Otteluseurantaketju 23.01.2010 SM-liiga

  • 101 574
  • 354

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Avataanpa ketju hyvissä ajoin, kun ensimmäinen matsi alkaa jo klo. 16.00

tänään siis tarjolla täysi kierros seuraavin otteluparein.

Lukko-Hifk
Jokerit-Jyp
Saipa-Kalpa
Ilves-Blues
Kärpät-Pelicans
Tps-Tappara
Hpk-Ässät
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Cook ja yksi nolla.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Näyttää jatkuvan sama meininki kuin aikaisemminkin Raumalla, IFK on hätää kärsimässä heti alusta... Toivottavasti HIFKi saisi tehtyä tasoituksen mahd. pian.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näyttää jatkuvan sama meininki kuin aikaisemminkin Raumalla, IFK on hätää kärsimässä heti alusta... Toivottavasti HIFKi saisi tehtyä tasoituksen mahd. pian.

Mä taas olen saanut radiosta sellaisen kuvan, että jätkät on aloittanut varsin pirteästi. Järventien mokan takia Lukko pääsi vaan rokottaa. Turhan paljon tulee näitä yksilövirheitä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Näyttää jatkuvan sama meininki kuin aikaisemminkin Raumalla, IFK on hätää kärsimässä heti alusta... Toivottavasti HIFKi saisi tehtyä tasoituksen mahd. pian.

Kuuntele Radio Ramonaa niin pysyt kärryillä. IFK painaa kovin päälle.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mä taas olen saanut radiosta sellaisen kuvan, että jätkät on aloittanut varsin pirteästi. Järventien mokan takia Lukko pääsi vaan rokottaa. Turhan paljon tulee näitä yksilövirheitä.

Joo, siis tuon maalin jälkeen HIFK on painostanut melkeinpä koko ajan, kiekko saadaan suht helposti vietyä Lukon alueelle. Sitten vaan pitää saada ne tehot vielä esiin.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Meitin radiossa sanotaan, että tuomareilla salliva linja eli kovaa pelataan ja se on kuulemma eduksi IFK:lle, jos näin jatkuu.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Meitin radiossa sanotaan, että tuomareilla salliva linja eli kovaa pelataan ja se on kuulemma eduksi IFK:lle, jos näin jatkuu.

Ei se erotuomarin toimintaa niinkään mollannut, vaan linjurin, kun se vihelsi pitkän kiekon. Tällä Kehäketulla kun ei yleensä ole mitään hyvää sanottavaa tuomareista.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt Söderholm perseilee ja 2-0. Kyllä tää peli on jo menetetty. Puolustus aivan luokaton. Saatana soikoon.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Söderholm vaihteeksi koomailee puolustuksessa ja sieltä se maali tuli. Vittu mikä tunari, onneks on vielä pari vuotta sopparia jäljellä...
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ja nyt Tuomainen 2-0.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ironista, että HIFK:n 'paperilla' vahva pakisto on susipaska ja hyökkäys missä on 17v teini saa peliä toimimaan.

e. 2-0. Söde saa ketulta kuittia. Ylläri.
 

VP78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse peli ei niin kiinnosta, mutta loistavaa viihdettä on Ramonan otteluselostaja...Äijä meinaa tukehtua kun huutaa ja elää tunteella pelissä mukana =) Loistava meininki, toivoisi hiukan lisää samanlaista eloa ja meininkiä myös KalPan pelien selostuksiin...Toivottavasti IFK ottaisi pisteet Lukolta, näin kuopiolaisittain katsellen..Pahalta näyttää siinä mielessä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Lukko on kyllä sellainen peikko tällä kaudella HIFK:lle, että tuskinpa on voittoa tänäänkään tulossa. HIFKin pakit tekevät sellaisia virheitä omassa päädyssä, että voittaminen on käytännössä mahdotonta Lukon tasoista joukkuetta vastaan.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Petrell boxiin ja kohta se on varmaan 3-0. Heikolla prosentilla hoidellaan näitä kovia joukkueita, ei lupaa hyvää kevättä ajatellen.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Itse peli ei niin kiinnosta, mutta loistavaa viihdettä on Ramonan otteluselostaja...Äijä meinaa tukehtua kun huutaa ja elää tunteella pelissä mukana =) Loistava meininki, toivoisi hiukan lisää samanlaista eloa ja meininkiä myös KalPan pelien selostuksiin...Toivottavasti IFK ottaisi pisteet Lukolta, näin kuopiolaisittain katsellen..Pahalta näyttää siinä mielessä.

Risto Leino on loistava selostaja. Ja tuntee myös vierasjoukkueen pelaajat.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Itse peli ei niin kiinnosta, mutta loistavaa viihdettä on Ramonan otteluselostaja...Äijä meinaa tukehtua kun huutaa ja elää tunteella pelissä mukana =)

Joo se puoli meilla on aina kunnossa kun Ripa on puikoissa. Silla ei ole heikkoja paivia vaikka joukkueella joskus olisikin.

Ja Wallenius kommentaattorina on myos laatua, tietaa ainakin etta sielta tulee asiantuntevaa kommenttia. Yleensakin ramonan kommentaattorit toimivat lahinna balanssina Ripan keuhkoamiselle.
 

Brenahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lennu
Kyllä päästiin Tellqvistiä ainakin kokeilemaan laukaisukartan mukaan, mutta maalit uupuvat. Tilanne ei ole mitenkään mahdoton, mutta mahdollisimman nopeata pitäisi kavennus tehdä, ettei maalinteosta tule taas jonkinmoista peikkoa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Petrell boxiin ja kohta se on varmaan 3-0. Heikolla prosentilla hoidellaan näitä kovia joukkueita, ei lupaa hyvää kevättä ajatellen.

Lukko on ainut joukkue, mitä HIFK ei ole pystynyt voittamaan tällä kaudella. Laukausten laatu ollut heikolla tasolla ekassa erässä, Tellqvist hoitanut helposti oman tonttinsa ja samoin on myös Nortti pelanut hyvin. HIFKin pakit lahjoittivat hyvät maalipaikat jälleen kerran vastustajalle...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tilanne ei ole mitenkään mahdoton, mutta mahdollisimman nopeata pitäisi kavennus tehdä

En nyt mitaan tilastoa pysty asiasta esittamaan, mutta olisi kylla todella harvinaista etta lukko talla kaudella menettaisi kahden maalin johdon. Ei ihan heti tule mieleen tuollaista tapahtumaa. Vai oliskohan Kalpa tuohon pystynyt? sita matsia en itse kuunnellut.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
En nyt mitaan tilastoa pysty asiasta esittamaan, mutta olisi kylla todella harvinaista etta lukko talla kaudella menettaisi kahden maalin johdon. Ei ihan heti tule mieleen tuollaista tapahtumaa.

Oikeassa olet, mutta toka erä on ollut aina Lukolla kohmeista. Siinä on IFKn sauma iskeä peli tasoihin.
 

Römpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
<3
En nyt mitaan tilastoa pysty asiasta esittamaan, mutta olisi kylla todella harvinaista etta lukko talla kaudella menettaisi kahden maalin johdon. Ei ihan heti tule mieleen tuollaista tapahtumaa. Vai oliskohan Kalpa tuohon pystynyt? sita matsia en itse kuunnellut.

KalPaa vastaan viimeksi Äijänsuolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös