Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 400 213
  • 6 758

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Eilenkään ollu periaatteessa mitään hätää kotijoukkueella. Jokerit oli täysin aseeton..kunnon paikkoja ei edes saatu.

Joukkue oli äärettömän hengetön Eilen.
Tollasella asenteella ei pärjää pleijareissa ettei ei taklata, ei luistella, ei tehdä niitä sovittuja asioita.
Näin oli kolmannessa erässä, mutta kyllähän nyt esimerkiksi toisessa erässä oli paikkoja ihan riittämiin ja jopa taistelua.

Huomenna Jokerien on aivan PAKKO tehdä avausmaali. Mielellään mennä useammankin maalin johtoon. Hermes on mukavuusalueellaan johtoasemassa, jolloin he osaavat pelata Jokerit täysin aseettomaksi. Se nähtiin viimeksi eilen ja myös 1. ottelussa.
 

Failers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Oilers, Huuhkajat
Eilinen kyllä söi miestä, lensi paidat ja huivit nurkkaan tuohtuneena ja fiiliksiä oli vaikea pukea sanoiksi.

Tänään pureskeltu ja pohtinut hommaa läpi. Ensimmäinen erä oli vauhdikasta kiekkoa päädystä päätyyn, Hermes teki maalin, Jokeritkin olisi voinut iskeä. Toinen erähän oli täysin Jokereiden, Hermeksen peli meni isolta osin päätyyn roiskimiseksi, mutta niin vain ylivoima kusee ja muutenkin maalinteko haastavaa. Taas lähdettiin viimeiseen erään haastavista asetelmista ja kuten Hermeksen jantteri erätaukohaastattelussa mainitsi "annetaan Jokereiden pyöriä siellä kulmissa ja pidetään maalinedusta puhtaana" - Jokerit pelasi taas viimeisen erän niin, kuin Hermes halusi Jokereiden pelaavan.

Ensimmäiset kaksi peliä Hermes tukki Jokereiden kaistan omalla trapilla, game 3:ssa siihen löytyi aseet. Lopulta aika vähän on tullut suoraan hetkiä, missä olisi kylmä hiki valunut, kuinka "kusessa ollaan". Tasaisissa peleissä ollaan jätetty mahdollisuudet käyttämättä ja siihen nämä maalin pelit ovat ratkenneet. Kuitenkin edelleen ajaudutaan kulmiin, kun pitäisi mennä ryminällä maalille. Vetoja, taklauksia, mustelmia, kroppa likoon ja tunne kehiin!

Viimeiset erät ovat olleet Jokereilla kovin kehnoja, mistä helposti jää kuva, että koko peli on heikkoa. Eilinen pelikin olisi näyttänyt kovin erilaiselta, jos toisen erän hallinta olisi tuottanut tulosta. Ne on niitä mahdollisuuksia, mitä ei saa keväällä jättää käyttämättä.

Kurkkasin Jokereiden pelaajatilastot läpi, enkä lähde niitä erittelemään, mutta ne jätkät, joilta odotetaan tulosta uinuvat syvällä varjojen mailla - siitä huolimatta pelit olleet näinkin tiukkoja. Jotain tartteis tehdä, että saadaan kärkihepat pelipäälle. Kuka on Forslund? Miksei Kalajanniska lauo jne.

Onko vika valmennuksessa vai pelaajissa on varmasti tuhannen taalan kysymys. Nyt ne kanit hatusta, sarja on vielä käynnissä ja marginaalit ovat tiedostetusti pieniä.

Kaksi kotivoittoa, yksi ryöstö vierasreissulta - on näitä ennenkin tehty. Enää ei ole hävittävää, sillä ollaan jo selkä seinää vasten - kaikki peliin. TAISTELE JOKERIT!
 

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Mitä tarkoitat Henritiuksen naureskeluilla?
Vannon lukeneeni eilen täältä pelin jälkeen, että Henritius olisi naureskellut Vauhkosen kanssa, kun peliä oli jäljellä minuutti. Menin nyt katsomaan nauhalta uudestaan ja en kyllä tällaista huomannut, eli pahoittelut väärän infon levittämisestä.
Tää tyyppi on haiskahtanut trollilta jo pitkään. Älä pidätä hengitystä tuon tyypin huhuilta.
Olen kyllä helvetin omistautunut trolli siinä tapauksessa. Naurattaa, että esität täällä aina kunnon pyhimystä vaikka et sitä nimimerkin takana todellakaan ole. Levitit faktana itse pitkin internetiä valheellisia huhuja EP:n puheenjohtajan vasikoinneista, mikä on n. 50 kertaa vahingollisempaa, mitä olen itse tänne koskaan kirjoittanut.
 

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Joo ainakin Kuuslalta sain aivan toisen käsityksen, että Jokereissa olisi tosi hyvä joukkuehenki, kun kauppasi playoff-kausikorttia. Uskon mielummin Kuuslaa tässä tapauksessa.
On totta tai ei, niin luuletko ihan tosissasi, että tuollaisessa PR-myyntipuhelussa kukaan myöntäisi, mikäli joukkuehenki ei olisi hyvä?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vannon lukeneeni eilen täältä pelin jälkeen, että Henritius olisi naureskellut Vauhkosen kanssa, kun peliä oli jäljellä minuutti. Menin nyt katsomaan nauhalta uudestaan ja en kyllä tällaista huomannut, eli pahoittelut väärän infon levittämisestä.

Olen kyllä helvetin omistautunut trolli siinä tapauksessa. Naurattaa, että esität täällä aina kunnon pyhimystä vaikka et sitä nimimerkin takana todellakaan ole. Levitit faktana itse pitkin internetiä valheellisia huhuja EP:n puheenjohtajan vasikoinneista, mikä on n. 50 kertaa vahingollisempaa, mitä olen itse tänne koskaan kirjoittanut.
Ne ketkä asiasta tietää niin tietää. Ne ei ollut mitään valheellisia huhuja. Turha tästä enää mitään vääntää ja tavallaan hyvä, että ei mitään isompaa soppaa syntynyt.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En väitä että olisi surkea yhteishengi kopissa, mutta jos oma työ olisi yhtä julkinen, kertoisitko että omalla työntekijällä työskenteleminen on perseestä jos kysyttäisiin?
Ilmapiiri oli puhelun aikana sen verran rento ja letkeä, niin haluan uskoa tässä tapauksessa, että se olisi totta. Sen verran aidosti se tuli eri tavoilla ilmi. Parin mutkan kautta kuulostaa omaan korvaan vähemmän uskottavalta selitykseltä, mutta minulla ei ole tästä asiasta tarvetta tehdä sen suurempaa numeroa.
 

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Sivusilmällä katsonut Mestiksen muitakin pudotuspelejä. Huolestuttavinta on ollut se, että oikeastaan mikään muu joukkue ei ole pelannut noin heikosti kuin Jokerit ja asenne ei ole ollut noin heikkoa kuin Jokereila. Ei joukkueen sisällä voi olla kailkki kunnossa, jos pudotuspeleihin ei saada latausta aikaan.
 

Wessel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Olis kyllä kiva päästä lukemaan Teron pelikirjaa. Nythän tuntuu et Jokerien hyökkääminen on 90% kulmissa pyörimistä ja rännittelyä puolelta toiselle. Sit luovutaanki kiekosta ja lähetään vaihtoon. Tosi vähän mitään leikkausia keskelle tai toisesta aallosta nousemisia. Ylivoimalla oon huomannut yhden selvästi sovitun kuvion missä laituri pelaa maalin taakse ja siitä syötetään keskelle ja siitä one-timer. Se toimi muutamanki kerran runkosarjassa.

Muuten tuntuu että mitään ei olla sovittu tai suunniteltu? Mutta eihän se voi olla niin? Johtuuko siitä että pelaajat eivät ole tarpeeksi laadukkaita noudattamaan pelitapaa vai eikö sitä yksinkertaisesti ole? Tuntuu että kaikenlainen luovuus ja peli-ilo on täysin kateissa koko porukasta. Kirjaimellisesti kukaan ei näytä tuolla siltä et "on tää lätkä kivaa" vaan vakavana mennään hampaat irvessä ja kiekkoa taas ränniin.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ei joukkueen sisällä voi olla kailkki kunnossa, jos pudotuspeleihin ei saada latausta aikaan.
No siihen nyt voi olla monta syytä. Mun mielestä missään vaiheessa ei ole näyttänyt siltä ettei pelaajia kiinnostaisi, vaan mailoja puristetaan eikä tekeminen tule selkärangasta. Tuon jälkeen pelaaminen näyttää hitaalta ja varsinkin tiukan träpin edessä saamattomalta.

En tiedä heittääkö Tero kainalopieruja kopissa, mutta nyt varmaan kannattaisi. Joukkue on ollut aivan paskanjäykkänä heti ensimmäisen pelin avauskiekosta lähtien.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Kärkipelaajat pitää nyt nousta esiin. Ollut todella poissaolevia.
Ja tunne kestää sen 60 min. Palataan playoff sarjaa eikä tunnetta oo, niin silloin on jotain pielessä.

Usko on silti kova, mutta paljon pitää tapahtua jotta pelit jatkuu. Hermes pelannu täysin Jokereiden vahvuudet pois.
Jotain täytyy keksiä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kolppanen tänään siis torjuntavuorossa, itse olisin pitänyt Risikon maalissa mut toivotaan Kolppaselle onnistumista. Myös Kangas on mukana, toivottavasti on tänään mahdollisimman näkymätön.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ihan pieteä alku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös