Pe 18.11.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 32 383
  • 456

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Olin jo ihan varma, että vain yksi kolmesta livevedostani osuu (kaikki Sporan voittoja 1 kpl ML ja 2 kpl peliajan), mutta tässähän voi lähteä suoraan baariin kulkematta lähtöruudun kautta. :D

Mä en oo enää uskaltanut laitta betsejä Sporan voitoille, nämä tahtoo olla hankalia arvata.

Sport tuottaa mulle aina miinusta pelitilille.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Hieman naurattaa sen Sport fanin puolesta, joka löi hanskat tiskiin ja telkkarin kiinni 0-2 tilanteessa. Loppuun asti vai miten se oli?

Tuskin laittoi töllöä kiinni, tais sammuttaa palstan, oon kertaalleen luvannut saman tällä kaudella päädyin saunaan katsomaan Ruutua puhelimesta... Silloin tultiin 0-2 tilanteesta jatkoajalle.
 
Suosikkijoukkue
Entisen pääkaupunkiseudun oma joukkue
Hieman naurattaa sen Sport fanin puolesta, joka löi hanskat tiskiin ja telkkarin kiinni 0-2 tilanteessa. Loppuun asti vai miten se oli?
Oliko se dalai lama, Martin Luther King vai Rocky Balboa joka sanoi "It ain't over untill it's over"? Katselin kotoa ja talon kissat ja koira kuulema oikein pelästyi kun isäntä karjui voittomaaliin.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
KooKoo johtaa 0-2 ja ruutu meni kiinni. Katellaan tiistaina uudestaan

Tuu ny tänne eteen kertomaan, äläkä saatana siellä takarivissä virnistä.. Täällä me pyörittää monen sivun vittuiluketjua ja sä vaan tuut tänne sulkemaan ruutus..

jokainen hoitaa oman ruutunsa saatana, ainakin joidenkin mielestä..
 

Pioni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja TPS Juniors
Oih jee, kolme pongoo ja ei tullut edes hiki..Noi petolauman "kovat jätkät" saa voittaa vaikka kaikki ufc-matsit meitä vastaan..mulle riittä 3 points! Tack och adjö!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös