Otteluseurantaketju 23.01.2010 SM-liiga

  • 101 592
  • 354

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Olen asunut vuodet 99-02 Tampereella. Se tuskin mua tekee Tamperelaiseksi. Kaikki tietää että kaikki on vain tulosurheilua ja maalit ratkaisee, mutta 99 kerta 100:sta tälläkin palstalla on turkulaiset itkeneet siitä ettei parempi ole voittanut kun tepsi on hävinnyt. Enemmän maaleja tehnyt voittaa aina, mutta if you can see the big picture you are better than the rest of the stupid turkulaiset :) Yksi voitto viimeisestä kymmenestä varmaan nostattaa jormat pystyy turun suunnalla ...

If you can see the big picture and almost suomentaa oman viestisi niin:
- Voinko tarjota tuopin?
- Noin kovassa tulessa ollessasi, haittaako Tapparan tappio?
- Saanko tarjota toisen tuopin?

Kiitos. Tänään oli hauskaa, huomenna ehkä Tappara.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen asunut vuodet 99-02 Tampereella. Se tuskin mua tekee Tamperelaiseksi.

Olin 95% varma ettet edes Tampereella asu, mutta tuli nyt laitettua kun itsekkin laitoit turkulaisen. Eikä mitään, hyvä että ottelu herättää tunteita! Tylsäähän tämä muuten olisi.
 

AxeMan73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool & Detroit Red Wings
If you can see the big picture and almost suomentaa oman viestisi niin:
- Voinko tarjota tuopin?
- Noin kovassa tulessa ollessasi, haittaako Tapparan tappio?
- Saanko tarjota toisen tuopin?

Kiitos. Tänään oli hauskaa, huomenna ehkä Tappara.
Tärkeintä on elää mukana ... ööh ... siideri kiitos koska olutta on tänään jo otettu tarpeeksi. Tappio ei haittaa sinänsä jos se olisi tullut peliesitysten vuoksi - tänään huipputuomari Levonen otti roolia - vaikka ei peli siihen sukellukseen ratkennutkaan!

Jos tappioo on ansaittu niin ei se haittaa ... tänään tuomarit sekä onnikin käänsi perseensä Tapparalle, mutta loppujen lopuksi tärkeitä tämän päivän tuloksissa oli se, että ipanat voivat ruveta keskittymään karsintoihin :)
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Urhon netistä tulee nyt (vahingossa?) jotain haastatteluja. Nyt Vaha äänessä.

edit. Ei se mitään järkevää sanonut, nyt Lucenius äänessä (aivan vittuuntuneena)
edit2. Nyt vetivät lähetyksen katki :| Ei päästy kuuhun.
 

AxeMan73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool & Detroit Red Wings
Olin 95% varma ettet edes Tampereella asu, mutta tuli nyt laitettua kun itsekkin laitoit turkulaisen. Eikä mitään, hyvä että ottelu herättää tunteita! Tylsäähän tämä muuten olisi.
Kännissä heikko hetero paljastuu ja meissä kaikissa asuu pieni Tapparalainen - eix niin :) Ei tää oo elämää suurempaa, mutta parempi purkaa paineet täällä jatkoajassa kuin nakkikiskan jonossa tai ampua itsensä kuten Halme ... Elämä potkii päähän ja vittuilee aina kun haluaa ...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös