Perjantai 13

  • 4 397
  • 44

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Äh, mitäs outoa tuossa perjantaissa nyt oli. Pieksin kaverin tennismatsissa 6-0, 6-1, 6-0 että ei voi sanoa kauhean epäonniseksi päiväksi.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
En pitkään aikaan muista näin hyvää perjantaita. Kaikkea aivan loistavaa tapahtui. Tänään sit lottovoitto.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Viestin lähetti smasa
Äh, mitäs outoa tuossa perjantaissa nyt oli. Pieksin kaverin tennismatsissa 6-0, 6-1, 6-0 että ei voi sanoa kauhean epäonniseksi päiväksi.

Ai miten niin ei voi sanoa epäonniseksi? Vai lepäsitkö vaan hieman toisessa erässä?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Niinhän siinä kävi että parasta oli ku noi niin paljon ettei tiennyt mikä päivä oli. Yllättävän hilpeä ilta.
Kukaan ei voi ainakaan väittää etten olis ollu päisään!

Tommyn kans joutuu tänään jakamaan tuon lothopotin.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Sniper
No mun P13 alkoi kyllä maineensa mukaisesti, ensin heräsin aamulla kolahdukseen ja sitten 10 minuutin päästä ovikelloon. Naapurihan se oli päättänyt muotoilla mun auton oven uusiksi peräkoukullaan.

Toivottavasti peräkoukku oli tapahtumahetkell kiinteästi kiinni naapurin autossa. Muuten tilanne vaikuttaa ihan joltakin muulta...

Itselläni P13 meni ihan mukavasti. Sain seksiä ja muuta mukavaa.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvin vähissä oli kommellukset eilen. No joo pikkuisen joutui suoristelemaan seteliä huolttiksella ennen tankkaamista. Ne nyt on muutenkin mitä on ne automaatit.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Koko taikausko on amerikkalaisten keksimää(tai ainakin toteuttamaa) huuhaata.
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Perjantai 13. päivä osoittautui maineensa veroiseksi Jarolle, sillä sekä Niko Kalliokoski että Roman Eremenko liittyivät sairaslistalle.

Sekä Kalliokoski että Eremenko loukkasivat itsensä sen verran pahoin, että saattavat olla poissa useita viikkoja. Kalliokoskelta venähti takareisi perjantain harjoituksissa. Hän yritti liukua pallon itselleen kun toinen jalka jäi tolppaan kiinni. Tarkempi tutkimus Kalliokosken takareidelle tehdään maanantaina.

Eremenko puolestaan mursi yhden kylkiluista ollessaan matkalla kouluun perjantaina aamulla. Hänen pyöränsä eturengas irtosi kesken ajon ja Roman lensi ohjaustangon yli ja putosi sen verran pahasti maahan, että kylkiluu sai kovan iskun. (Veikkausliiga)

Mahtaa Romania harmittaa kun pääsi juuri kahdessa edellisessä pelissä kentälle...
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Viestin lähetti mikkoz
Koko taikausko on amerikkalaisten keksimää(tai ainakin toteuttamaa) huuhaata.

Vaikka kaikki onkin Amerikan vika, niin tämä taitaa olla raamatullista alkuperää. Epäonnen luku 13 (viimeisen ehtoollisen osallistujamäärä, viikinkimytologiat jne.) yhdistettynä surkeuden ja epäonnen päivään (pitkä perjantai).

Eräs mielenkiintoisimmista (siis minun mielestäni) tarinoista kertoo, kuinka 1300-luvun alussa Ranskan kuningas pidätytti kaikki Ranskan Temppeliherrat (Knights Templar) perjantaina 13. päivä, jolloin ko. järjestö katkeruuksissaan kirosi tämän päivän.

Tiedä sitten...

muaddib
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Aina pitänyt perjantai 13.päivästä, osa tietty johtuu että 13 päivän lapsia itsekkin olen ja siitä tykkään myös että jotkut pitävät sitä epäonnenpäivänä :)

Tänään 14.päivänä oli melkoista epäonnea futistreeneissä. Maalivahti kun olen niin pallon edessä pitää seisoa, tuloksena 2 kertaa munille (eka sattu ihan sikana kun kaveri potkaisee täysii 3 metrin päästä, toisessa vaikutti varmaan että oli jo sen verran hellänä ekasta), kerran kaveri potkas jostain kolmesta metristä päähän (käänsin kai refleksinä sen verran päätä että pallo osui poskeen, olis muuten tullut nenälääkärille lähtö), yhden kerran kapteeni jyrää pallon tavoittelu tilanteessa (niskat sano melkeen naks) ja vielä kerran kun liikuin kentällä niin toinen jalka lipes ja vihloi sitten oikeaa jalkaa vähän aikaan sen jälkeen.
Ei siis futista enään mulle lauantai 14.päivänä :)
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti yellow
Eipä ollut tavanomaista perjantaita kummempi.
Eipä juuri meikäläisellekään. Amerkoissa kävi hieman hullummin, kun tuuli tuiversi hieman länsi-Floridaa..
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti jepujee
Ai miten niin ei voi sanoa epäonniseksi? Vai lepäsitkö vaan hieman toisessa erässä?

Yritin toisella syöttövuorollani, tilanteessa 2-0, useamman kerran iskeä ässän tai muuten viilata ykkössyöttöäni. Pari tuplavirhettä tuli ja hävisin deucen jälkeen jatkopalloissa.
 

Daniela

Jäsen
Vaikka eilen nukuin pommiin, myöhästyin useasta bussista ja onnistuin unohtamaan kännykän kotiin, en pistä sitä päivämäärän piikkiin, sillä en ole taikauskoinen. Tekevälle sattuu ja sitä rataa.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään taas kaikki taikauskoiset tarkkoina, onhan kolmas toista ja perjantai...
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Pate kirjoitti:
Tänään taas kaikki taikauskoiset tarkkoina, onhan kolmas toista ja perjantai...

Ilmankos menikin aamulla matikankoe päin bärssettä.

Mitä perjantai 13. päivään tulee, ei minulle ainakaan ole mitään pahaa tapahtunut. En minä sitä päivää pelkää.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vielä kuusi minuuttia jälkellä perjantaita 13. päivää, mitään ihmeempää ei ole tälläkään kertaa sattunut. Paitsi se, että löysin vahingossa aihetta käsittelevän ketjun Jatkiksesta.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Vielä kuusi minuuttia jälkellä perjantaita 13. päivää, mitään ihmeempää ei ole tälläkään kertaa sattunut. Paitsi se, että löysin vahingossa aihetta käsittelevän ketjun Jatkiksesta.
No siinähän se tuli. Jälkellä. Monta asiaa on tullut todistettua, mutta tämä ylitti hyvän maun rajan. Perjantai 13 Still alive.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minä nyt vasta huomasin, että niinhän se tavanomaiseen tapaan perjantai kolmastoista holahti menneisyyteen. Joillakin immeisillä tällä planeetalle sitä on vielä jäljellä, toivotan heille onnea. Ja menestystä muinakin päivinä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
No siinähän se tuli. Jälkellä. Monta asiaa on tullut todistettua, mutta tämä ylitti hyvän maun rajan. Perjantai 13 Still alive.

Kappas saatanaa, tein kuin teinkin perjantaina 13. päivä kirjoitusvirheen! Tämä todistaa kyseisen päivän kirouksen ja huono-onnisuuden olevan täyttä totta! Onneksi vuorokausi ehti jo vaihtua, ties mitä panovihrepaholaisia olisin ehtinyt kirottamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös