät ryhmään kirjoittaessaan tienneet, että asia tulee julkisuuteen tavalla tai toisella? Ja eikös molemmat miehistä edusta Petopodia jossain määrin, eli sinänsä aivan sama kumpi hessuista siellä kirjoittelee. Uskon myös että Petopodin miehet ovat sekä aktiivisia lukijoita että kirjoittelijoita tällä palstalla.

Ja mikäli osaan lukea, niin kenelläkään ei ole täällä mennyt tunteisiin tai ihon alle se, että Kärppien toimintaa kritisoidaan, sillä siihen todella on aihetta. Jätän kuitenkin kertomatta sen, mikä ihon alle (ainakin itselläni) on mennyt. Saat sen selville edellisistä viesteistä (muidenkin kuin minun), mikäli osaat lukea.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Ja eikös molemmat miehistä edusta Petopodia jossain määrin, eli sinänsä aivan sama kumpi hessuista siellä kirjoittelee.
Jos syytät jotain henkilökohtaisesti jostain, kannattaa olla varma että puhut oikeasta henkilöstä ja oikein termein. Jos näin ei ole, jutuilta häviää ikäänkuin pohja.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jätkät kuvitellevat tietävänsä paremmin kuin McTorso itse, mitä McTorso ajattelee. Ei ole minulla vihaa, eikä ärtymystä kritiikkiin.
Itselläni on sellainen erikoinen tapa, että kommentoin kirjoituksia sen perusteella mitä kirjoittajat ovat sanoneet, enkä kuvittele heille mielipiteitä. Olet kyllä useaan otteeseen lytännyt Petopodin aivan lyttyyn, joten siltä pohjalta on ollut havaittavissa vähintään ärtymystä, mielestäni suoranaista vihaksuntaa Petopodia kohtaan. Ehkäpä Petopodi voisi muokata sitä yhtä sloganiaan muotoon: Petopodi - ihan täyttä paskaa, jota edes McTorso ei kuuntele.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itselläni on sellainen erikoinen tapa, että kommentoin kirjoituksia sen perusteella mitä kirjoittajat ovat sanoneet, enkä kuvittele heille mielipiteitä. Olet kyllä useaan otteeseen lytännyt Petopodin aivan lyttyyn, joten siltä pohjalta on ollut havaittavissa vähintään ärtymystä, mielestäni suoranaista vihaksuntaa Petopodia kohtaan. Ehkäpä Petopodi voisi muokata sitä yhtä sloganiaan muotoon: Petopodi - ihan täyttä paskaa, jota edes McTorso ei kuuntele.
Et sinä minun tunteita voi tietää. Minä en tunne vihaa Petopodia tai sen tekijöitä kohtaan. Moukkamaista sinulta oli väittää moista. Nyt sitten menet sanalla vihaksunta. Olet mielestäni hassu.

Kirjoitan nyt niin selvästi kuin mahdollista: En ole tuntenut vihaa Petopodia tai sen tekijöitä kohtaan koskaan. Hienoa, että tekevät kärppäaiheista podcastia, vaikka se ei minun makuuni olekaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös