Otteluseurantaketju 5.3.2015 Jokerit - Dinamo Minsk (GAME 5)

  • 20 141
  • 153

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiliset ilonhöyryt on nyt haihtunut ja täytyy rehdisti pyytää anteeksi nimimerkiltä Keltainen Jaffa. Soittelin tuossa pari puhelua ja ilmeisesti Omarkin kikkailu tosiaan oli näyttänyt vastustajan nöyryyttämiseltä. En tuota itse huomannut, ehkä elin liikaa Jokeri-euforian vallassa. Siinä on ehdotomasti pointti, että lyötyä ei lyödä ja Linuksen yrityksen voi tosiaan sellaisena nähdä. Oma puupää/puusilmäisyyteni esti tuon näkemisen.

Ja eipä tuossa kait vielä mitään, mutta meninn sitten vielä kuittailemaan Keltainen Jaffa nickille. Pahoitelut, väärässä olin.

bozik
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä ihan viihdyttävä ja hauska temppu Omarkilta. Minskin pelaajat olivat vain yksinkertaisesti niin surkeita ja varsinkin viimeisessä pelissä niin haluttomia, että kai nyt Omarkin tasoista kaveria harmittaa kun ei ole mitään vastusta Minskin äijistä.

2-0:n kohdalla loppui Minskiltä viimeinenkin puhti tekemisestä ja mun suupielet kohosi kyllä kun Linus kuitenkin halusi vielä viihdyttää maksanutta yleisöä. Mun Jokerikiekkoon kuuluu myös vastustajan nöyryyttäminen jos varsinkin vastustaja suorastaan tarjoaa kultatarjottimella siihen mahdollisuuden. Vieläkin makeammalta se olisi toki tuntunut jotain IFK:ta tai SKA:ta vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös