Paras nuuska

  • 159 018
  • 503

Mikä on parasta snöössii?

  • General (irto)

    Ääniä: 42 6,7%
  • General (pussi)

    Ääniä: 35 5,6%
  • General (irto, light)

    Ääniä: 4 0,6%
  • General (pussi, light)

    Ääniä: 6 1,0%
  • Grov (irto)

    Ääniä: 7 1,1%
  • Grov (pussi)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Göteborgs Rapé (irto)

    Ääniä: 15 2,4%
  • Göteborgs Rapé (pussi)

    Ääniä: 21 3,3%
  • ETTAN (irto)

    Ääniä: 111 17,7%
  • ETTAN (pussi)

    Ääniä: 48 7,7%
  • ETTAN (pussi. light)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Svenskt Export (irto)

    Ääniä: 2 0,3%
  • Karlskrona (irto)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Tre Ankare (pussi)

    Ääniä: 5 0,8%
  • Tre Ankare (pussi, mini)

    Ääniä: 3 0,5%
  • Mörkbrunt (irto)

    Ääniä: 3 0,5%
  • Göteborgs Prima Fint (irto)

    Ääniä: 11 1,8%
  • Catch (pussi, mini)

    Ääniä: 12 1,9%
  • Rallarsnus (irto)

    Ääniä: 2 0,3%
  • Röda Lacket (irto)

    Ääniä: 69 11,0%
  • Stjärnsnus (irto)

    Ääniä: 3 0,5%
  • Probe (irto)

    Ääniä: 8 1,3%
  • Probe (pussi)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Joku muu. Mikä?

    Ääniä: 16 2,6%
  • Poltan vain tupakkaa

    Ääniä: 47 7,5%
  • En käytä nuuskaa

    Ääniä: 266 42,4%

  • Äänestäjiä
    627

Xantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄU
Olet unohtanut Ålands Skärgårdsnusin tuosta listastasi. Ei sinänsä, ei sitä varmaan kukaan äänestäisikään. Minä ainakin sain silmät vedessä kaivella pieniä palasia kuollutta kudosta huulen alta sitä käytettyäni.

Minun valitsema kolme kärki on Röda Lacket, General ja Ettan.
Ettan ja "Gene" on hyvin pitkälti samanlaisia, mutta General vie voiton paremman hajunsa takia.
Röda "Kivi" Lacket taas nousee aika suvereenisti ykköseksi. Mikäs yhtiö mainostikaan lelujaan lauseella "ei mene rikki"?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Täydellinen yhdistelmä oli tässä eräänä iltana kaverin kanssa NHL2004 onlinea tahkottaessa seuraavanlainen:

pullo punaviiniä puoleen tuntiin ja sitten molemmille puolille 3,5ml Generalia. ..TTU että jysähti, tuli ihan se kuuluisa eka kerta mieleen...kun siis kokeilin nuuskaa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
General ehdottomasti, ei kahta sanaa. Tarpeeksi vahvaa ja hyvän makuista, ainoa haittapuoli on leipomisessa. Kyllähän Generalia leipoo mutta aika huono koostumus siinä valitettavasti on.

Vilperi, tuttu juttu... Rebel on kova viemään muiden nuuskaa ;-).
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti lintu
Vilperi, tuttu juttu... Rebel on kova viemään muiden nuuskaa ;-).

Ettei vaan Rebel olis vieny minultakin biittiä HIFK-Pelicans ottelussa tiistaina...
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Aikani näitä huuliveikkojen juttuja lueskeltuani käväisin jääkaapilla. Sieltä löytyi kananmunalokerosta joitain kaverin kaverin Generaleja, pussitettuja. Niissä oli eräpäivä mennyt vuosi sitten, mutta siitä viis, molempiin koloihin vaan nyssykät sihisemään.

Tulihan siitä se tuttu pistely ikeneen ja lievä hetken humina takaraivoon. Sormia kun haistoi, niin hetken ajan olin 80-luvulla mustapillifarkkuisten neontoppatakkisten poikien piirissä koulun nurkalla halogeenivalonheittimen alla söhräämässä.

Mikäs siinä, ihan käypä mieto huumehan tuo nuuskakin on. Melkeimpä haisee kahvinen hengitys pahemmalle, kuin nuuskainen. Ja kaffesta tulee mahakin kipeäksi.

Mutta muistakaa: Nuuskamällien syljeskely pukuhuoneen kattoon ehdottomasti kielletty!
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Paras nuuska..

Parasta mitä tähän mennessä olen käyttänyt on ehdottomasti Göteborgs rape (irto) hyvänä kakkosena tulee röda lacket kolmas on ettan ja neljäs on general. Mutta "makuasioista" on turha kiistellä. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Metropolit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ettania tulee eniten muurailtua.Irtokamaa mutta paremman puutteessa pussitkin menee.Humalapäissään pussit siistimpiä käyttää,muuten on vaarana että näyttää "turhapurolta".
 

Jindebyne

Jäsen
Viestin lähetti Xantier
Olet unohtanut Ålands Skärgårdsnusin tuosta listastasi. Ei sinänsä, ei sitä varmaan kukaan äänestäisikään. Minä ainakin sain silmät vedessä kaivella pieniä palasia kuollutta kudosta huulen alta sitä käytettyäni.


Hyi helvetti kun tuli omatkin vuodentakaiset muistot mieleen! Frendi myi purkin minulle kun halusin väkisin kokeilla uutta makua tietysti, no vähän se siinä virnuili ja sanoi, että vahvaa se on, mutta herranjumala kun laitoin sen huuleen... tuntuu, että se osa huulesta missä tuo biitti on lähtee kokonaan irti.

Muuten kyllä käytän ihan Ettania ja muita mitä frendit Ruotsista tuo.

Ja tuo Cairnsin mainitsema nuuska+punkku on tullut myös minulle monta kertaa tutuksi, hyvää on.

Jos olen esim. 10-12 olutta juonut ja laitan biitin huuleen niin se vasta kolahtaakin meikäpojalla, kokeilkaa jos muilla tulisi sama!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
kolmas päivä alkaa ilman nuuskaa, olo on kamala, hermostunut ja vittuuntunut... vain 4euroa ja elämäni olisi taas hetkeksi pelastettu... voi tätä riippuvaisuuden juhlaa.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nuuskaa tulee käytettyä aina silloin tällöin. Pallot pyörittelen itse. Usein tulee tehtyä niin että kerralla pyörittelee palloja koko purkin edestä, on se pyörittely kuitenkin senverran paskaista hommaa. Ja muutenkin on mukavaa ja helppoa ottaa valmiiksi pyöritelty pallo purkista. Sanotaan parhaaksi merkiksi nyt sitten vaikka Ettan koska sitä tulee selvästi eniten käytettyä. Mielenkiintoisia tuttavuuksia ovat tai ainakin joskus olivat myös jotkin minttu pussinuuskat tai vastaavat. Ainoa vika niissä on että niitä saa tunkea koko purkillisen kerralla huuleen jotta saa jotain vaikutusta aikaan.
 

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mikkojii
Niin se nuuska mitä kaipaisin: Gustavus.

Tuohan onkin aivan loistava tuote, varsinkin Whiskey-maku. Ja maksoi ainakin viimeksi laivalla 40 senttiä vähemmän per purkki kuin esim. General ja Ettan.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Flegu
Tuohan onkin aivan loistava tuote, varsinkin Whiskey-maku. Ja maksoi ainakin viimeksi laivalla 40 senttiä vähemmän per purkki kuin esim. General ja Ettan.

Koostumus aika paska eikä makukaan ihan parhaimmasta päästä. Gustavus Whiskeyssa tosin on paras koostumus ja leipojalle se on niistä paras, 1:a Kvalitet, Original ja Grov ovat multaa. Pussinuuskana ihan OK tuotteita.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Flegu
Tuohan onkin aivan loistava tuote, varsinkin Whiskey-maku.
Whiskey-makuinen Gustavus ihan ok, mutta muuten aika vetistä tavaraa. Pussit myös ihan ok.

Viestin lähetti Xantier
Olet unohtanut Ålands Skärgårdsnusin tuosta listastasi. Ei sinänsä, ei sitä varmaan kukaan äänestäisikään. Minä ainakin sain silmät vedessä kaivella pieniä palasia kuollutta kudosta huulen alta sitä käytettyäni.
Tätäkin on tullut kokeiltua ja minulla samat fiilikset kuin Xantierilla, kirveli vielä niin saatanasti ja sen jälkeen huulesta tosiaan irtoaa pieniä ihonpaloja, tosin riippuu varmaan käyttäjästä. Tämä nuuska on myös hiukan liian vetistä, kusee aika äkkiä suuhun. Mutta Skärgårdsnusia ei muistaakseni saa kuin Ahvenanmaalta, korjatkaa jos olen väärässä??

Viestin lähetti Cairns
kolmas päivä alkaa ilman nuuskaa, olo on kamala, hermostunut ja vittuuntunut...
Sama juttu käy myös minulle jos päivänkin ilman nuuskaa, lopetin tupakanpoltonkin nuuskan takia, jonka seurauksena menikin kiekko päivässä, nyttemmin olen alkanut taas välillä polttamaan, mutta kyllä nuuskaaminen on paljon jalompi tapa. Mutta jos minulla ei ole nuuskaa niin ei tupakointi sitä nikotiiniannosta korvaa.

Viestin lähetti Wewe
Parasta mitä tähän mennessä olen käyttänyt on ehdottomasti Göteborgs rape (irto) hyvänä kakkosena tulee röda lacket kolmas on ettan ja neljäs on general.
Mielenkiintoinen homma käynyt tässä kolmen kuukauden jälkeen, kirjoittamani lista onkin kääntynyt toisinpäin eli mieluiten käytän Generalia irtomuodossa, sitten Ettania, Röda lacketia ja Göteborgs rapea.

Wewe
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Ettan on ehdottomasti paras nuuska, mutta täydellisen siitä saisi yhdistelemällä ominaisuuksia Rödasta ja Generalista.
Tuotekehittelyä Pettesonit,
tuotekehittelyä...


Viestin lähetti Cairns
kolmas päivä alkaa ilman nuuskaa, olo on kamala, hermostunut ja vittuuntunut... vain 4euroa ja elämäni olisi taas hetkeksi pelastettu... voi tätä riippuvaisuuden juhlaa.

Itse sinnittelin viikon, kunnes eräs porilainen koulukaveri toi tuliaisia Punaisilta laivoilta.

Kyllä, 30 purkkia pussinuuskaa.

Ai että maksoinko etukäteen?

Aivan.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti keppimies
Itse sinnittelin viikon, kunnes eräs porilainen koulukaveri toi tuliaisia Punaisilta laivoilta.

Kyllä, 30 purkkia pussinuuskaa.

Ai että maksoinko etukäteen?

Aivan.
Otan osaa, tuo on aika vi*****inen juttu kun joku tuo väärää, olen parille kaverille sanonut että katsoo lukeeko kiekonreunassa "lös". Mutta oletko ajatellut että voisit purkaa pussit kiekkoon irtomuotoon?? On kuulemma vielä asteen verran vahvempaa kuin irtokama..

Wewe
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nuuskaa huuleen

Noin minuutti sitten laitoin pitkästä aikaa nuuskan huuleen. Tekee kutaa. Perinteistä Ettania. Rödan koostumus on hyvä. Aikaisemmin haukuttu Ahvenanmaalainen nuuska on vahvuudeltaan tosi hyvää, mutta en tykkää koostumuksesta.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Re: Nuuskaa huuleen

Viestin lähetti Kullervo
Noin minuutti sitten laitoin pitkästä aikaa nuuskan huuleen. Tekee kutaa. Perinteistä Ettania. Rödan koostumus on hyvä. Aikaisemmin haukuttu Ahvenanmaalainen nuuska on vahvuudeltaan tosi hyvää, mutta en tykkää koostumuksesta.
Sama juttu ja hyvältä tuntuu v***u sentään. Nuuskan koostumus on oikeestaan ihan sama jos laittaa ruiskulla, itse en henk-koht tykkää pyöritellä palloja mutta jos ruisku on jäänyt kotiin niin sitten se on vaan pakko. Parhaiten pystyy muovaamaan Röda lacketia mikä onkin jo moneen kertaan mainittu.

General on silti eniten mieleeni.

Wewe
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Wewe
Mutta oletko ajatellut että voisit purkaa pussit kiekkoon irtomuotoon?? On kuulemma vielä asteen verran vahvempaa kuin irtokama..

Oletko itse kokeillut vai pelkästään kuullut jostain? Itse olen aina elänyt kiltisti siinä uskossa, että samaa paskaa siellä pussissakin on...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
Oletko itse kokeillut vai pelkästään kuullut jostain? Itse olen aina elänyt kiltisti siinä uskossa, että samaa paskaa siellä pussissakin on...

Niin kai. Pussinuuskapurkissa on yhteensä 24 grammaa kun taas irtonuuskapurkissa on 50 grammaa. Eli olisi aika vitun tyhmää purkaa ne pussit jos niissä samaa kamaa on.
 

snumi

Jäsen
Nuuskaa ei ymmärrä, jos ei oo käyttäny, sama koskee tupakkaa.

Viitaten ketjuun: on Suomekin homoja, he vain muuttavat maalta stadiin. Itse (mies) olen aina ollut kiinnostunut vain naisista. Itse asiassa Suomessa lienee homoja saman verran kuin Ruotsissa.

Nuuskaa olen joskus käyttänyt, mutta en moneen vuoteen. Minusta nuuskan nikotiinipilvi nousuhumalan päälle on aikamoinen buusteri, mutta jysäri aamulla on kammottava. Minusta pussinuuskat on kyvyttömille, tosimies hieroo pallon sormenpäillä, ilman apuvälineitä.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Cairns
Oletko itse kokeillut vai pelkästään kuullut jostain? Itse olen aina elänyt kiltisti siinä uskossa, että samaa paskaa siellä pussissakin on...
Itse asiassa en ole itse kokeillut, mutta hyvä ystäväni joka on sitä kokeillut, sanoi että paremmalta tuntuu. Yritin kysellä ihan samaa että eikös niissä ole ihan samaa tavaraa mutta pussissa, johon hän vastasi että ei tiedä mutta väitti vieläkin että paremmalta tuntuu.

Wewe
 
Viimeksi muokattu:

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Laivalle.

Kohta laivalle ja nuuskaa Suomen puolelle niin saatanasti. Katsoiko kukaan maanantaina yhdeksän uutisia?? Siinä puhuttiin jotain nuuskan laillistamisesta Suomessa. Jos joku voisi vähän lisävalaista että mitä siinä tarkkaanottaen sanottiin??

Wewe
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Laivalle.

Viestin lähetti Wewe
Kohta laivalle ja nuuskaa Suomen puolelle niin saatanasti. Katsoiko kukaan maanantaina yhdeksän uutisia?? Siinä puhuttiin jotain nuuskan laillistamisesta Suomessa. Jos joku voisi vähän lisävalaista että mitä siinä tarkkaanottaen sanottiin??

En katsonut mutta eiköhän se koske tätä oikeudenkäyntiä jossa Swedish Match yrittää laillistaa nuuskan kaikissa EU-maissa. Typerähän tuo kielto EU:lta oli kun sen seurauksena tupakointi nousi ja samalla keuhkosyövän määrä. Nuuska on todella paljon tupakkaa terveellisempää ja sen laillistamisella tupakointia saataisiin vähennettyä. Toivottavasti Swedish Match voittaa oikeudenkäynnin ja nuuskaa myytäisiin taas suomessakin.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Re: Re: Laivalle.

Viestin lähetti lintu
En katsonut mutta eiköhän se koske tätä oikeudenkäyntiä jossa Swedish Match yrittää laillistaa nuuskan kaikissa EU-maissa. Typerähän tuo kielto EU:lta oli kun sen seurauksena tupakointi nousi ja samalla keuhkosyövän määrä. Nuuska on todella paljon tupakkaa terveellisempää ja sen laillistamisella tupakointia saataisiin vähennettyä. Toivottavasti Swedish Match voittaa oikeudenkäynnin ja nuuskaa myytäisiin taas suomessakin.
Tosi on kaverikin puhui siitä. Olisi kyllä hyvä jos se laillistuisi taas, pari kaveriakin yritti lopettaa tupakoinnin ja aloittaa käyttämään nuuskaa vakituisesti, mutta juuri tuo että sitä on vaikeaa hankkia täältä Suomesta niin molemmat sitten aloittivat polttamaan uudestaan, surullista mutta totta. Saahan nuuskaa helposti muutamasta kioskista Stadin-alueelta mutta ei sitä aina jaksa lähteä hakemaan, varsinkin jos asut vähänkin kauempana Stadista. Nyt kun olin laivalla niin kyllä siihen rahaa menikin upea summa. Mutta toívotaan vain parasta siinä oikeudenkäynnissä.

Wewe
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
pakko kehua...

...grovsnus on pelkkää paskaa... on kuin laittais multaa huulen alle... ei potki yhtään. älkää kokeilko grovsnusia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös