Pelicans tiedotusvälineissä

  • 722 074
  • 2 574

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest




Omasta mielestä loistava ottelumainos, sometyöskentely mennyt muutenkin eteenpäin tällä kaudella.

Tuosta hassuttelusta tulikin mieleen. Kaikki noi kaupungit ja paikat on käyty läpi.
Tampere + Näsinneula "check"
Toronto + CN-Tower "check"
Manchester "check"
Lisänä lätkähallit Tampere (kumpikin) ja Toronto (vanha Mable Leaf Garden) "check"
ja Manchesterissa Old Trafford. "check"
 

NallePyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
se lahtelainen
Onko kellään mitään tietoa siitä, miksi Etlarin otteluraportit ovat nykyään tyyliä kuva ja lyhyt kuvaus ynnä ”lue otteluraportti osoitteesta ess.fi”? Onko kyseessä vain sama suuntaus kuin Jatkoajassa eli raportit eivät enää lukijoita sitten kiinnosta vaiko mediakonserni Keskisuomalaisen säästöt/uudelleen priorisointi tms?

Hokipodiakaan ei olla tämän vuoden aikana nähty. Sen verran hyvä ohjelma se on, että Hoikkalalle pitäisi allokoida kunnolla aikaa sen tekemiseen. Työparikaan ei varmasti olisi pahitteeksi. Kunhan ei komiteaa.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Edellisestä hockeypodcastista on pari kuukautta. Näyttää että Hoikkala ei ole tehnyt myöskään juttuja etlarille viikkoihin. Linkedin mukaan kuitenkin olisi siellä töissä. Muuten taitaa olla nämä ottelujutut Etlarissa olla freelancereiden tekemiä. Mitään haastatteluja, kolumneja ja muita juttuja Pelsusta ei ole Etlarissa juurikaan tämän vuoden puolella ollut. Mitä siellä oikein tapahtuu ja missä Hoikkala luuraa? ESS oli kuitenkin yksi sponsoreista jotka maksoivat Bloodin palkkaamisen.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Sharks, Rafael Nadal, Die Mannschaft
Onko kellään mitään tietoa siitä, miksi Etlarin otteluraportit ovat nykyään tyyliä kuva ja lyhyt kuvaus ynnä ”lue otteluraportti osoitteesta ess.fi”?
Itse arvelisin, että yksi syy tuolle voisi olla se, että lehti menee painoon entistä aikaisemmin, ja täten aikaisintaan yhdeksältä valmistuva juttu ei lehteen ehdi. Mitä itse olen kuullut, Etlari kuitenkin julkaisee sunnuntaisin kattavan jutun lauantaipeleistä, jotka ovat alkaneet klo 17.

Edellä esitetty on kuitenkin vain omaa mutuilua, ja olisikin toivottavaa, että kattavia otteluraportteja saataisiin paperilehteenkin - tänäkin aamuna sain kuitenkin Aamulehdestä lukea 1,5 sivun mittaisen raportin eilisistä murskajaisista...
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Olikohan joskus Ipa-Sport karsintasarjassa ainakin käytössä "Menkää töihin"-kaksikeppinen... En kyllä muista kumman joukkueen kannattajien toimesta.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Voisin kuvitella että tuo osattaisiin ottaa ihan silläkin tavalla mihin se on tarkoitettu, eli huumorilla.
Se, että sotketaan politiikka mukaan urheiluun jonkun huumorin varjolla, ei ole hauskaa.
Se, että tehdään pilaa illan vastustajasta, on hauskaa.

Ainakin henkilökohtaisesti olisin tosiaan jättänyt perjantain matsiin liput ostamatta, jos tällaiseen mainokseen olisin ajoissa törmännyt, ehkä olen tosikko, mutta nyt liikutaan harmaalla alueella.
 

Qula77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Se, että sotketaan politiikka mukaan urheiluun jonkun huumorin varjolla, ei ole hauskaa.
Se, että tehdään pilaa illan vastustajasta, on hauskaa.

Ainakin henkilökohtaisesti olisin tosiaan jättänyt perjantain matsiin liput ostamatta, jos tällaiseen mainokseen olisin ajoissa törmännyt, ehkä olen tosikko, mutta nyt liikutaan harmaalla alueella.
Ehkä olet joo
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mikä tää ”menkää töihin” juttu on millä Pelicans mainostaa perjantain peliä? Ei itselle nyt avaudu.
Toivon, että kyseessä ei ole mitään poliittista, sillä mielestäni ne seikat ei eivät urheiluseuralle kuulu.

Käännänkin päässäni tämän kehotuksen töihin menemisestä olevan suunnattu joukkueelle, sillä edellisessä kotipelissä ei kentällä työhaalareita näkynyt.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Itse arvelisin, että yksi syy tuolle voisi olla se, että lehti menee painoon entistä aikaisemmin, ja täten aikaisintaan yhdeksältä valmistuva juttu ei lehteen ehdi. Mitä itse olen kuullut, Etlari kuitenkin julkaisee sunnuntaisin kattavan jutun lauantaipeleistä, jotka ovat alkaneet klo 17.

Edellä esitetty on kuitenkin vain omaa mutuilua, ja olisikin toivottavaa, että kattavia otteluraportteja saataisiin paperilehteenkin - tänäkin aamuna sain kuitenkin Aamulehdestä lukea 1,5 sivun mittaisen raportin eilisistä murskajaisista...
Näin se Keskisuomalaisen lehdissä on ainakin Kanta-Hämeessä muuttunut. Ja sama suuntaus koko Suomessa. Vaikka itse jutut ovat suosituimpien ja luetuimpien joukossa paikasta toiseen, niin urheilulla/lätkällä pyyhitään nykyään printissä persettä.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvää settiä? Voi olla että jos tuolle linjalle lähdetään, siellä on niitä tyhjiä paikkoja aika paljon enemmän tulevaisuudessa.
Voihan olla edessä tilanne, että pelataan otteluita tyhjille katsomoille tai ravitsemustilat ovat kiinni. En tiedä paljonko siinä Pelsut tekee tappiota, mutta uskon sen olevan aika paljon. Voipi tulla konkurssi ennenkuin päästään torille.

Mutta itse olisin kirjoittanut nyt töihin. Koska viime pelissä jäi se työnteko puuttumaan, niinkuin @Iggy kirjoitti yllä.
 
Viimeksi muokattu:

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ootteko ollut lähiaikoina yhteydessä Pelicansin toimistoon jossakin asiassa, esim lippu tms? En ole saanut hetkeen mitään vastauksia sähköposteihin. On kyllä heikkoa palvelua mielestäni..
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
^ Itse olin tammikuun puolen välin paikkeilla toimistolle yhteydessä sähköpostitse kausari-asioihin liittyen ja silloin vastasivat vuorokaudessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös