Otteluseurantaketju Liiga Pe 18.10.2013

  • 146 674
  • 508
Tila
Viestiketju on suljettu.

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Se siitä ylivoimasta. Söderholm estämisestä jäähylle.

Tänks: mä just ostin tän nettipalvelun - vaimo valtas mun telkkarin, ja näköjään oon katsonut minuutin perässä - tästä tajusin mitä oli tullut tehtyä :D Oppia ikä kaikki!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kantola maali ja Saipa naks naks

Kyllä se nixnax taisi tulla jo paljon aikaisemmin. Näennäistä pyristelyä ollut. Huomenna sitten Pelsujen kaatoon ja Ilveksen perään sarjataulukossa ;)

Erosen perkele, tuosta olisi pitänyt tehdä!
 

Altec

Jäsen
Miika Arponen ‏@MiikaArponen 34 s
Markkanen suivaantui Kai Kantolan maalista niin, että heitti maalinsa päätypleksiin. Tuomarit antoivat armoa ja käytöskymppiä ei tullut.

E: Veikkaan kuitenkin MAILAA
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Irvingiltä iso torjunta. Tiukka viimeinen kymppi tiedossa.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ja Karalahdelle taklaamisesta jäähy. Tuomarin käsikin nousee vasta Blockin makoilun jälkeen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
IFK ylivoimaa tarjolla, kun Karalahti ajaa Blockin seinään.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jereltä turha niitti, mutta ihan hienosti Block käänsi myös selkänsä Jeren lähestyessä.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Tää PP on kyllä hyvä IFK:ssa! (Puustinen - Pakarinen) Sopis mulle meillekin...
 

Altec

Jäsen
Tää Hakametsän selostaja kyllä jaksaa mainita tuosta yleisöstä 5min välein. Tunnelma toki erinomainen, mutta rauhotu nyt hyvä mies.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Ikävä todeta että TPS:n vieraspelaaminen tulosten valossa on kyllä melkoinen vitsi... Ja vastustajat nauravat.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuomas Suominen jäähylle. Se taisi olla siinä, eipä tästä näytä mitään tulevan. Peli täysin sekaisin tepsillä.

E: Sexton 3-2 alivoimalla läpiajosta!!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tää Hakametsän selostaja kyllä jaksaa mainita tuosta yleisöstä 5min välein. Tunnelma toki erinomainen, mutta rauhotu nyt hyvä mies.

Eikös siellä se Waheeb ole taas huutamassa? On kyllä harvinaisen paska selostaja ja kun ei osaa selostaa, niin toistaa samoja juttuja vähän väliä.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Se on sit piikkipaikka. Koskahan viimeksi? Hieno peli Ipalta
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Toporowski löi Petrelliä hieman samalla tavalla Lukko-HIFK playoff-sarjassa. Oliko kausi 2005-06 tai jotain?

Arvostan että muuallakin Suomessa myönnetään itse tehdyt häröilyt. Ei se ilahduta mutta lohduttaa, joten kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös