Otteluseurantaketju SM-Liiga To 25.10.2012

  • 160 633
  • 458
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paraskin sanoja, joka pelipäivä sama jätkä tappelee täällä.

Hieno anti sullakin tälle palstalle, kiitos siitä. Voit toki poimia joitakin mun viestejä, jotka eivät mielestäsi tähän ketjuun kuulu. Totta, olen pari viimeistä päivää ''keskustellut'' tässä otteluseurannassa, mutta en mitenkään hirvittävän usein. Mä en provosoi, mutta provosoidun.
 

Rici

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D, Pönttövuoren Peikot
Ossi Louhivaara tänään vaatimattomasti 2+2 ja plusmiinuksissa +3. Saatiin Peverley viereltä pois, niin alkoi Ossillakin kulkemaan. Tosin NHL-mies onnistui sitten sotkemaan Perrinin ketjun peliä.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Hieno anti sullakin tälle palstalle, kiitos siitä. Voit toki poimia joitakin mun viestejä, jotka eivät mielestäsi tähän ketjuun kuulu. Totta, olen pari viimeistä päivää ''keskustellut'' tässä otteluseurannassa, mutta en mitenkään hirvittävän usein. Mä en provosoi, mutta provosoidun.

Töölön Vesa on vuonna 1906 perustettu helsinkiläinen urheiluseura, jonka toiminta on nykyisin keskittynyt jalkapalloon, kaukalopalloon ja lentopalloon. Seuralla on värikäs historia, joka sisältää muun muassa jääkiekkotoiminnan myymisen Aimo Mäkiselle. Kaupan pohjalta syntyi jääkiekkoseura Jokerit.

Tuossa sinulle tietoa joukkueestasi mistä et tunnu ymmärtävän yhtään mitään.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tällä kertaa natsannut, mutta eiköhän tuosta Koivusta jotain hyötyä Tepsille tule olemaan.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
NHL-TPS sarjajumbo...
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Hyvä Ipa!
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Töölön Vesa on vuonna 1906 perustettu helsinkiläinen urheiluseura, jonka toiminta on nykyisin keskittynyt jalkapalloon, kaukalopalloon ja lentopalloon. Seuralla on värikäs historia, joka sisältää muun muassa jääkiekkotoiminnan myymisen Aimo Mäkiselle. Kaupan pohjalta syntyi jääkiekkoseura Jokerit.

Tuossa sinulle tietoa joukkueestasi mistä et tunnu ymmärtävän yhtään mitään.

Mitä sä nyt selität? En tietääkseni lainannut sun viestiä äsken. Huomasin Töölön Vesan mainintasi jälkeen ja jätin asian sikseen. Miksi siis jauhat edelleenkin paskaa? Tiedän kyllä Jokereiden historiaa erittäin paljon, minkään taviksen ei tarvii siitä mulle tulla kertomaan.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Turha näihin puupäihin on tuhlata aikaansa enempää kun ignore-toimintokin löytyy ;) -Klik-
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Mitä sä nyt selität? En tietääkseni lainannut sun viestiä äsken. Huomasin Töölön Vesan mainintasi jälkeen ja jätin asian sikseen. Miksi siis jauhat edelleenkin paskaa? Tiedän kyllä Jokereiden historiaa erittäin paljon, minkään taviksen ei tarvii siitä mulle tulla kertomaan.


Vittuako itket junnu jos sua opetetaan. Syö lääkkees.
 

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
Ilves voittaa 3-5. Tajuton rosteri paperilla TPS:llä, kentällä kuitenkin Mestis-Ilves pyyhki staroja märällä rätillä. Propsit Ipalle sekä TPS:n fanikatsomolle, hyvältä näytti meno pelistä huolimatta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
NHL-Mestis 3-5?

Edit: Rough Diamond ehti ensin.

Edit 2: Ei ollut näköjään Rough Diamondkaan ensimmäinen.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Ilves otti 20.9. viimeksi kolme pistettä ja nyt taas heti perään, kiitos Ilves!
 

JakeTheGreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
YNWA
Hyvä Ilves! Allekirjoittanut kuittaa tämän illan osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös