Pe 18.11.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 32 441
  • 456

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei tässä enää tosiaan jäähyjä vihelletä. Vahalahteakin revittiin äsken kunnolla, kun oli hyvään maalipaikkaan pääsemässä.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tässä enää tosiaan jäähyjä vihelletä. Vahalahteakin revittiin äsken kunnolla, kun oli hyvään maalipaikkaan pääsemässä.
Näinhän se tässä Liigassa tuppaa olemaan, että vika erä vedetään läpi vankilasäännöillä.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Läpi meni ;)

niin meni kelasin Ruutua takas ja katselin hetken uusiksi enkä edes huomannut sen verran mitään sanomatonta on räpellys.

tulosveikkaus 2-3 (60:32)

edit: (onneks meni väärin)
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Pelicans dominoi ihan miten haluaa joskus, joskus taas ihme neppailua ja läpsyttelyä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
57.20 Valentin Claireaux 3-1 Lukolle. Tästä tulee pojat kolme pistettä tänään niinkuin mä olen koko ajan sanonut.
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
TIKKAAAAAAAAAAAAAAA
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan aidosti kysyn, että oletatko oikeastu, että yksikään pelaaja tuolla jäällä pelkää Finleytä tai Virtasta tai Yonkmania tai muita "raskassarjalaisia"? Kyseessä kuitenkin käsittääkseni ihan normaaleita ihmisiä, joista kukaan mitään päällekarkauksia ei tee? Toisin kuin joku Nickerson aikanaan, sitä pelättiin kun koskaan ei tienny mitä tapahtuu.

Et ole tainnut pitkään näitä katsella.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No en voi sanoa olevani. Mutta onhan tässä loppua kohti mennessä Lukko saanut jo vetojakin.
Joo nyt vika kymppi ollut hyvä. Vaha ja Gagnon ovat muutoinkin viime peleissä päässeet kohtuullisen hyvin paikoille, vaikka maalit ovatkin vielä tiukassa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
niin meni kelasin Ruutua takas ja katselin hetken uusiksi enkä edes huomannut sen verran mitään sanomatonta on räpellys.

tulosveikkaus 2-3 (60:32)
Olin jo ihan varma, että vain yksi kolmesta livevedostani osuu (kaikki Sporan voittoja 1 kpl ML ja 2 kpl peliajan), mutta tässähän voi lähteä suoraan baariin kulkematta lähtöruudun kautta. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös