Pekka Rautakallio Ässien päävalmentajaksi, osa 2

  • 115 759
  • 763

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Perseestä tässä kuviossa oli se,mettä seuran legenda piti häpäisyä näin, jos kesällä oli päätetty uusien tuulien alkavan puhaltamaan. Tilanne olisi ollut reilua kertoa jo tällöin, ja mahdollisesti tehdä vaihdos, jos huomataan että ilmapiiri käy kestämättömäksi, kuten nyt kävi.
Nyt tästä tulee petoksen maku rockya kohtaan, ja siinä samassa meni pilalle koko Porin Ässien kausi 15/16 erittäin suurella todennäköisyydellä.
Pelaamalla reiluilla korteilla, eikä sumuttamalla jostain jatkosopimuksesta tähän vuoteen asti.
Täällähän on jo aiemmin puhuttu, että Rockyn kanssa olisi yritetty tehdä jatkosopimusta, mutta Rocky halusi itse odottaa kevääseen eikä suostunut sopimusta vielä tekemään. Sitten kuvioihin tuli Aho, ja Rocky sai jäädä nuolemaan näppejään mutta ihan omasta syystään.
Sitä en tiedä paljonko totuutta tuossakaan on, mutta varmasti nyt ainakin vähintään saman verran kuin jossain Iltapaskan versiossa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Iltapaska on Iltapaska. Ehkä Ässien olisi hyvä tulla kauden jälkeen kertomaan oma versionsa tapahtumien kulusta, jotta saataisiin vähän selkeyttä ja pistettäisiin uuteen perspektiiviin Iltapaskan yksisilmäinen journalismi.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Katsokaa se Ilta-Sanomien video, siinä on oma mielipiteeni asiasta.

Tuolla mainoslauseella et saa ketään katsomaan ko. videota ja ihmettelen muutenkin että sinun mielipiteesi on nyt sama kuin Ilta - Sanomien; tässäpä uskottavaa argumentointia ja ajattelua muutenkin.

Miksi ihmeessä Ässät olisi vaivautunut kusettamaan Rockya yhtään jos valmentajaa olisi haluttu vaihtaa jo ennen kauden alkua? Miksi ihmeessä hänen kanssa olisi ylipäätään neuvoteltu?

Tämä kuulostaa vaan tuolta tutulta selittelyltä ja oma tarinakin on näköjään jo muuttunut tässä matkan aikana.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, tässä varmaan peilataan nyt siihen, ettei valmentajan suu pysynyt supussa valmentajakuvioiden mennessä kieroon versus siihen kuka mitäkin vuotaa. Minuakin kyllä kiinnostaisi tietää kuka sitten näitä Rautakallion lähipiiristä vuotaa.

Mielestäni tällä palstalla puhuttiin viime syksynä siitä, että Ässien asiat vuosivat IS:n suuntaan joko Rautakallion tai Rautakallio jr:n toimesta. Olisiko ollut @passenger joka tällaista kertoi. Juttelin asiasta muutaman kaverin kanssa ja nämä olivat kuulleet saman suuntaista huhua. Eli kyse on vahvasta huhusta. Tätä huhua tukee kyllä IS:n tämän ja eilisen päivän uutisointi koskien Rautakallion erottamista. Kun valitsee IS:n jääkiekon ja SM-liigan, vastaan tulee aika monta juttua, joissa Ässien johto suolattiin huolella.

Kuten sanoin, Rautakallion toimista joukkueen parissa ei olla puhuttu, Ässät ja joukkue on pitänyt suunsa kiinni. Erottaminen ja varsinkin sen perusteet kertovat, ettei homma ollut ihan kuosissa. Jos asiaa avataan enemmän, voi paljastua asioita, jotka kyseenalaistaisivat Rautakallion marttyyriroolin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Niin, tässä varmaan peilataan nyt siihen, ettei valmentajan suu pysynyt supussa valmentajakuvioiden mennessä kieroon versus siihen kuka mitäkin vuotaa. Minuakin kyllä kiinnostaisi tietää kuka sitten näitä Rautakallion lähipiiristä vuotaa.

Jep, juuri näin. Ja aina nuo jutut vuotaa julkisuuteen, tavalla tai toisella. Kuten esim. Matikaisen isolla rahalla ostettu Duba-sopimus aikoinaan.

Supertähti Austin Smithille voisi lähettää terveiset: You´re like that guy who sucks cocks at the bus stop and still walks home.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jep, juuri näin. Ja aina nuo jutut vuotaa julkisuuteen, tavalla tai toisella. Kuten esim. Matikaisen isolla rahalla ostettu Duba-sopimus aikoinaan...

Sinulla on kyllä pitkä muisti, ei voi muuta sanoa!! Edelleen, minulle sanoi Ässien silloinen hallituksen jäsen, että Duballa on kahden vuoden sopimus.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Sinulla on kyllä pitkä muisti, ei voi muuta sanoa!! Edelleen, minulle sanoi Ässien silloinen hallituksen jäsen, että Duballa on kahden vuoden sopimus.

Niin, näin ne jutut kulkee ja mylly pyörii. Edelleenkään Rautakallio ei ole vastuussa siitä, mitä Ilta-Sanomissa kirjoitellaan. Luulisi, että nuo eiliset Rockyn ja Kaukorannan kommentit kelpaisi sinullekin, eikä tarvitsisi mutkutella vanhoilla.
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuolla mainoslauseella et saa ketään katsomaan ko. videota ja ihmettelen muutenkin että sinun mielipiteesi on nyt sama kuin Ilta - Sanomien; tässäpä uskottavaa argumentointia ja ajattelua muutenkin.

Miksi ihmeessä Ässät olisi vaivautunut kusettamaan Rockya yhtään jos valmentajaa olisi haluttu vaihtaa jo ennen kauden alkua? Miksi ihmeessä hänen kanssa olisi ylipäätään neuvoteltu?

Tämä kuulostaa vaan tuolta tutulta selittelyltä ja oma tarinakin on näköjään jo muuttunut tässä matkan aikana.

Veikka ei pitänytkään, niin kävinpä kuitenkin katsomassa tuon kyseisen videon. Ja ei, siellä ei väitetty että Ässät olisi päättänyt jo kesällä hankkiutua Rautakalliosta eroon. Lempinen kertoi, että vielä loppusyksystä Rockylle kerrottiin tämän olevan ykkösvaihtoehto valmentajaksi ja sitten kuitenkin päädyttiin valitsemaan Aho. Ihmetyttää, että tämä yksi nimimerkki perustaa mielipiteensä Iltapäivälehtien huomion hakuisiin juttuihin ja vieläpä vääristelee niitä omiin tarkoitusperiin sopiviksi.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Tuolla mainoslauseella et saa ketään katsomaan ko. videota ja ihmettelen muutenkin että sinun mielipiteesi on nyt sama kuin Ilta - Sanomien; tässäpä uskottavaa argumentointia ja ajattelua muutenkin.

Miksi ihmeessä Ässät olisi vaivautunut kusettamaan Rockya yhtään jos valmentajaa olisi haluttu vaihtaa jo ennen kauden alkua? Miksi ihmeessä hänen kanssa olisi ylipäätään neuvoteltu?

Tämä kuulostaa vaan tuolta tutulta selittelyltä ja oma tarinakin on näköjään jo muuttunut tässä matkan aikana.
Pyysin katsomaan, että en jaksa toistella näitä samoja asioita, kun joku tulee päivittäin ihmettelemään miksi rockya ei olisi saanut erottaa. Se on häpäisyä, että asiaa ei kerrottu avoimesti, vaikka asia oli jo päätetty, sitten syötetään puoli kautta paskaa, että olet ykkösvaihtoehto. Ehkä näin voi toimia jonkun mikapieniniemen kohdalla, mutta ei mielellään seuran legendojen. Jokainen saa uskoa, että totuus on mitä joku on täällä palstalla heittänyt, vai iltasanomien. Itse uskon jälkimmäisen, koska tämä sama kuva tuli ihan kotikatsomoihin ja jutellessa jääkiekkoihmisten kanssa.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pyysin katsomaan, että en jaksa toistella näitä samoja asioita, kun joku tulee päivittäin ihmettelemään miksi rockya ei olisi saanut erottaa. Se on häpäisyä, että asiaa ei kerrottu avoimesti, vaikka asia oli jo päätetty, sitten syötetään puoli kautta paskaa, että olet ykkösvaihtoehto.

Esitä nyt edes yksi omaan ajatteluusi pohjautuva teoria siitä miksi Ässät olisi toiminut näin?

Totuutta täällä ei ole kenelläkään, eri näkemyksiä kyllä, ja minä en edelleenkään jaksa uskoa siihen että Ässät olisi järjestelmällisesti kusettanut Rautakalliota kuukausien ajan sanova "jääkiekkoihmiset" ihan mitä hyvänsä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, näin ne . jutut kulkee ja mylly pyörii. Edelleenkään Rautakallio ei ole vastuussa siitä, mitä Ilta-Sanomissa kirjoitellaan. Luulisi, että nuo eiliset Rockyn ja Kaukorannan kommentit kelpaisi sinullekin, eikä tarvitsisi mutkutella vanhoilla.

Käsittääkseni en kommentoinut mitenkään Rautakallion tai Paden lausuntoja, pysy nyt taas housuissasi. Olen kertonut oman näkemykseni siitä miksi IS:n jääkiekkotoimitus suolaa Ässien toimiston. Ja olen kertonut, että kyse on huhuista.

Ja minusta Rautakallion ja Paden lausunnot ovat hyviä.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
NHL:ssä tuo varmasti toimii, koska siellä pelaajat pääsääntöisesti tienaavat aivan eri summia, jolloin raha ikään kuin menettää merkitystään. Toisaalta myös NHL statuksen omaava pelaaja halutessaan saa kohtuu helposti jostain muualta pelipaikan jos ei NHL:ään ovet enää aukea.
AHL taitaa olla lähempänä Liiga palkkojen puolella, mutta onko siellä sama käytäntö kuin NHL:ssä?

P-Amerikassa on kaikissa (tärkeimmissä) sarjoissa tämä RFA-/UFA-käytäntö. Ja sopimuksen alaista pelaajaa/valmentajaa ei todellakaan muiden seurojen edustajat lähesty tai siitä seuraa kiinnijäädessä varausvuorojen menetyksiä plus tuntuvia rahallisia sanktioita. Nuorien pelaajien (RFA) kohdalla on vanhalla seuralla vieläpä mätsäys oikeus, eli tarjoamalla sen saman summan kuin kilpailijan tarjous, pelaaja ei siirry yhtään mihinkään.
Ja pelaajan turvaksi, kun mätsäystä on käytetty, niin pelaaja on seuraavan kauden ajan siirtokiellossa. Tästä syystä mm. Winnipeg ei aikanaan voinut kaupata Keith Tkachukia pois, vaan kärkikolmikosta ainoa kaupattavissa oleva oli juuri Teukka.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Esitä nyt edes yksi omaan ajatteluusi pohjautuva teoria siitä miksi Ässät olisi toiminut näin?

Totuutta täällä ei ole kenelläkään, eri näkemyksiä kyllä, ja minä en edelleenkään jaksa uskoa siihen että Ässät olisi järjestelmällisesti kusettanut Rautakalliota kuukausien ajan sanova "jääkiekkoihmiset" ihan mitä hyvänsä.
Enhän minä voi kuin arvailla. Ehkä Ässät arvasivat reaktion ja ajattelivat pimityksen olevan parempi niin kauan kunnes ovat päättäneet uuden valmentajan? Ehkä Ässien johtoryhmässäkin oli leirejä.
Ihan ilman Ässienkään mukaan ottamista keskusteluun tuo Nhl:n tyyli pitkistä sopimuksista, ja välittömistä vaihdoksista. Onhan se nyt erikoista, että jos aho tekee Ässien kanssa vuoden sopimuksen, tekee hän vaikka Lukon kanssa lokakuussa uuden sopimuksen
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Enhän minä voi kuin arvailla. Ehkä Ässät arvasivat reaktion ja ajattelivat pimityksen olevan parempi niin kauan kunnes ovat päättäneet uuden valmentajan? Ehkä Ässien johtoryhmässäkin oli leirejä.

Arvaaminen on täysin sallittua, eri asia sitten paljonko sellaisen perusteella voi lähteä julistamaan että Ässät häpäisi seuralegendan. Mutta ei jos ei mennä siihen ja keskitytään arvailujen sisältöön, niin minua vaivaa tässä edelleen yksi asia:

Milloin Ässät on päättänyt seuraavan kauden valmentajan jo ennen edellisen kauden alkua ja miksi niin olisi haluttu menetellä juuri tässä tapauksessa? Tuohan olisi hirveä riski jo tuloksen teonkin kannalta jos vaikka joukkue olisikin menestynyt Rautakallion kanssa odotettua paremmin.

Ja toisaalta: onko Ässien valmennukseen todella niin paljon tunkua, että yksi vaihtoehto voidaan sulkea pois jo ennen kuin kausi on alkanutkaan? Kuulostaako tuo nyt ihan oikeasti riskiltä jonka Ässät olisi halukas ottamaan ja vielä valehtelemaan asioista toistuvasti päin naamaa?

Itse uskon enemmän siihen alkuperäiseen tarinaan jossa Ässillä oli useita eri vaihtoehtoja joista Rautakallio oli yksi ja kenties jopa ensisijainen, mutta joka veti tilanteesta väärät johtopäätökset ja alkoi pantata päätöstään. Kun neuvottelut eivät edenneet riittävän nopeasti, Ässät palkkasi toisen valmentajan. Siinä ei kusetettu eikä häpäisty ketään, koska realismia on, että kauden aikana neuvotellaan ja että jokaisella seurapomolla on useampi vaihtoehto pöydällään.

Tämä on tietysti vain minun näkemykseni, minä uskon yleisesti ottaen järkeen enemmän kuin salaliittoteorioihin.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Arvaaminen on täysin sallittua, eri asia sitten paljonko sellaisen perusteella voi lähteä julistamaan että Ässät häpäisi seuralegendan. Mutta ei jos ei mennä siihen ja keskitytään arvailujen sisältöön, niin minua vaivaa tässä edelleen yksi asia:

Milloin Ässät on päättänyt seuraavan kauden valmentajan jo ennen edellisen kauden alkua ja miksi niin olisi haluttu menetellä juuri tässä tapauksessa? Tuohan olisi hirveä riski jo tuloksen teonkin kannalta jos vaikka joukkue olisikin menestynyt Rautakallion kanssa odotettua paremmin.

Ja toisaalta: onko Ässien valmennukseen todella niin paljon tunkua, että yksi vaihtoehto voidaan sulkea pois jo ennen kuin kausi on alkanutkaan? Kuulostaako tuo nyt ihan oikeasti riskiltä jonka Ässät olisi halukas ottamaan ja vielä valehtelemaan asioista toistuvasti päin naamaa?

Itse uskon enemmän siihen alkuperäiseen tarinaan jossa Ässillä oli useita eri vaihtoehtoja joista Rautakallio oli yksi ja kenties jopa ensisijainen, mutta joka veti tilanteesta väärät johtopäätökset ja alkoi pantata päätöstään. Kun neuvottelut eivät edenneet riittävän nopeasti, Ässät palkkasi toisen valmentajan. Siinä ei kusetettu eikä häpäisty ketään, koska realismia on, että kauden aikana neuvotellaan ja että jokaisella seurapomolla on useampi vaihtoehto pöydällään.

Tämä on tietysti vain minun näkemykseni, minä uskon yleisesti ottaen järkeen enemmän kuin salaliittoteorioihin.
Joo, eihän tuossa olisi mitään järkeä, että Ässät olisi jo ennen kauden alkua päättänyt, että Rocky saa kenkää. Esitykset kentällä olivat viime kaudella niin vajavaisia, että varmasti tällaista vaihtoehtoa on pohdittu jo kesällä, niin kuin myös viime kaudellakin. Nimimerkki @karhu on vetänyt tuon Rockyn kusettamisen ihan jostain omasta hatusta, sillä Miksu tuossa alla kertoo, että videossa ei edes mainittu mitään asiasta.

Eli tällä häpäisyllä tarkoitetaan nyt siis sitä, että Rockyn kanssa ei tehty jatkoa, vaikka jossain vaiheessa ilmaistiin hänen olevan ykkösvaihtoehto kyseisellä hetkellä.
Veikka ei pitänytkään, niin kävinpä kuitenkin katsomassa tuon kyseisen videon. Ja ei, siellä ei väitetty että Ässät olisi päättänyt jo kesällä hankkiutua Rautakalliosta eroon. Lempinen kertoi, että vielä loppusyksystä Rockylle kerrottiin tämän olevan ykkösvaihtoehto valmentajaksi ja sitten kuitenkin päädyttiin valitsemaan Aho. Ihmetyttää, että tämä yksi nimimerkki perustaa mielipiteensä Iltapäivälehtien huomion hakuisiin juttuihin ja vieläpä vääristelee niitä omiin tarkoitusperiin sopiviksi.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onnea Rockylle jatkoon, ja harmi ettei kaikki tällä kertaa ihan natsannut. Johtui moinen sitten henkilökemioista tai mistä lie. Positiiviset muistot itselleni jäi kuitenkin Rockyn kahdesta jaksosta Ässien päävalmentajana. Erityisen hienosti ja rohkeasti nosti nuoria poitsuja edustukseen ja niistä hedelmistä onkin sittemmin saatu nauttia. Hieno mies tämä jääkiekkoleijona #91 kaikenkaikkiaan, ja kukaanhan meistä ei ole täydellinen.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Arvaaminen on täysin sallittua, eri asia sitten paljonko sellaisen perusteella voi lähteä julistamaan että Ässät häpäisi seuralegendan. Mutta ei jos ei mennä siihen ja keskitytään arvailujen sisältöön, niin minua vaivaa tässä edelleen yksi asia:

Milloin Ässät on päättänyt seuraavan kauden valmentajan jo ennen edellisen kauden alkua ja miksi niin olisi haluttu menetellä juuri tässä tapauksessa? Tuohan olisi hirveä riski jo tuloksen teonkin kannalta jos vaikka joukkue olisikin menestynyt Rautakallion kanssa odotettua paremmin.

Ja toisaalta: onko Ässien valmennukseen todella niin paljon tunkua, että yksi vaihtoehto voidaan sulkea pois jo ennen kuin kausi on alkanutkaan? Kuulostaako tuo nyt ihan oikeasti riskiltä jonka Ässät olisi halukas ottamaan ja vielä valehtelemaan asioista toistuvasti päin naamaa?

Itse uskon enemmän siihen alkuperäiseen tarinaan jossa Ässillä oli useita eri vaihtoehtoja joista Rautakallio oli yksi ja kenties jopa ensisijainen, mutta joka veti tilanteesta väärät johtopäätökset ja alkoi pantata päätöstään. Kun neuvottelut eivät edenneet riittävän nopeasti, Ässät palkkasi toisen valmentajan. Siinä ei kusetettu eikä häpäisty ketään, koska realismia on, että kauden aikana neuvotellaan ja että jokaisella seurapomolla on useampi vaihtoehto pöydällään.

Tämä on tietysti vain minun näkemykseni, minä uskon yleisesti ottaen järkeen enemmän kuin salaliittoteorioihin.

Minulle on asiasta jäänyt erilainen kuva, vastaava kuin Iltasanomat kertoi.
Sinä ja moni muu Ässien seurajohdon toimintaan täysin tyytyväinen uskoo heidän totuuteen.
Toivotaan, että olette oikeassa ja mätämunat ovat tämän kauden jälkeen ulkon. Toivottavasti ensi vuonna rikotaan vaikka tuo rockyn viimeksi saavuttama 119 pistettä runkosarjassa.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Minulle on asiasta jäänyt erilainen kuva, vastaava kuin Iltasanomat kertoi.
Sinä ja moni muu Ässien seurajohdon toimintaan täysin tyytyväinen uskoo heidän totuuteen.
Toivotaan, että olette oikeassa ja mätämunat ovat tämän kauden jälkeen ulkon. Toivottavasti ensi vuonna rikotaan vaikka tuo rockyn viimeksi saavuttama 119 pistettä runkosarjassa.
Uskaltaisin veikata että rikotaan ainakin Rockyn viimeksi saavuttama pistemäärä, joka on 90.

Luuletko muuten ihan tosissasi että ne kaikki jotka eivät tuota Iltapaskan bullshittiä usko, ovat Ässien seurajohdon toimintaan täysin tyytyväisiä? Olisiko kenties aika herätä?
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Uskaltaisin veikata että rikotaan ainakin Rockyn viimeksi saavuttama pistemäärä, joka on 90.

Luuletko muuten ihan tosissasi että ne kaikki jotka eivät tuota Iltapaskan bullshittiä usko, ovat Ässien seurajohdon toimintaan täysin tyytyväisiä? Olisiko kenties aika herätä?

No kyllä täällä on koko touhusta syy kaadettu pelkästään päävalmentajan niskaan.
Onneksi tiedän, että asenne ei tällainen ole vanhempien katsojien keskuudessa, ja toimittajakin tästä Korpisalolta kysyi Ylen haastattelussa: " Ettekö pelkää ihmisten vastareaktiota tähän päätökseen, kun rocky on Porissa niin pidetty henkilö?"
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ok. En sano niin hirveästi asiasta. Ratkaisu oli ymmärrettävä, koska muutoksia paremman yrittämisestä ei oikeastaan lainkaan tehty valemennuksen puolelta. Se vaikuttaako tämä suuressa mittakaavassa mihinkään, se on varmasti aika minimaalinen vaikutus. Rocky ja kumppanit yrittivät viimeiseen asti "vakio ratkaisuillaan" ratkaista ongelmaa eikä se onnistunut. Huonommin ei voi mennä, se on selvä. Vaikutus itsessään on mitä luultavammin marginaalinen.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
No kyllä täällä on koko touhusta syy kaadettu pelkästään päävalmentajan niskaan.
Onneksi tiedän, että asenne ei tällainen ole vanhempien katsojien keskuudessa, ja toimittajakin tästä Korpisalolta kysyi Ylen haastattelussa: " Ettekö pelkää ihmisten vastareaktiota tähän päätökseen, kun rocky on Porissa niin pidetty henkilö?"
Joo tämä valmentajanvaihdokseen liittyvä touhu onkin lähes pelkästään Rockyn syytä. Jos itse haluaa viivyttää sopimusneuvotteluitaan, niin se on aika turha itkeä kun palkataankin joku muu. Jos vielä sen jälkeen vetää ihan vain vittuillaakseen koko valmentamisen täysin perseelleen, niin ihmeellisintä on se että potkut tulivat vasta nyt.
EDIT: Pieni korjaus
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No kyllä täällä on koko touhusta syy kaadettu pelkästään päävalmentajan niskaan.
Onneksi tiedän, että asenne ei tällainen ole vanhempien katsojien keskuudessa, ja toimittajakin tästä Korpisalolta kysyi Ylen haastattelussa: " Ettekö pelkää ihmisten vastareaktiota tähän päätökseen, kun rocky on Porissa niin pidetty henkilö?"

Rockyllä on tukiryhmänsä, joka varmasti antaa puukkoa toimiston suuntaan. Tämä ryhmä ei kuitenkaan ole niin suuri, että sillä olisi jotain vaikutusta suuren yleisön mielipiteeseen.

Ja nykyinen peli-ilme, peluutus ja hyökkäyspelaamisen sekavuus ovat Rautakallion vastuulla.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No kyllä täällä on koko touhusta syy kaadettu pelkästään päävalmentajan niskaan.
Onneksi tiedän, että asenne ei tällainen ole vanhempien katsojien keskuudessa, ja toimittajakin tästä Korpisalolta kysyi Ylen haastattelussa: " Ettekö pelkää ihmisten vastareaktiota tähän päätökseen, kun rocky on Porissa niin pidetty henkilö?"
Löytyykö tuota YLE:n haastattelua netistä ollenkaan? Yritän itse etsiä koko ajan, mutta toistaiseksi huonoin tuloksin.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Löytyykö tuota YLE:n haastattelua netistä ollenkaan? Yritän itse etsiä koko ajan, mutta toistaiseksi huonoin tuloksin.

En tiedä, kuuntelin sen radiosta.
Minähän olen toivonut,mettä keskustelu jo jätettäisiin kunnes tulee jotain uutta, mutta aina jonkun pitää päästä provoamaan lisää.

Tuskinpa tällä yleisöön vaikutusta. Ainakin, jos joukkue voittaa loput pelit ja pääsee jatkoon niin ihmiset unohtavat nopeasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös