Pe 18.11.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 32 403
  • 456

Eeyore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Seurajohto on huomannut saman ja päätti reagoida eli valmennus uusitaan jotta päästään takaisin tutuille urille ja karsintoihin.
Melko käsittämätön veto kyllä. Hieman samaa Tapparan kohdalla, kun kesken upean alkukauden ilmoitetaan Tapolan jäävän pois ja Rautakorven tulevan tilalle kauden jälkeen. KalPalla Pekka Virran kanssa myös sama. Ilmeisesti kaikilla menee liian hyvin.
 

Ralph

Jäsen
Jere Myllyniemen vaikutus HIFK:n peliin näkyy jo, vaikkei ole itse kentällä. Kolme omiin per erä on sitä Myllyniemeä.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Välillä ei tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa, kun Lukon peliä seuraa. Ben Blood pyöritti kulmassa neljää Lukon pelaajaa ja onnistui sen jälkeen pelaamaan kiekon pakistolle, joka heitti purkukiekon päätyyn.

Aivan järkyttävä erä - jälleen kerran.
Mua ei kyllä naurata sitten yhtään. Niin hirveältä tuo peli näyttää. Ylivoimalla kaksi Pelicansin karvaajaa saa koko Lukon hyökkäyksen ihan sekaisin pelkästään tulemalla paikalle.
 

keskipohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Spårt joka ei vielä ole olemassakaan.
Kiva kun joukkueet kunnioittavat perinteitä...Sport aloittanut vuosien perinteiden mukaisesti marraskuun mokailut....Tuossa tammikuun puolessa välissä sitten seuraavat voitot..
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Jere Myllyniemen vaikutus HIFK:n peliin näkyy jo, vaikkei ole itse kentällä. Kolme omiin per erä on sitä Myllyniemeä.

Shh....sen isä suuttuu sulle.

Ei vaan, huomenna kerho ottanee toisen voittonsa maajoukkuetauon jälkeen. Myllyniemi on jopa sen velkaa Kerholle.
 

keskipohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Spårt joka ei vielä ole olemassakaan.
Taisi Green vielä jäässä makaavan miehen niskaan painaa poikittaista mailaakin...ei taida olla penaalin terävin kynä.
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
No mielummin mä kattelen ku Green puolustaa omiaan (ei sentään mitään suckerpunchia vedellyt) kun että omat vetelee kiekottomiin pelaajiin headhunttauksia..
?? kukas tollasta nyt tehny ?? Green teki sikaset temput, ku hakkaa jäässä makaavaa. Se ei ole enää omien puolustamista.
 

Juuriskapää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
hifk on kyllä ihan purjeessa. TPS olisi voinut tehdä pari maalia lisää ja hifk ei saa yhtään organisoitua hyökkäystä aikaiseksi. Jos näin menee loppuun saakka niin TPS voittaa 1-5 tämän.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
No mielummin mä kattelen ku Green puolustaa omiaan (ei sentään mitään suckerpunchia vedellyt) kun että omat vetelee kiekottomiin pelaajiin headhunttauksia..


:) Green lähti kostamaan Kankaanperälle joka oli jo saamassa jäähyn.. Ei muuta kun päälle vaan kun kerran tuomari jo pitää kiinni :)
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Oivoi, Lindsten menettää kiekon ja IFK kaventaa. 2-3. Elkins.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
TPS sekoilee ja IFK kuittaa, Elkins 2-3.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös