Otteluseurantaketju SM-Liiga To 25.10.2012

  • 160 634
  • 458
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittuako itket junnu jos sua opetetaan. Syö lääkkees.

Ihme kavereita pääsee kyllä suodattimesta läpi. Ei mitään antia palstalle, eikä kykene kommunikoimaan järkevästi. Ei vissiin pitäisi ruokkia trollia, joten jätän tän mun osalta nyt tähän.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Koivu oli aika kova tänään....eka peli ties kuinka pitkään aikaan ja 2 häkkiä. Sen lisäksi järjesti 3-4 hyvää paikkaa.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Ihme kavereita pääsee kyllä suodattimesta läpi. Ei mitään antia palstalle, eikä kykene kommunikoimaan järkevästi. Ei vissiin pitäisi ruokkia trollia, joten jätän tän mun osalta nyt tähän.

Katsos nyt pelle takaisin päin niitä viestejä ja miten kommentoit alunperin. Kyllä täältä takaisin tulee.
 

Huapala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tps voitti Tapparan paskemmalla rosterilla, nyt Ilves pyyhkii lattiaa tepsillä vaikka itse Mikko Koivu on pelaamassa, miten on ees mahdollista?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Koivu oli aika kova tänään....eka peli ties kuinka pitkään aikaan ja 2 häkkiä. Sen lisäksi järjesti 3-4 hyvää paikkaa.

Vaikka Koivu tekikin kaksi maalia, ei kyllä ollut kuitenkaan Tepsin parhaimmistoa. Näyttää kaveri pahasti puolikuntoiselta vielä.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Antero Niittymäki ainakin.

Ei kyllä sitten millään. Ei ollut hirveän vakuuttava tänään vaikka pari ihan hyvää torjuntaa.
Mikko loi paikkoja ja tilaa melkein aina kun oli kentällä,sekä toi ylivoimaan selvästi rauhallisuutta aiempaan verrattuna ja siihen päälle 2 kaappia. En nyt ihan heti keksi kuka tepsin ukoista olisi pelannut paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös