Ilmoitukset
  • Nimimerkki Powerplay huilaa viikon sääntöjen 6§:n perusteella.
  • Nimimerkki Pori67s huilaa kuukauden sääntöjen 4§:n perusteella. Aiempi rikehistoria samasta syystä vaikutti pelikiellon pituuteen.
  • Nimimerkki psychodad rauhoittuu kaksi kuukautta sääntöjen 6 ja 7§:n perusteella.

Nimimerkin Zalmonella kirjoitusoikeudet on poistettu, sillä aiempien rangaistusten jälkeenkään hän ei muuttanut tapojaan, vaan rikkoi sääntöjen 6§:ää ja 9§:ää jatkuvasti.

Nimimerkki Reverent on seuraavan viikon pelikiellossa sääntöjen 7§:n perusteella.

Nimimerkki hammer lynx on seuraavat kaksi viikkoa poissa muonavahvuudesta sääntöjen 9§:n perusteella.

Nimimerkkien apulais-GM ja suomalainen käyttöoikeudet on poistettu sääntöjen 16§:n perusteella.

Ottelut ja ”show”

Viestiketju osiossa 'Jokerit' , aloittajana blue line, 19.07.2003 klo 04.29.

1. faro Jäsen

Lainaus:
    Poistui sieltä kokonaisuudessaan enemmän. Sanoisin, että ehkä viidesosa oli erän puolessa välissä enää paikattomassa ja nekin oli noita alariveillä istuvia ns. passiivisia faneja, jotka eivät normaalisti osallistu kannustukseen.

Mutta joo, on EP varmasti jakautunut viimeisestä Liiga-kaudesta nykypäivään paljonkin.

2. MustatKortit Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
    Lainaus:
    Ok, ehkä tuo iltapulun video sitten oli puutteellinen, eli kuvasi ulosmarssia vain liian lyhyen aikaa. Siinähän näytti vähän siltä, että EP:n vasen puoli poistui kokonaisuudessaan ja oikea puoli olisi jäänyt...

3. faro Jäsen

Lainaus:
    Video ja kuvat: Jokerifanien ulosmarssi tyhjensi katsomon | m.iltalehti.fi

Tuossa eri video. 10 sekunnin kohdalta eteenpäin näkyy hyvin, että ei sinne ainakaan paljoa viidesosaa enempää porukkaa jäänyt etenkin kun ottaa huomioon, että osa poistui vielä noiden kuvien jälkeenkin.

4. Beezer # 34 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
    Myöskin sinne myydään lippuja niille, jotka eivät ole EP:n jäseniä!

5. Memotuss Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
    Sinne jäi turistit ja muutama jäärä. Kannatustahan siellä ei ollut pariin erään vissiin ollenkaan, mutta siihen riittää että capot lähtee menee ni hiljenee.

6. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Oikeasti matkalla halliin ajattelin, että jännä kuulla Kiinan kansallislaulu ennen peliä, mutta epävireiset lapset vesittivät sen kokemuksen. Onneksi Jokerit voitti ottelun, niin en jaksa tehdä reklamaatiota asiasta.

7. Varis Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, KiVa, EK65
    Se kiinalaisten muksujen kuorohan oli illan parasta antia. Sanoin kaverille ennen matsia etten kyllä yhtään muista miten Kiinan kansallislaulu menee ja tämä ilta ei siihen tuonut minkäänlaista selvyyttä. Ihan tosissaan sai taistella ääneen nauramista vastaan. Maamme lähti Kiinan biisiin verrattuna aivan liian puhtaasti.

8. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Kyllä veti show-osasto tyylikkäästi itsenäisyyspäivän pelin himaan. Otto todella tyylikkäänä puvuntakissaan ja kraavatissaan sekä tanssitytöt koko pelin juhlapuvuissaan. Se on helppoa kun sen osaa.

9. korpikari66 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, NHL
    mistä noita otteluiden yleisömääriä vois nähdä?

10. faro Jäsen

Lainaus:
    KHL:n sivuilta löytyy jokaisen ottelun yleisömäärä.

11. flintstone Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit&DT, Diniz, L.Lepistö, Johaug, Kadi, Käpä<3
    Lainaus:
    Tämän voi hyvin allekirjoittaa. Tanssityttöjen juhla-asu oli tyylikäs ja tytöt oli nättejä puvuissaan ja Otto tosiaan myös oli laittautunut iltaa varten, mistä myös propsit.

12. PeteX Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
    Ja Otto kävi jopa Eteläpäädyssä peukuttamassa. Ei ole vähään aikaan siellä näkynytkään.

13. BrxA Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit
  14. Gemondo Jäsen

Lainaus:
    Tästä on pitänyt itsekin mainita jo aiemminkin.

On meinaan aivan vitun ärsyttävää kun se kaveri alkaa mainostamaan Veikkausta pelin ollessa käynnissä. Kaikki muut nykypäivän vilkkuvalomainokset ja jokaisella "ylimääräisellä" mainoskatkolla katsojille syydetyt mainokset vielä ymmärrän mutta tuo kesken pelin tuleva mainostus menee jo yli rajan. Pilaa fiiliksen aivan täysin, ja pistää tosissaan miettimään miksen katso kyseistä tapahtumaa television välityksellä jotta välttyisin kyseiseltä ottelutapahtuman tietoiselta ja tarkoitukselliselta pilaamiselta.

Ihan oikeasti eniten vituttanut ottelutapahtuman "lisäys" mitä olen pariin vuosikymmeneen kokenut. Näitä yksikin lisää niin ainakin @Gemondo katsoo tulevaisuudessa kaikki matsit Viasatilta.

15. KuumaaKamaa Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Helsingin Jokerit
    Lainaus:
    Oikeestikko tuo erän alkuminuuteilla n. 20 sekuntia kestävä pätkä on juuri se ratkaiseva tekijä, joka saa sinut jäämään matsista himaan? Tiedän joo, onhan toi vähän turha, mutta kyllä se luo minusta varsinkin niihin tylsiin tiistai peleihin yleisöön pienen lisäbuustin joukkueelle kannustamiseen. Näin ainakin itse olen tämän kauden tylsien tiistai pelien perusteella noteerannut. Halli täysin hiljaa, kuuluttaja vetäsee sen mainospätkän ja kehottaa yleisöä samalla hiukan kannustamaan. Minusta hyvinkin neutraali tapa tuoda mainosta Veikkaukselle ja tuollaisen pätkän takia kukaan ei jää pois hallilta.

16. Gemondo Jäsen

Lainaus:
    Kyllä vain. Ihan vain siitä syystä että henkilökohtaisesti tulen paikelle vain sen itse pelin takia, en sosiaalisen kanssakäymisen tai -paineen takia, en yleisen tunnelman takia saati erätauko- tai katkoviihteen vuoksi. Ja silloin kun se itse pelitapahtuma -jota olen nimenomaan tullut seuraamaan- pilataan päällepuhutulla mainoksella, olen aivan vitun pettynyt.

17. Mike Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, KäPa, NUFC
    ^ Gemodon kanssa samaa mieltä. Se pälli on ihan saatanan ärsyttävä niiden vitun tyhmien alkuspedeilyiden ja kuulutustensa ja mainostensa kanssa. Sietokyky ylittyi viimeistään siinä vaiheessa, kun noita on alkanut kuulumaan myös pelin ollessa käynnissä. Ymmärrän miksi se kaveri on siellä, mutta tällä kaudella hänen toimenkuvansa on vedetty täysin överiksi. Ei näin.

18. Sako Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit
    Kyllä tuo spede kuuluttaja menisi paremmin, jos tietäisi sillä maksettavan Reginin liksan. Vaan aivan saletisti ei makseta.

19. # Seiskakasi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, #65, #86 #51, #8, #93 #18
    Lainaus:
    Mä en henkilökohtaisesti ärsyynny tippaakaan Honkasen "spedeilyistä", kun en niitä pelin tiimellyksessä huomaa.
    En edes tiennyt, että se on palkattu mainostamaan sinne Veikkausta, kun nuo mainospalat ovat jääneet huomaamatta. Mulla on fokus pelissä.

20. Clubittaja Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit
    Tuo jo mainittu kuuluttaja + nämä rumpuspedet saisivat pysyä kaukana Jokereiden pelistä. Eilisessä pelissä tunnelmaa olisi riittänyt aivan varmasti ilman näitä maailman keinotekoisimpia ja muovisimpia viritelmiä. Etenkin se rumpujen raiskaaminen pelikatkoilla, hyi helvetti.

21. KuumaaKamaa Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Helsingin Jokerit
    Lainaus:
    Voi kuinka paljon voinkaan olla erimieltä. Etenkin ennen matsin alkua tuo rumpusetti kyllä toimii erinomaisena tunnelman virittäjänä, tosin viime kaudella setti oli vielä parempi kun yksi rummuttajista otti hallin haltuun mikrofonin avulla. Silloin kyllä kylmät väreet menivät selkää pitkin kun koko Areena taputti rytmikkäästi Jokereiden tullessa jäälle. Voisivat olla tuolla useemminkin kun kerran kaudessa. Enkä mä kuuluttajankaan kritiikkiä tajua, minusta vetää hyvin ja välillä sekaan on tuotu jopa ihan hauskoja juttuja, esimerkiksi eilisessä pelissä pepsi episodi. Samalla yleisökysymys on yhdelle mainoskatkolle hyvä aktiviteetti ja mielummin katson kuuluttajan pitämää yleisökysymystä kun jotain hemmetin Finnairin unettavia mainoksia. Täältä siis peukku kuuluttajalle sekä Takomon rummuttajille, vedätte erinomaisesti!

Eikö sitten television välityksellä häiritse esimerkiksi kun selostaja ei selosta itse peliä vaan puhelee niitä näitä? Eikö silloin ole vaikea keskittyä peliin? Mäkinenkin tasaisin väliajoin mainostaa omia änäriselostuksiaan ja poikkeaa pelin tiimellyksestä jopa pitkäksikin aikaa.

Jos tuolle muovisuuden linjalle lähdetään ja ajatellaan ilman tunnetta koko Jokeriorganisaatiota, niin onhan tuo nykyinen meininki täyttä muovia.

Viimeksi muokattu: 06.01.2017 klo 14.42
  22. Mike Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, KäPa, NUFC
    Lainaus:
    No mulle on ihan sama vaikka onanoisi screenillä pelikatkot, mutta minkä helvetin takia sen pitää niitä veikkauksen mainoksia lukea silloin kun peli on käynnissä. Samoin se ennen ottelua käytävä jutustelu kenttäkuuluttajan kanssa on lievästi sanoen väkinäistä ja myötähäpeilyä aiheuttavaa..

23. KuumaaKamaa Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Helsingin Jokerit
    Lainaus:
    Mulle se on ihan se ja sama, jos se sen 20 sekuntia erien alussa kirkuisi Veikkauksen kohteista, mun matsin seuraaminen ei noin vähästä hätkähdä suuntaan eikä toiseen. Matsin alussa kenttäkuuluttajien löpinät voi tosiaan matseissa tosi usein käyville olla puuduttavia ja väkinäisiä, mutta minusta sekin toimii niille, jotka eivät välttämättä käy matseissa usein käy ja nippelitieto ei välttämättä ole hallussa. Se antaa satunnaiskatsojalle tietoa illan vastustajasta ja lähtökohdista peliin. Eilenkään en jaksanut tarkistaa SKA:n kokoonpanoa ennen matsia, mutta tuo väkinäinen höpöttely kertoi sen, että SKA oli parhaalla kokoonpanollaan liikkeellä. Saatika en tiennyt, että SKA:lla oli peräti kolmen matsin tappioputki, joka eilen kasvoi neljään. Tuo väkinäinen löpinä on minusta siis ihan jees.

24. Valle Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Helsingin Jokerit ,Ottawa, SJK
    Onhan tuo perseestä että kesken ottelun jauhaa jostain veikkauksen kohteista, mutta ei tuo nyt siltikään voi olla syy jäädä peleistä pois. Eilen vein kaverini katsomaan peliä ja oli hänelle ensimmäinen kerta KHL-pelissä ja tykkäsi kyllä pelistä ja ottelutapahtumasta. Ainoa asia mistä ei tykännyt oli musiikki mitä matsissa soitettiin. Itse taidan olla niitä harvoja jotka tykkää tosta jumputuksesta.

25. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Kirjoitin 9.11.16 vitutusketjuun näin

Lainaus:
    Ja nyt on näköjään muutkin heränneet samaan. No toiset, kuten esim. minä ovat vaan hieman terävämpiä kuin toiset. Mutta joo eihän tuo ole lopulta kuin pieni kauneusvirhe muuten kauniissa kasvoissa, esim se Marilyn Monroen tahra/ihme pilkku siinä jossain punaisten huulien yläpuolella. Ihan hienosti menee muuten.