Pelaajien & valmentajien suusta kuultua - Parhaat kiekkoletkautukset kautta aikojen

  • 74 212
  • 153
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Pohjois-Amerikan puolelta on pakko poimia Patrick Royn kommentti Jeremy Roenickille, löytyy YouTubesta alla olevan linkin takaa.

http://www.youtube.com/watch?v=eCnNFNbcPvY

Chris Druryltakin löytyi aika hieno kommentti.

"I just hope my fiancee doesn't tell me she likes me"

Tämä sen jälkeen, kun Drury oli kaupattu ensin Coloradosta Calgaryyn ja sitten Calgarysta Buffaloon, vähän sen jälkeen kuin joukkueiden GM:t olivat sanoneet pitävänsä hänestä.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Mies viheltelee päin seiniä, mutta silti luistelee kaukalossa tärkeänä kuin peräruiskeen antaja" - Mölli kommentoi erotuomarin toimintaa kaudella 1990-91, muistaakseni Ässät-JyP HT ottelun jälkeen.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eräässä junnu-pelissä aika vastikään. Tuomari vihelsi käsiohjauksen takia pelin poikki jolloin rikkoneen pelaajan joukkuetoveri kritisoi tuomiota ja kommentoi tuomarille varsin kuuluvasti että " Ei se ole niin hyvä että osaisi kädellä ohjata..." Repesi muuten tuomarikin...
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tuo Jalosen neekeri-uho ja K-Vantaan sakko-kakku-saatana-mikkihiiri-kombo on parhaat mitä äkkiseltään mieleen tulee, tunteella lävähtänyt molemmat sen kummempia miettimättä. Varsinkin tuo Aholan purkaus on ihan mieletön, jampalla varmaan syke jossain 300 paikkeilla ja verenkierto lähtenyt vastapäiseen suuntaan vitutuksen johdosta, mutta silti tulee hyvin artikuloitua ja osuvaa moukaria niille ketkä sitä ansaitsee, ja pahoittelua kaikille muille. Mahtava tyyppi.

Muita mitä ei ole vielä mainittu ja tässä tulvahtaa ajatuksista läpi:

"Nyt tulee Pesoselle noutaja!" - Ismo Lehkonen. Kivan labbiksen sijaan tulikin V-P Kautonen.

"Nyt loppu pastan syöminen ja aletaan vetää hiivaa" - Josef Boumedienne, kun päähän oli aseteltu uusi mutta ruma lippalakki.

"Järvelä, mene sinä lumeen seisomaan." - A-P Selinin poliittisesti korrekti "haistavittu" Järvelän mitäänsanomattomaan paskanjauhantaan tuomareiden onnistumisesta.
 

trap

Jäsen
Harri Ahola on keskiviikkona Ylellä Suhdekorjaamo-ohjelmassa klo 19:30.

14.3. Jäätävät välit. Jääkiekko-ottelun lehdistötilaisuudesta tuli You Tube-hitti, kun Kiekko-Vantaan valmentaja Harri Ahola antoi täyslaidallisen tuomarityöskentelystä ottelun tuomarivalvojalle. Harri haluaa pyytää anteeksi.

Ei näin, Hartsa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Toimittaja: "Mitkä on Pelicansin pelilliset arvot?"
Suikkanen: "Arvot? Aivan liian hieno sana minulle. Tulee mieleen joku saatanan Vihreä Liitto, että suljetaan joka perkeleen tehdas ja istutaan ydinvoimalan pihassa."

Jostain kausiennakosta jäi mieleen tuo, en muista ihan sanasta sanaan, mutta suurinpiirtein noin.

Toinen Suikkanen:

"En sanoisi, että Kärpät pelaa neitimäisesti, mutta ei ne tulleet muna pystyssä kimppuumme niin kuin pitäisi."
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toimittaja: "Mitkä on Pelicansin pelilliset arvot?"
Suikkanen: "Arvot? Aivan liian hieno sana minulle. Tulee mieleen joku saatanan Vihreä Liitto, että suljetaan joka perkeleen tehdas ja istutaan ydinvoimalan pihassa."

Aika juntti heitto Suikkaselta, ei voi muuta sanoa. ÄIJÄN mainetta täytyy vaan ylläpitää. Mutta se politiikasta.

"peli hjuvin nopea" - Jursi jr. lehdistötilaisuudessa, kun mieheltä kysyttiin miksei hän ottanut ollenkaan aikalisää Ässien ollessa pelin lopussa tappiolla.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pietilän Sakkehan joskus heitti aika hyviä. Muistaakseni Ilves oli voittanut ihan saatanan surkean pelin jälkeen rankkareilla jonkun ja Sakke totesi pelin jälkeisessä haastattelussa: "nää pisteet tuntuu siltä kuin oltais säälipillua saatu".

En nyt ihan tarkalleen asiaa muista mutta joku Ipalainen varmaan muistaa ja voi tarkentaa.
 

Jopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En muista tarkkaan mistä pelistä oli kyse, enkä nopealla googlauksella löytänyt videotakaan, mutta takavuosilta on jäänyt mieleen Matti Alatalon tyly kuitti joukkueelleen erätaukohaastattelussa. Mies valmensi silloin Kerhoa (tunnetulla menestyksellä) ja HPK oli tyyliin 0-5 tappiolla kahden erän jälkeen. Erätaukohaastattelussa Alatalolta kysyttiin, että mitä muutoksia hän aikoo tehdä viimeiseen erään. Alatalo vastasi: "En mitään, joukkue on itsensä tähän tilanteeseen saanut, nyt katsotaan, miten se selviää siitä."
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Toimittaja: "Mitkä on Pelicansin pelilliset arvot?"
Suikkanen: "Arvot? Aivan liian hieno sana minulle. Tulee mieleen joku saatanan Vihreä Liitto, että suljetaan joka perkeleen tehdas ja istutaan ydinvoimalan pihassa."

Aika juntti heitto Suikkaselta, ei voi muuta sanoa. ÄIJÄN mainetta täytyy vaan ylläpitää. Mutta se politiikasta.

Heh. Osui ja upposi, näköjään... :D Mun mielestä aivan helvetin hyvä vertaus, ja jos se tekee minusta juntin, olen sitä mielelläni. Mieluummin juntti kuin hörhö.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Heh. Osui ja upposi, näköjään... :D Mun mielestä aivan helvetin hyvä vertaus, ja jos se tekee minusta juntin, olen sitä mielelläni. Mieluummin juntti kuin hörhö.

Osui ja upposi joo. Mikäli Suikkasen tarkoitus on saada itsensä näyttämään juntilta Jatkoajan nimimerkin Näkkäri silmissä, niin hyvin osuttu.

Mikäli viittasit hörhöydellä politiikkaan ja vihreisiin aatteisiin, niin se ei sitten taas osunut. Eikä uponnut.

MIES ei arvoista puhu! Perkele.


edit: +i
 
Viimeksi muokattu:
Penalta eräs kannanotto:

-Joku toimittaja puhuu pelikirjasta. Oksennan kun kuulen sen sanan. Se on kuin joku uusi jumalainen keksintö tämä pelikirja. Tulee kupla otsaan ja lujaa. Ihan kuin joku olisi keksinyt pyörän uudelleen.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Aurinkokuninkaalla on useitakin helmiä. Oma suosikkini on se avautuminen hymyilemään erehtyneelle toimittajalle.

Sinäkin naureskelet siinä. Montako peliä sinä olet pelannut? Tamminen kysyi.
- Nolla, kuului vastaus.
- Just näin. Kun teet tilisi tässä, koita antaa sen verran edes kunnioitusta. Mene naureskelemaan sinne jonnekin pubin perälle, Tamminen sanoi.
- Kaikki naurajat voivat mennä nyt helvettiin. Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä. Minä olen pala tätä näytelmää
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
RD:ltähän (en muista sanasta sanaan) on se hieno heitto, kun toimittaja kysyi, miten lähdette nyt Hämeenlinnaan? Eiköhän me bussilla mennä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Youtubesta en enää löytänyt, mutta aikoinaan nauratti kun Vesa Toskalaa haastateltiin NHL:ssä pelatessaan, ja tämä vastaili pokerinaamalla suomeksi jostain vitun traktoreista tai ties mistä.

"Minä olen pala tätä näytelmää", ai saatana, on siinäkin. Runoutta suorastaan, vielä kun Tamilla ois alahuuli väpättänyt ja silmäkulmassa kimmeltänyt, sekä pienellä äänen värähtämisellä olisi tämän loppulaininsa ilmoille päästänyt.

Oliko tämä muuten se sama sessio, missä Tami tarjosi naistoimittajalle takkiaan että tule sä hoitaa tätä hommaa ku kerran osaat nää mua paremmin.
 
Oliko tämä muuten se sama sessio, missä Tami tarjosi naistoimittajalle takkiaan että tule sä hoitaa tätä hommaa ku kerran osaat nää mua paremmin.
Sama karsintasarja, mutta eri ottelu. "Pala näytelmää kommentti" oli kolmannen ottelun, jonka Ässät voitti viis-muna, jälkeen. Kuten myös kommentti, että Tami vaihtaa kansalaisuuttaan ja kävelee Ruotsiin.

Lämminhenkinen sanailu naistoimittaja Sari Sirkiä-Jarvan kanssa tapahtui seitsemännen ja ratkaisevan ottelun jälkeen. Tamin osuus kyseisestä pressistä on kokonaisuudessaan nähtävissä youtubessa.
Sieltä tulee muutama kuolematon kommentti. Kokonaisuudessaan huikeaa tykitystä, jossa lämpö mukavasti nousee loppua kohden.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Youtubesta en enää löytänyt, mutta aikoinaan nauratti kun Vesa Toskalaa haastateltiin NHL:ssä pelatessaan, ja tämä vastaili pokerinaamalla suomeksi jostain vitun traktoreista tai ties mistä.
Joo en minäkään löytänyt enää sitä videota. Vesaahan pyydettiin vastaamaan haastattelijan kysymyksiin suomeksi, joista sitten oltaisiin koottu haastattelu suomalaisille faneille. Vesku päättikin kertoa suomeksi kuinka hänellä oli sujunut autokoulussa. Meni kyllä sarjaan "mitä vittua nyt taas"
 

Makis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oliko tämä muuten se sama sessio, missä Tami tarjosi naistoimittajalle takkiaan että tule sä hoitaa tätä hommaa ku kerran osaat nää mua paremmin.
Näyttää olevan Tamin bravuuri. Tarjosi samaa VIP-tiloissa Kärppien matsin jälkeen eräälle vieraalle, kun tämä kehtasi kysellä toimimattoman ylivoimapelin perään. Tämä siis sinä syksynä kun Kärpät oli juuri noussut takaisin liigaan.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
"Kuorma-autolla ajoin inssin, ja välikaasua vähän annettiin Hervannan valtaväylällä."

Joo en minäkään löytänyt enää sitä videota. Vesaahan pyydettiin vastaamaan haastattelijan kysymyksiin suomeksi, joista sitten oltaisiin koottu haastattelu suomalaisille faneille. Vesku päättikin kertoa suomeksi kuinka hänellä oli sujunut autokoulussa. Meni kyllä sarjaan "mitä vittua nyt taas"
Tässä on kyseinen pätkä. Sanalla sanoen kuolematonta materiaalia.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Toimittaja: "Mitkä on Pelicansin pelilliset arvot?"
Suikkanen: "Arvot? Aivan liian hieno sana minulle. Tulee mieleen joku saatanan Vihreä Liitto, että suljetaan joka perkeleen tehdas ja istutaan ydinvoimalan pihassa."

Ainakin tän kauden avajaistilaisuudessa Suikkaselta tiedusteltiin, että mikä on Pelicansin pelillinen identiteetti.
Suikkanen: "Jaa-a, en tiedä, varmaan se, että voitetaan pelejä."
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Googleen hakusanoiksi "vesa toskala haastattelu" ja simsalabim, ensimmäinen hakutulos. "Ei tää oo niin vaikeeta, tää on vaan jääkiekkoo"
Tuosta tulikin mieleen. Hannu Jortikalta tiedusteli joku toimittaja taannoin tämän Turun kultavuosina, että on kuullut huhua, että Jortikka ei olisi kovin "läheisissä" väleissä pelaajiensa kanssa eikä esimerkiksi vapaa-ajallaan törmätessä tepsin pelaajaan edes tervehdi heitä tai mitään. Jortikan vastaus tähänkin oli hyvin tyhjentävä; "Mut on palkattu tänne valmentamaan, ei seuramieheks."
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös