Otteluseuranta: välierät 16.5

  • 64 543
  • 654
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Nämä kisat on ainaki sen opettanu, että jos Venäjällä sitä propagandaa on, niin on sitä kyllä Suomessakin. Mulle tuli eräs nuori poika ihan tosissaan sanomaan, että Putin oli lahjonut tuomarit Venäjä - Suomi pelissä.
Ei tarvitse ihmetellä. Erään tuttavaperheen lapsen opettaja oli sanonut tunnilla luokalle, että Putin pitäisi salamurhata.

Joskus viime kesänä pidin päiväkirjaa Iltasanomien lööpeistä. Yhdellä viikolla oli lehden kuutena peräkkäisenä ihmistymispäivänä Vladimir Putinin kuva lööpissä jonkun negatiivisen tai vihaa lietsovan otsikon kera.

Hieman sairaaksi tämä alkaa mennä.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Niinpä tietysti. Venäläiset eivät ole koskaan tehneet mitään pahaa, vaan venäläisviha on vain suomalaisten geneettinen ominaisuus.

Rasistista paskaa syöttävä moskovan trolli.
Eivät sen enempää kuin muutkaan kansakunnan ja kokoonsa/voimavaroihinsa nähden selvästi vähemmän kuin vaikka britit tai amerikkalaiset tai saksalaiset. Mikään, ei mikään, oikeuta sitä vihaa joka Suomessa tällä hetkellä vallitsee itäistä naapuriamme kohtaan.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Niin imperialistisessa mielessähän USA:lla on puhtaat jauhot pussissa... Aina ovat olleet vain "vapauttajia"! =o)

Kaksi suurvaltaa jotka puolustavat omia intressejään vahvemman oikeudella, yhtä vastenmielistä molempien toiminta mutta ei liity kyllä jääkiekkoon millään lailla vaikka jotkut koittavat muuta väittää.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
En ota kantaa kommenttien asiallisuuteen/asiattomuuteen tai siihen, kuinka moni näistä on provoa.

Toteanpahan vain, ettei vastaavaa ryöpytystä vielä vuosi sitten olisi täällä nähty.

Tähän ei ole haluja puuttua. Juutalaisista kun puhuisi tuohon sävyyn niin lähtö tulisi alta aikayksikön.

Venäjän ja USA:n peli oli viihdyttävä, mutta kyllähän se oli pettymys miten USA:n paketti levisi noin totaalisesti. Tuossa varmasti myös se ikä näkyi ja kusi valui lahkeesta kun venäläiset ensimmäisen kerran verkkoa heilutti. Uskon kyllä, että Tsekin kiima riittää USA:n kaatoon huomenna, mutta finaali on kyllä iso kysymysmerkki minun papereissani. Vähän tietysti harmittaa ettei meikäläiset tuolla enää ole sohimassa, mutta siitä huolimatta molemmat ottelut on merkitty huomisen aikatauluihin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä keskustelu vahvistaa taas käsitystäni siitä, että jääkiekon MM-kisoihin kannattaa pitää sopiva etäisyys. Talvisota ja Kylmä sota kukoistavat täällä ja elävät vielä kauniissa sopusoinnussa keskenään.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Barkov, Komarov ja jalkapallon puolelta Eremenkot ovat etnisesti täysin venäläisiä. Komarov on syntynyt Virossa, mutta vanhemmat ovat etnisiä venäläisiä.
Myös Donskoilla on venäläinen sukunimi, joten juuret lienevät idässä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Minähän kirjoitin jo, että samaa paskaa eri paketissa, se riittänee kyllä.

Muista tämä seuraavan kerran, kun Barkov tai Komarov tekee maalin. Paskaa ja ali-ihmisiä.

Miten helvetissä tuollaisella asenteella voi tulla toimeen ihmisten kanssa. Missä sinä olit, kun sivistystä jaettiin?
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Eivät sen enempää kuin muutkaan kansakunnan ja kokoonsa/voimavaroihinsa nähden selvästi vähemmän kuin vaikka britit tai amerikkalaiset tai saksalaiset. Mikään, ei mikään, oikeuta sitä vihaa joka Suomessa tällä hetkellä vallitsee itäistä naapuriamme kohtaan.

Eiköhän se massiviinen venäläisviha ole ihan sitä samaa kamaa kun kaikki muukin sun tälle palstalle syöttämä valheellinen roska.

Minkä takia muuten sun mielestä on oikein solvata rasistisesti suomalaisia?
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Sorry, editoin pois sen höpsön Putin-juttusi, se jäi vahingossa mukaan. Tarkoitin sitä, että sinä olet moittimassa politiikan sekoittamista kiekko-ketjuun!
Sinä teit sen ensin.
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Muista tämä seuraavan kerran, kun Barkov tai Komarov tekee maalin. Paskaa ja ali-ihmisiä.
Mulle ainakin kelpaa se, että sanovat ja tuntevat olevansa 100% suomalaisia. Sen sijaan nää suomalaiset, jotka suunnilleen toivovat olevansa ja kenties pitävät itseään venäläisinä ja joita tälläkin foorumilla tuntuu olevan..
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Ja Kiprusoffin veljekset. Nimi on venäläinen, joten täytyyhän sen olla totta.
Nimen perusteella Kiprusoffitkin ovat alkujaan venäläisiä. 1800-luvulla ja 1900-luvun alussa Suomeen muutti paljon venäläisiä emigrantteja. HIFK:n pääsponsori muuten sattuu olevan myös näiden emigranttien jälkeläisten omistama.
 
Minä en kyllä usko, että finaalissa mitään raiskauksia nähtäisiin. Kanada on voittanut kaikki pelit tähän mennessä, mutta Venäjä laittaa sen kovemmalle kuin kukaan tähän mennessä.

Bobrovski on eri tason maalivahti kuin Smith ja tämän vuoksi Venäjä tulee voittamaan huomenna. Se olkoon ennustukseni.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Ja Kiprusoffin veljekset. Nimi on venäläinen, joten täytyyhän sen olla totta.

Vladimir on siis todennäköisesti todellisuudessa Washingtonin kätyri, koska kyllähän put in viittaa vahvasti englanninkieleen.

Onnea kaikille venäläisille joka tapauksessa finaalipaikasta. Pakkohan tuota venäläiskiekkoilijoiden edustusinnokkuutta on ihailla, joku Ovechkin tuntuu tulevan joka vuosi pari päivää seurajoukkueen tippumisen jälkeen MM-kisoihin. Malkinista puhumattakaan.
 

NiXu89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Ry
Mulle ei nyt aukea tämä Barkovin ja Komarovin tuominen tähän keskusteluun? Ovatko he sitä mieltä että toiseen maahan hyökkääminen, siitä osia itseensä liittäminen ja ydinsodalla uhkailu ihan fine?

Venäjän pelureista on aika usea(todisteitakin on jo tässä ketjussa esitelty) tätä mieltä, sekä viimeisimpien mielipidemittausten mukaan myös kansa. Missä vaiheessa yleistäminen on sallittu? Sitten kun viimeinenkin opposition poliitikko on laitettu kylmäksi?
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Sinä teit sen ensin.

Vitsi menettää hauskuutensa, jos se pitää selittää, höpsö! Tarkoitin sitä, että sinä teet juuri tuota noin kaksi miljardia kertaa vuodessa, ja minä puolestani en juuri koskaan, siksi oli hauskaa, että sinä moitit tuosta synnistä jotain toista - tajusitkos nyt riemastukseni?
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Eiköhän se massiviinen venäläisviha ole ihan sitä samaa kamaa kun kaikki muukin sun tälle palstalle syöttämä valheellinen roska.
Minulla ei ole "massiivista vihaa" mitään yksittäistä kansakuntaa kohtaan, joten lopeta itse se paskan jauhaminen.

Minkä takia muuten sun mielestä on oikein solvata rasistisesti suomalaisia?
Mitähän mahdat taas höpöttää?
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Minä en kyllä usko, että finaalissa mitään raiskauksia nähtäisiin. Kanada on voittanut kaikki pelit tähän mennessä, mutta Venäjä laittaa sen kovemmalle kuin kukaan tähän mennessä.

Bobrovski on eri tason maalivahti kuin Smith ja tämän vuoksi Venäjä tulee voittamaan huomenna. Se olkoon ennustukseni.
Venäjän puolustus pelottaa minua (negatiivisessa mielessä). Jegor Jakovlev pelaa ykköspakkiparissa. Jegor Jakovlev! Jaroslavlin tämän kauden nelospakki.

Lisäksi pelaajia tippuu kokoajan pois kokoonpanosta. Eilen Jevgeni Dadonov. Hopea taitaa olla parasta mitä tällä joukkueella voi saavuttaa. Toivottavasti ihme kuitenkin tapahtuisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös