Otteluseuranta 8.–9.4.2023

  • 11 967
  • 358

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eiks Jesse Puljujärvi vois tehdä niinku JJ Lehto ja olla jatkossa JP Järvi. Eikä sit mitään veneilyä.
 

Alejandro

Jäsen
Olen käynyt Lappeenrannassa, Joutsenossa sekä Imatralla. Olen myös käynyt Kristiinankaupungissa, Varkaudessa ja Nurmijärvellä. Vaikka olen kosmopoliitti, en silti ole hyljännyt kotimaatani.
Mutta oletko käynyt nimenomaan Lappeenrannan Ruandassa vai etkö tiedä mikä se edes on? Oletko edes lappeenrantalainen vai joku huijari, mitä?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tuo Nopee Jussi saattaa pelata vielä vaikka kuin kauan. Kumiukko.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta oletko käynyt nimenomaan Lappeenrannan Ruandassa vai etkö tiedä mikä se edes on? Oletko edes lappeenrantalainen vai joku huijari, mitä?
En minä nyt mikään vitun lappeenrantalainen ole, hyi saatana!

Olen käynyt Hyvinkään Sveitsissä ja Pietarsaaren Lontoossa, sekä Pelkosenniemellä Andy McCoyn patsaalla. Jatkanko yhä?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Nyt oli kunnon kendoa kyllä Ballasin maalin edessä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oletteko valmiit kuulemaan erittäin riskialttiin ja rohkeasti yleistä konsensusta vastavirtaan menevän näkemykseni? Kerron sen: olen vakaasti sitä mieltä, että Heiskanen ja Hintz ovat erittäin hyviä jääkiekkoilijoita. Yrittäkää vain muuttaa mieltäni, mutta siihen minä en suostu!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ihme tyyppi tämä McDavid kun on pelattu jo neljä minuuttia eikä vieläkään pistettä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tulikohan siinä jo pelin voittomaali? Jotenkin tuntuu että Dallas kiikaroi tänään.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ihme tyyppi tämä McDavid kun on pelattu jo neljä minuuttia eikä vieläkään pistettä.
Sieltä tuli syöttö. Piste nro. 149. Tasoissa Jagrin ennätyksen (1995-96) kanssa.

On se kova!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kesselin maali olisi Oulussa hyväksytty.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kessel kävi kädellä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Maailman paras Karlsson joutui maailman parhaan McDavidin harhauttamaksi.

Ja perään Sharksin tasoitus.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Minun mielestä NHL pitäisi siirtää Eurooppaan, että noissa peleissä olisi jotain tunnelmaa. Amerikaanot liian kiireisiä syömässä pizzaa ja juomassa vesiolutta, jotta voisi luoda tunnelmaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös