Oudoin paikka, jossa olet masturboinut?

  • 16 007
  • 49

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Lisättäköön edelliseen, ettei käsi saa tuntua varsinkaan suomalaiselta lesbokommarilta, koska suomalaiset eivät osaa juuri käyttäytyä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Junnarina traktorilla puukuormaa ajaessa maantiellä ja intissä MaSin lavalla matkalla junalta Rovajärven sotaharrastealueelle (sain palvelutovereilta kehuja tuosta suorituksesta kun meillä oli päällä epävirallinen "limaisin jätkä" -skaba).
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Enää ei ole sitä, että joku tulisi tähän kertomaan "Ei mun tartte runkata, vitun runkkarit". Sääli. Se oli niin hauskaa. Onneksi Cicciolina-keississä sentään tulee vastaavantyyppisiä avautumisia.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minulle kaikki paikat, joissa olen tumputtanut ovat normaaleja. Siksi ei pysty vastaamaan kysymykseen. Eri asia sitten jos pitäisi hakemalla hakea jotain outoa paikkaa varta vasten niin Gizan pyramidin huipulla voisi olla huima kokemus donkkailla. Outoina paikkoina en pidä julkisia kulkuneuvoja, paikkoja, rakennuksia tai vaikkapa puolstusvoimen eri tiloja. Silloin kun hormoonit hyrräävät ja se halu iskee niin ei paikalla väliä. Tämä on luonnollista eikä näin ollen outoja paikkoja ole. Siis mulle.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saatanan runkkarit. Itse olen viimeksi masturboinut armeijassa.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Saatanan runkkarit. Itse olen viimeksi masturboinut armeijassa.

Viikonloppuvapailla?

Kauhean erikoisissa paikoissa en ole masturboinut. Oudoimmat taitavat olla intin kulunvalvontapaikka ja pj-teltta, mutta näistä varsinkin jälkimmäinen on mainittu usean muunkin kohdalla.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
1997 jossain Säkylän perämetsissä masturboin telakuorma-auton takaosassa. Ennen nukkumaan alkamista puhuin Nokian 2110i puhelimella silloisen tyttöystävän kanssa ja siinä puhelun aikana.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Alkon ja Hyvinkään lisäksi olen masturboinut myös Jatkoajassa. En tiedä, mikä on oudoin paikka. Lukija päättäköön.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Alkon ja Hyvinkään lisäksi olen masturboinut myös Jatkoajassa. En tiedä, mikä on oudoin paikka. Lukija päättäköön.
Jatkoaika lienee oudoin, olettaen että muutit tietoisuutesi binaari muotoon menit osaksi Jatkoajan koodia ja sitten masturboit sen seassa. Muuten Alko.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jatkoaika lienee oudoin, olettaen että muutit tietoisuutesi binaari muotoon menit osaksi Jatkoajan koodia ja sitten masturboit sen seassa. Muuten Alko.

Noh noh... minä en ole bi vaan ihan hetero. Toki nykyään kukin saa olla mikä tykkää, eikä siinä mitään, minkä sille voi jos on binaariksi syntynyt. Ei se ole ihmisen vika.
 

A Siente

Jäsen
Töissä aikoinaan naisten pukkarin vessassa. Hieman kuumotti kun tyhjillään olevaan pukkariin tulikin joku 20 naista yhtäaikaa. Onneks oli useampi koppi vessassa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Töissä aikoinaan naisten pukkarin vessassa. Hieman kuumotti kun tyhjillään olevaan pukkariin tulikin joku 20 naista yhtäaikaa. Onneks oli useampi koppi vessassa.

Eikös tuon olisi pikemminkin luullut inspiroivan masturbointitapahtumaa kun oven takana on parikymmentä naista puolipukeisena?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei siinä tilanteessa. Oli lähinnä kuolemanpelkoa

Pystyn osittain samaistumaan tilanteeseen. Kerran Lahes alkoi maha kiertää kesken pelin ja oli pakko mennä paskalle. Kusisessa miestenhuoneessa ei tuollaista voi tehda, niin menin tyhjään naisille tarkoitettuun tilaan. Siinä sai olla rauhassa kunnes sinne tuli porukka.

Ei sinne lukkojen taaksekaan huvita jäädä (ja pelikin menossa), niin siitä sitten pois. Onneksi katseet ei voi tappaa, jos voisi, niin maanpäällinen taivallus olisi ohi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä en ole kovin oudoissa paikoissa koskaan runkannut. Ehkä siten se oudoin paikka onkin työpaikan wc. Kerran yövuorossa jokunen vuosi sitten oli pakko päästellä paineita yövuorossa työpaikan vessassa.

Muistan kyllä kun kerran nuorena poikana runkkasin vielä ainoana hereillä ollessani asuntovaunun yläpedillä. Asuntovaunureissussa olivat mukana myös isä ja äitikin ainakin mutta he nukkuivat jo silloin kun masturbaationi tapahtui. Lakanaan jäi kyllä jotain jälkiä ja ne alkoivat hieman haisemaan tuon asuntovaunureissun aikana. Kiinni en kuitenkaan koskaan jäännyt tuosta teostani vaikka isä muistaakseni kerran ihmettelikin ääneen reissun aikana että mikä täällä haisee... Mutta siihen ei sitten sen enempää onneksi kiinnitetty huomiota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös