Otteluseurantaketju 5.3.2015 Jokerit - Dinamo Minsk (GAME 5)

  • 20 145
  • 153

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
En oikein ymmärrä tuota pohjoisamerikkalaista kulttuuria tässä. Jos jossain tilanteessa "sirkustemppu" on hyvä tapa yrittää maalintekoa, ja se vielä onnistuu, niin ei siinä vastustaja voi kuin syyttää itseään ja jatkaa peliä. Lähinnä noloa pultata sellaisesta eikä mitenkään "suurenmaailmanhienoajaäijjjää".
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä tossa oli kyrpää hommaa? Saa kai sitä maaleja edelleen yrittää tehdä. Vai saako enää lämätä ylänurkkaakaan kohti kun peli on 6-0?
Sillä tavalla kyrpää hommaa, että se oli vastustajan nöyryyttämistä. Tässä on ottelu jo käytännössä ohi, kunhan muodon vuoksi pelataan viimeinen erä pois. Itse en ainakaan pitänyt tuosta tempusta, ehkä se iskee joihinkin paremmin.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sillä tavalla kyrpää hommaa, että se oli vastustajan nöyryyttämistä. Tässä on ottelu jo käytännössä ohi, kunhan muodon vuoksi pelataan viimeinen erä pois. Itse en ainakaan pitänyt tuosta tempusta, ehkä se iskee joihinkin paremmin.

Kerro nyt ihmeessä mitä saa tehdä koodien mukaan? Saako kohottaa rannareita siniviivan jälkeen tai harhauttaa kaveria? Tai ottaa kiekkoa pois vastustajalta? Omarkille se oli maalipaikka niin kai se nyt hitto maalia saa sillon myös yrittää kun taidot antaa myöden.
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Kiekko lavan päälle maalin takana, keskellä paikallaan seisoen, ja yritti siitä vipata maalivahdin selän kautta. Jäi vähän lyhyeksi, maalin katolle.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Koukal nöyryyttää Minskin poikia laittamalla riparin vastustamattomasti verkkoon, törkeää touhua.
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerro nyt ihmeessä mitä saa tehdä koodien mukaan? Saako kohottaa rannareita siniviivan jälkeen tai harhauttaa kaveria? Tai ottaa kiekkoa pois vastustajalta? Omarkille se oli maalipaikka niin kai se nyt hitto maalia saa sillon myös yrittää kun taidot antaa myöden.
Oletko sä oikeasti niin tyhmä, ettet erota jalkakynää ja rannaria maalintakaa tulleesta nepistä? Jos et erota, niin antaa olla.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerro nyt ihmeessä mitä saa tehdä koodien mukaan? Saako kohottaa rannareita siniviivan jälkeen tai harhauttaa kaveria? Tai ottaa kiekkoa pois vastustajalta? Omarkille se oli maalipaikka niin kai se nyt hitto maalia saa sillon myös yrittää kun taidot antaa myöden.
Ei millään pahalla, mutta äijä käy vähän hitaalla jos ei ymmärrä eroa. Koittaako Omark useinkin noita tositilanteessa?

Ryssillä nämä vastustajan nöyryyttämiset.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
piti sitten löysäillä
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oletko sä oikeasti niin tyhmä, ettet erota jalkakynää ja rannaria maalintakaa tulleesta nepistä? Jos et erota, niin antaa olla.

Kyllä mä sen verran vielä luotan mun silmiin että noi erotan toisistaan. Mikä sun pointti tolla oli? Toiselle se maalin takana seisominenkin on maalipaikka kun toiselle ei ole edes tyhjä maali 3m päässä. Sillon voi myös mun puolesta yrittää sen maalin tehdä kun paikkaa tarjotaan.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onneksi saatiin paha mieli kaikille, vaikka voitettiin vähintään 7-0.
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä mä sen verran vielä luotan mun silmiin että noi erotan toisistaan. Mikä sun pointti tolla oli? Toiselle se maalin takana seisominenkin on maalipaikka kun toiselle ei ole edes tyhjä maali 3m päässä. Sillon voi myös mun puolesta yrittää sen maalin tehdä kun paikkaa tarjotaan.
Eli et. Selvä, tämä oli tässä.
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Edelleenkin jos pohjoisamerikkalaisilla jostain käsittämättömästä syystä on tapana pultata siitä, että ratkenneessa ottelussa voidaan yrittää jotain vähän epätavallistakin, niin se ei tee siitä viisasta, äijää tai oikeaa. Jos siellä halutaan olla macholapsellisia, niin olkoon, mutta ei sitä ole mitään syytä katsoa ylöspäin.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
7-1. Nyt ei muuta kuin kotiin itkemään ja ranteet auki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös