Otteluseuranta Suomi-Slovakia MM-U20, 1.1.2009

  • 22 264
  • 158

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Järvinen törttöilee taas. On tää vaan uskomatonta. Ei kannata Liigassa pelata jos noin menee nuorten peleissä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Rajala on listattu 176 senttisenä. Miksi jos kerran on pidempi tai yhtä pitkä?

Eipä noita kovin tarkasti mittailla. Vai luulekot oikeasti että jokaista turnausta ennen käydään mittailemassa pelaajat läpi viivottimen ja vaa'an kanssa? Perustan väitteeni vain siihen, että kun kaverit olivat eilen tuulettelemassa maalia yhdessä, niin Rajala näytti pidemmältä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos tarvittava kasvu ei näytä toteutuvan, niin ei muuta kuin Pohjois-Amerikan junnusarjoihin. He varmasti tietävät millä mömmöillä kaverista saadaan kunnon kiekkoilija ;).

Niin tai Venäjälle. Sielläkin tiesivät, miten saadaan Tsherepanoville kunniakas ura jääkiekkoilijana.

Ne junnut joko kasvaa tai on kasvamatta. Sen näkee sitten. Mittaa saisi kuitenkin vielä tulla, jos meinaa varmemmin päästä NHL:ään.
 
Eipä noita kovin tarkasti mittailla. Vai luulekot oikeasti että jokaista turnausta ennen käydään mittailemassa pelaajat läpi viivottimen ja vaa'an kanssa? Perustan väitteeni vain siihen, että kun kaverit olivat eilen tuulettelemassa maalia yhdessä, niin Rajala näytti pidemmältä.

Intän vain, koska kuvittelin että Grandlund näyttää tosi lyheltä ja olen MTV3:n streamistä yrittänyt verrata pysäyttämällä esim. 185 senttiseen (listattu 185 senttisenä). Poika ei kuitenkaan ole ollenkaan niin lyhyt kuin luulin ja tuollainen yksittäinen ero voi johtua ihan ruumiin asennosta ja ryhdistä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Intän vain, koska kuvittelin että Grandlund näyttää tosi lyheltä ja olen MTV3:n streamistä yrittänyt verrata pysäyttämällä esim. 185 senttiseen (listattu 185 senttisenä). Poika ei kuitenkaan ole ollenkaan niin lyhyt kuin luulin ja tuollainen yksittäinen ero voi johtua ihan ruumiin asennosta ja ryhdistä.

Niin, toki siis voi Granlund olla saman pituinen tai vähän pitempikin, jos vaan kuvakulma valehteli. Kuitenkin siis tosiaan ei nuo mitat sivuilla kerro sentin päälle pelaajista, jos muutamankaan. Itse näen ettei Granlund kovin montaa senttiä välttämättä kaipaa, mutta voimaa kyllä sitäkin reilummin. Sen kuitenkin ehtii kasata vielä tulevaisuudessa, tärkeintä on kehittää noita muita vahvuuksia ja jalostaa niitä edelleen. Osa Granlundin pieneydestä tulee myös varmasti heiveröisestä varrestakin siis.

edit:Tunnetta pelissä, kun Rajalakin innostuu taklaamaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pekka-Paavalihan se perkele oli, kun mietin, että mikä helvetti se nimi oli. No nyt taas upeaa juontamista seuraamaan.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Lähteeltä toistaiseksi kyllä aikalailla hyvät kisat, varsinkin suhteessa siihen paskaan mitä kaveri täälläkin sai niskaansa.

Vähän Metsola tässä pelissä tuntunut ylipelaavan tilanteita(ei siis maalissa todellakaan). Mahtaako vähän jänskätä, vai mikä, mutta eilen selvästi paremmin pysyi oikeassa asemassa.
 
Itse näen ettei Granlund kovin montaa senttiä välttämättä kaipaa, mutta voimaa kyllä sitäkin reilummin. Sen kuitenkin ehtii kasata vielä tulevaisuudessa, tärkeintä on kehittää noita muita vahvuuksia ja jalostaa niitä edelleen. Osa Granlundin pieneydestä tulee myös varmasti heiveröisestä varrestakin siis.

Näin varmasti... Patrick Kane on muuten about 175 senttiä, vaikka miehen tilastossa tai pelaajakortissa lukisi mitä vain. Koivu ja Kariya ehkä hiukan varpistaen 178 senttiä. Martin St. Louis vielä paljon lyhyempi kuin Kane...
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Intän vain, koska kuvittelin että Grandlund näyttää tosi lyheltä ja olen MTV3:n streamistä yrittänyt verrata pysäyttämällä esim. 185 senttiseen (listattu 185 senttisenä). Poika ei kuitenkaan ole ollenkaan niin lyhyt kuin luulin ja tuollainen yksittäinen ero voi johtua ihan ruumiin asennosta ja ryhdistä.
Joo ei Granlund mikään ihan kääpiö ole. Uskoisin, että tuo 178 cm voi hyvinkin pitää paikkansa. Helposti hän tuosta vielä sen kaksi senttiä kasvaa eli olisi silloin 180 cm, mikä riittää kyllä. Mun silmiin Rajala on lyhyempi kuin Granlund.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen nyt katsellut pari erää ilman ääntä. En tiedä Slovakian tasosta paljoakaan, joten kysyn:

Onko Suomen 2-1 -johto 2 erän jälkeen
a) Liian vähän, pitäisi johtaa huonoa joukkuetta vastaan enemmän.
b) Odotettua, Suomi on kovempi mutta vain vähän
vai
c) Yllätys, Slovakkien olisi luullut vievän matsia?
 

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Mitä nyt nuo ottelun laukauksetkin jotain kerovat jotka ovat 22-7 Slovakialle.

Onko kukaan joka peliä jostain näkee erottanut Slovakkian puolustajaa #7 Marek Daloga? Kommentteja miehen otteista kiitos.

Kuka vielä epäilee Nestoria? Fawkes? :)

Metsola vallannut sitten itselleen ykkösveskarin paikan.

Mitenkä Canadakin voi olla noin lapanen Usaa vastaan?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Olen nyt katsellut pari erää ilman ääntä. En tiedä Slovakian tasosta paljoakaan, joten kysyn:

Onko Suomen 2-1 -johto 2 erän jälkeen
a) Liian vähän, pitäisi johtaa huonoa joukkuetta vastaan enemmän.
b) Odotettua, Suomi on kovempi mutta vain vähän
vai
c) Yllätys, Slovakkien olisi luullut vievän matsia?

D fifty-sixty, toisessa erässä Suomi parempi, Slovakia ensimmäisessä. Joukkueet varmasti suhteellisen tasaiset, mutta Suomella pari lahjakasta junnua ollut viemässä peliä ja Slovakian ainoasta vastannut se lahjakkain junnu.
 
Tavares kaventaa 3-1. Vaihteeksi taas sieltä maalin kulmalta ylivoimalla.

Ja nyt Tavares tekee 3-2. Ykkösvaraus odottaa?

Alla väsynyttä väpätystä:

Ei tule kyllä mediatähteä! Se näyttää ihan siltä, että olisi lyöty päähän halolla. Täytyypi tehdä Hessu Hopon kanssa sellainen "kaksi marjaa"-juttu jossakin vaiheessa.

Tekee varmaan vittuiluksi kuusi maalia Suomea vastaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen nyt katsellut pari erää ilman ääntä. En tiedä Slovakian tasosta paljoakaan, joten kysyn:

Onko Suomen 2-1 -johto 2 erän jälkeen
a) Liian vähän, pitäisi johtaa huonoa joukkuetta vastaan enemmän.
b) Odotettua, Suomi on kovempi mutta vain vähän
vai
c) Yllätys, Slovakkien olisi luullut vievän matsia?

Omasta mielestäni ennakkoon aika odotettu tulos. Suomi hienoinen ennakkosuosikki. Tämä pitääkin voittaa, mutta ei missään tapauksessa läpihuutojuttu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tavares kaventaa 3-1. Vaihteeksi taas sieltä maalin kulmalta ylivoimalla.

Ja nyt Tavares tekee 3-2. Ykkösvaraus odottaa?
Tavareshan on ykkösvaraus, ei siihen kysymysmerkkiä tarvita. Nuorukaisen varaa St.Louis Blues.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös