Otteluseurantaketju SM-liiga Ti 19.10 2010

  • 154 996
  • 462

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ottelut tänään.

Blues - TPS
HIFK - Kärpät
JyP - Jokerit URHO TV
Lukko - Ilves
Pelicans - Ässät
SaiPa - KalPa
Tappara - HPK
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Hyvin alkaa sav.. siis lappeenrannassa, kun Petrovicky mahdollisesti loukkaantui? Tosin ollaan Juntusen varassa, eli todennäkösesti mitään ei käynyt.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Hyvin alkaa sav.. siis lappeenrannassa, kun Petrovicky mahdollisesti loukkaantui? Tosin ollaan Juntusen varassa, eli todennäkösesti mitään ei käynyt.

Kompastui Pukan jalkaan ja lensi laitaa päin. Hieman veti happea ja ilmeisesti penkillä, ettei mitään pahempaa sattunut.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Katastroof jatkuu, jonkun perseestä 1-0 Bluesille.

14. peli ilman avausmaalia? Tuo alkaa olemaan jo aika kohtuullinen saldo!

Raumalla muutama paikalle saapunut Ilvesfani huusi heti raumalaiset suohon. Muuten pelin lähtenyt käyntii Ilveksen kovalla karvauksella ja taklauspelillä.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Jos tässä ei keväällä olisi liigakarsintoja toivoisin TPS:lle jo voittoa.
Kokemuksesta tiedän kuinka ahdistavaa tuollaisen seuraaminen on.

Tosin en muista onko Ilves hävinnyt noin montaa kertaa peräkkäin.

Tyrmäävä alku Bluesilta.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Mulla on vedoissa TPS:n voitto ja tasapeli. Eli nyt vois Leimeen joukot alkaa pikkuhiljaa tekeen maaleja!
Eniten minua ihmetyttää, että miten voi pelata Tepsin voiton puolesta? Saahan sillä kivan kertoimen, jos munkki käy, mutta taitaa se lottovoittokin olla todennäköisempi vaihtoehto...

Tamia odotellessa.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Ei kahtatoista ilman kolmattatoista! Tämän pelin jälkeen sen valkun on vaihduttava, muuten hajoa pää.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Mulla on vedoissa TPS:n voitto ja tasapeli. Eli nyt vois Leimeen joukot alkaa pikkuhiljaa tekeen maaleja!

Minkä helvetin takia? Eikö raha maistu?

Onhan tuo TPS:n tilanne varsin karmea, jos tänään tulee takkiin niin joukkueen pitäisi mennä loppukausi 1.69 pisteen tahdilla päästäkseen viime kauden 10. sijan pisteisiin. Vaikeaa on.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Menee jo sairaaksi tämä touhu. Meikäläinen itseasiassa nauttii tästä tilanteesta.Naurattaa jo tuo paskuus...

Ja miten reagoi Vuori? Vaihdetaan parit pelaajat, valmentajaa ei vaihdeta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kyl mä oon iha klapil pää lyäty kui tääl porukka Tepsii uskos? Rahat on kiinni Bluesin kahden maalin voitossa joka löytyy kolmelta lapulta. Alku näyttää kohtuulliselta.

Bruunia taklattiin päähän. Ei jäähyä. Eli perus SM-Liiga kotituomarointia Raumalla.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä täälläkin laitettiin TPS:n voitolle pari kolikkoa, koska onhan niiden nyt joskus pakko voittaa ! ;)

Jokereilla ihan hyvä jalka tänään, hyökkäyksetkin saadaan päätettyä aina laukaukseen!
 

CountDracula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, New Jersey Devils
Ei saatana. Ilmeisesti Antti Bruun loukkaantui. Tätä ei kyllä Ilveksen nuori pakisto kestä.

Toivotaan ettei käynyt pahemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös