Otteluseuranta U20 MM - päivä 6

  • 54 821
  • 265
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Ei hitto mitä meininkiä täällä. Täytyy olla tämä valituskuoro jotain todella hienostunutta, kollektiivista huumorintajua.

Ja ns. laiskahko Armiahan on ainoassa oikeassa paikassa tällä hetkellä, eli duracel-kärppien Donskoin ja Salomäen vierellä.

Jostain kumman syystä tuo ketju saa jatkuvasti pisteitä sekä maalintekotilanteita aikaan, vaikka jokainen heistä tykkää kuskaamisesta. Niin kauan kuin tulosta tulee, niin ei kemioilla niin väliä.

Pulkkinen häikäisee taas!!
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sami Aittokalliota ei voi kyllä liikaa kehua. Mahtava rauhallisuus ja tilanteen tasalla koko ajan. Vaikka hävittäisiinkin tämä peli, niin Sami on kyllä ollut mies paikallaan.
 

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Mun mielestä Ruuttu ja Barkov pelaa ehjästi koko ajan, todella hieno homma. Nyt vaan loppuun asti ja SLO/SUI vastaan. Aittakalliolla 34 torjuntaa, aika kova.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikke on saanut kolmannessa erässä todella vähän kiekkoa.

Kakkosketjun peli edelleen kaameeta kuskailua, kukaan ei syötä ilman muutamaa veiviä...
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Mun mielestä Ruuttu ja Barkov pelaa ehjästi koko ajan, todella hieno homma. Nyt vaan loppuun asti ja SLO/SUI vastaan. Aittakalliolla 34 torjuntaa, aika kova.

Nyt puhut kyllä silkkaa paskaa mitä tulee Ruuttuun. Mitä olen ottelua katsonut, ekaa erää en nähnyt... mutta muuten olen peliä katsellut, niin kyllähän tuo Ruuttuun pelaaminen on hirveän flegmaattista. Kaveri on tehnyt toki pari tärkeää maalia siitä krediittiä, mutta paljon täytyy pojan oikeasti kehittyä vielä. Reagointi tilanteisiin on huolestuttavan hidasta.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Pulkkinen haluaa olla viivalla vaikkei paikka ole siellä. Noh hyvin pelattu kuvio loppujenlopuksi. Viimeistely vain ontui.
 

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Minä en oikein tiedä mitä vastaisin tähän.

Älä vastaa mitään.

Tsekeissä on valtava ongelma kun juniorisarjat ovat epätasaisia ja kehitysmahdollisuudet vaihtelevia. Moni kaveri joutuu lähtemään pohjoisamerikkaan ja siellä taas valmentajat pitävät näitä liian eurooppalaisina ja taiteilijoina ja peliaikaa tulee niukasti.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siinähän Armia väläytti nopeuttaan ja pelisilmää löytämällä Donskoin maalinkulmalta ;)

Vielä ne ekat potkut pitäisi saada voimakkaammiksi. Joka tapauksessa, aika rutiinilla Suomi on mielestäni tätä matsia hoitamassa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Suomi pelaa aika hyvin. Ei ole hetkeäkään ollut oikeasti hätää, vaikka välillä toki on ongelmia omassa päässä ollut. En kuitenkaan laskisi oikeaksi paniikiksi tuollaista. Rutiinivoitto, aivan kuten Blackie tuossa yllä toteaa.

Canalin selostajille on aika hyvin mennyt Mertarannan opit perille: on paljon vaarallisia tilanteita ja kuuluisia juttuja.
 

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Nyt puhut kyllä silkkaa paskaa mitä tulee Ruuttuun. Mitä olen ottelua katsonut, ekaa erää en nähnyt... mutta muuten olen peliä katsellut, niin kyllähän tuo Ruuttuun pelaaminen on hirveän flegmaattista. Kaveri on tehnyt toki pari tärkeää maalia siitä krediittiä, mutta paljon täytyy pojan oikeasti kehittyä vielä. Reagointi tilanteisiin on huolestuttavan hidasta.

Eka erä oli juuri vahvempi ja kolmas on hyvä.

Paskaa tässä koko ketjussa ei ole puhuttu oikeastaan mistään muusta kuin siitä että joku urpo luulee että Pulkkinen otetaan NHL:lään, sallikaa mun nauraa.
 

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Siinähän Armia väläytti nopeuttaan ja pelisilmää löytämällä Donskoin maalinkulmalta ;)

Vielä ne ekat potkut pitäisi saada voimakkaammiksi. Joka tapauksessa, aika rutiinilla Suomi on mielestäni tätä matsia hoitamassa.

Armia voi tehdä Pulkkiset ja pumpata ittensä tappiin. Sen jälkeen Armia tosin painaisi 194 varrellaan 130 kiloa.

Suomi pelaa todella kurinalaisesti ja rennosti.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pulu on kyllä hyvin epäsuomalainen pelaaja. Hirveä himo maalintekoon, ja 9 maalin johdossakin vituttaa, kun maali oli puoli sekuntia myöhässä :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös