Petopodi – köyhän miehen THF

  • 136 685
  • 613

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika kovaa kannanottoa podcastia kohtaan, jota et ole koskaan edes kuunnellut.
Ei ole tietenkään minun asia, mutta onhan Petopodin menosta voinut saada tietoa muutenkin kuin kuuntelemalla sitä. Tässäkin ketjussa käyty menoa läpi aika paljon.

Itse olen kuunnellut muutaman jakson ja erikoinen sekoitus yritystä asiantuntijuuteen ja pelleilyä on tuo show mun mielestä. En hirveästi ole tykännyt tai jaksanut kuunnella, vaikka hyviä vieraita on ollut paljon. Tällä kaudella olen kuunnellut tasan tarkkaan sen muutaman sekunnin pätkän, jossa McTorso mainitaan. Huumori menoa siis.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Itseäni on Petopodissa nimenomaan eniten kiinnostanut Kärppien pelin analysointi (ei valitettavasti kovin laadukasta, mutta edes jotakin) sekä päävalmentajan tai muun valmennuksen haastattelut. Yleensä jakso menee kiinni siitä vaiheessa kun alkaa vierasosio, tai korkeintaan jää taustameluksi huoneistoon. Eli omalla kohdallani kiinnostus kyllä vähenee selvästi jos Kärppien valmennusta ei enää haastatteluihin saada.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Minusta oli hyvä, etta laittoi tällä viikolla stopin tuohon.
No, saattaa se siellä taas pienen hetken päästä pyörähtää. Tuo alkaa olla kuitenkin jo suht iso Kärppä-aiheinen media, joten painetta voi olla osallistua. Esim. joulun jälkeen voi olla jo vähän pöly laskeutunut.

Mikäli siis Marjamäki vielä sillon penkin takana heiluu.
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Ei ole tietenkään minun asia, mutta onhan Petopodin menosta voinut saada tietoa muutenkin kuin kuuntelemalla sitä. Tässäkin ketjussa käyty menoa läpi aika paljon.

Itse olen kuunnellut muutaman jakson ja erikoinen sekoitus yritystä asiantuntijuuteen ja pelleilyä on tuo show mun mielestä. En hirveästi ole tykännyt tai jaksanut kuunnella, vaikka hyviä vieraita on ollut paljon. Tällä kaudella olen kuunnellut tasan tarkkaan sen muutaman sekunnin pätkän, jossa McTorso mainitaan. Huumori menoa siis.
Vierasjaksot on parasta antia, kuten nyt urheilupodcasteissa on usein tapana. Kärppien pelillisten otteiden varsin pinnallinen analyysi ja castin huumori (joka on kyllä paikoitellen aika insidesettiä ja menee varmasti monilta ohi) ei ole kaikkien juttu, mutta kyllä minusta tuo podcast on paljon asiallisempi ja myöskin "positiivisempi" kuin pelkästään tästä ketjusta saa välillä kuvaa.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Siitä on vielä matkaa laadukkaaseen podcastiin, johon vieraat tulevat mielellään.

Käsittääkseni vieraat kyllä tulevat aivan mielellään Petopodin haastateltavaksi, joten tämä on ihan vääristelyä. Laadukkuutta voinee sitten mitata esim. suosiolla ja kyllähän tällä kuuntelijoita on riittänyt, vaikka ei kaikille uppoaisikaan.

Marjamäki (ja muukin valmennustiimi?) sitten lienee poikkeus vierailuhalukkuuden suhteen. Muistettakoon, että viime kauden "ihan täyttä paskaa" kommentointi oli myös Marjamäeltä täysi rimanalitus. Kertoi kai lähinnä siitä, kuinka kireällä hermot olivat.

Ymmärrän kuitenkin tuon, että Vuokatti-kommentti meni vähän ihon alle, kyllähän se piilovittuilulta tuoksahti. Jos podcast työhön ja mielialaan vaikuttaa negatiivisesti, niin ehkä sitten on parempi jättää menemättä. En minä tuota pakollisena pidä, mutta tokihan se taas hieman negatiivisuutta Marjamäen ympärillä lisää.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vierasjaksot on parasta antia, kuten nyt urheilupodcasteissa on usein tapana. Kärppien pelillisten otteiden analyysi ja castin huumori (joka on kyllä paikoitellen aika insidesettiä ja menee varmasti monilta ohi) ei ole kaikkien juttu, mutta kyllä minusta tuo podcast on paljon asiallisempi ja myöskin "positiivisempi" kuin pelkästään tästä ketjusta saa välillä kuvaa.
Siis, eihän minkään median edes tarvitse käsitellä Kärppiä positiivisesti, jos siihen ei ole aihetta. Viimeiset kolme kautta ovat osoittaneet, että ei ole ollut aihetta.

Kehuja annetaan silloin, kun on aihetta. Ja silloin kun kynnetään, niin annetaan kritiikkiä. Niin sen homman pitääkin toimia.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No, saattaa se siellä taas pienen hetken päästä pyörähtää. Tuo alkaa olla kuitenkin jo suht iso Kärppä-aiheinen media, joten painetta voi olla osallistua. Esim. joulun jälkeen voi olla jo vähän pöly laskeutunut.

Mikäli siis Marjamäki vielä sillon penkin takana heiluu.
Jep. Nähtäväksi jää. Luulenpa, ettei Marjamäki enää pelleilyyn osallistu. Se vaatii taas asennemuutosta Meriläiseltä. Jäädään jännittämään.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käsittääkseni vieraat kyllä tulevat aivan mielellään Petopodin haastateltavaksi, joten tämä on ihan vääristelyä.
Kärppien valmennus on juuri kieltäytynyt tulemasta haastateltavaksi Petopodin heikon tason vuoksi. Minusta perin selvä homma. Katsellaan ketä tulee seuraaviin lähetyksiin.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vittuileehan se toisaalta Latekin väheksymällä ja ”naureskelemassa” toimittajien, sekä kannattajien mielipiteille.
”Kannattaisi tutustua peliin ensin.”
”Tuo nyt ei pidä yhtään paikkaansa, jos tuollaista väitetään niin se nyt on ihan täyttä paskaa.” Jne.

Myös se Laten peräänkuuluttama positiivinen ilmapiiri palaisi rytinällä, jos tuo valmennus uskallettaisiin laittaa taipaleelle.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Harmi jos näin, olet missannut esimerkiksi erinomaisen Joonas Donskoin haastattelun kuukauden-parin takaa.
Pari vuotta sitten olen kyllä kuunnellut Urheilucastista jonkin pitkän Donskoin haastattelun. Ei vaan jotenkin niin paljoa nämä pelaajien haastattelut kiinnosta.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Täältä luin. Kuulemma ihan Petopodin pojat itse sanoneet. Hassua, jos ei pidä paikkansa. Tällaista tämä nykyaika on.
Sillä kyselen jo toiseen kertaan täältä lähdettä kun en ainakaan itse tuosta maanantaina jaksosta moista lausuntoa bongannut. Voi mennä oman puolihuolimattoman kuuntelun piikkiinkin, mutta olisi kiva saada näille joku varmistus kun täälläkin tämä leviää ns. varmana tietona.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Kärppien valmennus on juuri kieltäytynyt tulemasta haastateltavaksi Petopodin heikon tason vuoksi. Minusta perin selvä homma. Katsellaan ketä tulee seuraaviin lähetyksiin.
En voi olla näkemättä tässä jonkin sortin ironiaa. Heikosta tasosta puhuttaessa kannattaisi ehkä valmennuksen ensin vilkaista peiliin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika kovaa kannanottoa podcastia kohtaan, jota et ole koskaan edes kuunnellut.
Siellä on jatkoajasta lainattu negatiivinen asenne joukkuetta sekä valmentajaa kohtaan. Mulle riittää, että luen täältä nuo jutut. Hepola tuntui vituttavan stenkkaakin viimeisimpinä kausina, ja se tuli hyvin vahvasti esiin.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Kärppien valmennus on juuri kieltäytynyt tulemasta haastateltavaksi Petopodin heikon tason vuoksi. Minusta perin selvä homma. Katsellaan ketä tulee seuraaviin lähetyksiin.
Niin, tämähän on ihan luonnollista, että Kärppien valmennustiimi ei haastatteluun välttämättä suostu, kun ovat kerta se kritiikin kohde. Luonnollinne reaktio sinällään, että ihminen ei välttämättä kovin ahkerasti sellaisen toiminnan pariin halua, jossa hän on sen kaiken kritiikin keskiössä. En vielä tuon perusteella vetäisi johtopäätöksiä, että "ei kukaan" suostu. Valmennus ja eritoten Late on vetänyt kahvin purut ihan huolella sieraimiin, mutta tuskinpa kovin moni muu.

Vittuileehan se toisaalta Latekin väheksymällä ja ”naureskelemassa” toimittajien, sekä kannattajien mielipiteille.
”Kannattaisi tutustua peliin ensin.”
”Tuo nyt ei pidä yhtään paikkaansa, jos tuollaista väitetään niin se nyt on ihan täyttä paskaa.” Jne.

Myös se Laten peräänkuuluttama positiivinen ilmapiiri palaisi rytinällä, jos tuo valmennus uskallettaisiin laittaa taipaleelle.
Tämähän se onkin niin hauskaa. Late on itse vetänyt - eittämättä osin mauttomasta - piilovittuilusta kahvin purut sieraimiin oikein kunnolla. Mutta samalla mies itse koko ajan väheksyy tavallisia katsojia ja "räkänokkia", kun eivät ymmärrä pelistä mitään ja vetipä viime kaudella todella mauttomasti myös Hepolan kölin alta siinä suorassa lähetyksessä. Muutenkin vastaukset ovat jatkuvasti sellaista vähän ylimielistä ja koppavaa naureskelua ja katsojien aliarvioimista sekä vähättelyä, kun "muut eivät ymmärrä pelistä tai mistään mitään" -tyyppisesti.

Vähän kuten se vastaus, että "ei ole kukaaan tullut kritisoimaan, että en tiedä mistä tän olette keksineet, kaikki on vaan tullut sanomaan, että vitsi miten hienoa peliä" tjsp. ja siihen ne vähättelevät naureskelut päälle. Laten oma käytös ei myöskään ole mitään mallioppilaan käytöstä ollut Petopodia, sen juontajia ja katsojia kohtaan, mutta itse on nyt mukamas niin verisesti loukkaantunut ja sydämistynyt, pitkälti ihan ansaitusta kritiikistä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin, tämähän on ihan luonnollista, että Kärppien valmennustiimi ei haastatteluun välttämättä suostu, kun ovat kerta se kritiikin kohde
Ei pidä paikkansa lainkaan. Kärppien valmennus on käynyt kritiikin kohteena ja muutoinkin Petopodissa enemmän kuin on odotettavaa. Hyvässä yhteistyössä ovat siis olleet. Ei valmennustiimi kieltäytynyt haastatelusta kritiikin vuoksi, vaan keljuilun ja huonon tason.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä kertoo enemmän valmennuksesta kuin Petopodista.
Totta. Kärppien valmennus laittoi rajan siihen, mikä on asiallista ja asiantuntijuuteen perustuvaa toimittajantyötä ja mikä ei. Mihin osallistutaan ja mihin ei. Minulle on edelleen jäänyt epäselväksi Petopodin tyylisuunta. Eli kyllä, olen samaa mieltä kanssasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös