Paskat bändit

  • 99 239
  • 556

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tällä hetkellä vituttaa Lla-dy Gagga vai mikä vittu lie. Juutas Iskariot ja muut soitanna (sonnat). Ei voi välttyä, jos aikaa pitää radiota auki...
Saatana!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En mä tota Jare&VilleGallea paskaksi bändiksi sanoisi vaikken siitä itse pidäkään. Pahoitteluni, jos jotkut veti siitä herneen nenään.

Paskaa on mielestäni kaikenmaailman kikkelihevi, kuten Kilpi, Teräsbetoni jne...
Lisäksi paskalistalle varmastikin pääsee suurin osa "hiteistä", joita Nova, NRJ, yms radioasemat soittaa. Niitä ei tule kuin joskus pakosta kuunneltua, joten bändien nimiä on mahdoton alkaa luettelemaan, kun en niitä tiedä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Paradise Oskarin tekopirteä maailmanparannus, joka kuulostaa lähinnä perseen vihellykseltä saa haluamaan purra oman kätensä irti, jotta olisi jotain millä heittää radiota.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mamba
Ärsyttävän laskelmoitua musiikkia, Tero Vaara on jopa itse myöntänyt että tekee musiikkia siitä lähtökohdasta että pyrkii maksimoimaan radiosoiton. Sen lisäksi olen aina vihannut Tero Vaaran lauluääntä ja laulutyyliä, ja vihaan jopa sitä miten Vaara pitää kitaraa soittaessaan. Vielä on kesää jäljellä biisi saa minut uskomaan että Tero Vaara on itsensä perkeleen välikappale.

Katri Helena
Käsittämätöntä että Katri Helena on pystynyt tuolla laulutaidolla ja lauluäänellä luomaan tuollaisen uran aikana jolloin laulutaitoakin vielä arvostettiin korkealle. Minusta laulajana todella yliarvostettu, laulu kuulostaa koko ajan äärimmäisen väkinäiseltä ja vaikealta, ja jos on olemassa yksi biisi jota erityisen paljon vihaan niin se on aina ollut ja tulee olemaan Puhelinlangat laulaa. Kaiken lisäksi ärsyttää se kuinka Katri Helenaa aina mainostetaan äärimmäisen sympaattisena ja herttaisena ihmisinä, ja hän itsekin pyrkii sellaisen kuvan antamaan julkisuuteen, mutta ainakaan omat kokemukseni ko. ihmisestä eivät tue yhtään tuota kuvaa.

Celine Dion, Mariah Carey, Whitney Houston yms.
Teknistä taituruutta kyllä löytyy mutta musiikki on sielutonta oman lauluäänen esittelyä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Mamba ja Zen Café. Hirveetä paskaa molemmat maailman typerimmillä lyriikoilla. Kv-puolelta The Smiths, jonka täytyy olla vaan joku käsistä irtipäässyt insideläppä. Näiltä kolmelta oksennukselta löytyy tasan yhteensä yksi siedettävä biisi, Panic. Sen kertosäettä mukaillen:


Burn down the Art Café
Hang the blessed Morrissey
Because the music that they constantly play
IT SAYS NOTHING TO ME ABOUT MY LIFE
Hang the blessed Morrissey
Because the music they constantly play

HANG MORRISSEY HANG MORRISSEY
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
- REM (kauheata määkimistä, varsinkin happy shiny people ja loosing my religion. Siis sen solistin lauluääni on jotain ihan HIRVEÄTÄ)
- Mamba (varsinkin se joku valokuvabiisi, jossa joku liikautti minua siltä kun jäin katsomaan vanhoja valokuvia, HYI saatana)
- Lauri Tähkä täällä jo mainittiinkin (yööööörrks, onneksi tää tiimi hajosi. Viulu bändissä? Buahaha.). Ko. kaverin naamaa (sitä perusvirnettä) en kestä nähdä enää missään, ikinä.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Käsittämätöntä että Katri Helena on pystynyt tuolla laulutaidolla ja lauluäänellä luomaan tuollaisen uran aikana jolloin laulutaitoakin vielä arvostettiin korkealle.

Olen tästä kyllä täysin samaa mieltä.

Mutta sen verran on lisättävä, että hei ne kaikki vanhat legendat. Paula Koivuniemi, Marion, Hector, Danny, Pepe Willberg, Lea Laven... mitä niitä nyt on. Eihän niistä osaa kukaan jumalauta laulaa nuottiakaan kohdalleen. Periaatteessa koko maasta ei ole tainnut noihin aikoihin löytyä kuin kaksi artistia, jotka osaa laulaa, eli Kirka ja Maarit Hurmerinta.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Apulanta ei kelpaa edes nimensä mukaiseen tarkoitukseen. Täyttä paskaa koko tuotanto.
Rap (tämä ei ole musiikkia eli ei tartte eritellä mitään bändejäkään tai esiintyjiä).
J. Karjalainen saa määkimisellään vilunväreitä aikaan.
U2, hirveetä sontaa kaikki tyyni.
Celine Dion, huhhuh kun puistattaa.
CMX, mitä vittua, kuka tuollaista ostaa?
Herra Ylppö ja Jarkko Martikainen, siis mitä helvettiä, nyt ihan oikeasti!

Tuossa nyt pari varmaa radiokanavan kääntäjää. Kyllä pistää ostamaan korvatulppia tuollainen.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olipa bändi tai ei, niin jenkkien niekuttelubiisit ovat karmeita, samaten kaikki rhytm &blues-motown-mitä nää ny onkaan--hyi helevetti! Perusblues on jees, samaten diggaan vanhemmasta jazzista ja hevistä. Hevissä pitää olla melodiaa, ei pelkkä karjuminen tee siitä musiikkia.

Apulanta on loistava, joten ihmettelen sen joutumista tähän kategoriaan. CMX:n sanoitukset ovat mielenkiintoisia, mutta tosiaan muutoin aika usein jotain tekotaiteellista shittiä.

Kaikki nää Kari Tapiot, Riki Sorsat, Eikka Grönit ja vastaavat. EI KIITOS!

Tekno ja räppi eivät nappaa. Kaikkea musaa pystyn kuuntelemaan, mutta tietyn musan jälkeen olen huomattavasti paremmalla tuulella=)
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mamba Vielä on kesää jäljellä biisi saa minut uskomaan että Tero Vaara on itsensä perkeleen välikappale.
Ei se uskoa vaadi, kyllä se on ihan yleinen tieto, että saatanasta on siinnyt tämä. Ja pirullisen ovela vielä, siviilissä piilottaa pahuutensa mukavan ulkokuorensa alle. Musiikki kuitenkin laadittu sellaiseksi, että muodostuu korvamadoksi ja pikkuhiljaa mädättää uhrinsa aivoja. Esim. Mamban joululevy on hyvä esimerkki tästä, kaikessa karmeudessaan. Samaan ns. pahuuden akseliin kuuluu myös mm. Yö, sekä tiettävästi myös Happoradio.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kas, lempiaiheeni, eli paska musiikki. Ihmeellistä huttua ihmiset tosiaan kuuntelee, varsinkin kun radiokanavat ovat siirtyneet niihin soittolistoihin, niin porukka ei muka löydä muuta musaa. Tässä kuitenkin muutama inhokki:

Lauri Tähkä: Miten helvetissä aikuiset ihmiset voi seota näin paskasta musasta? Yleensä ne on teinejä, jotka massoittain ostavat jonkun Dingon levyjä, kun se on niin coolia...
U2: En ole koskaan ymmärtänyt miksi U2lla on niin paljon faneja, saati sit jollain Bonolla.
Unkilubi: Ehkä kaikista ällöttävin teinifanitusihQtusbändi. fanitus menee kuitenkin teiniyden piikkiin, joten jollain lailla voin tajuta.
Radiohead: Ihan järkyttävä yliarvosettu bändi. Lisäksi joissain paikoissa saa pelätä henkensä puolesta, jos sanoo ettei kyseistä bändi diggaile. Heti tulee kommenttia "ai sä tykkään vaan jostain radiopaskasta, etkä undergound-kamasta"... Just joo, jos on laaja musamaku niin on pakko tykätä Radioheadista? Siltä välillä tuntuu...
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Battle Beast: Mistähän tämäkin saaste on saanut alkunsa? Ja kenen idea on soittaa tätä bändiä radiossa? Vai onko tämä kyseinen bändi vain niin paska että ihan vittuillakseen soittavat tämän bändin musiikkia radiossa? Aivan kammottavaa paskaa.

U2: Ei jotenkin vain musiikin puolesta iske. Lisäksi Bonon "olen jumala ja maailman parantaja"-kompleksi on aika vituttava, lisäksi ne aurinkolasit.

Ramones: En ole oikein ikinä löytäny suurempaa yhteyttä Ramonesin musiikkiin. Nuorempana tuli kuunneltua ja yritin löytyy musiikista jotain hyvää, mutta en siinä onnistunut. Olenkin aikuisiällä silloin tällöin yrittänyt jonkun biisin kuunnella, mutta ei vain pysty. Paskaa se on vaikka voissa paistaisi. Tämänkin bändin kohdalla on se juttu, että jos julkisesti tunnustat pitäväsi Ramonesia paskana bändinä, et ole muiden silmissä enää ihminen. Olet jollakin tavalla kehitysvammainen, koska kyllähän kaikkien pitää rakastaa Ramonesia? Eikös vaan?

Lauri Tähkä & Sadonkorjuu: Ei mitään hyvää sanottavaa musiikista, eikä myöskään itse Laresta.

Coldplay: Aika mitään sanomatonta ja väritöntä musiikkia. Ei toimi edes taustameluna tietokonetta näpytellessä, kertoo jo aika paljon musiikista.

Petri Nygård:Ei ole varsinasesti bändi, vaan henkilö? Joka tapauksessa, "Missä sä oot, mä oon kännissä", tarvitseeko sanoa enää enempää. Hyi vittu!

Nuo nyt tulivat heti mieleen. Muitakin löytyy mutta ne eivät aiheuta välitöntä oksennusrefleksiä, toisin kuin yllä mainitut bändit/muusikot.
 
Radiohead: Ihan järkyttävä yliarvosettu bändi. Lisäksi joissain paikoissa saa pelätä henkensä puolesta, jos sanoo ettei kyseistä bändi diggaile. Heti tulee kommenttia "ai sä tykkään vaan jostain radiopaskasta, etkä undergound-kamasta"... Just joo, jos on laaja musamaku niin on pakko tykätä Radioheadista? Siltä välillä tuntuu...

Hah, jaan nuo henkensä puolesta pelkäämisen kokemukset, mutta oma suuri inhokkini on Leevi & the Leavings. Pateettinen määkijä, joka tuntuu laurajennaellinooroineen ja pikkutuhmuuksineen olevan suunnilleen jokaisen suomalaisen suosikki. En tunne itseni lisäksi ketään, joka inhoaisi Leevin tuotantoa. Ehkä kaikki muut sitten oikeasti siitä tykkäävät, mutta minä en siedä, en sitten yhtään.

Muita raivon partaalle ajavia, älköön kukaan loukkaantuko jos oma suosikki listalle joutuu, sillä tämähän on vain minun mielipiteeni:

- Tehosekoitin. Joo, kuuluu samaan "kaikkihan tästä tykkää" -kategoriaan. Koko tuotanto perustuu varastamiseen ja linjattomuuteen. Bändin kitaristihan aikoinaan julisti miten paskaa musaa kaikki muut tekevät. Ite teitte.
- Apulanta. Kaikki biisit samanlaista määkimistä. Ja anteeksi että käytän termiä "määkiminen" jo toistamiseen samassa viestissä, mutta kun se on kuvaavin mitä keksin.
- Kotiteollisuus. Biisit keskinkertaisia. Kerran nähnyt livenä ja alkoi puolessa välissä vituttaa se yleisön haukkuminen. Joidenkin mielestä äijää. Minusta idioottimaista. Heippa.
- Mamba. Tero Vaara. Need say no more.
- Petri Nygård. Sanat eivät riitä kertomaan miten paskana tätä pidän.
- Ultra Bra ja sen johdannaiset (SMG, Kerkko Koskinen soolona, Tekniikan ihmelapset jne). Ei helevetti.
- Bullet for my Valentine. Nähty livenä, jessus että oli kamala. En tod anna uutta mahdollisuutta.
- Rytmihäiriö. Hyi hemmetti.
- Frederik. Paitsi tuhannen kännissä menee. Tartteeko perustella?
- Biisit feat. Antero Mertaranta. Mä en kestä Mertsin huutamista (Suomen pelit katsoin MM-kisoissa veikkaus.fi-palvelun kautta ihan järjestään ihan vaan siksi että pelin äänet kuuluu mutta selostusta ei ole), ja vielä vähemmän näitä hauskoja "sieltä tuleee maaaali" -rahastusbiisejä.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oasis
Ei ole koskaan uponnut Liam Gallagherin raakkuminen. Eikä oikein kiinnosta veljesten keskinäinen nokitteleminenkaan. Ynnämuu idiotismi. Eikä Gallagherin takakeno lauluasento. Eikä se musiikkikaan mitään erityisen hyvää ole.

The Offspring
Bändi jota opin vihaamaan jo aikoja sitten. Dexter Hollandin "laulaminen" on Gallagherin ja Bob Dylanin jälkeen ärsyttävintä raakkumista musiikin saralla. Ja Smash on yliarvostetuin levy koskaan. Ja Come Out and Playn riffi on eturauhastutkimukseen verrattavissa oleva nautinto. Jne.

James Blunt
Korjaus edellisiin. Tän jätkän lauluääni on ärsyttävintä musiikin saralla. Ja itse musiikki on täyttä paskaa. Siis ne pari biisiä jotka olen kuullut. Enempi ei edes kiinnosta.

Coldplay
Komppaan. HMV. Kerran luin bändistä osuvan analyysin:musiikkia miehille, jotka itkevät masturboidessaan suihkussa. Ei muuta lisättävää.

Mamba
Tuossa edellähän se jo on. Vielä on kesää jäljellä. Ei muuta lisättävää.

Apulanta
Kun mä nään Toni Witasen naaman, tulee lähinnä ajateltua miten siihen sopisi pesäpallomaila. Tai maiharin teräskärki. Ja musiikki aluksi Nirvanakopiota (eli ei siis mitään erityisen hyvää). Ja myöhemmin silkkaa paskaa.

-OO-:ta kompaten Diivalaulajat
Ei mua vittu vois vähempää kinnostaa, kuinka monta oktaavia jollain ämmällä on äänialaa. Koittakaapas LAULAA välillä jotain. Aguilera ylivoimaisesti pahin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Haloo Helsinki, Laura Närhi, Maija Vilkkumaa plus noin 90 prossaa muista kotimaisista tällä hetkellä soitettavista.

EDIT. Ja varsinkin YÖ
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
The Offspring
Bändi jota opin vihaamaan jo aikoja sitten. Dexter Hollandin "laulaminen" on Gallagherin ja Bob Dylanin jälkeen ärsyttävintä raakkumista musiikin saralla. Ja Smash on yliarvostetuin levy koskaan. Ja Come Out and Playn riffi on eturauhastutkimukseen verrattavissa oleva nautinto. Jne.
Maximum rispect! Tuosta analyysista voisin melkein tarjota palkinnoksi tuopin helmeilevää olutta, jos joskus jossain nähdään. Tuo Smash on ehkä yksi tuskastuttavimpia levykuuntelukokemuksia koskaan mitä on tullut vastaan. Jokaisen biisin kohdalla tuntui, että voisi päättää elämänsä siihen paikkaan. Eikä tarvitse edes itse auttaa asiaa eteenpäin.

Ihan pieninä annoksina jotkut noiden hittibiisit menee ehkä taustalla jos vielä sattuu olemaan sopivasti päissään, mutta jatkuvalla pakkosyötöllä alkaa murhanhimo nostamaan päätään.

Paska bändi ehdottomasti.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Radiohead: Ihan järkyttävä yliarvosettu bändi. Lisäksi joissain paikoissa saa pelätä henkensä puolesta, jos sanoo ettei kyseistä bändi diggaile. Heti tulee kommenttia "ai sä tykkään vaan jostain radiopaskasta, etkä undergound-kamasta"... Just joo, jos on laaja musamaku niin on pakko tykätä Radioheadista? Siltä välillä tuntuu...

Kuin mun näppikseltä....

Samaan kastiin laitetaan vielä Toto, Sting ja Depeche Mode. Samat sanat kuin Radioheadin osalta
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Depeche Mode

Eipäs rienata. Hieno bändi, Martin Gore on melodiaguru ja In Your Roomissa maailman tarraavin kertsi. :)

Unohtu mainita Pelle Miljoona
Siis onks tää tehny 70-luvun jälkeen jotain muuta kun bussimainoksia. Tai onko tehnyt edes 70-luvulla jotain. "Moottoritie on khyyymaaahh". Raivostuttava kähisijä.
 

Theone

Jäsen
Iron Maiden, Suurlähettiläät, Neon2, Irina ja Maija Vilkkumaa. Kaikki sitä pääsevätkin levyttämään.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Kotimainen musiikki on pääosin todella paskaa:

Mamba, Egotrippi, Zen Cafe, YUP, Absoluuttinen Nollapiste, Disco, Happoradio, Liekki, Yö, Klamydia, Popeda, Tehosekoitin, CMX, Uniklubi, SEHV(!), Rasmus(the), Lauritähkä, HIM varauksin, Disco Ensemble, Don Huonot, Haloo Helsinki, Munamies, Sunrise Avenue, Tyrävyö, Anssi Kela, Hanoi Rocks, Kwan, PMMP, Don Johnson Big Band, Viikate, muita?

Ulkomaalaiset oksennukset:

U2, Green Day, The Baseballs, The Offspring (Paitti Smash oli oikeasti hyvä), REM, Coldplay, Radiohead, 30 seconds to mars, My Chemical Romance, RHCP osittain, Tokio Hotel, Kanye West, Billy Talent, James Blunt, Blur, Oasis, Supergrass, The Ark, The Darkness, The White Stripes, The Hives, The Strokes, Bon Jovi, Nickelback...niitä riittää.

Suomalainen räppi on pääosin paskaa. JVG:n ja Petri Nygårdit ymmärrän huumorina, mutta silti nekin taipuu Suomiräpin pioneerille, Laveerrelle.

En jaksanut listata yskittäisiä artistisia. Varsinkin nämä Lady Gagat sun muut ovat lähinnä sitä samaa massaa, ei oikein jaksa ärsyttääkään. Tuotteita. Suomalaiset sooloartistit on kaikki paskoja.
 
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iron Maiden, Suurlähettiläät, Neon2, Irina ja Maija Vilkkumaa. Kaikki sitä pääsevätkin levyttämään.

Theonelta hyvä listaus. Kaikki paskaa lukuuottamatta fear of the darkia ja paria irinan biisiä.

Listaa voisi jatkaa esim. seuraavilla kammotuksilla: Egotrippi ja kaikki mitä Lauri Ylönen on levyttänyt.

Edit. Tumpe ehti jo nuo mainitakin.
 
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
En lähde nyt listaamaan paskoja bändejä. Mainitsen vain, että tällainen ketju on (mielestäni, tietysti) silkkaa ajantuhlausta, jollei jokainen mainitse edes muutamaa esimerkkiä mielestään erityisen hyvistä bändeistä.

Näin ollen listauksiin ei saada minkäänlaista otetta, koska sama se sitten on vaikka trollata mahdollisimman isot ja/tai monien arvostamat bändit ja nostaa siten itsensä jalustalle. "Mä en tykkää, kun se ei o underground."

Paitsi Radioheadin kohdalla. "Mä en tykkää, koska se on niin monen mielestä underground."
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Paitsi Radioheadin kohdalla. "Mä en tykkää, koska se on niin monen mielestä underground."

Eipäs vaan Radiohead on masentavaa tekotaiteellista paskaa. Mutta pannaas nyt tähän sitten murmelim riemuksi hyviä bändejä: Led Zeppelin, Yeah Yeah Yeahs, Goldfrapp, Empire of the Sun, MGMT, Beatles, The Strokes, Blondie, Beach Boys, The Clash, AC/DC, ELO, P.U.S.A., Pink Floyd, Tehosekoitin, Sly and the Family Stone, The Trammps ja sokerina pohjalla Guns'n'FuckinRoses. Toivottavasti vihaat jotain näistä bändeistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös