Otteluseurantaketju SM-liiga Ti 19.10 2010

  • 154 994
  • 462

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kaikki oleellinen urhon selostajien tasossa kiteytetty HIFK - Kärpät ottelun selostajan lausahduksiin.

"Ja näin hoojiikoo... anteeksi ifk selvittää alivoiman"

"Ja niin vain käy että hoojiikoo voittaa ottelun"

Hieno voittto, kiitos IFK.

Älkää nyt saivarrelko, hyvä matsihan se oli. Sepustaja selitti omiaan, mutta minä katsoin matsia. Joku taustämölinä on kuitenkin parempi kuin ei mitään, sillä väliä osuuko ihan putkeen.
 

Bronco

Jäsen
Lukko - Ilves

Kannatti järsiä kynnet. MAHTAVAA ILVES!!!! En ois uskonu, että näin monta kertaa kauden aikana saa tuntea ittensä kuninkaaksi.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä Ässät 28 pistettä.
 

Wolves

Jäsen
Nyt on pakko puuttua. Jallu esitti täysin puhtaan taklauksen.

Eli vastauksesi lyhyesti ja ytimekkäästi: Päähän taklaaminen tahallisesti tai tahattomasti on sallittua, riippumatta tilanteesta.

Otetaanpa sitä silmää käteen ja luetaan se kirjoitukseni uudestaan. Minä en ole vaatimassa yhtään mitään. Mietin onko liigan kurinpitäjillä samanlaista linjaa tai käytäntöä olemassakaan kuin ison veden takana, jossa näitä päähän kohdistuneita taklauksia on kiitettävällä tavalla otettu pois ja annettu pelikieltoja. Riippumatta siitä loukkaantuuko takalattava vai ei.

Joten ota ne Rabies lääkkeet ettei suu vaahtoa ja lue kirjoitukseni uudelleen huolellisuudella ja sitten vastaa uudestaan
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Lukko 3 - 4 Ilves

Kuka Perttu Lindgren? Kuka Ville Koistinen?

Se on nuori ja kiimanen taisteleva ILVES ja Jesse Niinimäki! Kiitos Ilves! Hyvää yötä Rauma! Ugh ugh ugh!
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Kyllä tuo TPS:n touhu alkaa näyttää jo todella huolestuttavalta. Tällä menolla joukkue on varma karsija keväällä. Kun katsoo tämän(kin) illan laukaisukarttaa, niin voi vain ihmetellä, kuinka hyvä puolustus Blues:lla oli, koska viime kauden mestari ei saanut ainuttakaan vetoa maalintekosektorilta.
 

Shawshank

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers & Tampereen Ilves
Aivan mahtavaa Tampereen Ilves! Olen todella ylpeä teistä.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös