Paljonko löytyy musiikkia koneeltasi?

  • 2 974
  • 41

Kuinka monta MP3:sta koneellasi on?

  • Huijaan ja vastaan 0

    Ääniä: 16 26,2%
  • 1-99

    Ääniä: 8 13,1%
  • 100-299

    Ääniä: 2 3,3%
  • 300-499

    Ääniä: 0 0,0%
  • 500-749

    Ääniä: 1 1,6%
  • 750-999

    Ääniä: 1 1,6%
  • 1000-1499

    Ääniä: 2 3,3%
  • 1500-1999

    Ääniä: 3 4,9%
  • 2000-2999

    Ääniä: 3 4,9%
  • 3000-3999

    Ääniä: 3 4,9%
  • 4000-4999

    Ääniä: 4 6,6%
  • 5000-7499

    Ääniä: 3 4,9%
  • 7500-9999

    Ääniä: 8 13,1%
  • 10000-14999

    Ääniä: 1 1,6%
  • 15000-19999

    Ääniä: 2 3,3%
  • 20000-24999

    Ääniä: 1 1,6%
  • 25000-29999

    Ääniä: 0 0,0%
  • 30000-34999

    Ääniä: 1 1,6%
  • 35000-39999

    Ääniä: 0 0,0%
  • 40000-44999

    Ääniä: 1 1,6%
  • 45000-49999

    Ääniä: 0 0,0%
  • 50000+

    Ääniä: 1 1,6%

  • Äänestäjiä
    61

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, kuinka monta mp-kolmosta koneeltasi löytyy? Waretushan on laitonta, mutta kukapa ei latailisi musiikkia koneelleen ainakin silloin tällöin. Itse olen arviolta n. 40% biiseistä ripannut suoraan omilta levyiltä, loput netistä. Yritin nyt tehdä tuota äänestyksestä mahdollisimman laajan, toivottavasti miellyttää :)

Ja jatkokysymyksenä, mitä eri musiikkilajeja koneellasi on? Itsellä ehkä 85% on rap-musiikkia, loput sekamelskaista laidasta laitaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itsekin harrastan CD-levyjeni rippaamista. Säilyy CD:t hyvässä kunnossa ja useimmiten auton soitin ei edes suostu soittamaan läheskään kaikkia alkuperäisiä levyjä, joten pakostikkin rippaan biisit koneelle ja poltan MP3-levylle.

Nykyään tulee ostettua lähes kaikki musiikki, mikä yhtään meikäläistä miellyttää. Lisäksi se on mukavaa, kun on ihan fyysisesti CD:t ja DVD:t olemassa. Digitaalisesta musiikin ostamisesta en ole ainakaan vielä kovin innostunut, juurikin tuon mainitsemani seikan takia. Hyllyssä olevia levyjä on mukava silloin tällöin ihailla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En juuri tarvi musiikkia tiedostoina koneella sillä käytän Spotifytä. Tosin ne mitä ei Spotifystä löydy olen ladannut omilta levyiltä koneelleni ja kuuntelen niitä Spotifyn kautta. En kerro montako, mutta äänestän ehkä joskus.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin, kuinka monta mp-kolmosta koneeltasi löytyy? Waretushan on laitonta, mutta kukapa ei latailisi musiikkia koneelleen ainakin silloin tällöin. Itse olen arviolta n. 40% biiseistä ripannut suoraan omilta levyiltä, loput netistä.

Niin, jos koneelta löytyy paljon musiikkia ei tosiaan välttämättä aina tarkoita sitä että warettaisi. Minä esim. olen siirtänyt kaiken omistamani musiikin (tuolta varastohuoneen hyllystä löytyy satoja CD-levyjä) MP3-muotoon koneelle ja luopunut kokonaan CD-soittimesta koska on vaan niin pirun paljon kätevämpää kuunnella musiikkia koneelta. Ja viime aikoina on tullut osteltua musiikkia myös suoraan netistä tiedostoina. 16000 biisiä näyttäisi löytyvän tältä koneelta ja ulkoisella kovolla on vielä vähän lisää sellaista mitä tulee harvemmin kuunneltua.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Itsekin harrastan CD-levyjeni rippaamista. Säilyy CD:t hyvässä kunnossa ja useimmiten auton soitin ei edes suostu soittamaan läheskään kaikkia alkuperäisiä levyjä, joten pakostikkin rippaan biisit koneelle ja poltan MP3-levylle.
Aika jännä, sillä olen tuohon ilmiöön törmännyt juuri päinvastaisessa järjestyksessä jo viidessä autossa. Poltettuja (ihan sama mitä aihiota, softaa tai burneria käyttää) ei niinkään syödä, mutta alkuperäiset kelpaavat kummasti.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsekin sitä rippaamista tosiaan harrastan juuri sen takia, että CD:t pysyy hyvässä kunnossa ja niitä (CD:itä) ei kyllä juuri enää tule kuunneltua vaan koneelta esim. Winamp tulille ja sitä kautta sitten musa soimaan. Kätevämpää sanoisinko.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Spotify Premiumin verran löytyy. Niin ja ihan noin oikeasti löytyy pari levyä, jotka olen levyltä koneelle ladannut. Joskus osasin warettaa, enää en, enkä toisaalta edes koe siihen tarvetta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Omista CD-levyistä olen vienyt koneelle suuren osan siten että 120Gb iPod on täynnä. Jotain 21000 kappaletta näyttäisi olevan. Vinyylejä on monen monta hyllymetriä ja niitä en ole ryhtynyt siirtämään digitaaliformaattiin.

En ole koskaan motivoitunut latailemaan mitään netistä, maksusta enkä maksutta. Tämä on tosi. Voitte tulla ottamaan näytteen koska tahansa kusesta tai verestä, sanoi Mika Halvari huippuvuosinaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No ei löydy kuin ehkä 50 biisiä. Pari levyä oon netin kautta ostanut ja muutaman kappaleen lataillut. Hyllystä löytyy noin 200 cd-levyä ja vinyyleitä hieman vähemmän. Youtubista kuuntelen melko paljon musiikkia ja autossa paljolti radiota. Kuukausittain vaihtuu autossa pari cd:a.

Enemmän olen nykyisin keskittynyt vapaalla leffoihin/sarjoihin.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei yhtään. Oikeasti. CD-formaatti on käytössä, ja onhan varastossa aika hyvä setti LP-levyjä. Valitettavasti soitinta niille ei nyt juuri ole, kun perikunta vei sen(kin). Ja kun tuli puheeksi, niin suosittelen Jimmy Buffetia, kotoisin Margaritavillestä, kaikille.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
2590 ja kaikki ripattu cd-levyiltä. Mutta Spotifyta tulee kyllä melkein aina käytettyä. Tosin ei sieltä kyllä kaikkia helmiä löydy.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
2590 ja kaikki ripattu cd-levyiltä.

Mitäs se meidän Ripa nyt on mennyt tekemään? Just sanoin sille tiistaina, ettei saa mennä toisten cd-levyjä kähmimään. Ei sitten uskonut, anteeksi, sanon sille kyllä asiasta. Se nyt vaan on niin kova ripaamaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Noin 1600 kappaletta löytyy koneelta. Kaikki on ladattu cd-levyiltä. Netistä en osta mitään, koska en luota nettiin.
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joskus jaksoin warettaa, mutta laiskistuin ja siirryin Spotifyn kiehtovaan maailmaan. Joitain rippeitä on itse koneellekin jäänyt, n. 500 kipaletta.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieman alle 10 000 biisiä. Lähes kaikki waretettuja, koska olen piittaamaton paskiainen. Enemmänkin olen ladannut, mutta osan niistä deletoinut.


Piratebay-estot, ulkoisten kovalevyjen Teosto-maksut ja tekijänoikeusväen yleinen kiukuttelu on saanut minut lopettamaan musiikista maksamisen (pl. keikat ym)
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Äläs nyt tosikkoile siellä. Tähän voi kuvitella sen hymiön vielä varmuuden vuoksi

Anteeksi jos astuin johonkin näkymättömään miinaan, luulin vain että tämä on 'Paljonko löytyy musiikkia koneeltasi?'-ketju. Tämä olikin 'Paljonko löytyy musiikkia kaverisi musiikkisoittimesta?'-ketju :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös