Perjantai 13

  • 4 374
  • 44

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Varovatko JA:laiset huomenna mustia kissoja? Entä lentääkö suola vasemman olkapään ylitse?

Perjantai 13 on pidetty epäonnen päivänä ja erään tutkimuksen mukaan päivä on joillekin ns. epäonnen päivä? Miten te suhtaudutte ko. päivään? Itse ajattelin ostaa arvan tai laittaa lottoa muutama rivi, jos vaikka yleinen epäonni olisi minun onneni! : ) Muuten päivä on mielestäni kuin mikä tahansa perjantai..
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jos heittää suolaa olan yli, katsomatta kenen naamalle se menee, niin silloin voi todella tapahtua jotakin ikävää. Kuvittele että saat tuon idean jossakin ravintolassa huomenna... viskaat suolat katsomatta.. suoraan takana seisovan Tony Halmeen naamalle. Sen jälkeen koko loppuelämäsi yhdistät perjantain, The 13th Dayn Viikinkiin ja murtuneeseen nenäluuhun.

Mutta asiaan, minä en ainakaan varo mitään. Kohellan samalla tavalla jokaisena vuoden päivänä. Jos JUURI huomenna tapahtuu minulle jotakin ikävää, niin se tapahtuu koska se on tapahtuakseen. MOT.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ainakin sen vertaa vaikutta tuo 13.päivä että on kokeet, joihin en ole yhtään valmistautunu ja en taida jaksaa edes valmistautua..
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Meikäläiselle on tuo perjantai 13. ollut yleensä enemmänkin siellä hyvän onnen puolella. Johtusikohan siitä, että paras ilohan on vahingonilo...No mutta omalla kohdallani tämä onnekkuus alkoi hyvinkin nuorena pokeriringissä eräänä perjantaina...

Että silleen...
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Miksu00
Ainakin sen vertaa vaikutta tuo 13.päivä että on kokeet, joihin en ole yhtään valmistautunu ja en taida jaksaa edes valmistautua..

Täsmälleen sama juttu. Olisi kohtalaisen tärkeä koe huomenna, josta seuraava uusintamahdollisuus on vasta ensi keväänä. Koe on ollut tiedossa jo puoli vuotta, ja koko kesä olisi ollut aikaa lukea, mutta ei voi mitään, kun on niin helvetin laiska. Tasan yhden kerran olen luentomuistiinpanoja selaillut (eilen noin 10 min), kirjaa en ole avannutkaan.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Itse pidän perjantai 13:tta onnen päivänä yksinkertaisesti siitä syystä, että pidän kaikkia muita päiviä epäonnen päivinä itselleni.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Eipä ole minulle mikään epäonnen päivä. Aikoinaan inssiajokin sattui kivasti perjantaille ja olipa oikein 13. päiväkin. Kirkkaasti meni läpi ja ajokortti on siis hankittu perjantai 13. päivä. Katsastuskonttorin äijä kyllä kysyi että oletko taikauskoinen.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Menee juhlafiilis, kun kaikki synkistelee...Edellisen kerran perjantai sattui synttärieni kohdalle kun täytin 18 ja ainakaan silloin mitään pahempaa ei (muistaakseni) sattunut.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Päivä on mitä parhain. Palkkapäivä, palkankorotus ja viikonloppu.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Lapsena ajattelin, että perjantai 13. on oikeasti vaarallinen päivä. Miksi muuten kaikki olisivat puhuneet, miten silloin tapahtuu kaikkea ikävää ja vaarallista? Sittemmin on ainakin fyysistä ikää tullut lisää, ja tuo oletus on monen muun ohella jäänyt muistoksi vaan.

En pidä perjantai 13. päivää mitenkään erilaisena kuin muita päiviä. Elämäni ensimmäisen lentomatkan muuten tein juuri perjantai 13. päivänä, hyvin monta vuotta sitten.
 

Rocco

Jäsen
Aikamoista höpötystä. Paitsi tänä aamuna kun piti tulla töihin niin en ollut muistanut laittaa kelloa herättämään. Muistin kyllä nauhoittaa yöllä ajastimella aikuisviihde-elokuvan mutta sen jälkeen tosiaankin unohtui laittaa kello herättämään. Tulin sitten 2,5h myöhässä töihin.
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä aamulla oli pikkasen tunne, että 13. Perjantai vaikutti asioihin nimittäin:

Aamulla lähdin Meilahteen (2 dösää + 1 ratikka). Ei ois ollu oikeen varaa myöhästyä sieltä, joten lähdin ihan turvallisen aikasin. Kuinka ollakaan eka dösä, jolla meen tulee myöhässä. Noh, ei se vielä mitään... kyllä tässä ehtii vielä, ajattelin. Matkalla rupes ihmetyttää et kuinka joku aina kääntää sen liikennevalon punaseks, kun ollaan lähestymässä niitä. Kauheen hidastelun jälkeen jään ekasta bussista pois ja suuntaan kohti seuraavan pysäkkiä. Hupskeikkaa siinähän se 69 menee ihan nenän edestä. No, ei hätää, kyllä vielä ehtii. Vai ehtiikö, kun kuusysit menee tohon aikaan 20 minsan välein (miks helvetis?). Rupes jo pikkasen huolestuttaa ja sitä viel lisäs se, että tuli se seuraavaki dösä myöhäs. Tässä vaihees toivo jo, ettei pahemmin myöhästyis, mut tottakai se 4 ratikka menee nenän edest ja uutta odotellaan taas (ja kuinka ollakaan niidenkin välit oli normaalia pidemmät). Oli ihan piristävä aamu. Ihme, ettei myöhemmin salilla tapahtunu mitään, vaikka vähän negatiivinen meininki oli sielläki.

Seuraavaks sitten kouluun, kun luulen, että on kolme tuntia jäljellä. No eipä tietenkään oo vaan kaks vikaa tuntia on peruttu. Eihän kukaan tuu kouluun yheks tunniks :) No se oli kyl iha jees, mut katellaas mitä tää päivä tuo viel tullessaan.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Itse en kyllä usko perjantai 13.päivän tuomaan epäonneen. Tänään sattuu olemaan kyllä syntymäpäiväni, joten toivotaan tapahtuvan jotain perinteisin alkoholin lotrailun lisäksi. Aikoinaan ajokorttia ajaessani inssi oli perjantai 13.päivä. Meni kyllä läpi. Pelkoa oli kyllä silloin helvetisti. Taisi vaan pelko johtua jostain ihan muusta kuin kyseisestä perjantaista.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Perjantai ei ole ikinä huono päivä, liitetään siihen mikä järjestysnumero tahansa. Ja taas alkoi päässä pyöriä ihana hoilotus: "Miksei aina voi olla perjantai, perjantai, perjantaiii...". AARRGGHH!!!
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti stuba
Eipä ole minulle mikään epäonnen päivä. Aikoinaan inssiajokin sattui kivasti perjantaille ja olipa oikein 13. päiväkin. Kirkkaasti meni läpi ja ajokortti on siis hankittu perjantai 13. päivä. Katsastuskonttorin äijä kyllä kysyi että oletko taikauskoinen.

Naispuolisella koulukaverillani oli tänään 18-vuotis syntymäpäivät sekä kirjalliset. Pitääkin ottaa selvää miten meni...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti M@rko77
Varovatko JA:laiset huomenna mustia kissoja? Entä lentääkö suola vasemman olkapään ylitse?
Mitäköhän vittumaista huomenna tapahtuu? On nimittäin taas tuo taikauskoisten kauhun päivä. Itselleni tuo päivä on vain yksi muiden joukossa. Mutta on tähän päivään liitetty myös tapaturmien ehkäisemiseksi tiedotuskampanja. Linkki
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Päivä muiden joukossa - paitsi että on suloisen kummityttöni 2v synttärit. Ja joudun lähtemään Turkuun .
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huomenna palkkapäivä, joten ei voi olla onnettomuuden päivä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vetti
Ja joudun lähtemään Turkuun .
Tuo jo yksistään todistaa, mikä kammottava epäonnenpäivä kyseessä onkaan.

No joo.

Itse muistelisin jonkinlaisia pieniä onnettomuuksia ja vammoja saaneeni juuri tuona päivänä. Vaikka suhteellisen taikauskoinen olenkin varmaan monen mittapuulla, niin en ole mitenkään erityisen pelokas. Tiettyä pientä varovaisuutta voi toki olla, sekin osin leikillistä ja vitsailevaa. Uskoisin kuitenkin että iso osa onnettomuuksista syntyy juuri ihmisten ylivarovaisuudesta ja sellaisesta ongelmien päälle manaamisesta. Johonkin kun kohdistuu paljon uskoa, niin sillä on taipumus alkaa toteuttumaan itseään.

Vähän niinkuin ennustus joka alkaa toteuttaa itseään.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eiköhän tuota tule vedettyä Hlinnassa kohtuuttomat lärwät ja lähdettyä Elomessuja katsastamaan...

Harvemmin täysissä lärwissä tapahtuu mitään vakavampaa kuin panemista.
 

Jindebyne

Jäsen
Huomenna lähden tyttöystänäni kanssa puoleen vuoteen ensimmäisen kerran kahdestaan juhlimaan, joten perjantai 13. päivä saa jäädä unholaan(toivottavasti) .
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti goldenawe
Harvemmin täysissä lärwissä tapahtuu mitään vakavampaa kuin panemista.

Katsopa sitten tarkkaan ketä/mitä huomenna(tänään) panet. Voi näet nopeasti muuttuakin onnettomuuden päiväksi...

Itse muistan kerran lentäneeni Tukholmasta Helsinkiin perjantaina 13.päivä. En pelännyt ja tässä sitä ollaan edelleenkin. Business-loungessa vaan tuli vedettyä parin tunnin aikana tanakat lärvit ja Helsinkiin saavuttua sitten suoraan bilettämään. Eli ihan kivoja nuo perjantait 13. päivät taitavat ollakin...
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
1 vuosi 11kk sitten, perjantaina 13.päivä alkoi seurustelu nykyiseni kanssa ja ihan mukavasti mennyt, että ei ole ainakaan mulle epäonnenpäivä..ja palkkakin taitaa tänään tulla..illalla treenit, joten kai joku raaja katkeaa ja kausi ohi..:)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti punaiset_lasit
Katsopa sitten tarkkaan ketä/mitä huomenna(tänään) panet. Voi näet nopeasti muuttuakin onnettomuuden päiväksi...


Hahahah...lähden kyllä viehättävän ja vapaan neitosen kanssa liikkeelle mutta se ei kyllä tarkoita että ma mitään saisin!

"Enkä koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa..."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös