Pentti Matikainen, huippujohtaja vai floppi ?

  • 271 494
  • 1 020
Tila
Viestiketju on suljettu.

lös 50 gr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avaan uuden aiheen miehestä nimeltä Pentti Matikainen.Henkilökohtaisesti olen
miehestä montaa mieltä.Varmaankin mies on osaava johtaja mutta ymmärtääkö mies loppupeleissä jääkiekkojoukkueen kokoamisesta mitään?
Vuosien saatossa on nähty monta täydellistä floppaajaa Ifk:n paidassa,nimiä
ei tarvitse mainita,koska jokainen tietää ne.Toisaalta johtuuko edellämainittu
Pentistä vai jostain muusta.Silloin aikoinaan,kun Pena oli valmentajana 80 luvun lopussa,pelejä oli aivan kauheeta katsella,yksi karvasi ja neljä puolusti
ja matsit olivat yleensä hyvinkin vähämaalisia.Olihan se tehokasta mutta ei
varmasti katsojan kannalta kovinkaan miellyttävää.Palaan vielä viime kevääseen ja siihen hetkeen,kun kuulin Aravirran potkuista mielestäni Pena ja
Ifk:n hallitus teki suuren virheen siinä asiassa.Omasta puolestani voisin toivottaa Pentille hyvää matkaa jonnekkin toisaalle,pienemmät ympyrät saattaisi sopia miehelle paremmin,kuin perinteisen Helsinkiläis joukkueen johtaminen.
 

Koira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikilta Pena tönijöiltä voisi tälläisessä topicissa pyytää nimi korvaajalle, mikäli tuntuu siltä että Pena ei postiaan (=faxiaan) hoida.

Itse olen suhteellisen tyytyväinen Penan toimintaan. Paremmin voisi aina mennä, mutta ei minulta ainakaan löydy nimeä takataskusta joka homman hoitaisi paremmin. Tai ainakaan saatavilla olevaa.
 

lös 50 gr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pentti.........

Koira kirjoitti:
Kaikilta Pena tönijöiltä voisi tälläisessä topicissa pyytää nimi korvaajalle, mikäli tuntuu siltä että Pena ei postiaan (=faxiaan) hoida.

Itse olen suhteellisen tyytyväinen Penan toimintaan. Paremmin voisi aina mennä, mutta ei minulta ainakaan löydy nimeä takataskusta joka homman hoitaisi paremmin. Tai ainakaan saatavilla olevaa.

Vuodesta 1976 olen kannattanut HIFK:ta näihin vuosiin on mahtunut iloa
sekä pettymyksiä.Itse ehdottaisin sille pallille miestä joka omaa sen VAHVAN
IFK TAUSTAN mitä olen joskus aikaisemminkin peräänkuuluttanut.Toisaalta
eihän J Kekäläiselläkään sitä ollut mutta,hän osasi rakentaa sen voittavan
jengin.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä järkeä avata tällainen turha ketju?
Kaipa sen näkee jokainenkin omilla aivoillaan ajatteleva tästä Sir Vilin aikakauden urheilullisesta ja taloudellisesta menestyksestä että mies on kävelevä katastrofi. Jos olisi ollut jonkun pienemmän seuran puikoissa, olisi varmasti onnistunut ajamaan sen konkurssiin ja Suomi-sarjaan näillä näytöillä. Hifkin on onnistunut pitämään pinnalla sen aiemmin hyvin hoidettu talous.

Vilin tilalle voisi valita ihan kenet tahansa vaikka Aku Ankan tai jättää valitsematta kokonaan. Huonommin ei voisi asioita näillä resursseilla hoitaa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
lös 50 gr kirjoitti:
Vuodesta 1976 olen kannattanut HIFK:ta näihin vuosiin on mahtunut iloa
sekä pettymyksiä.Itse ehdottaisin sille pallille miestä joka omaa sen VAHVAN
IFK TAUSTAN mitä olen joskus aikaisemminkin peräänkuuluttanut.Toisaalta
eihän J Kekäläiselläkään sitä ollut mutta,hän osasi rakentaa sen voittavan
jengin.

Juu ja Jarmo Kekäläisen St.Louis Blues on nyt sijalla 30 NHL:ssä, joten voisiko tähän hehkutukseen ottaa pientä breikkiä.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Johannes kirjoitti:
Juu ja Jarmo Kekäläisen St.Louis Blues on nyt sijalla 30 NHL:ssä, joten voisiko tähän hehkutukseen ottaa pientä breikkiä.

Keklu ei kylläkään kokoa St.Louis Bluesin jengiä, joten ei miestä voi siitä syyttää. Mies scouttaa (tai vastaa siitä toiminnasta), mutta se on aivan eri asia kun koota jengi. Siitä päättää muut miehet.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Owen kirjoitti:
Keklu ei kylläkään kokoa St.Louis Bluesin jengiä, joten ei miestä voi siitä syyttää. Mies scouttaa (tai vastaa siitä toiminnasta), mutta se on aivan eri asia kun koota jengi. Siitä päättää muut miehet.
Itse asiassa ei ihan näinkään, kun kaveri on tätä nykyä koko kiekkotoiminnan pomo nimikkeellä Assistant General Manager / Director of Amateur Scouting eli kyllä hänellä huomattavan suuri vastuu on.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Johannes kirjoitti:
Juu ja Jarmo Kekäläisen St.Louis Blues on nyt sijalla 30 NHL:ssä, joten voisiko tähän hehkutukseen ottaa pientä breikkiä.

Jos tuntee yhtään Bluesin historiaa ei nykytouhua voi vielä millään laittaa keklun piikkiin.
Blues kärsi ehkä eniten tästä palkkakatosta kun joukkueessa oli monta kallista sopimusta (kaikki tehty ennen Kekäläistä).
Jos Kekäläisen työtä Nhl:ssä arvioi niin suurin työ mitä hän on tehnyt on scouttaaminen Ottawan hyväksi.Kaikki tietävät nyt miten Ottawlla menee ja suurin ansio on nimenomaan omilla löydöillä.
Scouttaajan työtä ei voi arvioida yleensäkään yhden tai kahden kauden perusteella vaan siihen pitää ottaa monta vuotta aikaan.
Nytkin Keklun hedelmistä nauttii ihan muut miehet ja hän on taas uuden työn alussa Bluessissa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pena on parantanut huikeasti pelaajahankintojen suhteen. Pari ekaa kauttahan mies oli täystuho. Myöhemmin on hankittu mm Ruutu, Saarinen, Pärssinen, Harkins, Vopat, Benysek ja Lundell sekä NHL-miehet. Tälle kaudelle on hankittu Laakkonen, Hauhtonen, Salmelainen ja Schnabel. Hänen aikanaan jengiin on myös noussut Luttinen, Pikkarainen, Laakso, Petrell ja Hirso.

Tällä kaudella osumaprosentti on ollut jo hyvä. Ulkomaalaiset eivät ole nappiin onnistuneet, mutta näistä kolme onkin Sheddenin hankintoja. Itse asiassa Matikainen taitaa olla se TJ joka on kuitenkin kevään kovimmat kaappaukset hoitanut (Salmelainen ja Hauhtonen).

Itse en osaa nimetä ketään joka takuuvarmasti hankkisi parempia pelaajia. Mielelläni ottaisin ammattitaitoisen UTJ:n joka hankkii lahjakkaita junnuja, mutta kuka olisi tällainen? Jos joku keksii nimen joka olisi hyvä UTJ tai jopa TJ niin olen valmis vaihtamaan, mutta ei niitä parempia taida olla. Aivan turha selittää, että kaikki olisivat yhtä hyviä kuin Pena nyt.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Muistakaa erottaa Penan ja HIFK Oy:n hallituksen toimet, siinä missä monet päätökset näyttävät ulkoisesti Penan toimilta niin monessa niistä on Moberg ja Heino 100% vastuussa.

Tästä syystä on helvetin vaikea syyttää Matikaista esim. taloudenpidosta koska hän on vain kumileimaisimena vetänyt nimet paffeihin hallituksen käskystä.
 

Red Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Sihvosen Petteri & Tammisen Juhani
Summanen olisi juuri sopiva mies Ifk:n urheilutoimenjohtajaksi. Miehessä on juuri sitä särmää mitä kaikilta ifk organisaatiossa toimivilta tulisi vaatia. Valitettavasti tällä hetkellä sitä kriteeriä ei kaikki täytä.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
lintu kirjoitti:
Pena on parantanut huikeasti pelaajahankintojen suhteen. Pari ekaa kauttahan mies oli täystuho. Myöhemmin on hankittu mm Ruutu, Saarinen, Pärssinen, Harkins, Vopat, Benysek ja Lundell sekä NHL-miehet. Tälle kaudelle on hankittu Laakkonen, Hauhtonen, Salmelainen ja Schnabel. Hänen aikanaan jengiin on myös noussut Luttinen, Pikkarainen, Laakso, Petrell ja Hirso.

Tällä kaudella osumaprosentti on ollut jo hyvä. Ulkomaalaiset eivät ole nappiin onnistuneet, mutta näistä kolme onkin Sheddenin hankintoja. Itse asiassa Matikainen taitaa olla se TJ joka on kuitenkin kevään kovimmat kaappaukset hoitanut (Salmelainen ja Hauhtonen).

Itse en osaa nimetä ketään joka takuuvarmasti hankkisi parempia pelaajia. Mielelläni ottaisin ammattitaitoisen UTJ:n joka hankkii lahjakkaita junnuja, mutta kuka olisi tällainen? Jos joku keksii nimen joka olisi hyvä UTJ tai jopa TJ niin olen valmis vaihtamaan, mutta ei niitä parempia taida olla. Aivan turha selittää, että kaikki olisivat yhtä hyviä kuin Pena nyt.


Juu, Penan hankkimat pelaajat tällä kaudella ovat luokkaa parempia kuin miehen aikaisemmat "näytökset". Omasta mielestäni White on ainut hankinta, jonka vaihtaminen tai korvaaminen saisi tulla kyseeseen, tosin eiköhän tässä nyt niin käy, että kun kaikki haluaa siitä eroon ja heittelee tikareilla, niin se perkule menee ja voittaa playoff-pelien pistepörssin ja näyttää kaikille, että oikeasti kovat jätkät heräävät vasta pleijareihin.

Mielestäni esittämääsi kysymykseen käy vastaukseksi Ilkka Sinisalo, teki hyvää työtä K-Espoossa aikoinaan, ennen kuin meni Chrisun kanssa sukset ristiin. UTJ:n paikalle siis Sinisalo ja Pena hoitaa talouspuolen. Kuten on saanut lukea muutamasta ketjusta tällä viikolla, Pena kyllä klaaraa sen puolen aivan suvereenisti. Joka tapauksessa kombinaatio tai kolmikko Sinisalo(Scouttaus yms.) - Pena (massit) ja valmentaja (millaista pelaajaa tarvitaan ja omat ehdokkaat ja näkemykset) voisi olla vallan kolmijako-periaatteen mukaan toimiva kokonaisuus.
 

rudy25#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jarkko Ruutu
Pena ei ole kumpaakaan.

Viime kaudella nähty kova yritys oli kuitenkin kova juttu. Tulosta ei tullut, mutta lähes kaikki fanien haluamat pelaajat kylläkin. Viime syksynä sanoin, että Pena saa kaiken anteeksi jos hankkii J.Ruutun joukkueeseen. En siis kritisoi Penaa edes siitä, ettei osaa hankkia kunnon maalivahteja. Lundell ei meinaan riitä mihinkään.

edit: Lundell (2 ällää)
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
lintu kirjoitti:
Itse en osaa nimetä ketään joka takuuvarmasti hankkisi parempia pelaajia. Mielelläni ottaisin ammattitaitoisen UTJ:n joka hankkii lahjakkaita junnuja, mutta kuka olisi tällainen? Jos joku keksii nimen joka olisi hyvä UTJ tai jopa TJ niin olen valmis vaihtamaan, mutta ei niitä parempia taida olla. Aivan turha selittää, että kaikki olisivat yhtä hyviä kuin Pena nyt.

Lintu, tässä sulle vastaus vähän editoituna jonka olen jo aiemmin kirjoittanut johonkin toiseen ketjuun.

Tiesitkö sinä Kekäläisestä etukäteen? Tuskin. Muuta kuin että oli entinen keskitason pelaaja. Suomessa on paljon pelaajascoutteja joiden pelaajatuntemus on ihan eri luokkaa kuin viiksi-penalla. Sieltä minä lähtisin ensimmäiseksi kartoittamaan ja tarjoamaan työtä.

Tai oikeastaan koko hommahan lähtee liikkeelle siitä, että Hifkin hallitus tunnustaa tosiasiat itselleen ja tajuaa UTJ:n tarpeellisuuden. Sen jälkeen laitetaan paikka hakuun. Näinhän se toimii normaali työelämässäkin. Tarvitaan tekijä --> laitetaan paikka hakuun. Sen jälkeen valitaan pätevin tyyppi kaikkien hakijoiden joukosta. Ei nekään nimet ole etukäteen kenenkään tiedossa. Okei, vihjeitä ja suosituksia voidaan antaa ja tällä tavoin saada hyvät tyypit hakemaan paikkaa. Ei se sen kummempaa ole jos sitä oikeasti halutaan. Ja näinhän se toimi viimeksikin.

En vaan käsitä niitä tyyppejä jotka väittävät ettei sopivia ehdokkaita löydy tai pyytää ne nimeämään etukäteen. Se on tosiasioiden kieltämistä.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
lös 50 gr kirjoitti:
Itse ehdottaisin sille pallille miestä joka omaa sen VAHVAN
IFK TAUSTAN

Hjallis Harkimo ?
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Listataan tähän Pentti Matikaisen kesken kauden 2005-2006 tehdyt hankinnat:

Peter White: Hidas, flegmaattinen sentteri, joka on surffaillut jo 3 kuukautta rosterissa saamatta mitään aikaan. Tilastojen mukaan hyvä aloitusprosentti, mutta näkemäni perusteella häviää usein oman pään tärkeitä aloituksia puhtaasti 100-0. Mielestäni Hauhtonen ja Hirso hoitavat tärkeät oman pään aloitukset varmemmin. Ihan turha mies.

Mark Murphy: En tiedä mitä hyvää tässäkään miehessä on. Ei ainakaan sniper ja eikä voida edes kutsua powerforwardiksi, niin mikkihiiren kokoinen mies tämäkin on. Tehot kertovat kaiken tämän vahvistuksen tasosta.

Tom Askey: Pena hankki ulkomaalaisen maalivahdin kakkkoskassariksi. Mitä järkeä tässä on? Jan Lundell on selvästi IFK:n ykkösmaalivahti, joten järjetöntä käyttää ulkomaalaispaikka Askeyhin.

Janne Laakkonen: Savolainen mikkihiiri, jolla tuskin edes munakarvat kasvaa. On tehnyt kiitettävästi pisteitä, mutta pelkuruus paistaa otteissa. Pelicans matsissakin pelkäsi taklauksia. Entäs sitten pleijareissa? Veikkaan, että paskat housussa.

Ville Varakas: Oma junnu hankittiin Tsekinmaalta takaisin. Muodostaa Kurvisen kanssa sm-liigan huonoimman pakkiparin. Ei käyttöä muualla kuin Penan IFK:ssa.

Jonathan Zion: Ei tietoa, mutta laitan luokituksen varmuuden vuoksi Scissons ja Hurtaj tasolle.

Yhteenvetona täytyy myöntää, että Pentti Matikainen on taas näyttänyt kykynsä pelaajien hankkijana.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Koira kirjoitti:
Kaikilta Pena tönijöiltä voisi tälläisessä topicissa pyytää nimi korvaajalle, mikäli tuntuu siltä että Pena ei postiaan (=faxiaan) hoida.

.

Miksi pitää olla korvaajan nimi? En voi ymmärtää tuota. Pitääkö minun myös tietää korvaavan taksinkuljettajan nimi, jos maksavana asiakkaana tulen siihen tulokseen että kuski ei löydä rautatieasemalle?

IFK:n talous on Penan (ja hallituksen) idioottimaisen toiminnan johdosta retuperällä.
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
HIFK:lle suurin puute on tieto hankinnoiden pelaamisesta. Tuijotellaanko liikaa tilastoja? Kuunnellaanko liikaa pelaaja-agenttien kertomuksia? Voihan sitä tavallinen matti meikäläinenkin kehua että tuo pohjoisen kalottiliikassa pelaava Reinar Mutiainen olla helvetin hyvä pelaaja mutta miksei kaveria poimita kehittymään. Hifk on muuttunut sen verran että nyt haetaan valmiita pelimanneja kun aikaisemmin haettiin maakunnista (lähinnä Kuopiosta) pelaajia joista muutama myös nousi tähtiin. Tarvitaan mies joka seuraa aktiivisesti näitä lupauksia maakunnista ja myös muualta maapallolta. Tähän ei Penan resurssit riitä.
 

Stigu

Jäsen
Meedio kirjoitti:
Tarvitaan mies joka seuraa aktiivisesti näitä lupauksia maakunnista ja myös muualta maapallolta. Tähän ei Penan resurssit riitä.
Juuri näin! Ainakin itselläni on sellainen fiilis , että nykykäytäntö hankintojen suhteen on seuraava: Pulliainen/joku Penttiä lähellä oleva henkilö (tänä vuonna Shedden) heittelee Pentille nimiä, ja muutamia myyntiargumentteja tyyliin "Tää sopis IFK:hon" . Pentti teke ratkaisunsa ilmeisesti enemmänkin fiilispohjalta, kuin faktoihin perustuen (esim. kaivaisi miehen tämänkauden statsit, nykykunnon, miehen lähipiirin/oman verkostonsa kommentit miehestä, ym. ). Toi Kempesin lista kyllä puhuu puolestaan, ettei mistään ammattimaisesta tai hirveän analyyttisestä ja perusteellisesta scouttauksesta ole kyse. Laakkosen tosin itse lasken onnistuneisiin hankintoihin.

Eli kyllähän organisaatiossa pitäisi olla dedikoitu, ammattimainen henkilö noita pelaajahankintoja varten- ihan sama millä nimikkeellä (UTJ, ym.).
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Ainakin Whiten palkkaaminen tuntuu niin käsittämättömältä. Miten joku voi luulla että kaveri, joka jo lopetti uransa rapakon takana, voisi kuukausien pelaamattomuuden ja treenaamattomuuden jälkeen vielä olla vahvistus? Taisi kyllä mennä Sheddenin piikkiin?
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Kempes kirjoitti:
Janne Laakkonen: Savolainen mikkihiiri, jolla tuskin edes munakarvat kasvaa. On tehnyt kiitettävästi pisteitä, mutta pelkuruus paistaa otteissa. Pelicans matsissakin pelkäsi taklauksia. Entäs sitten pleijareissa? Veikkaan, että paskat housussa.

Muuten samaa mieltä, mutta tämän kohdalla täytyy kysyä, että mitä vittua? Laku on pelannut mielestäni pisteiden valossa todella hyvin ja on kaukana floppihankinnasta. Vai olisiko Laku pitänyt päästää muihin seuroihin? Siittä vasta itku täällä olisi tullutkin. Tää on taas tätä niin turhaa itkemistä, kuin ei Penan toimia muuten voida kritisoida. Tosin täytyy ihmetellä, miksi juuri Lakun hankinnasta itketään, kuin Pena on oikeasti tyrinyt paljon,kuten Whiten hankinta.

Ja mitä Varakaaseen tulee, niin mies kait lähinnä tuli paikaamaan HIFK pakkipulaa, ja on vain halpa ns."täytemies" joukkoeessa. Ja eikös Askey, Murphy ja white ollut Sheddenin hankintoja?
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tohtori4 kirjoitti:
Muuten samaa mieltä, mutta tämän kohdalla täytyy kysyä, että mitä vittua? Laku on pelannut mielestäni pisteiden valossa todella hyvin ja on kaukana floppihankinnasta. Vai olisiko Laku pitänyt päästää muihin seuroihin? Siittä vasta itku täällä olisi tullutkin. Tää on taas tätä niin turhaa itkemistä, kuin ei Penan toimia muuten voida kritisoida. Tosin täytyy ihmetellä, miksi juuri Lakun hankinnasta itketään, kuin Pena on oikeasti tyrinyt paljon,kuten Whiten hankinta.

Ja mitä Varakaaseen tulee, niin mies kait lähinnä tuli paikaamaan HIFK pakkipulaa, ja on vain halpa ns."täytemies" joukkoeessa. Ja eikös Askey, Murphy ja white ollut Sheddenin hankintoja?


Siitä samaa mieltä että Laakkonen oli loistava veto. Mutta kyllä Pena on tehnyt niin tyhmiä virheitä että ihan hirvittää ajatella...Toivottavasti ensi kaudelle ei päätetä että "hankitaan ykköspelaajat pohjois-ameriikasta" vaan jatketaan hyvien suomalaisten sarjaa malliin:Salmelainen, Laakkonen ja Hauhtonen...

Sitten tohon Sheddeniin... Pena on toimitusjaohtaja, Shedden valmentaja. Pena tekee hankinnat, ei Shedden. Pena on vastuussa hankinnoista, ei Shedden.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kekäläinen, jota suuresti kunnoitan pelaajien scouttaajana, hankki HIFKiin kaudella 97-98 jo lopettaneen Bob Halkidiksen ja kaudella 98-99 jo lopettaneen Jamie Bakerin. Halkidis oli lopulta loistava hankinta, mutta Baker ei mahtunut play-offeissa edes kokoonpanoon, ei ainakaaan HIFK-TPS finaaleissa.

Miksi Penan pitää olla joko huippu tai floppi, eihän koulussakaan anneta todistukseen vain nelosta tai kymppiä. Välillä Pena onnistuu hankinnoissaan, kuten Tony Salmelainen ja Janne Hauhtonen ja välillä ei, hyvänä esimerkkinä Kempesin lista. Lopullisissa päätöksissä on tosin aina varmasti mukana HIFK-hockeyn hallitus. Zionia en näkemättä kyllä vielä tuomitse ja kyllä HIFKiin aina yksi mikkihiiri-maalintekijä Laakkonen mahtuu. Yksi floppi unohtui, Sebastian Centomo. Tietysti pitää muistaa, että Askey on meillä vain siksi, että Ari Ahonen halusi lähteä taas vuodeksi AHL:n ja oli luvannut varmasti pelata meillä tämän kauden. Varakas pelaa meillä vain siksi, että Karalahti ja Saarinen loukkaantuivat ja Laakso ja Seppänen olivat samaan aikaan nuorten mm-kisoissa. Lostedtia ei minusta voi varsinaisesti laskea puolustajaksi, kun hän ei pelaa kuin 0-4 vaihtoa ottelussa. Ei kaikille pelaajille voi olla varamiestä sopimuspelaajana, silloinhan meillä olisi 32-35 pelaajaa.

HIFK on edelleen sarjassa kolmantena ja on voittanut 12/14 viimeisistä peleistä. Minusta tämä kausi on mennyt ihan yläkanttiin nykyisillä talousresursseilla. Rahaa on, mutta tappiolliseen tilikauteen ei ole varaa. Muistakaa myös, että joku on palkannut HIFKiin Sheddenin. En edelleenkään usko, että Shedden on itse tehnyt itselleen sopimuksen HIFK:n valmentajaksi.

Sitten liityn kyllä "Pena on floppi" jengiin, jos Shedden valmentaa esim. Jokereita ensi kaudella. : )
 

poikittainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki - Arsenal Highbury
BigRedCat kirjoitti:
Sitten tohon Sheddeniin... Pena on toimitusjaohtaja, Shedden valmentaja. Pena tekee hankinnat, ei Shedden. Pena on vastuussa hankinnoista, ei Shedden.
Se vaan menee niin että Mr. Shedden sanoo ketä haluaisi joukkueeseen ja Mr. Pena sanoo onko rahaa vai ei, kyllä hyvin pitkälti valmentaja tekee päätökset minkälaisia pelaajia haluaa ja mihin paikalle, Pena vaan huseeraa raha tukko kädessä. White oli Sheddenin virhe arvio ja siitä on aivan turha syyttää Penaa.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Stigu kirjoitti:
Pentti teke ratkaisunsa ilmeisesti enemmänkin fiilispohjalta, kuin faktoihin perustuen (esim. kaivaisi miehen tämänkauden statsit, nykykunnon, miehen lähipiirin/oman verkostonsa kommentit miehestä, ym. ). (UTJ, ym.).

Jos ei enempää ole asioista perillä, niin kannattaisi jättää kirjoittamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös