Otteluseuranta 8.–9.4.2023

  • 12 169
  • 358

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Itse asiassa nyt en ole ihan varma, ainakin Wikipedia kertoo Sipilän olleen pääministeri 6. kesäkuuta 2019 asti ja Rinteen hallitus astui hommaan samana päivänä. Marinin kohdalla lukee että "toimessa". Eli kai se teknisesti on edelleen pääministeri vaikka periaatteessa poliittista toimivaltaa ei olekaan.

Sipilän hallitushan jätti aikoinaan eropyyntöstä ennen vaaleja 2019 ja se kerkesi olla siis aika pitkäänkin toimitusministeriönä.

Luulisi itse asiassa myös että johonkin perustuslakiin tms. on kirjattu että maalla täytyy aina olla jonkinlainen hallitus olemassa, oli se sitten toimitusministeriö tai joku muu. Jos nyt vaikka kuvitellaan että tässä tulisi joku konflikti niin kai sitä joku hallitus pitää olla.

Aavistuksen karkasi aihe väärille urille...
Wikipediassa on hyvä kuvaus toimitusministeristöstä Toimitusministeristö – Wikipedia

Ei jatketa pidemmälle tässä, mutta jännä, että käytäntö pitkälti sanelee toimitusministeristön toimintaa, ei tietty laki tai asetus.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Itse asiassa nyt en ole ihan varma, ainakin Wikipedia kertoo Sipilän olleen pääministeri 6. kesäkuuta 2019 asti ja Rinteen hallitus astui hommaan samana päivänä. Marinin kohdalla lukee että "toimessa". Eli kai se teknisesti on edelleen pääministeri vaikka periaatteessa poliittista toimivaltaa ei olekaan.

Sipilän hallitushan jätti aikoinaan eropyyntöstä ennen vaaleja 2019 ja se kerkesi olla siis aika pitkäänkin toimitusministeriönä.

Luulisi itse asiassa myös että johonkin perustuslakiin tms. on kirjattu että maalla täytyy aina olla jonkinlainen hallitus olemassa, oli se sitten toimitusministeriö tai joku muu. Jos nyt vaikka kuvitellaan että tässä tulisi joku konflikti niin kai sitä joku hallitus pitää olla.

Aavistuksen karkasi aihe väärille urille...
Juu, tuon päivämäärän päättymisen perusteella olet todellakin oikeassa. Case closed.

Kyllä täällä otteluseurantaketjussa nämä jutut tuppaavat karkaamaan, joten emmeköhän saa anteeksi.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ruotsalaisten NHL-studiossa on kyllä naiskauneutta maalin suulla. Taisin rakastua!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulla on huono fiilis tästä Dallas-Vegasista. Sopisi kuvaan että Dallas jää nollille. Vegasissa ei oo ketään kiinnostavaa eli suomalaista jääkiekkoilijaa, olis nyt ottaneet TV-peliin molemmiksi jengeiksi jonkun missä on edes joku Jokiharju vitospakkina.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kukaan ei ole vielä haukkunut Dallasin kolmospaitoja helvetin rumiksi tämän pelin seurannan aikana. Olen hämmästynyt.
Onhan ne karmeat!

Jopa Tre Kronorin paita voi näyttää paremmalta, kuten Valentina liitteessä osoittaa.
 

Liitteet

  • Llzana.jpg
    Llzana.jpg
    69,5 KB · kertaa luettu: 63

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Kukaan ei ole vielä haukkunut Dallasin kolmospaitoja helvetin rumiksi tämän pelin seurannan aikana. Olen hämmästynyt.
Just tossa punnitsin, että mitä mieltä noista olis. Vähän tommonen CTRL+X CTRL+V 2x logo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös