Oudoin paikka, jossa olet masturboinut?

  • 15 975
  • 49

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerran keskellä erästä miljoonakaupunkia vetäsin housut kinttuihin ja aloin tumputtamaan. Tai no ei tuolla Damissa näköjään ihan miljoonaa asukasta ole, mutta siis kuitenkin.

No hitto mä en mitään viittäkymppiä viitsinyt maksaa 20 minuutista. Kolmen minuutin hintaa kyselin tytöiltä, mutta pistivät oven kiinni. Siitäs saivat, lälläslää.

Joo yhdellä päihteelläkin saattoi olla osuutta asiaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Luulin, että täällä olisi äänestys ja petyin kun ei ollut. Jos ei kerran saa painella äänestysnappuloita, niin en kyllä sitten kerro, että missä minä olen hanskaan hakannut.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Aloitetaan nyt helpolla. Huoltoaseman wc.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Mä olen sen tasoinen runkkari, ettei enää vuosiin ole mikään paikka tuntunut oudolta. Mut sanotaan ny vaikka poliisin kuulusteluhuone. Oli hyvää aikaa hakata tattia ku skoude haki jotain papereita.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kyllä minulla kaikki moraalikellot alkaa huutamaan, jos on viinan edessä runkattu Alkossa. Eikö mikään ole enää pyhää?
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Noin 10 kilometrin korkeudessa sijaitsevassa huussissa joka liikkuu noin 500-800km/h vauhdilla.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kyllähän sen kossun näkeminen tietysti halut herättää. Viinit ei ole vissiin mitään halujen herättäjiä, paitsi tietysti hormooniteinit ja maggis, mutta ne muut ei kaiketi ole. Ikinä en ole kuullut juttuja, että kukaan olisi runkannut viinihyllyllä tai edes viinipäissään kotona. Vissiin kuoli koko juttu siitä skenestä Sorbuksen myötä.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yläasteikäisenä bussin takapenkillä, kanssamatkustajia oli tosin vain kourallinen ja hekin edempänä. Lastit ruikkasin viereiselle penkille.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ala-asteella jälki-istunnossa. Olin yksin ja oli tylsää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ole oikein koskaan ymmärtänyt runkkaamista paikoissa missä ei ole käsienpesumahdollisuutta. Eihän se mälli tietenkään ole kuin kananmunan valkuaista, mutta kuitenkin.
 

Rocco

Jäsen
Seinäjoki ja Kouvola.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No huhhuh, nyt on jo kovat panokset, kun on Kouvolassa masturboitu. Voin ihan rehellisesti nostaa käteni pystyyn ja myöntää, että minusta ei moiseen olisi.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
En tiedä on paikka nyt niin outo, mutta ei tämä nyt silti ehkä ihan tavallistakaan ole, eli omassa autossa matkalla töihin.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Pasilan juna-aseman vessa.

Hohdokkuutta lieventää se seikka, että runqkaaminen liittyi muistaakseni mokukastajaisiin ja opiskelijat nyt tekevät muutenkin kaikkea tyhmää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen hämmentynyt ettei tämä ole vielä täynnä kokemuksia äkillisestä masturbaatiosta Cicciolinan nähdessään kadulla, keikalla tai uutisissa.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Olen hämmentynyt ettei tämä ole vielä täynnä kokemuksia äkillisestä masturbaatiosta Cicciolinan nähdessään kadulla, keikalla tai uutisissa.

Mutta sehän on niin itsestään selvää ja jopa normaalia, että Cicciolinan nähdessään runkuttaa oikein kovaa, häpeilemättä ja kauan ettei siitä tarvitse tällaisessa ketjussa mainita, kun kuitenkin etsitään jotain erikoista.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Aasia. Koska runkkaaminen on homoilua, istuin ensin vartin pekingiläisen hotellin vessassa käteni päällä niin, että käteni tuntuisi aasialaiselta postimyyntivaimolta eikä esim. lespokommarilta. Vältin siis sekä homoilun että ikuisen kadotuksen

muaddib
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös