Paljonko löytyy musiikkia koneeltasi?

  • 2 975
  • 41

Kuinka monta MP3:sta koneellasi on?

  • Huijaan ja vastaan 0

    Ääniä: 16 26,2%
  • 1-99

    Ääniä: 8 13,1%
  • 100-299

    Ääniä: 2 3,3%
  • 300-499

    Ääniä: 0 0,0%
  • 500-749

    Ääniä: 1 1,6%
  • 750-999

    Ääniä: 1 1,6%
  • 1000-1499

    Ääniä: 2 3,3%
  • 1500-1999

    Ääniä: 3 4,9%
  • 2000-2999

    Ääniä: 3 4,9%
  • 3000-3999

    Ääniä: 3 4,9%
  • 4000-4999

    Ääniä: 4 6,6%
  • 5000-7499

    Ääniä: 3 4,9%
  • 7500-9999

    Ääniä: 8 13,1%
  • 10000-14999

    Ääniä: 1 1,6%
  • 15000-19999

    Ääniä: 2 3,3%
  • 20000-24999

    Ääniä: 1 1,6%
  • 25000-29999

    Ääniä: 0 0,0%
  • 30000-34999

    Ääniä: 1 1,6%
  • 35000-39999

    Ääniä: 0 0,0%
  • 40000-44999

    Ääniä: 1 1,6%
  • 45000-49999

    Ääniä: 0 0,0%
  • 50000+

    Ääniä: 1 1,6%

  • Äänestäjiä
    61

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ei tarvitse huijata laisinkaan, vastaus on nolla.

Tosin voisihan se helpottaa jonkin verran elämistä jos nuo kolme tornillista cd-levyjä muuttaisi toiseen formaattiin koneen kovalevylle tms. mutta kun olen niin tumpelo etten osaa niin en osaa, joten jätän homman fiksummille ja tyydyn kuuntelemaan musiikkini cd-levyiltä.

En myöskään ole imuttanut mitään koneelleni, joskus tosin youtubesta jotain käynyt kuuntelemassa, mutta sepä se onkin sitten minun suurin rikokseni tällä saralla. Tiedän, osa kuuntelemistani taltioinneista on luvatta youtubessa, joten rikollinen mikä rikollinen.

vlad.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Anteeksi jos astuin johonkin näkymättömään miinaan, luulin vain että tämä on 'Paljonko löytyy musiikkia koneeltasi?'-ketju. Tämä olikin 'Paljonko löytyy musiikkia kaverisi musiikkisoittimesta?'-ketju :)

Myönnän että luin itse väärin ketjun otsikon alkuun ja en sitten edes jaksanut korjata. Halusin suojata itseni ja otin kaverin mukaan viestiin. Jotta oma rikollinen taustani ei paljastu. Piilotin totuuden siis viestiin mutta toisen syyksi pistin.
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Myönnän että luin itse väärin ketjun otsikon alkuun ja en sitten edes jaksanut korjata. Halusin suojata itseni ja otin kaverin mukaan viestiin. Jotta oma rikollinen taustani ei paljastu. Piilotin totuuden siis viestiin mutta toisen syyksi pistin.

Jep, en tosiaan tuota tajunnut ja lähdin sitten virtuaalipippelilinjalle. Pahoitteluni. Laitetaan väsymyksen piikkiin.
 

Ameno

Jäsen
En jaksanu kaikkia laskea, niin laitoin tuohon 2000-2999. Mut en kyllä kuuntele kaikkia kerralla.

Niin, piti vielä kommentoida tuota otsikon lauserakennetta. Se on varsin kummallisen oloinen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Paljon on tullut levyjä rippailtua koneelle... Olen pyrkinyt aina mahdollisuuksien mukaan ostamaan levyt ja mielelläni katselen hyllyssä suosikkibändieni diskokrafioita! Joskus tulevaisuudessa sitten jälkikasvu saa luvan ottaa mallia ja vaikutteita sieltä levyhyllystä, niinkuin itsekkin tein.. Musamakuni menee aikalailla täysin yhteen faijani kanssa.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Valehtelematta voin sanoa, ettei yhtään. Joskus tietysti oli, mutta spotifyn jälkeen ei ole enää ollut yhtään ko ei tarvi.

Ja näin vanhemmiten alkanut ostamaan kaikki levynsä ja kuuntelemaan musiikin kunnon vehkeillä.
 
31,975 näyttäisi Spotifyn local filesin mukaan olevan. Viime vuosina kyseinen palvelu on korvannut lähes kokonaan mp3:t.
 
Olin ihan varma että olen ainoa joka vastaa 1-99, mutta kuulunkin tällä hetkellä suureen enemmistöön. Tunnustan omistavani yhden laittomasti ladatun albumin ja olen koittanut antaa synnin itselleni anteeksi ostamalla ihan konkreettisesti kyseisen levyn. Jos joku jatkiksen moraalipoliiseista haluaa, voin poistaa ladatut biisit koneelta ja ripata ne cd:ltä sinne uudestaan niin maailma pelastuu.

Spotify on jokapäiväisessä käytössä ja sieltä löytyy suurin osa haluamastani musiikista.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
3350 kappaletta näyttäisi olevan. Fyysisiä levyjähän en ole koskaan juuri ostanut, mutta iTunesin kautta tulee aina silloin tällöin jotain ihan ostettuakin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Jotain alta 2000 vissiin tällä hetkellä. Kaikki aitoja ripattuna. Pääasiassa metallia, mutta myös rockia, poppia ja jopa hieman hiphopia/räbäytystä. Melko monipuolisesti. Joskus alaikäisenä ymmärtämättömänä vielä noin kuusi vuotta sitten latasin laittomasti. Sen jälkeen poistin kaikki elokuvat ja pelit mukaanlukien ja olen niitä pikkuhiljaa keräillyt sitten aitona. Valitettavasti talous on pakottanut maltilliseen hankintalinjaan. Jättänyt välillä baari-illan väliin ja ostanut pari levyä.

Ja ei... En kävele punaisia päin. Lait on lakeja.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Mitäs se meidän Ripa nyt on mennyt tekemään? Just sanoin sille tiistaina, ettei saa mennä toisten cd-levyjä kähmimään. Ei sitten uskonut, anteeksi, sanon sille kyllä asiasta. Se nyt vaan on niin kova ripaamaan.

Asia kunnossa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaipa niitä on jotain 20 000 verran, mutta kaikki varmaan jotain 5 vuoden takaa suurimmaksi osaksi, onkohan rikos noista jo vanhentunut? :) vai onko noissa mitään rajaa?

Noh nykyään youtube ja spotifyi aika hyvin ajaa musiikun kuuntelun jos jotain uudempaa tarvitsee kuunella mitä ei löydy vinyylinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös